تف به ریا!

  • ۱۴:۲۷

میدونی رفیق؟ دنیا و اتفاق هاش خیلی عجیب غریبن. چند روز پیش میون اتاق تکونی م( که امسال خیلی اساسی و بنیادی بود!) یه دفترچه پیدا کردم از اسامی کتاب های کنکوری که 6 سال پیش از دوست سال بالاییم گرفتم و چون نذر کرده بودم لا به لای کتاب های خودم سال بعدش دادم به افراد مستحق! بهش پیام دادم و خودم رو معرفی کردم و گفتم اگه شماره حساب بده حدود پول کتاب هاش رو پرداخت کنم. سخت مشغول بچه داری بود؛ گفت نه و همین که صرف کار خیر شده کافیه براش!

حالا باید با فاصله ی چند روز، بعد از 5 سال یه شماره ناشناس زنگ بزنه بهم و یکی از دوستای دیگه ام بهم بگه که میخواد دفترهای نکات کنکوریم رو که ازم گرفته بود برام بیاره و اگه نمیخوام بده به خیریه! 

گفتن نداره که خیلی تعجب کرده بودم!


+ پارسال از دو تا پلاستیک پر لباس های قابل استفاده ای که نمی پوشیدم، دل کندم و فرستادم روی دیوار مهربانی. امسال نمی دونم هنوز این رسم خوب هست یا نه؛ ولی دوباره از کلی لباس هام که دوستشون داشتم ولی دیگه نمی پوشیدمشون گذشتم... کمدم نفس کشید قشنگ! هرچند از روسری و شال هام اصلا نمی تونم بگذرم :))

++ لطفا برای خوشبختی یکی از بهترین دوست های من دعا کنین، خوش بخت و شاد باشی عزیزدلم ؛)

  • ۵۲۹
ALI marefat
حتما!!!
برای خوشبختی همه    صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد ؛)
Behnam BN
عالی ... ^-^
؛-)
شارمین
هوپ! کتابهای مردم رو صدقه میدی ریا هم میکنی؟ این بود آرمانهای امام؟ =)))

واقعا یکی از قشنگترین خیراتها خیرات کتابه.

در مورد لباس نمیدونم چرا من هیچ وقت به دیوار مهربانی اعتماد نداشتم! شاید با یه کم پرس و جو بتونی افراد مستحق و آبرومندی پیدا کنی و لباسها رو به اونها ببخشی. آدمهایی که همیشه دستشون به خیره معمولا می شناسن. ازشون کمک بگیر.


برای منم دل کندن از شال و روسریهام سخته! فکر کنم اون دنیا از من و تو به جز این سوالا که جوانیت رو در چه راهی گذروندی و با مالت چه کردی و... به طور خاص اینم بپرسند که از شال و روسریهات چه خبر؟! خخخ
نمی دونم چرا فراموش کرده بودم این همه سال؟! 
باید همین کار رو بکنم...
باورت نمیشه چقدر شال و روسری دارم، خیلی هاشون رو سرم نمیکنم ولی دلم نمیاد بدم برن ؛)))) باید جواب بدیم گویا اون دنیا!
را مگا
لباس ها رو بده به موسسه خیزیه هایی ک جمع میکنن ،هرسال معمولا توی داتشگاه ها فراخوان میزنن ،
و دعا میشه برای خوشبختیش
فکر خوبیه، چشم دکتر جان!
ممنونم ان شاالله خوشبختی تو با عشق جان!
آسمانِ صورتی
خیلی هم عالی...
خدا خیرتون بده انشالله
مچکریم ^_*
آرزو ﴿ッ﴾
چه جالب و هیجان‌انگیز!
فکر کنم از شال و روسری‌ها گذشتن برای اغلب دخترا سخت باشه.
++ ان‌شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشن :))
آره، واقعا چرا انقدر به روسری هامون دلبستگی داریم؟ :))
+ ان شاالله همه ی جوونا ؛)
Lady cyan ※※
؛))))
مهربون دست دلباز
از هر دستی بدی از همون دست پس میگیری
خوشبخت شه ان شاا...
با منی؟! ؛))
ان شاالله
مهربان
چی شد؟ کتاب مال کی بود؟ چی رو به کی دادی؟
اصن همه اینا هیچی...پول منو بده
شماره حساب بدم یا کارت به کارت میکنی؟
ببینم تو کی زن و بچه دار شدی من نفهمیدم؟!
:-/
چه به خودش میگیره!
دچــ ــــار
از خوشحالی ها:)
دقت نظرتون عالیه اصلا ؛))
فراکنده **
چه عکس وبلاگت انرزی بخشمه! متوجه نشدم چی عجیبه..؟
چه خوب که دل میکنی.. منم برا بضی چیزا سختمه:)) ولی امسال دقیق میشم توش! ادم وقتی از یه چیزی که خیلی دوست داره دل میکنه احساس عجیب و خوبی داره باید رها کنی
پروانه ای که تلاش میکنه برای قوی تر شدن و پرواز ؛)
این عجیبه که وقتی بعد از چند سال من تماس گرفتم با دوستم که پول کتابهاش رو بدم چند روز بعدش یکی دیگه که اون از من کتاب گرفته بود  اون هم بعد از چند سال بهم زنگ زد و گفت کتابهات رو چکار کنم؟!
من از چیزهای بزرگ تری دل کندم، میدونی؟ وقتی از یک چیز بزرگ دل بکنی و دووم بیاری، بعد از اون دل کندن برات راحت میشه ؛)
آبان ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هوپ دیوار مهرمونی هنوز هست ..***** ****** ...
خوب من کلا دلم نمی ادچیزی را دور بندازم ..مامانم همیشه حرص می خوره از دستم .من همیشه از دست دادن بدم می امد ..یه جور تعلق خاطر مسخره به لباس ها ..که فلان لباس کجا با کی پوشیدم و چی گفتم ..
امیدوارم دوستت خوشبخت شه :)
منم عجیب آدم خاطره بازی بودم، کوچکترین یادگاری ها، کهنه ترین لباس ها رو نگه می داشتم، ولی وقتی یک بار از کلی چیز که دوست داشتم و با عشق خریده بودم گذشتم... دیگه گذشتن برام ساده شد :)
ممنونم عزیزدلم، ان شاالله خوشبختی تو رو ببینم ؛*
x
برای من  دل کندن از کتاب هام خیلی سخته :/‌ لباس (به جز همون شال که گفتی) مشکلی ندارم 
آره از کتاب های رمانم و حتی کتاب های دوران بچگیم من هم نمیتونم بگذرم ؛)
خوبه :)
طلوع ماه
به به خیلی هم عالی!
اگه یه لباسی رو واقعا نمی پوشیم چرا ندیمش که اگه بشه دیگران ازش استفاده کنن؟ من بخشیدن رو به نگه داشتنشون ترجیح میدم.
دقیقا! وقتی یک نفر دیگه میتونه از اون لباس استفاده کنه و شاد باشه چرا گوشه ی کمد خاک بخوره؟
البته کمک برای خرید لباس نو برای نیازمندان هم نباید فراموش بشه ؛)
دچــ ــــار
همه میگن :)
چون کاملا مشخصه ؛)
mahee
این دیوار مهربانی خیلی خوبه اگه واقعا به دست نیازمندا برسه
ان شاالله که برسه و افراد سودجو سوءاستفاده نکنن!
نفس نقره ای
کامتنم کو؟ :/ من مطمئنم یه چیزایی گفته بودما :||
چیزی نیس اینجا، بگرد ببین تو کشو نذاشتی؟ :-/
نیمه سیب سقراطی
کی باورش میشه سه تا کارتون پره پر از اتاقم زدودم !!! و هنوزم که هنوزه جا داره بازم خلوتش کنم :)) 

+ نمیدونم همه جا هست یا نه ولی با هلال احمر شهرتون تماس بگیر اگه اونجا هم یه بخشی مربوط به پوشاک بتشه بهتون میگن که به جای دیوار مهربانی ببریدشون اونجا :)
منم کلی تعجب کردم که چجوری هر سال انقدر چیز میز از اتاقم کم می کنم و باز سال دیگه این چرخه تکرار میشه؟!

+ دوستان نسبت به دیوار مهربانی بدبینم کردن، باید همین کارو کنم!
فریبا
خیریه جالب بود ؛)
تف به ریا واقعا!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan