بیدارم کن!

  • ۱۸:۳۸

 از دیروز و بعد از دیدن دفتر برنامه ریزی خواهرجانم، استرس آشنایی بهم منتقل شده که به سختی سعی در مخفی کردنش دارم. استرس آشنا و خاص هفته ی آخر...

"جان مادرت اگه از 4/30 گذشته بود، بیدارم کن! :-| " *


خواهرجانم کمتر از یک هفته ی دیگه کنکور داره. این غول چغر بد ادا، معلوم نیست تا کی قراره نفس بکشه؟! 

تمام تلاش خانواده در یک سال اخیر، بر این بود که در عین فراهم کردن شرایط مناسب، استرسی بهش منتقل نکنیم و در وضعیت بغرنج مقایسه با خواهرش یعنی من! قرارش ندیم. فکر می کنم تا حد زیادی موفق بودیم؛ تا نظر خودش چی باشه. کاری ندارم به اینکه خواهرکم مثل کنکوری های دیگه خیلی وقت ها کم آورد، خسته شد، درس خوندن رو برای چند روز رها کرد؛ بخاطر نتیجه ی آزمونهاش گریه کرد و الان در وضعیتیه که می خواد فارغ از نتیجه، همه چیز تموم بشه؛ ولی اون و همه ی جوان هایی که یک سال از عمرشون رو پای درس خوندن گذاشتن؛ لایق رسیدن به آرزوشون هستن. دعا کنیم هر کس به چیزی که لیاقتش رو داره، برسه! آمین...


برگه ی چسبیده شده به پشت در اتاق خواهرم، امروز عصر! ؛-))))

- وقتی من کنکوری بودم 1

- وقتی من کنکوری بودم 2

  • ۶۲۷
را مگا
به امید  خدا که میترکونه کنکورو و نتیجه اش عالی عالی میشه:-* 
ممنون، ان شاالله که همین طور بشه :-)
آرزو ﴿ッ﴾
منم فکر می‌کنم سال کنکور مفیدترین دورانم بوده! خوش گذشت، دوستش دارم :)
از هفته‌ی آخر فقط عمومی خوندنا رو یادم میاد! 

موفق باشه خواهرجان :))
هیچ سالی توی عمرم انقدر از خودم راضی نبودم! 
هفته آخر به بی حسی رسیده بودم من ولی کم و بیش میخوندم

خیلی ممنون آرزو جان!
kerman man
سلام
ان شاءالله موفق باشن .

سلام، خیلی مچکر ان شاالله
خانمِ میم
۴ سال از کنکورم گذشته ها،چندسال دیگه نظام پزشکیمم میگیرم ولی خداوکیلی این توکلی و هنوز تو تلویزیون میبینم غم تمام عالم میریزه تو دلم :))
وای وای راست میگی! هنوز می بینمش گوشت تنم می لرزه بعد از 6 سال :-)))))
لیمو جیم
خدایا رمز جمعه رو برای هممون به بهترین شکل ممکن بگذرون:) 
حضار همه با هم الهی امین:))

جسارتا خواهرتون کنکوری هستن یا پشت کنکور؟
عه شما هم کنکوری هستی؟ 
الهی آمین عزیزم :-)
سال اولشه که کنکور میده و میگه هر چی قبول شدم میرم!
ام اسی خوشبخت
ان شالله نتیجه تلاش هاشونو میگیرن :)
ممنون واسه آرزوت ؛-)
آبان ...
شش سال پیش ..کنکور واسه من همه امیدم بود ..فقط می خوندم ..حالا اما دیگه انگاری پیر شدم واسه درس خوندن ..انگیزه اون زمان را ندارم ..درس خوندن فایده ای نداشت واقعا ..
من این هفته احتمالا میرم واسه کنکور ..اگه حوزه ما افتاد..به خواهرت بگو ..تقلب خواست ..تعارف نکنه ..😂😂😂...
 ..انشالله هرچی که واقعا دوست داره قبول شه ..
منم کنکوری 6 سال پیش بودم... واسه من هم همه ی امیدم بود! امیدم رو ناامید نکرد خداروشکر
 پیر چیه؟ تو کنکور ارشد هم که دادی این وسط و ترکوندی توش که! ان شاالله شیرینی قبولیت توی آزمون وکالت ؛-)
نمیشه رشته اش بهت نمیخوره که :-))))
ان شاالله هر چی صلاحشه
فاطمه (خودکار بیک)
لعنتی دیگه برام مهم نیست فقط تموم شه!
احساس می کنم عکست جزو 10 نفر برتر ریاضی میره روی جلد!
موفق میشی تو من می دونم
دچـــــ ــــــار
دندانپزشکی رو میاره حتما :)
از دندون متنفره! 
S҉A҉H҉A҉R҉ ...
خوشبحال خواهرت که همچین خواهری داره :)واقعا من موقع کنکورم کسی نیست اینجوری واسم پست بزاره یا نگران استرسم باشهههه😢😭
ایشالله موفق باشن:)❤
عزیزم... البته اون نمی دونه من واسش پست گذاشتم که :-)))
ان شاالله همه کنکوریا موفق باشن
....
لعنتی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
موردشور کنورو ببرن
چرا انقدر خشانت؟ :)))
حنا :)
کنکورِ بدذات :(
کاش این چندروزه به خواهرت بیشتر خوش بگذره. روز کنکور یهو بهش شوک وارد نشه. 


خیلی بدذاته!
خوش میگذره بهش الان! یللی تللی میکنه اکثرا :-/
خادم الحسین
اوففففف 
با این مطلبت استرسمو به حد مرگ بردی بالا!
:"(
چرا خو؟ دعا کردم واستون که!
طلوع ماه
انشاالله که هرچی خیره واسش پیش بیاد و نتیجه ی زحمتاشو ببینه...
سپاس فراوان از دعات :-)
فائزه :)
:دی

 :-) !
نیمه سیب سقراطی
کنکور برادرک فرداس ! امیدوارم تا حالا خوابش برده باشه هر چند خودم از استرس خوابم نمیبره !
ان شاالله موفق باشه. من که هر چی میام به فردای خواهرم فکر کنم، استرس شدیدی می گیرم.
مهندس رضا عباسی
سلام
انشاالله که توی کنکورشون موفق باشند
به ما هم سر بزنید
ممنون
سلام، الان در حال دادن کنکوره. ممنون
پریا ..
ای جان. تو هم که مثل من چپ دستی :-))))) [پست خاطرات کنکورتو خوندم]
ایول! گفتم چقدر دختر خوب و ناز و باهوشی هستیا :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan