فغان فغان که آن نگار ببست بار سفر!

  • ۲۳:۴۷

فقط پدر جان اسمش رو وارد لیست نکرده بود که به سلامتی دقایقی پیش ایشون هم برادر جان رو وادار کرد که با متر اندازه ی دور شکم و کمرش رو بگیره. 

به اندازه های برادر جان که نگاه بکنی، انقدر دقیق جزء به جزئش رو نوشته که راحت میتونی از روش لباس بدوزی براش! خواهر جان هم لطف کرده و امر کرده علاوه بر چیزهایی که سفارش داده بهم، هر چیزی برای خودم خریدم برای ایشون هم در یک سایز کوچکتر و رنگ دیگه بخرم و هر خریدی رو شک داشتم، عکسش رو تلگرام کنم واسشون تا ببینن میپسندن یا نه! :| باز گلی به جمال مادر جان شکوه که فقط دور کمرش رو برام نوشت و بعد متر رو به دستم داد که موقع خرید مشکلی نداشته باشم :|

من که میدونم اینا به این آب باریکه ی دانشجویی من چشم دارن، ولی من تا کارت بابا رو نگیرم، سفر برو نیستم، بله! 

توی این اوضاع شیر تو شیر مملکت گل و بلبل، آدم از فردای خودش خبر نداره، یه روز ساختمان آوار میشه، یه روز قطار جزغاله میشه، فرداش هواپیما میوفته و ... پس اگه رفتم و خبری ازم نشد حلال کنین رفقا! هنوز از خواب دفعه قبل دوست جانم می ترسم... باز هم سفری در پیشه که احتمالا التیامی باشه بر دردهای بخش کوچکی از مردم نازنینمون، ولی مطمئنا باعث خوب تر شدن حال دل من میشه ؛)


+ دوستانی که خصوصی کامنت میذارن بدون هیچ آدرسی، آخه چجوری میتونم جوابتون رو بدم؟! 

* عنوان از مولوی جان

  • ۵۹۸
آرزو ﴿ッ﴾
اصلا خوابی که حسش بد نباشه، حتی اگه ظاهرا بد باشه، تعبیرش بد نیست:) ( چقدر بد داشت:دی)
ان‌شاءالله که سفر نگارمون بخیر و بی‌خطر باشه ;) و خوشحالیم که باعث خوب‌تر‌ شدن حال خودش و مردم هم میشه:)
آره حس خوابش حس خوبی بود :)))
نگارتون سالم و سرحال برگشت :)))
را مگا
سفر به سلامت و حسابی خوش بگذره:-*
مراقبت کن از خودت:-)
سوغاتی ام فراموش نشهB-) :-D
ممنونم ازت...
دیر دیدم حیف :))
دچــ ــــار
حتما بگیر کارتو :)
+مادرجان شکوه که خوب مونده ها:) (اشاره به پست قبل از قبل)
کارت به کارت کردم دم رفتن :)))
+ بلی خوب موندن :))
خانم نارنج
الهی به خوشی بری وبیای عزیزم
ممنونم ازت ؛*
آقای سر به هوا ...
این کامنته مشکل منم هست :|
والا به خدا!
شارمین
این سوال منم هست!

عزیزم سفرت بی خطر. هوپ کوپولو جان!

کلا من خراب اون خواهرتم! =)))
کاش مسئولین پاسخگو باشن!
بی خطر بود خداروشکر ؛)
دوست ندارم از واکنش های بعد از سفرش بنویسم :-/
pary darya
((-: منم بدم اندازه هامو؟
عه حیف شد کامنت تو رو هم دیر دیدم!
بانو. میم
الهی که سفرت بی خطر...
با دعاهای شما سفر خوبی داشتم ؛)
طلوع ماه
سفر به سلامت هوپ جان.
به شکوفه ها و به باران برسان سلام مارا!
شکوفه نبود اونجا ولی باران حسابی میومد :)
ممنان!
الین
سفرت بی خطر دوست نازنینم. انرژِی منفی هم نده که با اسم قشنگت منافات داره جیگگگگگر
خیلی ممنونم الین جان، سفر خوبی بود خداروشکر، چشم سعی میکنم انرژی مثبت بپراکنم :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan