سرگیجه

  • ۱۸:۱۹

مچاله زیر پتو... لامپ خاموش... گوشی به دست... جهش از یک سایت به سایت دیگه... لبخند بخاطر افتخارآفرینی سردار ایرانی در شب گذشته... تاسف برای کلیپ مسخره کردن دانش آموز اصفهانی توسط معلم هایش... نگاه به شعله ی بالای بخاری... چشمان خواب آلود... مقاومت در برابر خواب... پاک کردن خط چشم با آستین پشمین پیراهن... عضله منقبض کمر و یادآوری حرکت جدید دوست داشتنی*... حوله و لباس روی صندلی... نفس لوامه ی فعال و سرزنش گر... لپ تاپ و فلش و برگه های آچار اطرافش..

دل مضطرب... 

دل مضطرب، ولی مصمم... 

دل مضطرب، ولی مصمم و امیدوار به اون بالایی برای برگرداندن مکرشان به خودشان**...

برخواستن... به جنگ درون پر آشوب رفتن...


* حرکتی در پیلاتس که دراز می کشیم، پاها رو صاف و کشیده، عمود بر بدن میکنیم و با فشار کف دستها روی زمین، انگشتان پا رو به به بالای سر روی زمین میزنیم و من این حرکت رو عاشقم...

** الان متوجه شدم یه جورایی این بند، به 4 آذر و منع خشونت علیه زنان ربط داره ولی نپرسین چرا :))

  • ۳۸۵
فآ --
بچهه و خط کش؟!

آره بچه ی معصوم خوش زبون و خط کش شکل دار در دستش :(
آبان ...
کلیپ را دیدم ..نمی دونم معلم با خودش چی فکر کرده بود ...
خدا هواسش هست ..بسپار به خدا 
کبودی جسم از بین میره اما کبودی روح هرگز 
فکر کرده بود که خیلی بامزس و اینجوری یه کلیپ میسازه معروف میشه!!
فقط امیدم به اون بالاییه، از دست من که کاری ساخته نیست...
کبودی روح... چه تعبیر قشنگی... اوهوم هیچ وقت کبودی روح و دل شکسته از یاد نمیره...
مهربان
له و خسته و داغون ، پشت میز تو اورژانس
هم دردی کن عمو ببینه
وای... خسته نباشی عمو مهربان :)))) 
میدونستی ما هم توی کشیک هامون خییییییلی خسته میشیم؟ :)))
نفس نقره ای
اون کلیپه واقعا ناراحت کننده بود :|
واقعا! و چیزی که ناراحت کننده تره اینه که مرتب توی کانال های مختلف تلگرامی داره بازنشر میشه :(
منیر
این همشهریهای ما هم که افتادن رو دور آبروریزی!!!!! :(

سلام خانوم گل
سلام عزیزجان ؛)
نمیشه بی شعوری چند نفرو به کل همشهری هات نسبت داد عزیزم ؛)
مهربان
نزار دهنم وا بشه
آیکن خشمگین و کلی چین و چروک تو پیشونی
مثلا وا بشه قراره چه اتفاقی بیوفته؟!!! 😛😛😛
میدونی چقدر سخته ساعت 2 نصفه شب از خواب ناز بیدارت کنن تا 4 و نیم سوچورهای رزیدنت رو بچینی و خون های مریضو با گاززز جمع کنی؟!! 😆😆😆
(لازم به ذکره این سخت ترین کشیکم بود!)
راستی فکر کنم کشیک هات اثرش رو گذاشته و دچار پیری زودرس شدی! آخییی
هاتف
راستش من با مرور در اینستاگرام بیشتر اعصابم به هم می ریزد تا اینکه بخواهم بنشینم و وقت بگذارم و شبکه اینستاگرام رو برای این دارم که در فضا حسابی داشته باشم برای ملاقات بچه های وبلاگ نویس و گاها دوستان مجازیم . اصلا از محیط اش خوشم نمی آید . 
الان پر شده از مطالب زرد متاسفانه .
اون پیلاتس هم متوجه نشدم
قلمتان پاینده
من اصلا توی اینستاگرام حسابی ندارم، از محیطش مثل شما خوشم نمیاد! این چیزی که نوشتم نتیجه وب گردیم بوده ؛)
پیلاتس یک نوع ورزشه...
خیلی ممنون از دیدگاهتون!
هاتف
پیلاتس رو می دانم ورزشه ولی حرکت رو متوجه نشدم
کمی قوه تخیلم توی این فاز ضعیفه ...
تجسم ندارم ...
:)
من که خیلی واضح توضیح دادم به خیال خودم که :)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan