قرمه سبزی و آدم ها

  • ۱۴:۱۳

امروز می خواستم قرمه سبزی بپزم، از دیشب لوبیا چشم بلبلی خیسانده! ، تنها بسته سبزی قرمه رو از فریزر برداشته و توی یخچال گذاشته بودم تا یخش آب بشه... صبح پیاز رو سرخ کردم، ادویه جات رو اضافه کردم، گوشت و لوبیا رو هم همین طور... حالا نوبت سبزی بود که یخش به خوبی آب شده بود... ولی با تعجب دیدم که سبزی قرمه نیست بلکه اسفناجه! 

تا وقتی به طور کامل یخش آب نشده بود، اصلا مشخص نبود چی به چیه... 

هیچی دیگه، مجبور شدم بدو بدو برم از سبزیجات آماده فروشی سر خیابون یه کیلو سبزی قرمه بخرم... خدا حفظشون کنه این مغازه ها رو... عجیب دوستشون دارم! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو میفروشن و خیال تنبل هایی مثل من رو راحت کردن...

بعد از اضافه کردن سبزی و آسودگی خیالم از بابت غذا، به این فکر افتادم که تا حالا چند بار به آدم های متخلف که دورنمای خوبی داشتن جذب شدیم، بهشون نزدیک و باهاشون خودمونی شدیم، بسته به روابط مختلف دوستی، باهاشون به درجات متفاوتی صمیمت پیدا کردیم و بعد فاجعه از این لحظه اتفاق افتاد که متوجه شدیم زیر اون پوسته ی خوشگل و جذاب، چه شخصیتی قرار داره... وقتی یخ درونشون آب شد و ابعاد روحیشون نمایان، به شدت توی ذوقمون خورد و سعی کردیم باهاشون تا حد ممکن مدارا کنیم ولی مگه میشه به جای سبزیجات قرمه، فقط اسفناج بریزیم توی قرمه سبزی؟! 


+توجه... عکس تزئینی است! غذای من هنوز نپخته! :))

  • ۳۷۸
امید
==)))
الان یعنی غش کردی از خنده؟! :)))
مهربان
من که فرق این سبزی هارو در حالت فریز شده نمیفهمم ولی جات خالی هفته پیش مامانم نبود یه کوک سبزی درست کردم بابام که اومد خونه گفت شام چی داریم گفتم من کوکو درست کردم یه لحظه سرشو اورد بالا بهم نگاه کرد بعد بدون اینکه چیزی بپرسه برگشت ،رفت بیرون شام گرفت
بخدا اونقدرام بد نبود وقتی اماده شد یه کم وارفته بود کمی هم چسبیده بود ظاهرش اونقدرام بد نبودا مزه ش هم فقط یکم شور بود
هیشکی نخورد 😢😢😢 
خب من هم نفهمیدم که اینجوری رکب خوردم
من هر چی بلد نباشم استاد کوکو پختنم، دلت آب ( شکلک عینک دودی و اینا )
خودت هم نخوردی؟! :)))
نفس نقره ای
دلمان بسی آب گشت :دی
مجلس بی ریاست شما هم بفرمایین، آبش رو زیاد میکنم به همه برسه  :))
370 hamandish
سلاااام....

خوشحال میشم سربزنید وبلاگم و دوس داشتی فالو کن
سلام ؛)
♫ شباهنگ
اسم منو بنویس تو لیست کسایی که قرمه سبزی دوست ندارن :(
چطور میتونی؟! من عاااشق قرمه سبزیم، این خورشت آخری هم خیلی خوشمزه شده بود ^-^
سُـرور ..

واااای منم یه بار اینکارو کردم ... تازه من ریختم سبزی رو بعد فهمیدم اسفناجه.. دوباره ریختم سبزیو گوشتارو جدا کردم..

اونم خونه مادر شوهر اینا!!!

وای تصورشم وحشتناکه واسم :))) چرا انقدر شبیهه یخ زده شون آخه؟! 
من تصمیم دارم بعدا خونه خودم اسم سبزی ها روی نایلونشون بنویسم فریزر، وگرنه باداین حجم بی حواسیم کارم زار میشه :)))
امید
نه اون یعنى خیلى زیاد ذوق ===)))
آهان، قرمه سبزی دوست داری؟! :))))
امید
قورمه سبزى دوست دارم اینکه نیستم یه مدته دارم مثلا کنکور میخونم اون پست بعدیت هم بهم انگیزه مضاعف داد
زود نیست واسه کنکور خوندن؟
تجربی میخونی؟
فریبا
واااای دختر گلمون کدبانو شده به به😋
به کدبانویی تو هیچ وقت نمیشم که
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan