آینه درمانی در راستای تحقق رویا

  • ۱۵:۴۳
قبلا در این پست در مورد یکی از رویاهام نوشته بودم ، من واقعا عاشق جینگیلیجات سنتی ام ، توی ذهنم هست که ان شاالله بعدا توی خونه خودم یک قسمتی رو به صورت سنتی دربیارم ، که دری با پنجره های رنگی رنگی حتما جزوی ازین قسمته :)
واسه همینه که چهارشنبه شب وقتی داشتیم خانوادگی از جلوی مغازه ها رد می شدیم ، چشمم این آینه رو گرفت و قلبم شروع کرد به تالاپ تولوپ ... بابایی هم به مناسبت روز جوان برام خریدش ( مرسی بابا ) 
دیروز با هزار ذوق و شوق به دیوار اتاقم زدمش ، دقیقا رو به روی پنجره آفتاب گیر امه ، از اون موقع تا حالا هی با ذوق میرم جلوش می ایستم و خودم رو نگاه می کنم ، شاید باورتون نشه ولی واقعا از بقیه آینه ها آدم و زیباتر نشون میده !  اونقدری که حتی ابروهای تابه تای محصول دست آرایشگر ناشیم رو هم  زیبا نشون میده ! 
بازی رنگ ها غوغا می کنه ...


  • ۲۹۷
فریبا
به به واقعا زیباست .مبارک باشه چقدر هنرمندانه درست شده
دست بابا جونتون هم درد نکنه
دقیق و ظریف و هنرمندانه ....
دستشون درد نکنه :)
برنا
چقدر خوشگله این آینه ....خیلی مبارکت باشه خواهر زیبای من
مچکرم .. قابل شما رو نداره :)
سانیا
چه ایینه خوشگلی ...سنتی دوست میدارم ولی همیشه یک جای کرا میلنگه میرم سنتی یک چیزی بخرم میام بیرون میبینم کاملا کلاسیک خریدم و بدینسان ضایع میشویم
پس نشون داد که در باطن و اعماق وحودت کلاسیک دوست داری :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan