و باز هم چالش، این بار گوگولی بلاگر!!!

  • ۲۲:۳۲

بنده به صورت غیر رسمی! دعوت شدم به این چالش، از جانب ابواسفنج خان... 

اگه دارین پرتقالی، 

نارنج ی، 

چیزی می خورین، 

همین الان چاقوهاتون رو بذارین کنار و عکس ابرگوگولی بلاگفان رو تماشا کنین، بنده مسئولیتی قبول نمی کنم بعدا :)))

لینک ( حذف شد!)

 

  • ۴۷۸
رقَـیـه ..
چه با نمکی:/
یعنی بودی:)))
یعنی الان نیستم؟! :(
مِـــــهرسان ...
ایییییییییی جانم
ماشاءالله...
نمکــــــــــــــــدون
مچکرات ^_*
بهار پاتریکیان D:
عزیزم چقدر گوگووووولی ^_^
گوگولی از خودتونه :*
احسان ..
چه بچه نازی.....
ممنونم ؛)
ابو اسفنج بلاگفانی
خیلی متشکر. عکستو دریافت کردم.
نصف عکس هامون توی این لاله ها هستن ملت! خخخ.
خواهش ؛)
لاله؟! تعبیر جالبی بود :))
ree raa
وای خدااااااا روروئکشوووووو ! خندششششو ! ای جانمممممممم^ـ^
دلم روروئک سواری خواست باز :))))
فریبا
عزیییییییزم چه ملوس و دوست داشتنی :))
از همون موقع معلوم بوده خوش اخلاقی ؛)
خوش خنده که بودم ولی باید وقتی سر به سرم میذاشتن می دیدی من رو :)))
ɐɹɐɓol •_•
:)))
اخ چه جیگری :دی
جیگری هم از خودتونه! ؛))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ دستمممممووووو بریدم کهههههههههه:)))


عزیززدلمممم چقد ماااااااااه بودی ماااااااااااچ:)
:(
خب من که توصیه های ایمنی کردم قبلش... :(
+ ممنونم گلم لطف داری، عکس خوشگل خودت رو بذار ببینیم
امید
چه خوب بود =))))))) و ; ))))
آقا این علامتات رو معنی کن... به چی میخندی؟ :)))
امید
اون اولی  رو که قبلن گفتم ذوقه 
دومی هم از خنده گریه کردن نیست
از ذوق اشک اومدنه ;)
جل الخالق :)))) از خنده اشک اومدن :)))
نفس نقره ای
الهی اینو ببین :)))
خجالت کشیدم الان مثلا :))
طلوع ماه
ای جااااان.چ بامزه.
بامزگی از خودتونه خانوووم ؛)
مهربان
اجازه خانوم ؟!
 ما ندیدیم
لینکش رو میفرستم واست
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan