آخه نامرد شب و روزم تو بودی، تو نگاهت سمت کی بود؟!

  • ۱۶:۳۳

1. اگر دختری را دیدید که همه ی انگشت های پاهایش به جز یکی مانده به آخری را لاک زده، فکر نکنید که برای قر و مدش این کار را کرده! بدانید که از آیت الله مکارم تقلید می کند و فقط ایشان قبول ندارند که مسح روی انگشت کوچیک هم قبول می باشد! 

2. خوشحالم چون این روزها انقدر سرم شلوغه که ذهن سرکشم نخواد برگرده به روزهای سخت زمستون سال گذشته ام... سیستم من اینجوریه که توی روزهای شلوغ بهتر می تونم به کارهام برسم...

3. کسی رو توی انتظار نذارین، انتظار آدم رو پیر می کنه، حتی اگه به روی خودش نیاره که منتظره؛ گفتن حقیقت تلخ شاید سخت باشه ولی بهتر از انتظاره...

4. حرف آخر اینکه پایان نامه هم آدم رو پیر میکنه، مرحله به مرحله اش... تنها چاره ی کار صبوری و عرق کاسنی ه! وگرنه از استرس زیاد یک جای خالی از جوش توی صورتتون نمی مونه!! 


* عنوان بخشی از آهنگ قانون قلبم از رضا رامیار، به تبعیت از مهربان، ازین به بعد مینویسم عنوانم رو از کجا گرفتم که بعدا یادم نره!

  • ۴۲۶
دچــ ــــار
چقدر بلاگرای دچارِ پایان نامه داریم این روزا :))
بله زیادن افراد نالان از پایان نامه! :-/
آبان ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
1 لاک دوست دارم ...اما خیلی خیلی کم میزنم ..وضو ..خدا باید یه تخفیفی  میداد ..لاک حال آدم خوب می کنه گاهی 
2..دلم شلوغی می خواهد اما نیست 
3...اونقدر انتظار کشیدم که پیر شدم 
4.پایان نامه ..**** **** ***** ..شیرینی خوب بدی ها
1. منم عاشق لاک زدنم، به این عشق با لاک زدن پاهام جواب میدم که اون هم یکیشون رو مجبورم لاک نزنم :))
2. خودت حواس خودت رو پرت کن، سرت رو شلوغ کن :)
3. :( خیلی سخته انتظار...
4. حتما عزیزم :*
را مگا
1-هیچی تو دنیا،هیچی دقیقت بدتر از بلاتکلیفی و منتظر موندن نیس
2- 20 واقعا؟:-))
3-پایان نامه،اصن بهش فکر نمیکنم،جونور درنده ی عجیبو:|
1. هیچی! اعصاب برای آدم نمیذاره!
2. واقعا :))) 
3.صفتت عالی بود، جونورررر
پرواز ...
چقد مورد 3 خوب بود :))
چقد مورد 3 خوب بود :))
و چقد مورد 3 خوب بود :))
مرسی :) 
و ممنون!
و سپاس :))
نفس نقره ای
سر شلوغم آرزوست! به شدت
علوم پایه ای نیستی مگه؟ همین درس خوندن زیاد سرشلوغی میاره دیگه!
مهربان
لاک ! فکر نکنی یادم رفته ها
اگه ازت یه چیز یاد گرفته باشم همینه. دو نقطه دی . یه سی چهل تا هم آیکن خباثت و شیطنت در نظر بگیر
یعنی تو همین یه زمینه انحراف نداشتی که من با اون پست کذاییم انحرافش رو در تو ایجاد کردم :||| 
pary darya
((-: امان از انتظار
اَلاَمان!
آرزو ﴿ッ﴾
من قبلا فکر می‌کردم به هیچ‌کدوم از ناخن‌ها نباید لاک زد، تا اینکه چندسال پیش این نکته رو فهمیدم و بسی هم خوشحال شدم، ولی دوباره یادم رفته‌بود! و الآن خوشحال شدم اینجا رو دیدم و میرم که دست‌بکار شم!

مورد ۳ درباره‌ی امیددادنِ ۱۰۰درصد واهی هم صدق می‌کنه!
با لاک پا فقط نمیشه غسل کرد وگرنه وضو رو که میشه، من قبلا فکر می کردم فقط مسح روی شست صحیحه، بعد بهم گفتن انگشت های دیگه هم میشه پس روی کوچیکه فقط لاک نمیزدم، بعد یه عده گفتن اگه شست نباشه باید دو تا انگشت کوچیک و مسح کرد، دیگه ورژن جدیدی که متوجه شدم اخیرا اینه که روی همه انگشت ها به غیر از انگشت کوچیکه میشه!
+ آره این هم هست!
مهربان
شاعر میفرماید من آدم خوبی بودم بخاطر تو بد شدم

تو و خوبی؟!!!
ادبیات کنکورو که یادته؟ به این واو چی میگفتن؟! :)))
مهربان
من به این خوبی
اصن دلت میاد در مورد من اینجوری حرف بزنی؟
ایش
واو مباینت
مثال
هوپ و لاغری؟
یه بنده خدایی بود تا بهش میگفتیم دلت میاد؟ میگفت قلوه ام هم میاد! :)))
الان من هم قلوه ام هم میاد! 
با اینکه پررو میشی و از عواقبش آگاهشم ولی به جمله آخرت خیلی خندیدم :)))))))
حیف که محدودیت ها اجازه نمیده عکس رو کنم ؛))
ریحانه
علیک سلام ما اومدیم برین کنار دو نقطه دییی...خخخ
لاک دوس میداریم ولی عملا این قرطی بازیا رو قبول ندارم میزنم همشو ،نیمه عمر چند ساعت٫ وقت نماز پاک میکنم .
در ضمن خطاب به دکتر مهربان :
هوپ و چاقیییییی!!!
مهربان و من آدم خوبی بودم !!!خخخ هفت هشت تا نقطه دی
مثالا رو درست یاد نگرفته هوپ جان ،شما ببخش خخ

یکی از کارهایی که ازش متنفرم، پاک کردن لاکه!
ایول حمایتت رو دوست داشتم ؛)
اصلا بچه ی درسخونی نبوده!
الین
لاک دست چی؟ ایت الله چیزی در این مورد نگفتن؟ 
یکی از بهترین لجظه های عمرم وقتی بود که از پشت میز تریبون بعد از دفاع اومدم پایین ، اونم وقتی لبخند رضایت داورهارو میدیدم. واقعا جس میکردم سبک شدم. ایشالا این سبکی رو تجربه کنی عجیب میچسبه مثل یه چای داغ با تارت میوه تو روز سرد بارونی . 
خب اون که فتوای همه ی مراجع یکیه، باید موقع وضو و غسل پاک بشه!
وای منتظر لمس حس اون لحظه ام، به نظر باید خیلی لذت بخش باشه ؛)
هانیه
واقعا عرق کاسنی تاثیر میذاره:(
پروژه پایانی کارشناسی منو پیر کرد:((((
واقعا تاثیرگذاره، به شدت اصلا! خاصیت پاک کنندگی کبد های گرم رو داره!
فقط چاره اش صبوریه!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan