یعنی چی شده؟!

  • ۲۱:۴۷

امروز تصمیم گرفتم بشینم 5-6 تا از مقاله های پایان نامه ام رو بخونم، هنوز هم تصمیم دارم بخونم ولی نمی دونم چرا ظهر هوس کردم ماکارونی درست کنم؟! عصر هوس حلوا کردم؟! و الان هم سالاد میوه؟! ^_^

تازه فردا هم میخوام ته چین درست کنم!

کسی نمی دونه چی شده؟! من که خیلی مشتاقم واسه خوندن مقاله!!! -_-

+ گاهی! یک چای داغ بریز داخل زیباترین استکان خانه؛

یک دانه شیرینی هم بگذار کنارش‌؛

همراه یک آهنگ دلنشین و به خودت بگو:

بفرمایید...‌! چایتان سرد نشود...! 

به خودت‌؛

باورت و زندگی‌ات عشق بورز؛

سن و سال‌ات مشکل عشق نیست... زمان نمی‌‌تواند بلور اصل را کدر کند... مگر آنکه تو پیوسته، برق انداختن آن را از یاد برده باشی!...

برای خودت دعا کن که آرام باشی‌؛ صبور باشی‌...

مهم نیست که آخرین زلزله‌ی زندگی‌ات چند ریشتر بود؛ مهم این است که دوباره از نو بسازی...

#کانال خبرهای خوب

  • ۴۷۰
آبان ...
اخ اخ پایان نامه ..
آیا می دانید من هنوز پوپوزال هم ننوشتم .
.وای برمن 😂😂
می تو :|
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
سالاد میوهههههه:))

چه متن ارامش بخشی:)
عاشقشم ^_*
اوهوم دوستش داشتم...
baran
سلام 
من تاره با وبتون اشنا شدم
دندونپزشکی تموم کردین؟
ی سوالی  داشتم نمک بذارن رو دندون پوسیده بدترش میکنه یا بهتر؟
سلام خوش اومدین ؛)
نه هنوز، مونده یکم...
اگه برای دردش می پرسین که بهترش میکنه و درد و التهاب دندون رو به صورت موقتی کاهش میده
baran
سلام 
من تاره با وبتون اشنا شدم
دندونپزشکی تموم کردین؟
ی سوالی  داشتم نمک بذارن رو دندون پوسیده بدترش میکنه یا بهتر؟
ree raa
به نظر من که این تصمیمات الهام شده خیلی هم جذابه :دی حالا وقت واسه مقاله هست:دی ! 
نه خب حس می کنم دیگه واقعا باید بجنبم :-/
نسیم ...
چه متن زیبایی...
کاش ما هم سال آینده دانشجو بشیم...
سلام خوش اومدی
ان شاالله ؛)
مِـــــهرسان ...
من هنوز منتظرما
اون جمله ی آخر این پست خیلی خیلی قشنگ بود:)))
ممنون
قول دادم دیگه یه پست سوپر طولانی میذارم امروز :)
ممنون از نویسنده اش ^_*
منیر
سلام
پس کامنت من کو خانوم دکتر?

رمز رو یه بار دیگه بهم میدی?نیستش! T_T
سلام منیر جان
نمیدونم والا! 
باشه الان ؛)
طلوع ماه
چقد مزه میده ادم واسه دل خودش و هوس خودش یه چیزی که دوست داره درست کنه.
نوش جونت خانوم دکتر.
ممنونم عزیزم، بله خیلی مزه میده ولی میدونی وقتی خودت دست به پخت و پز بزنی، ریسک چاق شدنت بسیار بالاست چون دلت نمیاد غذایی که خودت پختی رو نخوری!
مهربان
نگارش پروپوزال پایان نامه مقاله پاب مد آی اس آی و غیره پذیرفته میشود
با نازل ترین قیمت
بدو بدو حراجیه
واسه دوستای قدیمی تخفیف هم میدیم
پروپوزال و نوشتم خبرت میکنم *_^ 
یادت باشه من به حراجی 99 درصد رسیدما ؛)
mahee
همچنان علاقتو به مقاله حفظ کن :))
چشم ^_* 
شیفته ای مقاله خونیم میدونی که!
arina
منم چند وقته دست و دلم به خوندن مقاله نمیره...
متن پایی دوست داشتنی بود

من خودم رو مجبور کردم با نوشتن در اینجا که برم سراغشون و خداروشکر رفتم :))
بله خیلی ؛)
بانو. میم
سلام سلام 
دندانپزشک هستین ؟ 
خوشحالم از آشناییتون 
سلام به روی ماهتون ؛)
بله! من هم همین طور دکتر میم جان!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan