خون آشام کوچک ما

  • ۱۲:۳۳
 محبوب نبود ، حداقل ما خانومای خونه که دوستش نداشتیم ، ماهی عیدمون رو میگم ... ماهی سیاه کوچولوی جنگجو !! ما عاشق ماهی گلی بودیم ولی داداشی سرخود این ماهی رو برای عید گرفته بود ... مشکی بود با باله های ریش ریش ! 
اوایل حس ترس داشتیم بهش ، میگفتن گوشت خواره ، حتی داداشی میترسید آبش رو عوض کنه ، ولی کم کم ترسش ریخت ، به راحتی میگرفتش توی دستش و از تنگ کثیف به کاسه آب منتقلش می کرد ، بعد تنگش رو میشست و دوباره با عشق ماهی رو به خونه اش منتقل می کرد ...  
بعد از مدتی توجه من و خواهرم رو هم جلب کرد ، چرا این ماهی انقدر افسرده است ؟! میرفت پایین ، منتها الیه تنگ و به مدت چندین ساعت هیچ حرکتی نمیکرد ... ما فکر می کردیم مرده ، ولی ماهی مرده که با شکم روی سطح آب میاد ! با دستمون محکم میزدیم به تنگ ، چه معنی داره یه ماهی انقدر تنبل باشه ؟ هیچ تکونی نمی خورد ، تنگ رو برمیداشتیم و تکون تکون میدادیم ،سونامی توی آب ایجاد می کردیم ، این جوری یکم باله اش رو تکون میداد !
آره دوستش نداشتیم ، هنوز هم دوستش نداریم ، ماهی باید گلی باشه ، رنگش قرمز و زبر و زرنگ باشه ، هی ازین ور تنگ بره اون طرفش و وقتی ببینیمش دلمون تالاپ تولوپ کنه ... ولی این ماهی ... ترجیح میدیم وقتایی که خوشحالیم نگاهمون بهش نیوفته ...
نکنه چون مشکی پوشیده ، انقدر افسردس ؟! 
نکنه از تنهایی انقدر توی خودشه ؟ 
نکنه دلش یه ماهی گلی میخواد ، تا دستش ، نه نه باله اش رو بگیره و با هم روزی 1254 بار ، دور تنگ بچرخن ؟!  چه عشقولانه ...
ولی نه ... ماهی سیاه کوچولو یه خون آشامه ، من مطمئنم به محض اینکه ماهی گلی رو گول زد و با هم 23 دور چرخیدن و سر ماهی گلی شروع کرد به گیج رفتن ، از بی حواسیش سوء استفاده میکنه و به گردن کوچیک و سرخش حمله  می کنه و ... 
دوستت ندارم ، یعنی من و خواهرم دوستت نداریم ، تو باید تنها بمونی ولی نباید بمیری ... خب ؟! 

  • ۳۲۳
Lady cyan ※※
من یه ماهی مشکی دارم...
یادش بخیر خاکش کردم تو گلدون
خدایش بیامرزد !
دچــ ــــار
خواب و خور:)
تنبله خیلی :|
نفس نقره ای
یه ماهی کوچولوعه دیگه! بیچاره رنگش رو که خودش انتخاب نکرده :|
بخاطر رنگش نیست ، کلا افسردس :| وگرنه قبلا ماهی مشکی غیر جنگجو داشتیم ، خیلی شیطون بوده 
سانیا
عزیزم مطمئنی ماه ی هست؟ مطمئنی لجن خوار نیست؟ اخه این لجن خوارها میچسبند جایی و تکون نمی خورند ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر دلم براش سوخت هیچ کس محلش نمیده ....شاید مهربون باشه ؟ شاید ماه یگلی رو اذیت نکنه خدارو چه دیددی؟
آره گلی ! عکسش رو گذاشتم که ... 
خب خودش اوتیسم داره ، ما چیکارش کنیم ؟ :)) 
نه گولش میزنه ماهی گلی رو ، بهش اعتمادی نیست
سانیا
دل منم گرفته عجیب و غریب ...خیلی عجیب و خیلی غریب
من هم 
به همین عجیب و غریبی که گفتی ...
برنا
منم کلی ماهی قرمز و نارنجی و زرد دارم. خیلی خوشکل و بامزه هستند. همش دارم وول میخورن...همیشه ی خدا هم گرسنه هستند. مطمئن هستم اگه بزرگ بودن منم میخوردن.
من هم عاشق آکواریوم های پر از ماهی رنگی رنگی ام :)
:)))
برنا
باشه
:)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan