اسپناق!

  • ۱۷:۳۶

 جای شما خالی جمعه ی هفته گذشته سر میز نهار بودیم و داشتیم داداشی رو دسته جمعی سرزنش می کردیم که چرا وقتی امتحان علوم به این مهمی داری، الکی میگی آمادگی دفاعی دارم و چند روزه داری خوش گذرونی میکنی و هیچی نخوندی تا الان؟! 

ناهارش رو طبق معمول سریع خورد و رفت توی اتاقش در رو بست و مشغول درس شد، دنبالش رفتم که اگه ناراحت شده از دلش دربیارم...

- استرس گرفتی که گفتیم چرا درس نخوندی الان وقت نداری؟

+ نع! استرس چیه؟! میخونم زود.

- پس چرا سریع اومدی تو اتاقت؟

+ چون خودت یک ماه پیش گفتی معدلت از 19 و نیم کمتر بشه، به بابا میگی کامیپوترم رو جمع کنه! اگه علومم رو زیر 18 بشم طبق محاسباتم کامپیوتر بی کامپیوتر!

با تعجب گفتم: من گفتم؟! اممم.... آهان... آره! خوب بخونیا! فقط دلم میخواد معدلت کم بشه!

( جذبه خواهر بزرگتری رو داشتین؟! هر چند فراموش کرده بودم که تهدیدش کردم!! بچه باید درس بخونه، دهه! )

سر همین وعده ی کذایی ناهار، خواهرم نوشابه رو باز کرد و یه لیوان پر برای خودش ریخت و آخرای نوشیدنش گفت: اه! چقدر بدمزه بود!  مامان و بابا هم هر کدوم نصفه لیوان خوردن تا ببینن راست میگه یا نه! و گفتن: نوشابه هم نوشابه های قدیم، چقدر طعمش بد شده! من هم که اکثرا دوغ دوست دارم و خیلی با غذای برنجی نوشابه نمیخورم؛ یک دفعه داداشم در نوشابه رو نگاه کرد! باورتون نمیشه تاریخ انقضاش برای تیر ماه بود!  هیچی دیگه خواهرم تا عصر نشسته بود تو آشپزخونه، می گفت برا چی برم درس بخونم؟ من که دارم می میرم! :)))

+ هنوز هم وقتی یاد کلمه ی سبز اسپناقی می افتم، خنده ام میگیره... چطور یکی میتونه رنگ سبز یک چادر رو اینجوری توصیف کنه: اییییی! با اون چادور سبز اسپناقیش! خوب شد ردشون کردین رفتن!

+ اولین نوشته ام با تگ برادر جان! نمی دونم چرا انقدر کم سوژه است این بچه؟! 

+ وقتی با یک پست، 3 تا از کلید واژه هام رو می نویسم...

  • ۴۹۷
شارمین
سلام.

پس تو هم اوج جذبه ت برای داداش کوچیکه کامپیوتره! خدا بیامرزه مخترع کامی رو! اگه نبود این داداشای فینقیلی اصلا از ما حساب نمی بردن!!!

اون وقت طرف روش شده بود با «چادور سبز اسپناقی» برای امر خیر مزاحم بشه؟! خخخخ
سلام عزیزجان
والا فکر نمی کردم طبق معمول تهدیدم رو جدی بگیره! نمیدنم چرا این دفعه انقدر ترسید :))
من که یادم نمیاد ولی گویا توی مهربرون طرف چادر سبز اسپناقی پوشیده بوده!
را مگا
اسفناج منظورشون بوده؟:-))
بعد مصرف نوشابه ،الان همه سالمن دیگه؟
 بلی ؛))))
خداروشکر مشکلی پیش نیومد :)))
شارمین
دکتر تو هم اصفهانی هستی عایا؟!
اون کسی که اون جمله رو گفت اهل یکی از دهات اصفهانه :))) چقدر خوب متوجه شدی :))
اسپناق قبلا شنیده بودی؟ 
مهربان
سبز چیچی؟
من عاششششششق نوشابه ام . فقط مشکی . زیرو هم خوبه . میمیرم واسه نوشابه
بیچاره داداشت ...عاخی . چی میکشه از دست تو
خدا بهش صبر بده
اسپناقی 😆
من اگه مجبور باشم میخورم نوشابه ولی ترجیح میدم بیشتر با فست فود باشه! ضرر داره خیلی...
دلشم بخواد... بهترین خواهرم براش ؛))))
راستی چرا آپ نمیکنی؟ دهه! تو رو هم باید دعوا کنم؟
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
بابا جذبههه هههه:)

خدا حفظش کنه:)

هههههه وای خیلی باحال بود:))))


میچکه اصلا! 
ممنونم سحر جون ؛)

آندرومدا :)
از اسپناق متنفرم =|

من عااااااشق کوکو اسپناقی ام ♡
فراکنده **
سبز اسپناقی چیه دیگه:)) چادر این رنگی؟؟؟
نوشابه تاریخ انقصا گذشته تا حالا ندیده بودم
مثل اینکه چادره این رنگی بوده، خیلیم شیک و قشنگ و مجلسی ^_^
من هم! که هفته گذشته دیدم
mahee
چقد ازت حساب میبره
بشنو و باور نکن!
مهربان
کامنت دومم کو ؟
خوردیش کپل ؟!
این وصله ها به من نمی چسبه :||
کامنت ندارم ازت
دچــ ــــار
باور کنید کامل خوندم
نمی دونم من بیکار بودم
یا شما قشنگ نوشتید 

این نکته اش خیلی جالب بود که گفته آمادگی دفاعی دارم که بهش گیر ندن :))) 


مگه قبلا ناقص میخوندین؟ :)) ولی مطمئنا گزینه 2 صحیحه! 
امتحان آمادگی دفاعی رو امروز داشت :))))
طلوع ماه
اسپناق چی چی هست حالا؟تاحالا به گوشم نخورده بود.ما تو سبد کالامون اصن چیزی به اسم نوشابه نیست! فقط تو مهمونیا و گاهی با فست فود.خیلی ضرر داره ها.
خواهر بزرگتر با جذبه ای هستی ها!من ولی کوچیکترین خواهرم.
اسفناج دیگه!
ما هم خیلی کم میخریم ولی این بار نمی دونم چرا این نوشابه ی تاریخ انقضا گذشته، گیرمون اومد، قبول دارم همش ضرره!
جذبه فقط بعضی وقت ها دارم! حرفم رو زیاد گوش نمیدن که :)))
آرزو ﴿ッ﴾
چقدر شما مهربونی که رفتی از دلش در بیاری:)
اولین‌باره اسپناق رو شنیدم، چقدر باحاله:دی
خب حس کردم خیلی مظلومانه رفت توی اتاقش :))
آره من دیگه نمی تونم بگم اسفناج، از وقتی شنیدم میگم اسپناق :))))))
دچــ ــــار
معمولا آدم طولانیا رو مرور میکنه
همیشه گزینه 2 صحیحه :)
درست میگین من هم اگه متن جذبم نکنه فقط سریع مرورش می کنم...
بابا شوخی کردم :)))
فریبا
اونوقت اسپناقی دقیقا یعنی چی؟! به اسفناج ربط داره؟!
آره دیگه دقیقا خودشه! عکس کوکو اسپناقیام رو که نشونت دادم قبلا :)))))
étoile
قشنگ نوشتی، خندیدم
"اسپناقی" : ) تا دیدمش یه چیزی تو ذهنم تداعی شد :) اگه شکلک بود، آیکونش رو میذاشتم :))))
منظورش از این چادر مشکی ا  نبوده که بعد یه مدت رنگش به سبزی میزنه؟


ممنونم ^_^
آره میدونم کدوم شکلک منظورته شکلک سبز زمان یاهو :))))
نه فکر نکنم! چادر رنگی سبز اسپناقی!
آقای سر به هوا ...
داداشت عالیه لامصب :))))))))))))))
بعضی از کارهاش خیلی خنده داره :))
ریحانه
داداش کوچیکا ماهنننن
اذیتش نکن
من امتحان وقتی دارم با اون دستای کوچولوش بشقاب غذا رو تکون تکون در حالی که نصفش در حال ریختن از پله ها میاره بالا ...همچین فرشته هایی میباشنننن 
در ضمن قهرم باهاتتتتت شدید دو نقطه دی 
آره من که اون موقع که نی نی بود از همه ی دنیا بیشتر دوستش داشتم، از بس خوشگل بود و همه میگفتن به تو شبیهه :))) البته الان هم خیلی شبیهمه ♡
ولی خب میدونی اخلاق دختر و پسر خیلی فرق داره، مخصوصا که الان توی سن بلوغشه و و خودشم خودش رو درک نمیکنه :)))
الان با خواهرم خیلی صمیمی ترم! ولی قبول دارم خیلی دلشون پاک و کوچیکه، اذیت هم بکنه، زود پشیمون میشه و سعی میکنه از دلم دربیاره♡ 
چرا قهر آخه؟! :(
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan