رمز خود را از من بخواهید!

  • ۱۱:۳۴
پست بعدی رو با توجه به خطابه ای که توی این پست ارائه دادم! قراره رمزی بنویسم، دوستان آشنا یا وبلاگ داری که مایل به دریافت رمزن، بگن تا براشون رمز رو بفرستم ؛)

قسمتی از پست بعد( مثلا میخوام هیجانش رو زیاد کنم!! ):
فقط یه کنجکاوی بود، دوست داشتیم به عنوان یک فان بهش نگاه کنیم... سرگرمی ای که قول دادیم بهم دفعه اول و آخرمون باشه!
  • ۳۹۷
حسین
سلام بفرستید برای من 
سلام
متاسفانه چون نمیشناسمتون و وبلاگتون هم جوری نیست که بتونم بشناسمتون، نمی تونم رمز رو بفرستم ؛)
پژال ..
منم رمز لطفا اگه میشه :-)
فرستادم پژال جان ؛)
مِـــــهرسان ...
چشم چشم
ممنون
چشمت بی بلا ؛)
پرواز ...
سلام :)
منم رمز البته اگه میشه :)
سلام عزیزم
الان میفرستم
نفس نقره ای
وی هم است :دی
برای وی هم فرستاده شد!
بهار پاتریکیان D:
منم رمز ^_^
فرستادم بهارجون
آرزوهای نجیب (:
میشه منم رمز لطفا(:
آیکون آدم های پررو که چایی نخورده دختر خاله میشن:D
عه سلام :) 
اختیار دارین وبلاگت رو کامل خوندم،الان میفرستم ؛)
ree raa
من رمز من رمز من رمز :دی
 :))))
صبر کن الان :))
الین
هوپ عزیزم ایا شما دختر کلاوس مایکلسون هستید ;) سریال اوریجینالز؟  ممنون میشم رمزتون رو داشته باشم.
وای یا خدا! رفتم سرچ کردم در موردش ترسیدم ؛)))) نه نه من اون نیستم ؛)))
بله بانو فرستادم
مهربان
برای اولین بار اون رمز کذایی رو فراموش نکردم که این دفعه رمز یه چی دیگه س
آیکن تاب دادن سبیل و تنگ کردن چشمها
خب بابا وبلاگ عوض شده رمز هم باید عوض بشه دیگه ؛)))
خودمونیم سبیلت چخماقیه مگه؟! 
مهربان
مدل فرمون دوچرخه ای یا دسته فرغونی هم بهش میگن
البته قبلا داشتم . دلم تنگ شد واسش
من میرم گریه کنم
میدونستی من ازین مدل سبیل خیلی خوشم میاد؟! ؛))) البته به همه کس نمیاد، به داداشم گفتم سبیل درآوردی اون مدلی بزن، چپ چپ نگاهم میکنه :|
امید
پسورد پلیز
همون قبلیه که برات قبلا فرستادم میلت رو چک کن
فریبا
خوشت اومد برای اولین بار رمزت رو یادم مونده ؛)
عالی بود فریبا! جالبیش اینه که از آخر خوندی رسیدی به این پست :))))
طلوع ماه
سلام.عه مثه اینکه من دیر رسیدم.ته دیگشم خوردین تاحالا دیگه!
سلام نه بابا دیر نرسیدی ؛))) 
life around me
پسوورد پست بعدی رو به منم میدی آیا?^_^
بله عزیزم حتما ؛)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan