مسلمان نشنود ، کافر نبیند !

  • ۱۸:۳۳
یکی از اهداف نوشتنم در اینجا رو دیروز کشف کردم ...
 اینکه حواسم باشه تگ مطالب  'غم درون' از ' هوپ درون' جلو نزنه ! که اگه اینجور بشه یعنی اوضاع به قول یارو گفتنی خیلی کیشمیشی ه و باید خودم رو دریابم !
یه جورایی نبرد بین خیر و شره توی وجود هر کس ... وقتایی هست که نا امیدی مثل بختک چمبره میزنه روی وجود آدم و می خواد جوونه ی امید و بخشکونه ؛ هر چقدر هم بهش بی توجهی کنی و دست و پاش رو بگیری و پرتش کنی از زندگیت بیرون ، ولت نمی کنه و از درماندگی تو به وجد میاد ... این جور وقت هاست که باید هوپ-امید درونیت دست به کار بشه و از حوزه ی استقرارش دفاع کنه ، باید انقدر با روش های مختلف تقویت شده باشه این جوونه که بتونه از پس دیو ناامیدی بربیاد ...

+ به امید اینکه امید و شادی بر غم و ناراحتی همه پیروز بشه و هیچ بنی بشری حتی دشمنتون ، رنجی که من کشیدم رو تجربه نکنه ... 
آمین :)
  • ۴۰۳
هوپ ...
کپی کامنت سانیا : دوتا پست ارخت جای نظر نذاشته بودی . خصوصی فرستادم ببین دیگه کار به کجا رسیده در ببندی از پنجره میایم تو .بله ما اینیم 
حس غم رو دوست ندارم ...حس بدیه ..میرم تو خودم یهو برنامه یمریزم بیام بیرون تو هم سعی کن نری تو خودت . همون هوپ درونت همیشه هوشیار باشه ..
کاش زندیگ دکمه پاز داشت کاش میشد کلین کرد یک چیزهایی حیف که میشه هیچ کدوم فقط پلی داره لامصب حتی نمیشه یک جایی نگهش داشت ...
ولی نقطه سر خط رو خوب میتونی داشته باشی تا میتونی امتحان کنی و تجربه ....
کلی به کارت خندیدم سانیا :))) بخاطر تو کامنتدونی پست رو باز کردم ☺
همین که بتونم نرم توی خودم و توی غم غوطه ور نشم ، بهترین راهکاره ...
آخ که کاش میشد ، پاز میکردی و برمیگشتی عقب و دیگه اشتباهی مرتکب نمیشدی ! 

انسان و اشتباه و تجربه اصلا :))
امید
اشتباه نکن دوستم
نباید از مار نا امیدی فرار کنی باید توی چشم های ترست نگاه کنی و صاف بهش بگی برو به درک .
وقتی چنبره زد دورت ، تو هم چنبره بزن دورش اصلا نه قبل از ایکه دست به کار شه تو بهش حمله کن دورش چنبره بزن و خفه اش کن ، مار نا امیدی رو تا آتیش نزنی آدم نمیشه .
بعدشم هوپ به قول همون خدابیامرز چیز خوبیه شاید بهترین چیزها هیچ چیز خوبی هم هیچ وقت از بین نمیره ...

اینم حسش اومد بندازم اینجا :      :|    :|
اوه اوه خیلی جنایی شد که ! سعی خودم رو میکنم :)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan