در سطح شهر

  • ۱۶:۵۷

به تازگی توی سطح شهر پر شده از این بیلبورد پند آموز فرهنگ شهروندی : 

همه جدایی ها بد نیست* ...

امیدوارم این پیام های اخلاقی که هر چند وقت یک بار عوض میشه ، واقعا روی مردم تاثیرگذار باشه . مثلا یک مدت آموزش صبر و تحمل میدادن ، یک وقتی درباره مذمت غیبت حرف میزدن و مدتی بعد توصیه میکردن به صله رحم ...

 شاید به این امید که مردم همیشه عجله دار ایران ، وقتی برای دقایقی پشت چراغ خطر می ایستند به جای اینکه سرشون رو به این طرف و ماشین بغلی و مغازه اون ور خیابون بدوزن ، حواسشون پرت این تابلوها بشه و کمی فکر کنن در موردش و باز هم شاید تغییر هر چند کوچیکی در رفتارشون بدن ...

* هر چند من جور دیگه ای از این جمله برداشت کردم ، ولی گویا هدف و رمز این جمله چیزی دیگه ای بوده :))

  • ۳۰۰
سُـرور ..
اینم اونور افکار یک آدمه!
بلی :)
سانیا
حالا از این پیام که من برداشتی نکردم ولی خودم هم چند باری شده اینها رو خوندم برام جالب بوده بالاخره ممکنه یک جایی به درد ادم بخوره شایدم تو حاورات بشه از این پندها استفاده کرد
من که دخیخا یه چیز متفاوت برداشت کردم :))
میتونه در درازمدت فرهنگ مردم رو تغییر بده
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan