شت!

  • ۰۳:۱۱

فقط از ذهنم این فکر رد شد که کاش یک نفر مثلا پدرجانی، خواهرجانی، نمی دونم هر کسی میومد و هارد اکسترنال پر از فیلمم رو ازم می گرفت که زندگی واسم نذاشته. نه میتونم دیگه کتاب بخونم، نه برم سر نتیجه گیری پایان نامم و نه هیچ کار دیگه ای. مخصوصا الان که فصل اول فرندز رو تموم کردم و تازه بهش معتاد شدم. این فکری بود که ظهر من در نطفه خفه اش کردم. ولی به طرز عجیب غریبی وقتی امشب دوباره رفتم سراغ هاردم، فولدرش اصلا باز نشد. ارور ناموجود و غیرقابل دسترس داد. به خودم گفتم نگاه این یه نشونه است که باید بری سراغ درس و مشقت! ولی به این برکت قسم تنها 2 ساعت تونستم جلوی خودم رو بگیرم. تا الان داشتم توی سایت های مختلف دنبال راه حل واسه باز شدن قفل هاردم می گشتم و در این لحظه پس از امتحان راه های مختلف، دیگه ناامید شدم. مثل اینکه واقعا کائنات دست به یکی کردن! 

به امید اینکه من دووم بیارم و هاردم رو به این زودی ها به کامیپوتری ها نسپارم.

آمین

:-/


  • ۶۸۱
kerman man
سلام بر شما بانوی دندانپزشک
اعتیاد یک بلای خانمانسوز است .
به امید بازگشت تمامی معتادین به زندگی ، علی الخصوص سرکارعالی :))
سلام بر آقای کرمانی
ان شاالله ولی برای من این دعا فایده ای نداره، اعتیادم تموم نمیشه از موردی به مورد دیگه ای تبدیل میشه!
بهار پاتریکیان D:
من اصلا اهل فیلم دیدن نیستم، 
ینی از بیکاری ریشه‌های فرشو می‌بافم ولی فیلم نمی‌بینم.
منتهی تو امتحانات شهرزاد به شدت چسبید :-"
من اخیرا هارد دوستم رو خالی کردم توی هارد خودم و نتیجه اعتیاد شدیدم شد :-/
شهرزاد واقعا دلچسبه :-)
عه راستی رسیدن بخیر!
** دلژین **
وای فرندز عشق منههههه :))
یکی دو قسمت اولش میگفتم: عی چقدر بی معنین اینا! بقیه به چی میخندن؟! الان واقعا دوستشون دارم قهقهه میزنم با دیدنش!
امین
هارد رو در سیستم‌عامل لینوکس بالا بیارید، علاوه بر این‌که ویروس یا تروجان مورد نظر رو می‌بینید و می‌تونید حذف‌ش کنید، به فایل‌هاتون هم دسترسی پیدا می‌کنید!
سیستمم عاملم ویندوزه، تو انجمن های مختلف راه های زیادی رو نوشته بودن، از نصب برنامه های مختلف تا cmd و غیره. هیچ کدوم نتونست باز کنه هاردم رو :-((( 
راستی سلام! اولش نشناختمتون :-)
آبان ...
 هاردت را بسپار ..درست شه 
فقط به خاطر فرندز 
هرچقدر میره جلو محشره میشه ..
من فصل ۱۰ که رسیدم خیلی غصه خوردم واسه تمام شدنش ..اصلا این سریال با هیچی قابل مقایسه نیست ...روان ادم را اروم میکنه ..:)))
فعلا دارم مقاومت میکنم آبان. پایان نامم آخراشه فرندز نمیذاشت برم سرش :-)))
من یه اشتباهی کردم رفتم ویکی پدیا یه دید کلی پیدا کنم دربارش، بی ادبا اسپویل کرده بودن کلشو فهمیدم چی میشه آخرش -_- 
دوستم می گفت وقتی تموم میشه افسردگی می گیری بعد شروع میکنی از اول دیدنش رو :-))) 
خانمِ میم
حالا فرندز قشنگه ماهم ببینیم؟ :))
خیلی خوبه! چند قسمت اولش میگفتم واسه چی انقدر طرفدار داره؟ الان خودم طرفدار پر و پا قرصشم :-)
اگ میخوای ببینی با زیرنویس انگلیسی ببین، برای تقویت زبان عالیه
متـ ـین
قوی باش رفیق، تو می تونی :)

+ اگر پدر جان و خواهر جانتون در دسترس نیستن، هارد رو بسپارید به من! امن و مطمئن P:
سعی میکنم :-((( 
+ نه دیگه فعلا ترکیده! دم دستم هم باشه نمیتونم فیلم ببینم :-/
دچـــــ ـــــار
دکمه ی کپست روشن نیست؟ :)
نه :-/
فِ. شین.
از سریالی شروع کردین که دیگه یه قسمت ببینین، باید قسمتای بعدشم ببینین ((:
دوستم بیشتر از یک ساله که بهم میگفت بیا فرندزو بهت بدم، چون میدونستم اعتیادآوره مخالفت میکردم. میگفتم درس و مشق دارم. الان چون آخرای پایان نامم بود گفتم لطمه ای نمیزنه بهم، ولی زد :-)))
را مگا
با تک تک سلولام درکت میکنم:-)) 
شروع شدن سریال همانا ،نرسیدن به هرانچه که بای انجام بدی همانا
چه همه با تجربه و این کاره ان :-)))
تابستون کنکورم هم معتاد سریال alies شده بودم خیلی بد بود :-))
شارمین
با کائنات در نیفت دکتر =)
کائنات صدام رو همیشه می شنون و اونا هستن که باهام درمیوفتن :-/ 
ام اسی خوشبخت
کائنات منتظر صدای شما هستن :)
البته فقط هر وقت خودشون دلشون میخواد :-))
بید مجنون
جالب بود 

من با تلگرام این حالت رو دارم 
اعتیادم از تلگرام به فیلم منتقل شده و این جنبه ی خوب ماجراست به نظرم :-)
سعید یگانه
درود بر شما
راستش در این مورد خیلی چیزها هست که دوست دارم بگم. ولی خب قرار بر اینه که کامنت بذارم نه اینکه پست بنویسم :-)
قبل از هرچیز بهتره که موضع خودم رو مشخص کنم. بنده هیچ مشکلی با درس و پایان نامه و مطالعه و امثالهم ندارم (مخصوصاً برای شما که جزء آینده سازان این کشور هستین و امیدوارم در کنار طی کردن پله های ترقی، یه راه حلی هم برای افرادی مثل بنده که فوبیای شدید دندونپزشکی دارن پیدا کنین!) 
:-))))
ببینید خانوم دکتر. ما در دنیایی زندگی می کنیم که تمامی افراد رو قبل از اینکه برچسبهای اجتماعی یا تحصیلی شون رو ببینیم، به مدل ذهنی اونها نگاه می کنیم. مخصوصاً اگه این ارتباط نزدیک تر باشه. 
برای کسی مثل بنده بیسواد که مثلا قراره یک یا چند جلسه درمان رو پیش شما طی کنم، مهم مدرک شما و اطمینان بنده به حرفه ای بودن شماست نه چیز دیگه. (البته در مورد این حرفه ای گری هم کلی میشه مطلب تخصصی نوشت که جاش اینجا نیست)
اما برای افرادی که قراره ارتباط نزدیک تری با شما داشته باشن (مثلاً همسرتون یا همکارتون) و حتی برای کسانی که قراره شما نقش موثری در پیشرفتشون ایفا کنید (مثل فرزندانتون) در اینجا دیگه نه مدرک به دردتون می خوره و نه موقعیت اجتماعی. بلکه اینجا پارامتر "مدل ذهنی" هست که تعیین کننده کیفیت ارتباط شما یا عزیزانتونه و چه بسا که می تونه سرنوشت ساز هم باشه.

یکی از بهترین و موثرترین روشهای تقویت مدل های ذهنی دیدن فیلم (مخصوصاً از محیط های اجتماعی دیگه) هست. مثلا ما ایرانی ها فیلم امریکایی ببینیم 
به تعداد موهای سرم تفاوت دنیای افراد رو بر اساس این تقسیم بندی دیدم. اونهایی که اهل دیدن حرفه ای فیلم بودن همیشه نسبت به همقطار خودشون در همون پوزیشن افق دید وسیع تری داشتن. 
منظورم از روضه های فوق این بود که احساس کردم دیدن فیلم رو نوعی بطالت وقت می دونین و احساس گناه و عذاب وجدان بعدش شما رو اذیت میکنه. ولی واقعیت این نیست.
اگه قرار بود که شما تا آخر عمر در یک مطب و در یک شهر تنها زندگی کنین آری این مراجع و کتابهای درسی براتون کافی بود.
اما چون قراره در کنار کار، خدای نکرده زبونم لال(!) زندگی هم بکنین پس باید مدلهای ذهنی رو قوی تر کنین. بنابراین خواهش میکنم ارزش دیدن فیلم رو کمتر از مطالعه ندونین و با یک مدیریت زمان هردو رو به درستی مدیریت کنین
در اینجا 2 حالت بوجود میاد. یکی اینکه با خودتون میگین که این پسره (سعید یگانه) مثل همیشه چرت و پرت گفته و بی خیال دیدن فیلم میشین
حالت دوم اینکه تماشای فیلم (نه به صورت تفریحی بلکه حرفه ای) رو در سبد مهارتهاتون قرار میدین و احتمالاً بعد از 5 سال میاین سر قبر من و میگین خدابیامرزت چقدر درست میگفتی هرچند اصلاً به قیافت نمیخورد!      
:-)))
به عنوان حسن ختام عرض کنم در زمانهایی که دو پسرم ایران و پیش خودم زندگی می کردن دیدن فیلم های هالیوودی یکی از بایدهایی بود که براشون تعریف کرده بودم و این موضوع رو بسیار بیشتر از درس بهش بها میدادم. 
نتیجه اون استراتژی رو امروز می بینم که پسرم میگه اون فیلمها چقدر در پیشرفتم در اینجا اثر مثبت داشته.

نتیجه اخلاقی: فیلم ببینید و بازهم ببینید خانوم دکتر. سکوت بره ها رو ببینین(که حودم بیش از 20 بار دیدمش)  پدرخوانده ها رو ببینین. کد داویچی و هزاران فیلم ارزشمند دیگه رو ببینین بدون احساس گناه و عذاب وجدان
موفق باشید
چقدر خوبه این نظر پست گونه ی شما آقای یگانه. چندین و چند بار باید خوند کامنت شما رو :-)
واقعا درست میگین، به فکر فرو رفتم. با اینکه فیلم خوب دیدن، اصلا بطالت زمان نیست، ولی بله در ناخودآگاه من این تفکر شکل گرفته که اتلاف وقت میکنم!
همه ی این فیلم هایی که گفتین رو در آرشیو هاردم دارم، در اولین فرصت حتما می بینمشون. اولین فرصت منظورم این یکی دو روزه بود چون رفتم دنبال درست کردن هاردم :-))
باز هم ممنون
میس تیچر
من سر نوشتن پایان نامم یه فولدر تو کامپیوترم به اسم پایان نامم بود و هرچی مینوشتم و هر کاری میکردم همون تو ریخته بودم. یهو یه روز یبار گفت بکشی باز نمیشم 
واااااااااااای چقد جلز وجز زدم
فک کن یه ماه به دفاعت مونده بعد همه نوشته هات بپره:)))

خدا نصیب فولدر فیلمات نکنه خواهر :)))
وای یا استخدوس! واقعا پرید همش؟ یعنی فقط توی یه فولدر سیو کرده بودی بدون هیچ فلشی و هارد و ...؟ چکار کردی بعدش؟

فیلما مونده و حذف نشده فقط هاردم RAW شده
ریحانه
سلاممم علیکممممم
من الان وقتم آزاده .این فیلما رو برم از کجا بگیرم ؟دانلود میکنی یا اریجینال از سی دی فروش محله میخری؟:))
پس طبق حرف تو و اقای یگانه
فرندز
سکوت بره ها ....با اسم این فیلم یاد خودم افتادم خخخ
پدر خوانده 
رو باید بینم. یه فیلم دونی اضافه کن به منوی وبلاگت :)
و علیکم السلام رزیدنت بانو :-)
پارسال دوست امسال آشنا! چی زدی آخر؟
هیچ کدام! از دوستانمان میگیریم :-)))) سی دی فروش محل که سانسوریه به درد نمیخوره!
سریال lost هم خیلی خوبه.
فیلم دونی؟! به فکر فرو همی رفتم! 
خانم نارنج
وااااااااااای هوپ دلم برات تنگ شده بودخیلی ببخشیددیربه دیرسرمیزنم,من بافیلم خیلی ذهنم درگیرمیشه نمیتونم زیادفیلم ببینم این آخریش perfect strangers2017 بود حتماببین .
سلام علیکم نارنج پرتقالی! کجا بودی نبودی؟ کنکورت خوب بود؟
وقتی پشت سر هم فیلم ببینی زیاد ذهنت درگیر نمیشه، مگر اینکه خیلی خفن باشه فیلمش!
باشه حتما!
ریحانه
رادیو زدم خواهر ...
رشته ی عالی ایه! ان شاالله همونی که میخوای بشه :-)
Nell
فرندز عالیه مخصوصا از فصل چهار به بعدش دیگه دیوانه کننده میشه از بس خوبه
عیب نداره فرندز ببین :)
اوایل فصل دو بودم که هاردم ترکید :-(((
مهسا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ت*********** ******** آخ چقد دلم ازت پره
آره همون هستم. چجوری پیدا کردی من رو، عزیزم... من شرمنده ام.
شهرزاد
سلام هوپ عزیز...
مدتی بود به وبت سرنزده بودم.دلم تنگ شده بود.
وای منم دقیقا این روزای علوم پایه با همچین مسئله ای درگیرم.اما به مراتب بدتر... و غیر قابل کنترل.فقط از حالتی به خالت دیگه تبدیل میشه. از فیلم به اینستاگردی.از اینستا به تلگرام .از تلگرام به وب گردی... خدا ۲ شهریورو بخیر بگذرونه

سلام شهرزاد جان.
وقتی مجبور به انجام کاری باشیم، ذهنمون مرتب چموش بازی درمیاره و میره سراغ شیطنت.
ان شاالله که همه علوم پایه ای موفق باشن :-)
هانیه
من برعکس شدم اصلا نمیتونم فیلم ببینم یعنی حداکثر زمان فیلم دیدن من از 5 دقیقه بیشتر نمیشه
چرا؟! فیلم که خوبش، خیلی خوبه!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan