خواب و بیدار

  • ۲۰:۱۳

دوست دارم خواب طولانی عصرگاهی را تحریم کنم؛

بیدار ماندن بعد از 2 نیمه شب را هم...

اولی باعث سنگینی سر است و دومی موجب سنگینی دل...

اولی خلق و خوی ات را بهم می ریزد و دومی هورمون هایت را...

اولی را با نوشیدن شکلات داغ آرام می کنی و دومی را با ریختن اشک...

  • ۵۷۱
مهربان
عشق هات چاکلت...یادته؟
تریپ باستانی مینویسی
معتاد بودم اون موقع به هات چاکلت، الان خوب شدم؛ یادش بخیر به همین اسم لینکم کرده بودی!
خیلی سعی کردم سجع از توش دربیارم نشد ؛)))

خانم نارنج
یاده شب های بیداری بخیر,بعدهم ریختن هورمون ها وبعد آزمایش دادن ها وبعدوبعدها و
الان فهمیدن اینکه هیچ چی ارزش اون شب هاوگریه وازمایش ودردونداشت.
هیچی ارزش شب بیداری کشیدن رو نداره، هیچی!
احسان ..
آفرین دقیقا همینطوره
؛-)
دچــ ــــار
چقدر عمیق و فلسفی و  شاعرانه و عاشقانه بود متن !!! :)
ممنون از حسن نظرتون ؛)
آبان ...
بعد ظهر ها که نمی خوابم مگر سالی یکی دوبار 

اما شب  ..شب ها باید زود خوابید ..
مگر نه احتمال زیاد با اشک و دلتنگی خوابم می برد ..تمام میشه هر شبی ...
خب من بعضی وقتا انقدر خسته ام که خوابم میبره و بعدش واقعا سردرد میگیرم.
باید شب ها زود خوابید، باید قبل از پریدن خواب، خوابید!
طلوع ماه
همونجوری که تو کامنت قبلی جواب دادی هیچ ارزش بیداری کشیدن رو نداره.البته چرا بعضی وقتا بیدار می مونی با کسی که دوستش داری.اون می ارزه.ولی تنهایی نه.شب باید همه ی مشکلات رو مثه یه عینک دراورد و گذاشت تو تاقچه و تخت خوابید.مطمینا یک شب تا صبح هیچ اتفاقی نمی افته و نمیشه دنیا رو عوض,کرد!
کاملا درسته ؛)
بیدار موندن با کسی که دوستش داری... جقدر خوبه این!
نفس نقره ای
شب ها کلا نباید خوابید :دی
نمیشه که :))
سیما
سلام 
مدتیه که خواننده ی خاموش وبلاگ تونم 
و مطالب قشنگتونو دنبال میکنم  
من رشتم معماری بوده و دیگه ادامه ندادم و دارم میخونم برای کنکور و امیدوارم قبول بشم 
ولی بین پزشکی و دندون موندم  و اینجوری روحیمو از دست دادم و فکر میکنم به هیچ دردی نمیخورم 
چون فکر میکنم هیچ کس خانم ها رو توی این رشته ها قبول نداره 
باز توی دندون این کمتره 
از طرفی هم از جراحی عمومی خوشم میاد 
ولی دندون رو هم دوست دارم ولی میگم اون هم وار براش زیاد نیست 
میشه یکم راهنماییم کنید 
هردوشونو خیلی دوست دارم و لی روحیم به دندون بیشتر میخوره 
ممنون 
سلام خوش اومدین ؛)
به نظر من تلاش خودتون رو در حال حاضر بکنین و به اینکه چه رشته ای میخواین قبول بشین فکر نکنین که استرس بگیرین! من خودم دقیقه نود نظرم برگشت و اومدم دندون و الان اصلا پشیمون نیستم...
خب دندون شاید در شهرهای بزرگ اشباع شده باشه ولی اگه کارت خوب باشه هنوز میتونی برای خودت جایگاهی پیدا کنی، در مورد پزشکی هم باید تحمل درس های سنگین، دوره ی طولانی، کشیک های زیاد و همین طور تحمل درد و رنج مردم رو داشته باشین.
سیما
ممنونم 
درسته سعیم رو کردم ولی وقتی نمیدونم دارم چیکار میکنم پسرفت میکنم 
فکر میکنم اگه هدفم رو کاملا مشخص کنم بتونم همه چیز رو درست کنم 
میدونید مشکل من با همین دیدی هستش که شما توی چندتایی از پستاتون بهش اشاره کردین این که کدومش برای یه خانم بهتره و بهتر میتونه خودشو بیاره بالا 
جراحی ؟؟دندون پزشکی ؟؟
ممنون که نظرمو ثبت کردین 
باز هم میگم شما تلاش خودتون رو بکنین نتیجه و صلاحتون رو بسپارین به اون بالایی ؛)
به نظر من که فرقی نداره برای کسی که توی هر رشته ای بره نهایت تلاشش رو میکنه!
گم نام
برای من اولی و دومی یه تاثیر رو داره
چه تاثیری؟ :)
الین
کاش یکی هم پیدا شه شب بیداری منو درمان کنه. متاسفانه جغد شدم همین. هر کاری هم میکنم و کردم خوب نمیشم. 
فرمولش اینه: زدن به بی خیالی و کتابی کنار دستت تا چشمات خسته بشه و خوابت ببره! برای من که جوابگو بوده این روش ؛))
گم نام
تاثیراتش همین مواردیه که شما گفتید
سنگینی سر و سنگینی دل و ...
تو هر دو مورد همه اینا رو با هم دارم
واقعا؟! 
این هم یه مدلشه...
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan