هیهات اگر ارتش موهاتو نبندی...

  • ۲۲:۲۶

 خواهر داشتن یعنی لمس لحظات خاص دخترونه. یعنی وقتی که خواهرجانت از شدت درس خوندن به سرش می زنه و یک دفعه میاد توی اتاقت، پشت سرت می شینه، کله ی متعجبت رو با تشر بر می گردونه و بدون مقدمه شروع می کنه موهات رو تیغ ماهی بافتن!

++ پیشرفت یکی از دوستان از مرحله ی پرسیدن اینکه ((شوهر نکردی؟)) در هر باری که من رو می بینه یا بهم پیام میده؛ به مرحله ی سوال درباره اینکه ((سرکار نمی ری؟)) را به جمیع دل سوختگان تبریک عرض می نمایم!!

+++ همچنین پیشرفت خودم در مراحل پایان نامه نویسی رو هم به خودم تبریک جانانه عرض می کنم.کی بشه تموم شه، کل بیان رو چراغون کنم!! ؛))


* عنوان بخشی از آهنگ دیوانه از گروه داماهی

  • ۱۰۵۶
متـ ـین
منم خواهر دارم ولی ازین حرکتا نمیزنه!! احتمالا معیوبه باید عوضش کنم :/ خدا کنه گارانتی داشته باشه

+ آخه چقدر بی ملاحظگی؟؟؟؟ فکر نمیکنی بچه پشت کنکوری ببینه درباره پایان نامه ت نوشتی بغضش میترکه؟؟ خخخخخخخ!!
شما احیانا پسر نبودین؟! چجوری خواهرتون موهاتون رو ببافن؟! :-/
+ چشم به هم بزنین دانشجو شدین و تموم شده رفته!!
الـ ـی
حسرتِ داشتن یه خواهر تا عمر دارم به دلم میمونه.. :/
اوخی... فکر نکنم حتی اگه دعا هم بکنم خواهر بیولوژیکی پیدا بکنی! دوست خوب کم از خواهر نداره ولی!
life around me
خواهرداشتن...آرزویی که برای من دیگه تبدیل به حسرت شده:(

باشین برای هم:)
خو دلم کباب میشه اینجوری میگین! :-/
مچکر :*
لیمو جیم
کلا تبریک ^_^
کلا مچکرات ؛)
صخره .
خواهر چه مهربونه:))^^

+چه پیشرفت چشم گیری داشته دوستتان:-D

++ ایشالا تموم شه یه جراغونی مهمون شیم:)
؛) در عین مهربون بودن اذیت های خاص خودش رو هم داره هرچند!

+ چون دفعه قبل دعواش کردم فکر کنم!!
++ ان شاالله
آرزو ﴿ッ﴾
محرومم از این نعمت! :)
من امروز برای گریز از درس داشتم نکاتی درباره‌ی نوشتن پایان‌نامه می‌خوندم :دی احتمالا موقع نوشتن پایان نامه هم نکاتی درباره‌ی درس خواندن در ایام امتحانات می‌خونم! 
موفق باشین :))

چقدر متن آهنگش قشنگ بود :)
آقا! چرا هیشکی خواهر نداره اینجا خو!! 
ترمکی و این کارها؟! لا اله الا الله!

آره خیلی خوبه ؛)
صبا مهندس
ای کاش منم خواهر داشتم:(
از منم دوستام همیشه این سوالو میپرسن:))اگه مجرد باشن منم میگم تو چی،توشوهرنکردی؟:))اگر متاهل باشن میگم توچی؟بچه دارنشدی؟:))اینطوری یه کم دلم خنک میشه از این سوال مزخرف:))
دختری دیگر از اهالی بیان که خواهر ندارد! -_-
منم همیشه مقابله به مثل میکنم!! ولی دیگه خوب خیلی زشته اولین سوال بعضیا بعد از سلام و احوال پرسی همیشه اینه! 
شارمین
ای جانم به این خواهر خودجوش! منم به لطف خواهری که الان دیگه آرایشگر شده انواع و اقسام مدلهای مو و آرایش و ... رو به طور اجباری تجربه کردم!

++ بر شما هم مبارک. ان شالله هر روز شاهد پیشرفتهای روزافزونشون باشیم!
++ آغا من برای دفاعت میاما! خخخ
یه بار هم میخواست بافت فرانسوی رو برای اولین بار روی موهای من تمرین کنه، نتیجه در هم پیچیده شدن موهام به طرز وحشتناکی بود! یک دسته از موهام رو هم کند :-||

+ آمین ؛))
++ باشه برات یه صندلی خالی نگه میدارم!! الکی مثلا دفاع من قراره خیلی شلوغ بشه ؛))
آبان ...
پایان نامه ...نمی دونم چرا جلو نمی ره ..
سئوال مسخره که از من می پرسند ..عروسی نکردی ...
طرف می دونه ها ..مطمنم ..اما خوب ادم فضول را چه میشه کرد ..

داشتن خواهر خوشبختی است ..چقدر دلم می خواست خواهر داشتم ..
باید سمج بشی دربارش تا پیش بره!!
انقدر بدم میاد از سوال هایی با ته مایه ای از فضولی، اونم وقتی میدونی طرف ناراحت میشه!!!
واقعا خواهر داشتن خیلی خوبه! یکی از بهترین و نزدیک ترین دوستای من خواهرمه ؛)
بیا من خودم خواهرت اصن ؛*
kerman man

سلام

ان شاءالله زودتر تموم بشه پایان نامه تون .

راستی چطوری میشه بیان رو چراغونی کرد؟؟؟

سلام، ان شا الله ؛)
فکر می کنم به سختی! :دی
مهربان
تیغ ماهی؟ چجوریه؟ بگو یاد بگیریم شاید لازم شد
همون بافت ساده رو بلدی اصلا مگه؟!😆😆
تیغ ماهی سخته، خودمم بلد نیستم ؛))) 
Dr. Nelii
خواهر....کلمه ای که هیچوقت درکش نکردم:(
منم خواهر ندارم😭
ای بابا... فکر کنم باید طرح خواهرخواندگی توی بیان راه بندازیم 😃😃
دچـــــ ــــــار
مویه های پایان نامه ای :))
 ؛))))
همیشه گفتم باز هم میگم دقت نظرتون عالیه!
بانو ف تک نقطه
من نیز تیغ ماهی میخواهم :|| بلد نیستم :)) و حتی خواهر هم نداریم (اشک فراوان)


تسلیت به قلب صبورت :))
به نظر من خیلی سخته!! 
کمیپن خواهرخواندگی واقعا لازمه ؛)))

تسلیت ؛))) واقعا صبوری می خواد ولی -_-
شارمین
آخ آخ این بافت فرانسوی رو گفتی منم یاد یه خاطره تلخ افتادم.
یه سری مدل موها هست که وقتی بازشون میکنی موهات طوری در هم گره خورده که انگار ۶ ساله برس به خودش ندیده. من همیشه در این مواقع، از قبل به خواهری هشدار میدادم که بعدش خودت باید موهامو برس بکشی و خواهری هم قبول می کرد. 
یه روز صبح جمعه من اصلا حس مدل شدن نداشتم و با زبون ریختن راضیم کرد یکی از همین مدلها بزنه. بعد وسط کار، وقتی که موهام رو کلی پوش داده بود و شونه کردنش عذابی الیم بود، نامزدش اومد خونمون! اونم منو دقیقا در همون حالت ول کرد و رفت و با خنده ای شیطانی گفت آخه تو مهمتری یا شوهرم؟ از اون به بعد من دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نشدم! خخخ
این پوش دادن و شونه کردن برعکس موها!!! قشنگ داغون میکنه مو رو، اگه همینجوری رها بشه مثل جنگلیا میشه آدم ؛))))
امیدوارم دیگه گولش رو نخورده باشی!
étoile
هوپ جان، در جبران کمبود خواهری که تو کامنت ها اعلام شده، بنده اعلام میکنم که چهااااار تا خواهر دارم :))
++ادب و نزاکت به کنار، من نمیدونم مردم چی تو شوهر کردن دیدن که همهههه ی موفقیت های زندگی تو نادیده میگیرن و تا آدمو میبین اولین سوال (بعد احوال پرسی) میپرسن "شوهر نکردییی؟" :\\ 
4 تااااا؟! ماشاالله ؛)))))) خدا حفظتون کنه واسه هم ؛)
+ لابد بزرگترین موفقیت زندگی یک زنه :|
متـ ـین
خوب پسرا دل ندارن؟ 😒
چی بگم؟ :||
ملیکا
ولی من خواهر ندارم☹
البته یه داداش دارم با هم میریم گردش بعضی وقتا😀
نه دیگه الان اینجا داداش قبول نیست! فقط خواهر :))))
مهربان
بله که بلدم
چی فکر کردی؟
اصن الزامیه
آهان! حله!
الزامی رو خوب اومدی!! 😆😆

طلوع ماه
منم سه تا خواهر دارم.نعمت بزرگیه.تازه خواهر داشته باشی خاله هم میشی.خواهرزاده خیلی شیرین و خواستنیه.
منم موافقم بگی که "" تو چی؟تو ازدواج نکردی؟یا تو بچه دار نشدی""؟
خدا حفظشون کنه، جالبیش اینه اینجا(بیان) یا خواهر ندارن یا اگه دارن 3-4 تا دارن ؛))))
وای خواهرزاده... از الان دلم براشون ضعف میره! ❤❤
میگم! کسی که این سوالا رو میکنه حتما مقابله به مثل می کنم باهاش ؛))
mahee
خواهر داشتن نعمت بزرگیه و عجیب دلچسبه.
هر کس ازت سوال کرد بگو چطور مگه؟ چنان مهر سکوت روی لباشون میاد که حض میکنی.
تموم کن اون پایان نامه رو دیگه..کشتی مارو!
اوهوم موافقم شدید ؛)

ببین سربه سرشون میذارم که خودت چی و خواهرت چی مثلا؟ و توپ رو میندازم تو زمین حریف معمولا!!

؛))))) خو چیکار کنم چالش این ماه های من همین بوده
تی رکس
عه وا آیا من دارم دنبال جواب کامنتی میگردم که نذاشتم؟ :|
بلی! واسه منم زیاد پیش اومده ؛))
آقای سر به هوا ...
این حس رو با دختر داشتن هم میشه تجربه کرد !
خیلی خوبه کاش یه روزی یه دختر داشته باشم ...
اینکه شما موهاش رو ببافین؟
خب با داشتن همسر هم میتونین تجربش کنین ؛)))
Pary darya
از خواهرندارندگانیم
ای بابا :)))
مهربانو
خواهرانه هایتان همیشگی :)
خیلی ممنونم مهربانو جان ؛)
Fatemeh Aa
سلام😊
مو بافتن انقدر مدل داره آیا؟😞
اابته من نوع ساده اش رو هم بلد نیستم😊😅
ولی این مدل تیغ ماهی یا چیز دیگه رو نمی تونم تصور کنم!😕 ، علم چقدر پیشرفت کرده!😅
سلام، آره بافت ساده و تیغ ماهی کنار بقیه انواع بافت خیلی خیلی آسونن!
تیغ ماهی خیلی قشنگه، وقتی میبافی دقیقا مثل ماهی کبابی میشه موهات ؛))
ماسک
خب خدا رو شکر من خواهر دارم
میگم حرف از مقابله به مثل شد اومدیم و سوژه فضول ما هم شوعر داشت هم بچه تازه به دنیا اومده  به نظرتون در جوابش چی بگیم؟{آیکون متفکر}
یعنی انقدر حجم بی خواهری زیاد بود اینجا، که هر کس بگه خواهر دارم ذوق میکنم ؛))
اممم! بگو بچه دومت رو کی میاری؟! بچه هات توی مدرسه چکار میکنه؟ مادرشوهرت چطوره اصن؟ :))))
فریبا
میگم مهربان بافت ساده بلده !!! تازه الان میره تیغ ماهی هم یاد میگیره!!!
برا پایان نامت هم آرزوی موفقیت دارم
مطمئن باش اون یاد میگیره و من هنوز یاد نگرفتم :)))
دستت مرسی :(
ماسک
آره منم کامنتا رو میخوندم تعجب کردم از این همه بی خواهری البته بچه های دهه 80 و 90 که فرزند اول هستند اکثرا همینطور بی خواهر برادرن  طفلیا

کجای کاری که طرف دومی رو هم تازه به دنیا آورده!
آره یا تک فرزندن یا دوتان و جنسشون جوره به عبارتی!

-_- خب دیگه باید به چنین کسی بگی به تو چه! :))))
الی
حسودی کردم به همه اونایی که خواهر دارن
عه شما هم خواهر نداری؟! ای بابا
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan