حمله ی اجنبی ها!

  • ۲۰:۴۰

خزنده های روسی حمله کردن به وبلاگم! برای تک تک پست ها نظر گذاشتن، میرم میام میبینم ده تا کامنت گذاشتن!

فازشون چیه خدایی؟! 

مثلا این یکی از کامنت هاشونه برای یه پست مخصوص شب جمعه! فکر کنم شب جمعه رازی بوده که بالاخره این ها تونستن جوابش رو اینجا پیدا کنن! هر چند جزو آرمان های این بلاگ چنین چیزی نبوده، ولی شده دیگه :|

۱۰ دی ۹۵، ۲۰:۱۵ ویرایش حذفIrene در مطلب اینم یه پست مخصوص شب جمعه! 
You are so awesome for helping me solve this myrsety.
  • ۴۳۳
شارمین
عجب کامنتی گذاشته! کاش میستریهای زندگی ما هم این چیزها بود! والاااااا


منم گاهی از این کامنت خارجکیها دارم. ولی اکثرا فقط حروف در همند
الکی گذاشته این کامنت رو ولی خنده دار با پستم جور شده! 
بانو. میم
:))) اینها ربات ان... 
آره :)))
اسپریچو ツ
چند ماهه دهن منو صاف کردن، میگن ربات خود بیانه :|
من قبلا حمله کرده بودن بهم ولی این بار واقعا هجومشون سنگینه :||
ربات خود بیان؟! o.O
آرزو ﴿ッ﴾
چه‌باحال!
اون عکس بالا هم خوشگله راستی:)
اعصاب خورد کنه درواقع!
کدومشون؟
آرزو ﴿ッ﴾
پروانه آبیه، 
چون با گوشی‌اَم فقط همون، بالاست.
آهان... آره پروانه هه گوگوله!
آرام ..
ترور نشی صلوات :)))
:-/ من جوونم با کوله باری از آرزووو
طلوع ماه
وای چ خوفناک!
پاکشون کن از دم.ویروسی نشی صلوات.
ویروسی نیستن، یکیشون توی کامنت اومده درباره ی روش های جلوگیری از پ.ر.یود صحبت کرده :| 
. زیزیگلو
شاید باورت نشه ولی از وب تو به وب منم اومدن... داشتم چک میکردم ترافیک ورودی رو...دیدم از پست شب جمعه ت وارد وب من شدن! :))
نهههه باورم نمیشه :|||| 
حالا من ترافیک ورودی رو چک کردم دیدم وب من رو آدرسم رو زدن وارد شدن :|||
. زیزیگلو
چی؟ روش های چلوگیری از...؟! :))
نه این که مخصوص شب جمعه هم بوده ! :))
برم ببینم واسه من در مورد روش های چه چیزی کامنت گذاشتن! مسقره ها =))
اصلا چنتا بندش هم منشوری بود :-/
بعضی کامنتاش واقعا خنده داره، یکی از کامنتهاش هم در مورد ویروس هرپس صحبت کرده :))
برنا
مورد حمله قرار گرفتی
جبهه های حق علیه باطل را ترک مکن....با حضورت در صحنه مشت محکمی باش در دهان حمله کنندگان :)))))
آه... بسیار سخت است ولی کو چاره ای؟! 
شاعر در جایی می فرماید: جنگ جنگ تا پیروزی!
. زیزیگلو
یا ابالفضل!! هرپس تناسلی؟! ببین گفته شب جمعه مواظب باشینا :))
بلی :)) عاشق ربط دادن جملات بهم دیگتم :)))
Lady cyan ※※
^____^
اینا کار به کار همه دارن جدی شون نگیر بعضس وقتا تایید شون میکنم بخندیم :دییی
من هم محض خنده گذاشتم این پست رو دیگه :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan