یه روزی میفهمی کی بودم برات/ الان هنوز داغی نمی فهمی!

  • ۱۲:۴۵

تازگی ها چشم هام باریک بین شدن، البته نه به اون معنی که نکته سنج شده باشم ها، بلکه به این معنا که بقیه رو لاغرتر می بینم!!

فکر کنم یه ویروس مسری ه که از خانم های باشگاه بهم سرایت کرده؛ اونجایی که بعد از ورزش می ایستن و در مورد لاغر شدن و سایز کم کردن همدیگه نظر میدن و روش های لاغر شدن رو به هم یاد میدن! بعد وقتی من هم سعی میکنم توی بحثشون شرکت کنم، بلا استثناء یه نگاه بهم میندازن و میگن: تو که داری محو میشی، اصن برا چی میای ورزش؟!

من هم توی دلم میگم: برای قوی تر شدن روحیه و فرار از غم و غصه... ولی صدای خودم رو می شنوم که میگه: استعداد چاقیم بالاست، ورزش نکنم چاق میشم! 

ولی در کل اگه تغییر مثبتی در کسی دیدین، بهش بگین! نمی دونین چقدر خوشحال می کنین طرف رو، مثل وقتی که من به دخترعمه ام که چند ماهه زایمان کرده گفتم: برگشتی به وزن قبل بارداریت و چشماش برق زد... یا چند وقت پیش وقتی توی اتاق گچ داشتم تند تند گچ درست می کردم تا قالبم رو باهاش بریزم، یکی از دخترا بهم نگاه کرد و گفت: ابروهات چقدر خوبه! آرایشگاهت کجاست که پهن برمیداره؟ که من گفتم: زیاد برنمیدارم، فقط تمیز میکنم! 

و حرفش توی ذهنم ثبت شد و وقتی یک نفر دیگه هم گفت ابروهات قشنگه، دیگه باورم شد ابروهایی که همش بخاطرشون غر میزدم، زیبا هستن!


+ خدایی چه خواب های عجیبی می بینم بعضی وقتها... دعوت به مهمونی خونه عمو و تابلوی بزرگی که دم درشون زده بودن: خیرمقدم عروس جان! هوپ خانوم... 

هنوز حس غم و بهت توی خواب باهامه...


+مادرها بوقتش بچه را از شیر می‌گیرند، 

بچه مثل ابر بهار اشک می‌ریزد، 

خبر ندارد مادر برایش چه سفره غذایی پهن کرده، 

گرفتن‌های خدا از این دست است...

#محمدرضا رنجبر


+ اینترنت وای فای خونه قطع شده، به محض وصل شدن، کامنتای خصوصی و عمومیتون رو جواب میدم و حدود 30 ستاره ای که روشنه رو میخونم... با نت گوشی نمیشه اصلا، همین پست رو هم با مرارت های بسیار گذاشتم!

  • ۶۴۲
متـ ـین
خسته نباشی :|
کلا نکته ی اخلاقی خوبی بود! ولی خوابت هیچ ربطی به موضوع نداشت D:
اولا حتما نباید پاراگراف ها به هم مربوط باشن که اگه قرار بود با علامت جداشون نمی کردم :)
دوما اینکه شاید شما فکر میکنین نامربوطن، ولی من ربط های ظریفی بینشون احساس کردم که توی یک پست آوردم :)) همون طور که شاید فکر کنین عنوان ربط نداره ولی به نظر خودم داره!
اسپریچو ツ
یعنی آدم سال شیش هم باید گچ بریزه؟:||||||
من ترسم از اینه که بعدا مجبور بشم توی کلینیک و مطب هم خودم گچ بریزم!
فراکنده🌌 --
برای من اینطوریه که هر کسی ویژگی مثبتمو میگه تقریبا با همونا کل شخصیتش یادم میمونه.. :< 
:))))
دقیقا من هم همین طور!
پس اگه میتونیم به همین سادگی توی ذهن بقیه موندگار بشیم، چرا تلاش نکنیم؟
...
الان نمی‌ترسی بکی از خانواده عموت این پستت رو بخونن :)))))))))
اینجا چرا شکلک نداره 
نه نمی ترسم! چون امکانش وجود نداره :))))
از مشکلات بیانه که بدون شکلکه! 
کاش میگفتی دختری؟ پسری؟ ایمیلی چیزی هم میذاشتی!
آرزو ﴿ッ﴾
منم چندساله شروع کردم که تغییرات مثبت دیگرانو بهشون بگم ، جدای از حس خوبی که ممکنه به اونا بده واسه خود شخص هم خیلی لذت‌بخشه :))
+ِ دوم : ❤️❤️

بازخوردی که این رفتار داره عالیه ^_* 
+ :(
étoile
دخترم :)
چشم در اسرع وقت یه ایمیل میسازم
خب اینجا خیلی ها از رو اسمشون نمیشه تشخیص داد دخترن یا پسر :))))
étoile فرانسویه یعنی ستاره
از لحنت احساس کردم ؛)
چشمت بی بلا، ولی خب میدونی دوست دارم بدونم مخاطبام کیا هستن؟ جواب کیو میدم؟ چجوری باید باهاش حرف بزنم و اینا!
étoile
دخترم :)
چشم در اسرع وقت یه ایمیل میسازم
خب اینجا خیلی ها از رو اسمشون نمیشه تشخیص داد دخترن یا پسر :))))
étoile فرانسویه یعنی ستاره
راستی چه اسم خوشگلی ؛)
شارمین
سلام.
موافقم. خیلی موافقم
سلام
*_^
طاهره
سلام عزیزم
یه روز به یکی از همکارام که بنده خدا زیاد خوشگل نیست گفتم وای فلانی چقدر امروز خوشگل شدی فکر میکنی چه کار کرد همش میزد به میز و میگفت بزن به تخته خلاصه یه کولی بازی درآورد که تو دلم گفتم چه غلطی کردم خواستم یه روحیه بهت بدم بعدش یکی از همکارا گفت این کارش همینه آگه کسی یه تعریف ازش بکنه اینقدر میزنه به در و تخته و دیوار که طرف پشیمون میشه از کرده اش 

خلاصه دیگه خواستم یه خاطره واست تعریف کنم
سلام ؛)
خب باید از افراد باجنبه تعریف کرد، بی جنبه ها رو پس از یک بار امتحان خود من هم دیگه ازشون تعریف نمیکنم :))
الین
کاش این فرهنگ بین همه ما جا بیفته که ورزش دردرچه اول برای سلامتی هست نه لاعریو منم میرم باشگاه همه میگن تو خوبی لاغری نیا!!! البته منم میگم شیکم دارم لازم بیام ;) انشاالله غداهای خوشمزه سفره مامان رو هم نوش جون میکنی دوست خوبم

کاش! سلامتی ارجحه تا لاغری... مخصوصا برای من که شغلم جوریه که استهلاک بدنی بالایی داره و باید بدنم قوی باشه!
طلوع ماه
سلام هوپ جان.من اگه کسی از خودم یا دخترا تعریف کنه کمی هول کرده و ذوق میکنم.خودمم زیاد تعریف میکنم از بقیه.زبون خوش داشتن خیلی مهمه.فراری ام از کسایی  که همش غر میزنن و منفی بافن.بجاش عاشق اونایی هستم که همش خوبی های طرف رو میبینن و انرژی + دارن.
+نوشته ی ,گرفتن های خدا , رو دوست داشتم...
منم هول میکنم و اکثرا از هولم سعی میکنم ثابت کنم که طرف اشتباه میکنه :|| و عیبهام رو نشونش میدم :||
+ من هم خییییلی دوستش داشتم ^_^
طلوع ماه
سلام هوپ جان.من اگه کسی از خودم یا دخترا تعریف کنه کمی هول کرده و ذوق میکنم.خودمم زیاد تعریف میکنم از بقیه.زبون خوش داشتن خیلی مهمه.فراری ام از کسایی  که همش غر میزنن و منفی بافن.بجاش عاشق اونایی هستم که همش خوبی های طرف رو میبینن و انرژی + دارن.
+نوشته ی ,گرفتن های خدا , رو دوست داشتم...
چرا برای این پست انقدر نظرات دوبله میاد؟ :))
مهربان
شاعر میفرماید
دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه / یه روز میاد میگم نمیخوام و نمیشه
خیال نکن همیشه دلم برات میمیره / یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره
روحش شاد
عه بالاخره یکی عنوانم رو دید!
الفاتحه مع الصلوات!
نفس نقره ای
منم دلم میخواد مثل این شاعره فکر کنم ولی نمیتونم :|
سخته ولی ممکنه :|
چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
میگما هوپ بیا از من تعریف کن خو
یه ذره اعتماد به نفسم زیاد شه
میفرمایند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است....مممم چه ربطی داشت؟
اصن مهم نیس
احتمالا منظورم این بود که چون مثلا دوست قدیمی محسوب میشیم در راستای ارتقای سلامت روان من تلاش کنی
سایکوز م عود کرده . جدی نگیر
اسمم رو حذف کردم ابروم نره ولی خودت دیگه میفهمی که 😆
توجه کردی دوستیمون سه ساله شده؟

از تو توی اون سلسله کامنتی که برات فرستادم تعریف کردم دیگه، یادت رفت؟! 
ولی جان هوپ یه سر به بخش روان بزن :)))
شوخی کردم جدی نگیر!
آره حساب کردم سال سه بودم دفعه اولی که وبت رو پیدا کردم انگار دیروز بود!
چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
تو که من رو میشناسی حافظه درست و درمونی ندارم . اشاره میکنم به اینکه تا حالا ده بار بهم رمز مطلب هات رو گفتی و من دفعه ی بعد پرسیدم رمزت چیه دو نقطه دی
در مورد بخش روان هم بیخیال. میگیرن بستریم میکنن. چه خوبه که کسی نمیتونه ذهنم رو بخونه وگرنه خودشم دیوونه میشد
دفعه قبل بدون اینکه بهت بگم رمز رو زده بودی که! توی دوره ی بهبودی فکر کنم :)
چه خوب که جز خدا کسی از ته ذهنمون خبر نداره...
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan