توری پنجره ی اتاقم سوراخه چون!

  • ۰۲:۰۸

نیمه شب ها، وقتی که سرم به طور کامل منگ خواب شده ولی پشه ها سرحال و قبراق دور سرم می چرخند؛ صفحه ی گوشی ام را در اتاق تاریکم روشن می کنم و به انتظار می نشینم... یک، دو، سه. بعد تک تک پشه های جمع شده به دور نور را چلیق! له می کنم و در آرامش می خوابم. منظره صفحه ی گوشی ام در فردای آن روز تماشایی است!

#نیمه_شب_نوشت

+مورد داشتم نصفه شب 'ملت عشق' به دست بودم و مهتابی اتاقم هم روشن بود. ولی از سر و صدای خرمگسی که داشت خودش رو هلاک می کرد برای مهتابی نمی فهمیدم چی می خونم. به خودم گفتم بی خیال تو که مگس کش دم دستت نداری، مگس هم که زیاد خطری نیست، خاموشی بزن بگیر بخواب. برای فرآیند پیش از خواب رفتم دبیلو سی و خرمگسه هم دنبالم اومد! -_- حالا همه خواب، منم عصبانی! هرجایی می نشست با جارو می زدم تو سرش. 100 تا جون داشت نامرد! آخرش هم جفتمون خسته شدیم. اون رفت پشت آینه قایم شد؛ من هم زدم به چاک. باور نمی کنین اگه بگم وقتی فردا صبحش، جنازش رو در دبیلو سی دیدم، حس دل سوختگی همراه با دلتنگی پیدا کردم.

++ حرف ملت عشق از الیف شافاک شد اون بالا. واقعا این کتاب رو توصیه می کنم. یکی از بهترین کتاب هایی بود که تا به حال خوندم. می خواستم قسمت های قشنگش رو که جدا کردم، واستون بذارم ولی دیدم پریای عزیزم(bookworm)، اکثر قسمت های زیبای این کتاب را توی وبش گذاشته. اعتراف می کنم در تمام دوران تحصیلم از شمس تبریزی بدم میومد. پیش خودم می گفتم چه معنی داشته مولوی انقدر در برابر شمس ضعیف باشه؟ اصلا رابطه ی این دو نفر چه معنی داشته و ... . اگر شما هم نظری مثل من دارین این کتاب کاملا نظرتون رو عوض می کنه.

  • ۷۶۱
آبان ...
این قدر دلم می خواهد این کتاب بخونم ...
همه تعریفش را می کنند ‌‌.
میام خصوصیت کارت دارم دراین باره :-)
مانا کالو
این کتاب واقعا قشنگه ... بعد از خوندنش تمام و کمال مرید شمس شدم :) بخش هایی رو که مربوط به سماع شون بود، روی کاغذ جدا نوشتم همیشه نگه می دارم ...
من هم. ذهنم خیلی درگیر شمس شده بود...
** دلژین **
از این قرصای بی بو بذار میپیرن همشون.... 
+ملت عشق عالی بود... 
فعلا که همش کولر روشن میکنم، اینجوری در و پنجره بستن نمیان :-/ ولی مرسی از توصیت :-)
+ و حتی بیشتر از اون...
حنا :)
صدای له کردن پشه چلیقه؟ :))))


:-))))) به نظرم اون لحظه ای که له میشه این صدا رو میده!
خانمِ میم
بهتر نیست به جا این همه تلاش توری و عوض کنی؟ :))
خیلی پیشنهاد خوبیه! ولی نمیدونم چرا پشت گوش میندازم و با هی چسب نواری سوراخ مربوطه رو می بندم :-)))
kerman man
سلام
این همه خشونت برای یک خانم دکتر خوب نیست ؟!
شاید بشه ی بدبخت دندون درد داشته ؟ :))
سلام
آخرش که من نکشتمش، پشه ها هم حقشونه :-)
پریا ..
شما جان دلی :-*
شما بالام جان منی اصلا :-)) :-*
S҉A҉H҉A҉R҉ ...
عهههههه توری پنحره اتاق منم سوراخهههه😂😂😂

انقدر کتاب دارم بخونم ملت عشقم یکیشه ولی هی نمیشه اصن کتاب خوند قشنگ:/
وای وااااای چقدر از خوندن پستای قشنگت محروم بودم این اخیرا:)

مرسی تفاهم ؛-))
چرا نمیشه؟ اگه بخوای حتما میتونی.
عزیزم :-)
الی
این حالتو تجربه کردما یعنی این پشه ها ادمو واقعا مورد عنایت قرار میدن
صداشون بیاد یه جور اعصاب خردی داره، ساکت بشن بیشتر اعصابت خرد میشه که الان دارن کجاتو می گزن :-//
میس تیچر
اوووف کی میره این همه راهووووو
من ترجیح میدم زیر گرمای لحاف خفه شم ولی کاری به کارشون نداشته باشم:))
خب آخه سر و صداشون دیوانه کنندست. کی میتونه تو سر و صدا بخوابه؟
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan