حجم سنگین سکوت

  • ۱۴:۱۷

این حجم طولانی سکوت و ننوشتن از من بعید بود ، از خودم انتظار نداشتم ، چطوره در مورد یه موضوع دیگه سکوت کنم ؟ :| 

جا داره از این تریبون استفاده کنم و بگم : داون ویت دانشگاه  ! 

مرگ بر امتحان توی ماه رمضون گرم! 

درود بر رزمندگان اسلام 

سلام بر شهیدان ! 

مرگ بر ...

+ فقط دوست دارم فاز تبلیغات خوراکی و بستنی که بین برنامه ماه عسل پخش میشه رو متوجه بشم !! یعنی میخوان توی اوج گرسنگی ملت دلشون رو آب کنن تا بعد افطار دوان دوان برن بخرن ؟! آیم ساری فور دم !

+ کسی ندونه فکر میکنه چند ماهی هست چیزی ننوشتم :))


  • ۲۹۳
دچــ ــــار
مرگ بر کنکور و نگفتین:)
خب من کنکورمو چند سالیه دادم رفته :)) یکی دو سال دیگه این شعار و باز اضافه می کنم 😆
دچــ ــــار
ایشالله که ترستون بریزه :)
مرسی :)
سانیا
هرروز چک میکنم نمینویسی عصبانی میشم خو....
زود زود بنویس باشه افرین
مرض دارند که هی بستنی نشون میدهند ...
اخ ماه رمضون سخته اخ گرمه اخ من چیکار کنم ....
تو که اصلا پنجشنبه جمعه سمت نت نمیای دختررررر ! بعدشم کلی امتحان دارم 😢😢
اوهوم ، ما هم به هوسمون جواب دادیم ...
من فقط میرم بیرون امتحان میوم و زود میام خونه ، وگرنه نمیتونم روزه بگیرم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan