ما که میزنیم به بی خیالی ولی خدایی 'بعضی حرفا میسوزونه قلب آدمو! '

  • ۲۰:۰۲

1. بدشانسی یعنی چند سال توی نوبت بخش ارتوی دانشکده دندونپزشکی بمونی تا دندون هات رو با قیمت پایین تری مرتب کنی؛ ولی وقتی داری به نوبتت نزدیک میشی، بخوری زمین و یکی از دندون های جلوی فکت بیوفته بیرون و دندون بغلی هاش هم لق بشن و یکیشون خورد بشه ( دندون های شماره 1 و 2 و 4 بالا به ترتیب)


2. خدایی دل شیر میخواد وقتی با رزیدنت ارشدت توی یک پاویون هستی، از کشیکت جیم بزنی و به دوست هات بسپاری وقتی رزیدنت سراغت رو گرفت که کجایی؟ بگن توی بیمارستانی؛ داد و فریاد رزیدنت ارشد اینترن های اطفال شنیدنی بود ؛))) ما هم زیرزیرکی می خندیدیم و می گفتیم چقدر خوبه رزیدنت های ما همه پسرن و از جیم زدن های ما با خبر نمی شن :دی 


3. من میگم اکثر این جماعت مذکر پررو ان، شما مخالفت می کنی هی! پسره از شدت خون ریزی از بینی عمل شده اش در حال فینته(غش)، بعد رزیدنت ارشد ما رو دیده میگه بگین ببینم کدوم شبکه ی مویرگی باعث این خون ریزی شده؟ نمی دونه آناتومی رو خدا پاس کرد و ما جز حفره دهان دیگه چشامون چیزی رو نمی بینه!  پسره میزنه پقی میزنه زیر خنده و میگه آقای دکتر اینا پرستارن؟! انگار نه انگار با این خنده خون قل قل از بینیش میریزه توی دهانش. دکتر هم میگه نه اینا سوسولای دندونپزشکن! :-/ راستش دلمون خنک شد وقتی پسره گوشیش رو درآورد که عکسی نشون رزیدنت بده و رزیدنت ازش پرسید: عکس از خودت میخوای نشون بدی؟ گفت: هه نه پس! عکس شما رو میخام نشون بدم! و  لبخندی که روی لب رزیدنت خشک شد! 


+ شاد باشین همیشه، گور بابای هر چی بدبیاری و ناراحتیه، خب؟! ؛-)


# عنوان آهنگ فکرشم نکن از محمد علیزاده
بعدا نوشت: وقتی خوندن کتاب بیشعوری تو رو به فکر می اندازه و دیگه نمی تونی بی شعوری یکی از اطرافیانت رو تحمل کنی، نتیجه اش میشه طغیان! دیگه این بار کوتاه نمیام...
  • ۷۴۰
منطقاً بهار هستم D:
اره پسرا پررو ان خیلی ، مخصوصاً اینی که گفتی الان :/
من که رو به همراهش که گویا دوست دخترش بود کردم و گفتم: چقدر پرروئه! سری به نشانه افسوس تکون داد!
آرزو ﴿ッ﴾
سوسولای دندونپزشک!:دی :)))
کلا رزیدنت های فک و صورت دیگه خودشون رو دندونپزشک نمی دونن و میگن ما شترمرغیم!
حنا :)
خب :)

میگه...
می‌رقصی و صبحم را، با ماه می‌امیزی
بر گردنِ شب‌هایم، خورشید می‌اویزی

و یکمی بعد از بشکن و بالانس‌هایی که میندازه میگه:
عشق و غزل و حافظ، در دستِ تو می‌رقصد.

گوش بده. از صبح با این حالم خوبه :)
البته به جز چندساعتش :/

بذار گوش بدم :)
چه آهنگ رقصانی! 
ایشالا همیشه و همیشه حالت خوب باشه
متـ ـین
۱- الآن شما بدشانسی عایا؟ کی بدشانسه عاغا؟؟ (ادبیات تو حلق خودم :/ )
۲- کلا نفهمیدم یعنی چی! ولی ظاهرا کار خیلی شاقی هستش دیگه نه؟؟
۳- الآن من پر رو ام یعنی؟ یا مثل همیشه در اقلیتم؟ 😂😂
++ نه خوب 😒
+++ کدوم حرفا دقیقا؟ عنوانو میگم 😕
1. ایها الناس! کسایی ک در عمومی و خصوصی پرسیدین، بند اول من نیستم بیمار کشیکمه :(
2. واضحه که! بله شاقه 
3. نمیدونم والا! یکی از نشانه های پررویی عدم رعایت احترام بزرگی و کوچیکی و گفتن چیزی جاییه که نباید... ایشالا که اینطور نیستین ؛)

+ :-/
++ حالا بی خیال عنوان!
mohade3
پستات عالیه دکتر جان...
راستی میشه فهمید که مینای دندون سالمه؟یا از بین رفته؟
ممنون ؛)
بله، با معاینه و گرفتن گرافی و ...
نفس نقره ای
پسره چه باحال بوده :)))
خب از حرف هاش خنده و متعاقبا لجمون میگرفت :))
گم نام
جماعت مذکر کارشون درسته
شما طرفداری نکنی کی بکنه؟ :))
میس تیچر
اون گزینه اول خیلی ستمه :))


خیلی، هی گریه می کرد و میگفت چقدر من بدشانسم :|
ام اسی خوشبخت
چقدر سخت بود بند اول.
خیلی بد بود متاسفانه :(
البته دندونش رو با تاخیر در دهانش دوباره کاشتند و اسپلینت کردند ان شاالله که نتیجه میده
.. ..
واقعا بدشانسیه
واقعا :(
شارمین
سلام

عاقا از من می شنوی نزن به بی خیالی! جوابشون رو بده تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده باشی!
سلام عزیزم، باشه چون تو گفتی دیگه به بی خیالی نمیزنم یا کمتر میزنم :))
life around me
ای وای،الان تکلیف دندونات چی میشه?میشه کاریشون کرد???:(

+رزیدنتها رانده از درگاه خداوندن...خدا به راه راست هدایت شون کنه!!
عزیزجان! دندون های خودم نبود بیمار کشیکم بود! اسپلینت شدن و دندونی که اوالز شده یک هفته بعد اندو میشه، انشاالله که جواب بده
+ واقعا :)))
life around me
جدی فکر کردم خودتُ میگی...خداروشکر;)
نه عزیزم ؛)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan