جدال با مورفی!

  • ۰۰:۵۶

اکثرا توی ماشین محض تنوع رادیو آوا گوشی می کنم. نمی دونم حکمتش چیه که تا وقتی توی ماشین ام، همش آهنگ های طولانی فولکلور ( لری، گیلکی، ترکی و ... ) که یک کلمه اش رو هم متوجه نمی شم، پخش میشه ولی وقتی آهنگهای نوستالژیک قدیمی، سنتی حال خوب کن و ترانه ی جدید که مورد علاقه ی من هستن، می خوان پخش بشن به مقصدم رسیدم و باید از ماشین پیاده شم؟! 

  امشب وقتی می خواست الهه ناز رو بذاره و نزدیک خونه بودیم، از مامان خواستم رسیدیم بره بالا چون تصمیم داشتم بمونم توی پارکینگ و به آهنگ مورد علاقه ام گوش بدم، چه معنی داره انقدر قوانین مورفی روی من پیاده بشه آخه؟! مثلا جوری که من تنبل جرئت ندارم ماشینم رو بشورم؛ چون مطمئنم فردای اون روز دقیقا همون زمانی که من بیرونم، بارون سیل آسا میاد و وقتی ماشین رو زیر یک سقف رسوندم، آسمون خشک خشک میشه! مادر جان شکوه که قشنگ اعتقاد پیدا کرده و میگه: مهربون باش! حالا تو بشور ماشینت رو، این وسط یه بارونی هم بیاد که اشکال نداره، ثواب کردی!

 خلاصه که داشتم می گفتم تو پارکینگ موندم، جاتون خالی بعدش هم یک آهنگ خوشگل از استاد محمد نوری پخش کرد و کلی حالم رو خوب تر کرد، برای مورفی هم خط و نشون کشیدم که از این به بعد وضع همینه، می مونم تو پارکینگ و آهنگم رو گوش میدم، تو هم هر چقدر دوست داری لجبازی کن! 


+ قسمتی از متن درسم که برام عجیب و ناراحت کننده بود: در اختلال هایپوفسفاتازیا، فرد وفتی دستش را در دهانش کند، دندان خارج می شود؛ حتی با ضربه ی خفیف هم دندان می افتد...

+ میشه دعا لطفا؟! ؛)

  • ۴۶۱
مهدی امینی
دعا گوییم :\
فقط
بدو
بدو دیگه :|
بیا آرزوتو بنویس : http://unitazad.ir/post/User-Arezoo
ممنون 
آرزو؟! اونم توی وبلاگ دانشگاهی؟! :-/
آرزو ﴿ッ﴾
مادرا از زاویه‌ی مهربانانه‌تر به‌همه چی نگاه می‌کنن:دی 
احسنت به این جدال:)
+چه دردناک.
+حتماِ حتما:)
از بس عشقن خب!
امیدوارم بتونم دووم بیارم :))
مرسی... عه ببخشین سپاس گزارم ؛)))
مهربان
من همیشه تو بساط آهنگم براهه اصن رادیو که فایده نداره . آهنگ با صدای بلند سرعت زیاد.آخرشم سر خودمو به باد میدم.نخندیا ولی با ریتم آهنگ فرهنگ رانندگیم تغییر میکنه
یه رزیدنت رادیو داشتیم بچه خوبی بود.منو حین رانندگی دیده بود گفت تو فلان ماشین فلان رنگ رو داری؟گفتم آره چطور؟گفت 7 صبح با اون صدای بلند و سرعت زیاد تازه همخوانی هم میکردی؟! هیچی دیگه یه ذره آبروم بر باد فنا رفت
یعنی طرز آهنگ گوش دادنت نشون میده راننده ی بی فرهنگی هستی؟! :)))))
هر چقدر به صحنه ای که رزیدنته دیده فکر میکنم خنده ام میگیره،مخصوصا قسمت هم خونیت ؛))))))))
؛))))
بانو. میم
واای پس من این فوبیای هیپوفسفاتازیا رو دارم همش تو خواب هام 😔
اگه قابل باشم حتما...
تو هم ما رو یادت نره 
تعبیر خواب دندون افتادن چی بود؟! 
ممنونم عزیزدلم حتما ؛)
x
خدا ازین اختلال ها نصیب هیچ کس نکنه 
‌:|||
هیچ کس... واقعا وحشتناکه :|
طلوع ماه
مورفی چیه هوپ؟ من نگرفتم...
چشم اگه قابل باشیم دعاگو هستیم.
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/قوانین_مورفی
لینک رو بخون :)
خیلی خیلی ممنونم 
برنا
درود بر مادر گرانقدر.
این مورد شستن ماشین در مورد منم صادقه، گاها به طرز فجیعش. یعنی بعد از شستن ماشین اگه بارون درست و حسابی بیاد دلم نمیسوزه ها....یک نم بارون سیاه و گل آلون فقط محض کثیف کردن میاد....
در مورد اختلالی که فرموده بودین، چشم دعا می کنیم. شمام درس بخون و تحقیق کن و مشکلشو حل کن.
(یاد فیلم تئوری همه چیز افتادم، استاد سر کلاس ده تا مساله که تا کنون کسی جوابی برایشان پیدا نکرده به دانشجوها میده بعلاوه چند روز وقت. روز آخر، یکی از دانشجوها به استیفان میگه مساله ها رو حل کردی؟ استیفان که درگیر یک ماجرای عشقی بوده و مساله ها رو فراموش کرده بوده، همون روز آخر سعی میکنه حلشون کنه. فردای آن روز استاد پاسخ های نیمه کاره بعضی از دانشجوها رو میبینه، استیفان که دیر تر از بقیه سر کلاس میرسه، مسالها ها رو که به دلیل کمبود وقت پشت یک بلیط (سینما یا کنسرت) نوشته بوده به استاد تحویل میده و عذرخواهی میکنه که فقط رسیده نه تاشو حل کنه. و چشم همه از تعجب در میاد.)
حالا نوبت شماست خانم دکتر. فقط باور داشته باش به خودت.
درود بر شما :)
دقیقااااااا اکثرا یه بارونی میاد که فقط کثیف بشه!
دعا رو برای اون اختلال نخواسته بودم :)))) ولی مرسی!
چشج حتما ممنون واسه این داستان...
Lady cyan ※※
چشم :)
چشمتون بی بلا ممنون ؛)
الی
یعنی این قانون مورفی تنها قانون لازم الاجرای این روزهاست
لزومی در اجراش نیست ولی تنها قانونیه که اجرا میشه!
احسان ..
منم زیاد رادیو آوا گوش میکنم همینطور رادیو گفتگو و  رادیو تهران
آهنگای رادیو آوا بعضی وقتها خیلی فاز میده ولی بعضی وقتها هم رو اعصابه!
آره بعضیاش که خیلی رو اعصابه سریع آهنگای خودم رو میذارم :))
سانیا
خوبی عزیزم ؟ همه چیز خوبه ..رادیو اوا هم خوبه 
ممنونم سانیا جان، چه عجب ازین ورا؟ ؛)
خداروشکر
اوهوم خیلی از آهنگ هاش قشنگن
x
حالا باز خوبه ماشینت رو میشوری بارون سیل آسا میاد .... برادر من هر وقت ماشینشو میشوره چند قطره بارون میاد که فقط ماشینش لکه شه و به سیل آسا بودن نمیرسه :-D 
من تقریبا نصف نصفه، نیمی از اوقات چند تا قطره میاد و حرصم رو درمیاره نیمی از اوقات سیل میاد! برای همین با افتخار میگم که یادم نمیاد آخرین بار کی ماشین رو شستم :))))
مهربان
آره داداچ فرهنگ رانندگیم پایینه یهجورایی به سمت صفر میل میکنه
اصن مگه میشه که بدون همخوانی و همزاد پنداری آهنگ گوش کرد؟
یکی از بچه ها تعریف میکرد که با داداشم تو ماشین بودیم داداشم به یه ماشینه اشاره کرده گفته این دیگه کیه!؟ بیشتر از اینکه توی طول خیابون حرکت کنه توی عرضش حرکت میکنه
گفت گازش رو گرفتم اومدم کنارش، دیدم تویی!
مهربان :))))))))))))))))) 
اینجوری که میگی به سمت منفی میل میکنه ها! :)))
نرگس
سلام
وبت و امشب دیدم خیلی به دلم نشست
نوزدهم علوم پایه دارم و حسابی خستم
از آذر که امتحانای میان ترم شروع شد و بعدش بلافاصله پایان ترم و الان هم علوم پایه 
دلم یه تنوع خوب میخواست دلم باز شد سه تا طنز نوشتت و خوندم
در مورد ماشین هم مثبت نگرباشید البته از نوع متنتاتون معلومه که هستید
من اگه جای شما بودم میگفتم خدایا شکرت که ماشین دارم حالا بشورم و کثیفم بشه طوری نیس
مثل الان که میگم درسته خستم واااقعا ولی خدایا شکرت درسی و میخونم که دوست دارم:)
یا طرف بچش انقدر شیطونه که زمین وزمان وبهم میریزه و همه عاصی ان میگه خدایا شکرت که سالمه
و خلاصه که تیریپ شاکر بودن و خیلی میپسندم
شکر نعمت نعمتت افزون کند...
سلام خوش اومدی ایشالا موفق باشی
باشه حتما، میدونی بعضی وقتا انقدر یک نعمت برامون عادی میشه متاسفانه که یادمون میره شکرگذارش باشیم

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan