با اینا زندگیم و سر میکنم ؛)

  • ۱۸:۰۹

عاشق میوه خوردن هستم. مخصوصا سالاد میوه؛ یعنی هر میوه ای توی یخچال هست رو خرد کنی، قاطی هم دیگه بکنی، یه پر نارنگی یا پرتقال رو له کنی روی کل مجموعه و به عنوان صبحانه یا شام بخوری! 

امیدوارم زن باردار، رد نشه ازین ورا!

+ توصیه پایانی: حتما حتما حتما، میوه رو توی وعده های غذایی بگنجونین. میوه خوردن روزانه از اصول یک لایف استایل سالمه ؛)

  • ۸۶۲
Dr. Nelii
وای بر عکس من اصلا علاقه ای به سالاد میوه ندارم:(
میوه میخورم اما اگه اینجوری باشه لب نمیزنم
نوش جونت خانوم دکتر:))
شما میوه بخور هر جوری دوست داری میل کن ؛)
ممنون
خانومِ حدیث :)
منم مییییخوام  :(
نوش جاان  :)))))
؛)))
مچکر
میس تیچر
جوابت با پنشتن:))
یا پنش تن! 
آرزو ﴿ッ﴾
چه زیبا و باحوصله! :)
هر چی خوشگل تر تزئینشون کنم، بیشتر دوست دارم بخورم ؛)
احسان ..
یکی اگر اینجوری برای پوست بگیره و ریز ریز کنه منم لایف استایلم درست میشه
معمولا چون خیلی وقت ندارم سیب رو گاز میزنم و اینقدر تو افکارم غرق میشم که همش دنبال چوب سیبه میگردم که قورتش ندم!
یکی دو بار که اینجوری میوه بخورین، عاشق میوه خوردن میشین ؛)
یکی از دوستام چون یکم تنبل بود میگفت اول سیبو کامل میخورم، بعد میبینم حال ندارم هسته هاشم میخورم، بعد اون سرشم میخورم و در آخر به سختی چوبشم میخورم ؛))))
نازلی
این عکسها الان در راستای دق دادن من بود دیگه
منم مثل تو عاشق میوه ام
یعنی اگر بجای سه وعده غذایی میشد میوه خورد من که استقبال میکردم

نه خدا نکنه!
من حتما یکی از وعده های غذاییم صبحانه یا شام باید میوه باشه ؛)
آقای سر به هوا ...
با این میوه ها میشه زندگی کرد اصلا :))
یا رفت باشگاه و ترکوند :دی
دقیقا سالاد میوه خود زندگیه ^_^
توی باشگاه خوردشون یعنی؟ اینم یه کانسپته دکتر!
خانم نارنج
عالیههههههههههههههه تازه میتونی کمی خامه صبحونه کمی سس مایونز وکمی عسل وباهم قاطی کنی وبه سالادمیوت اضافه کنی یعنی خوده بهشته .
وای واقعا؟! تصورشم عالیه ^_* 
قبلا یکی دو بار آب انبه یا آب آناناس روشون ریختم اونا هم عالی بودن ؛)
معلوم الحال
تلاشتون در راستای رعایت کپی رایت و کوبوندن آدرس وبتون روی عکسا قابل تحسینه :)
فقط کی حوصله داره اینهمه میوه رو ریز ریز کنه ؟! 
بالاخره برای جلوگیری از کپی کاری هایی که بیان توی مالکیت معنوی نشون میده لازمه ؛)
من!
طلوع ماه
منم گاهی از بشقابا برای بچه ها درست میکنم.
چیدن و خوشکل کردنشون خیلی مهمه.اصن اگه میلی هم نداشته باشی به میوه اینجوری هوس میکنی بخوری...
آرهههه، اینجوری به راحتی 2-3 واحد میوه که به تنهایی سخته خوردنش رو میشه بخوری
برای بچه ها هم جذابه اینجوری ^_^
شارمین
اوممممم

من می میرم برای سالاد میوه. حتی از نگاه کردن عکسهاشم دلم قیلی ویلی میره.


+ عزیزم مرسی ازم سراغ گرفتی. وبم رو به حال اول برگردوندم دوباره =)
قیلی ویلی و خوب اومدی!
+ بوی گل محمدی 
به وب خودت خوش آمدی 
؛))))
باران
به به چع میوه های خوشمزه ای خانم دکتر
من هیلی شلیل و پرتقال و گیلاس دوس دارم 
سیب هم زیاد خوشم نمیاد
 راستی یه سوال  دلشتم اگه نمک رو بدون ترکیب با اب روی دندانی که یه خ رده پوسیدگی داره بذاری چه اتفاقی میفته ؟اگه قبلش هم مسواک نزنی و مثلا 30 دقیقه رو دندون نمک بذاری
من همه جور میوه ای دوست دارم ولی آره هلو و شلیل و گیلاس یه چیز دیگه ان! ولی سیب رو عاشقم ♡♡
اتفاق خاصی نمیوفته، درد دندون رو به طور موقتی کم میکنه ولی حالا چرا نمک؟ چرا بدون مسواک؟
باران
به به چع میوه های خوشمزه ای خانم دکتر
من هیلی شلیل و پرتقال و گیلاس دوس دارم 
سیب هم زیاد خوشم نمیاد
 راستی یه سوال  دلشتم اگه نمک رو بدون ترکیب با اب روی دندانی که یه خورده پوسیدگی داره بذاری چه اتفاقی میفته ؟اگه قبلش هم مسواک نزنی و مثلا 30 دقیقه رو دندون نمک بذاری
فریبا
اووووم منم خیلی میوه دوست دارم
منم میوه رو عاشق ♡
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan