حس راننده کامیون بودن، بهم دست داده بود!

  • ۰۹:۲۷

1. خانوم هایده داره فریاد میزنه 'یه دل تو سینه دارم، میخوام اونم فداش شه، می خوام، میخوام، میخوام اونم فداش شهههه* ' من هم تند و تند مبل ها رو تمیز می کنم... 

میدونین؟ هر چند سال هم که بزرگ بشم، باز هم موقع مهمونی، وظیفه ای جز تمیز کردن چوب های مبل، نرده های راه پله یا درست کردن سالاد نخواهم داشت! وظایفی که از 10 سالگی، زمانی که طفلی بیش نبودم بهم محول می شده...

 میگین چرا جارو نمیزنی؟ چرا شیشه پاک نمی کنی؟ چرا غذا نمی پزی؟ خب چون مادر جان شکوه فقط کار خودش رو در این زمینه ها قبول داره به این برکت قسم! البته من هم علاقه ی چندانی به شیشه پاک کردن و جارو زدن ندارم ها! ولی خب آرزو به دل موندم مامانم از طعم یکی از غذاهای جدیدی که درست میکنم، خوشش بیاد و توی ذوقم نزنه!  

فقط خواستم بگم هر چقدر هم بزرگ بشیم، باز هم از نظر والدینمون بچه ایم و تغییری نکردیم...'نگاش قلبمو دزدید منو صید خودش کرد، با حرفای قشنگش منو خام خودش کرد ' :-/


2. عمو جان گفت: این آقا سعیدی که می بینین اون هفته رفته دندونپزشکی، دندون 7 اش درد می کرده ولی دندون 6 اش رو عصب کشی کردن! 

من با ژست دفاع از همکار: خب احتمالا بررسی کردن دیدن دندون 6 اشون عامل درده، دندون بی مشکل رو که دست نمی زنن!

آقا سعید: آخه الان هنوز دردم ساکت نشده. راستش رفتم کلینیک بووووق! بعد گفتم دندونپزشکی که برام کار کنه هر کسی باشه ولی خانم نباشه، ریشو نباشه!!! 

من در حالی که به افق موردعلاقه ام زل زدم، به سختی از افق خارج میشم: خب تقصیر خودتونه! خانم ها دقت بالاتری دارن! 


3. بخاطر مرگ حسن جوهرچی این بازیگر مظلوم و جنتلمن خیلی ناراحت شدم، در پناه خدا باشی محمد در پناه تو...


* عاشق ترین از بانو هایده

  • ۶۳۱
دچــ ــــار
کامیون پارکینگه ؟ توی پست که خبری ازش نبود! :)
دقتتون کم بود! آهنگ هایده داره پخش میشه!
آرزوهای نجیب (:
۳: چقدر ناراحت کننده بود و چقدر غیرقابل باور
خدا رحمتش کنه و با اولیا خدا  هم منزل
اللهم صل علی محمد و آل محمد
خیلی... خیلی ناراحت کننده بود...
بدتر از اون اینکه انگار شنیدن خبرهای بد برامون داره عادی میشه :|
ان شاالله
mahee
من از گردگیری متنفرم..
وظیفه هات زیادی سنگین نیستن!!!؟
من هم ولی خب انجامش راحته!
چرا باید سبک ترش کنم :))))
آرزو ﴿ッ﴾
عجب معیارهایی برای انتخاب دندون‌پزشک داشتن! ریشو؟:دی
والا الان پسر قرطی! های ما هم ریشو ان!
نفس نقره ای
فک کنم خیلی بهتر از این باشه که بهت بگن جارو بزن بعد باز خودشونم جارو کن :||| آدم تحقیر میشه ها :| تحقیر :|
تجربه ی این مورد رو هم داشتم با افتخار! :-/
pary darya
(-: یادم باشه دیگه  پیش دندون پزشک خانم نرم /-:
شما هم که با دقت نخوندی! دندونپزشکش مرد بود و ازش راضی نبود.
مهربان
حالا شما هرچی هم مهارت داشته باشی مردم پزشک و دندونپزشک مرد رو ترجیح میدن .  کلا از دیدگاه مردم پروسیجر ها توسط یه مرد بهتر انجام میشه و همین هم هستا . ببین توی رشته های تخصصی ما رشته هایی که پروسیجر دارن مثه جراحی ها و خانواده ش رو بیشتر مردها تشکیل میدن و رشته های کلینیکی مثه داخلی و اطفال رو خانوما پر میکنن
رشته های خودتون . چندتا جراح فک و صورت دارین که خانومن چندتا آقا؟
البته نمیفهمم ریشو بودن چه اختلالی در انجام کار ایجاد میکنه
مهربان در انبوهی از ریش داره خفه میشه و چهره ی نامهربانی گرفته
باز داره کم کم بهتر میشه ولی آره توی خیلی از رشته ها هنوز مرد رو بیشتر قبول دارن، ما هم رشته های پروتز و جراحی بیشتر رزیدنت ها پسرن، جراحی که 90 درصد پسرن، ولی اطفال و ترمیمی دخترا رو بیشتر جذب میکنه
منم نمیدونم، والا الان ریش مده! شاید بیشتر منظورش توی حوزه ی سیا.سی و بچه های بالا بود!
صورتتون نمیخواره؟! :))
ام اسی خوشبخت
ما همیشه از نظر مامان و بابا، خاله، مامان بزرگ همیشه بچه ایم :)
دقت به خانم و آقا بودن مربوطه؟
خدایش بیامرزد.
همیشه ی همیشه! هیج وقت هم بزرگ نمیشیم!
نمیدونم والا، ولی به نظرم خانم ها دقت بالاتری دارن.
آمین
بانو. میم
۱: من کلا حس میکنم هنوز اون بچه ۳ ساله ام برا مامان بابام 😂
تازه تو تک فرزندی این مورد شدیدتره برات، حالا باز من رو نسبت به خواهر برادرم دیگه قبول میکنن بزرگ شدم :|
مهربان
تو موهات بلنده (بصورت تصور شخصی و بای دیفالت عرض میکنم سوء برداشت نشه ) کله ت میخاره؟
صورت هم همون حالت رو داره تازه بیشتر از سر هم شسته میشه !
حواست رو جمع کن ...من از بچه های بالام !
آقا مو ک با ریش قابل مقایسه نیست، جنس مو نرم و لخته قشنگ به کف سر دسترسی داری، ولی ریش زبره وقتی بلند بشه دسترسی به صورت نیست دیگه :))) من حس میکنم باید خارش داشته باشین :)))
بهت نمیاد ؛)))
دچــ ــــار
عاقا شاید مشکل از دستپختتون باشه که مامانتون اجازه اشپزی نمیده :) شاید میگم 
باید ببینیم با بقیه دختراش چجوری رفتار میکرده :/
در اینکه دستپخت من خیلی جای کار داره تا مثل مامانم بشه که شکی نیست! ولی خب مامانم در برابر طعم و غذاهای جدید خیلی مقاومت میکنن!
من دختر اولم ؛))
شارمین
1. مامان من در حدی قبولم داره که مثلا قابلمه رو میذارم روی گاز بهم میگه خب الان باید روشنش کنی. کبریت رو بردار! زیرش رو روشن کن. حالا باید صبر کنی جوش بیاد!=/ 

2. مرکز مشاوره ما هم میان میگن ما رو پیش مشاوری بفرستید که خانوم نباشه، مذهبی هم نباشه که همه ش بخواد بگه به خاطر خدا و پیغمبر کوتاه بیا و تحمل کن! =/

3. منم! =/
1. اوضاع تو که بحرانی تره! :))
2. :| یعنی توی دنیای مشاوره هم کسایی هستن که مردها رو بیشتر قبول داشته باشن؟!

میس تیچر
راس میگه خب :-P
منم شب امتحان رفتم یه دونه ساده بکشه زد فکمو شکوند تو جا دندونم گاراژ باز کرد:))))
فکت که مسلما نشکسته چون فقط توی ضربه های سنگین به صورت فک میشکنه، احتمالا فک جوش بوده دندونت و استخوان اطرافش شکسته که کم کم بازسازی میشه.
میس تیچر
نه تورو خدا میومد پودرش میکرد:))
چندتا جراحبعدش رفتم هرکدوم یه چیزی میگفت حتی به مسخره به دوستام میگفتم یکی گفته بیار زیرش پودر نمیدونم چی چی گفت بریزم درخت دندون دربیاد:)))

بعدا یه جراح دیگه ای بهم گفت الان فکت حالت ترک خوردگی استخون داره اصن نمیتونم حتی دهنتو باز کنم تکون بدم چه برسه مونده های دندونو در بیارم باید صبر کنی. یه ماهی اینا کورتون میزدم دردش آروم شد بادش خوابید ب کل بعد بردم با جراحی کشید بخیه زد
وای پس وضع ازون چیزی ک من فک می کردم وخیم تر بوده اوضاع :|
الین
وای خدا. من خودم به خدی حساسم وقتی پزشک میخواست دست تو دهنم کنه گفتم باید حتما ببینم مبادا اشتباه شه!!! و بنده خدا قبل از هر کاری دقیقا همه چیز رو برام توضیح میداد. درد دندونم هم شکر خدا خیلی بهتر شد. گویا کمی بلند بوده. بار بزرگی از روی دوشم برداشته شد انگار. از راهنمایی های شما خانوم دکتر نازنین هم خیلی تشکر میکنم. 
شما از بیمارهای خیلی آگاهی ؛)
خواهش میکنم قابلی نداشت...
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan