رویای آرام

  • ۱۱:۳۱

1.دیروز برای بار هزار و دویست و شصت و هفتم، از یکی از فامیل/دوستان/آشنایان شنیدم که: 

' کی مطب میزنی؟! من دندون هام رو 6 ساله دندونپزشکی نرفتم، نگه داشتم برای تو ها! '

یعنی واقعا بعدا این ها میان سراغ من؟ البته یک گروهی  رو مطمئنم میان پیشم و از الان دغدغه دارم باید رایگان کار کنم واسشون یا باتخفیف؟! ولی در مورد یک سری دیگه شک دارم، چون خبر دارم همیشه پیش بهترین های شهر که همون اساتید بنام و باتجربمون هستن، میرن...       

فکر می کنم که باید در مورد آینده، همون آینده فکر کرد... روزی و عزت و آبروی هر کسی دست اون بالاییه...


2.چند هفته ای بود موقع رد شدن از مغازه، چشمم بهش میوفتاد و دلم تاپ تاپ می کرد... نامرد بدجور دلبری می کرد! هی برای خریدش دست دست کردم تا وقتی که دیشب با مامان وارد مغازه شدیم و مانکنش رو به فروشنده نشون دادیم، گفت: آخریشه. بعد نگاهی به من که با پالتوی کلفتم مثل غول شده بودم کرد و گفت: سایز یکه، به شما نمی خوره... 

با صورت آویزون از مغازه بیرون زدیم و رفتم سراغ مفازه بغلی و یک بارونی کرم رو امتحان کردم ولی حواسم تو مغازه ی قبلی بود... به مامان گفتم: اینو نمیخوام بریم سراغ همون قبلی من بااااید امتحانش کنم...

از قیافه ی شاکی فروشنده و غرولند زیر لبش وقتی که به سختی لباس رو از تن مانکن درمی آورد چیزی نمیگم، ولی اجازه بدین از قیافه ی متعجبش وقتی دید خوب روی تنم نشسته و گفت قشنگ فیت تنتونه! صحبت کنم... این همه ورزش نمی کنم برای هیچی که، کم کردن سایز کمترین حقم بوده... بله! 

3. نظرتون در مورد آپارتمان چند طبقه ی چسبیده به اتوبان با نام 'خواب آرام' چیه؟! به نظر من که پارادوکسی بیش نیست!

  • ۴۹۲
بانو. میم
مباارکت بااشه
طرح دندان چجوریه ؟ 
شاید داخل آپارتمان هیچ سر وصدایی نیاد و آروم باشه واقعا 😆
مرسی ؛)
بسته به منطقه اش یک سال تا یک سال خورده ایه( دقیقش رو نمیدونم!) معمولا هم توی مراکز بهداشت شهرستان های محرومه چون توی روستاها که یونیت ندارن.
شاید :))
ree raa
:)) مبارکت باشه ، اصن این کم شدن سایز و وزن یه طرف، بعددددددددا خریدن لباس با سیز کوچیکتر یه طرف اصن لذتی داره !:))

۳ عالی بود:))) دقیقا پارادوکسه
من تا حالا این حس رو تجربه نکرده بودم چون تقریبا وزنم همیشه توی یک بازه ی ثابت بود، الان هم وزنم همونه فقط سایزم کم شده و واقعا لذت بخشه  *_^

حتی با وجود پنجره های عایق صدا هم پارادوکسه!
آرزو ﴿ッ﴾
1 من که تکلیفم با پزشکای فامیل مشخصه، تمام تلاشم اینه که پیشِ غریبه‌ها برم، بمنظور تلاش جهت حفظ اندک آبروی باقی‌مانده:دی
زشته بفهمن هنوزم به دکتر میگم لطفا آمپول نباشه:دی
2 بس که بعضی از مغازه‌دارا موقع آوردن اجناس‌شون غرغر می‌کنن البته وقتی نخریم، خیلی وقته اول خوب فکر می‌کنم و نگاهش می‌کنم و اگه احتمال خریدش بالا بود میگم بیارنش که امتحانش کنم، جالب اینجاست وقتی میرم توی مغازه و فقط نگاه می‌کنم، موقع رفتن بازم غرغر می‌کنن که اصلا مشتری نبودی شما!
راستی مبارک باشه:)) ان‌شاءالله دکمه‌هاش برات بچرخه!:دی
3: مثبت!
1. :))))) خیلی خوبی تو، از آمپول هم می ترسی؟! 
2. نمی دونم چرا یک سریشون انقدر زورشون میاد برای آوردن جنس هاشون؟ بیش تر هم اونایی هستن که مغازه مال خودشون نیست و شاگرد و فروشندن!
3. :)
یک نویسنده
منم به یه درد مشابه دچار شدم. یه کیف رو دوشی دیدم که قیمتش پانصدهزارتومنه. لامصب دلبری می کنه. دوماهه توی تردید گیرکردم
اوه چقدر لاکچری! این لباسی که من گرفتم انقدر گرون نبود ولی من هم دو ماه پیش حسابم رو سر یه چیز لاکچری خالی کردم :||
pary darya
از وقتی فهمیدم دندون پزشکی دیگه مسواکم نمیزنم حتی((((=
:-/
دخترم گلم پری نازم! نکن با خودت همچین قول میدم برات با تخفیف کار کنم ها!
متـ ـین
۱. خخخخخ! به نظر من تخفیف هم نده :)
۲. خوش ب حالت شد پس :/
۳. شاید :|
1. دیگه تخفیف رو باید بدم، خودم هم پیش استادهام میرم انتظار تخفیف دارم :))
2. بلی ^_^

ریحانه
خوش به حالتتتتت
من که نشستم برا رزیدنتی می خونم مثلا!!! نیاز شدید به کاهش وزن دارم ولی واقعیتش نه فرصت میشه الان برم باشگاه(رقبا میزنن جلوخخ) نه می خوام رژیم بگیرم خلاصه مغز گلوکز میخواد دیگه نمی خواد؟؟!! با کاهو و کلم نمیشه حفظ کرد که خخخخ
خلاصه که منتظریم این امتحان بدیم و بعدش بریم ورزش کنیم تا چشم اونایی که چشم دیدن مانکنی ما رو ندارن در بیاد !!!دو نقطه دی
در مورد اون اپارتمان مذکور هم پارادوکس نیست ما قبلا یه نمونش داشتیم بعدا مثلا عوضش کردیم با یه نوع ارومش ...  البته اون ویلا بود نه اپارتمان کلا با اپارتمان مخالفم چه اروم چه نااروم! حیاط لطف دیگه ای داره مخصوصا قدیمیش
بستگی داره ارامش چی معنی کنی ...
در مورد فامیلام کلا برای اشنا هر گونه طبابت کنی بدهکاری !
پزشکی هستی؟ ان شاالله دستیاری یه رشته ی خوب که کشیک زیاد نداشته باشه قبول میشی و عشق میکنی :)
به نظر من که کسایی که خونشون بغل اتوبانه خیلی گناهین! 
منم عاشق خونه ی حیاط دارم ازون قدیمایی که زیرزمین با پنجره های مشبک داره تازه پنجره های خود ساختمون رنگی رنگیه... 
می دونم :|
étoile
سلام
پالتو نو مبارک : )
والا من نه تو آپارتمانم نه چسبیده به اتوبان ولی دیدم کسایی رو که فکر کنم وسط اتوبان هم بتونن راحت بخوابن :))))) معدود کسایی که حسادت منو برمی انگیزونن :)))
سلام عزیزم. ممنون 
من هم افرادی ازین دست رو سراغ دارم و واقعا خوش به حالشونه مخصوصا اونایی که سر نگذاشته روی بالش خوابشون برده!
شهرزاد
اصلا لذتی که در پوشیدن لباسی که مغازه دار از تن مانکن در میاره هست،تو هیچ چیز دیگه ای پیدا نمیشه...
شهرزاد
اصلا لذتی که در پوشیدن لباسی که مغازه دار از تن مانکن در میاره هست،تو هیچ چیز دیگه ای پیدا نمیشه...
قبول دارم... لایک *_^
مهربان
1 - بنام * . لدفن اصلاح شود
2- چطوری کپل ؟!
به نظرت قشنگ گند زدم به اعتماد به نفست یا هنوز جای کار داره؟
1. در مورد چی حرف میزنی؟! 
2. دقت نکردی سایز یک ام! کپل مال سایزهای دیگه است... تازه گفتم که از تن مانکن هم به سختی درآورد ولی برای من مناسب بود پس یعنی حتی از مانکن هم من ... :دی 
من رو نشناختی هنوز که خدای اعتماد به نفسم؟ 
sharminamirian
سلام.
1. به نظر من که اصلا خودت رو درگیر فامیل نکن!
2. مبارک باشه.
3. تیکه انداختن!
سلام خانوووم :)
1. دوست دارم ولی فکر کنم نمیشه انتظارات بالاست!
2. ممنانم
3. اینم هست :))
نفس نقره ای
عه فامیلای شمام اینجورین؟ :))))
بله! مث اینکه فامیل همه این طورین!
mahee
مبارکت باشه..به خوشی بپوشی.
خیلی ممنونم عزیزم :*
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
نههههه تخفیف نده اتفاقا بیشتر بگیر:)))))))))))

وااااااایییییی مبارک باشههه:)

بنظره منم پارادوکسی بیش نیس:)
نمیشه که دختر! 

ممنونگزارم :))
x
این بلاتکلیفی راجع به کار کردن واسه اشناها خیلی بده :))
‌من بودم میرفتم یه شهری مطب میزدم که هیچ اشنایی نتونه بیاد :))
‌الهی این خرس شدن های فصل پاییز و زمستون معضله :)) حالا شما ظرف مریفی باز با لباس زمستونی معمولی میشی ٬ یکی مثل من که بی لباس زمستونی خیلی واضح دیده میشه با لباس  زمستونی هیچی دیگه !!! :))))
خیلی! حالا حالاها که پروانه مطب نمیدن بهم...
دقت نکردی گفتم من هم با پالتوی گنده ام غول شده بودم :)))
طلوع ماه
فامیل و آشنا توقعاتشون خیلی بیشتره .ز اونور انتظار تخفیف هم دارن دیگه.تا میتونی بپیچونشون!
اصلا از همون سال کنکور توقعاتشون شروع شده بود بعد فکرش رو بکن الان بپیچونمشون :)))) ممکن نیست!
ام اسی خوشبخت
سلام
ان شالله به سلامتی و خوشی بپوشید, مبارکتون باشه :)
بدون شک عزت دست خداست, اساتید شما هم روزی دانشجو بودن, با تلاش میشه بهش رسید :)
سلام خیلی ممنون ؛)
بدون شک و تردید ایمان دارم به حرفتون ^_^
مهربان
راستی کی مطب میزنی بیایم دندونامونو خوشکل کنیم؟ من دیگه حال مسواک زدن ندارم میزارم وقتی تو مطب زدی میام یه سرویس کامل واسم انجام بدی
واقعا شما دهن ملت رو سرویس میکنینا با این وضع پول گرفتنتون
من که تو رو میشناسم میدونم ازم پول نمیگیری
یه بروساژ ، چند جلسه بلیچینگ ، یه ارتودنسی هم واسم بکنی ممنونت میشم
چندین سال دیگه! 
یک دهانی ازت سرویس کنم که حظ! کنی :دیییی میدونی چه جریانی رو میگم که ^_^
اوخی بیچاره قشر مظلوم و معصوم و فقیر پزشکان همه فی سبیل الله کار میکنن :)))))
دو تا اولیو یه کاریش میکنم واست ولی ارتو؟! ارتو و پروتز متحرک رو عمرا دیگه بعد از فارغ التحصیلی انجام بدم انقدر که دوست ندارم!
مهربان
آیا میخوای از فورسپس استفاده نمایی؟ من پول مول ندارما گفته باشم
نهایتا میتونم بجاش واست استعلاجی بنویسم
اونم حظ میباشد
املا که نیس اصن یه وضیه
در راه رضای خدا رو شک داری عایا؟
حداقل تعرفه هامون اینقدر بالا نیست
برو دنبال ارتو ، پولش عالیه . یه بیست دقیقه نقاشی میکشی و خط خطی میکنی و به قول خودشون محاسبه میکنی پنج تومن میزاری جیبت
بلی خوب اسمش رو یاد گرفتیا، کابوسش رو نمیبینی شبها؟ :)))
من از هر کی پول نگیرم از تو مطمئنا میگیرم ^_^
چی؟ کجا؟؟؟!  o.O
ما هم بالا نیست پول موادشه بله :)))
اصلا دوست ندارم به دلم نمی شینه درسش البته ما الان فقط ارتو متحرک هستیم، ولی در کل دوست ندارم، فقط پریو یا ترمیمی ^_^ 

صخره .
یا ایها الذین امنو!عایاح هنوز هم به ورزش ایمان نمی اورید:-D
مبارکا باشه:)
همانا ز نیرو بود زن! را راستی
ز سستی کژی زاید و کاستی!
ممنونم
آبان ...
زمستان مشکل پوشیدن پالتو دارم ..کلا لباس زمستونی خوشگاه ولی ادم را چاق می کنه ...:)
خواب ارام ..حتما شیشه اش دوجداره است خخخخ
رمز اگه دوست داشتی برام بذار 
منم خیلی باهاش مشکل دارم ولی خدایی زیباترین لباس ها لباسای زمستونین ^_^
بایا دوجداره باشه وگرنه که اصلا آسایش ندارن ولی انتخاب اسمشون خیلی خنده داره! فکر میکنم از عمد انتخاب کردن
داری رمز رو عزیزدلم ؛*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan