سیده مریم جانم ♡

  • ۰۱:۳۱

 خب اعتراف می کنم از همون مراحل ابتدایی گرفتارش شدم و مرحله به مرحله بیشتر در منجلاب عشقش فرو رفتم! امشب اصلا و ابدا تصور نمی کردم بتونه از پس فالوورهای زیاد شیخ حسین بربیاد. شاید جوگیر به نظر بیام ولی واقعا از صعود سیده مریم کشفی به جمع چهارنفر برتر خنداننده شو خوشحالم. ؛-)

نمی دونم چه رشته ای می خونی و کجایی. ولی یک روز پیدات می کنم و لپ هات رو دو طرفه می کشم، ای گوگولی من! 


+ دقیقا همون چهارنفری که دوستشون داشتم رفتن بالا! هرچند جای بهزاد قدیانلو خالیه :(

++ از طرفی استندآپ های زینب موسوی رو هم خیلی دوست داشتم. پشت تک تک جملاتش فکر داره؛ ولی به قول خودش متاسفانه توی ایران هنوز جنس شوخی هاش رو اونم برای یک زن نمی پسندن. به امید اجراها و متن های فوق العاده ی بعدیش. نوشتن طنز و خندوندن مردم واقعا سخته، خودم هم واسه مسابقه ی نمک شو بیچاره شدم تا یه متنی آماده کردم و تحویل دادم. به امید اینکه هر کسی متن ام رو بخونه، حتی شده یه لبخند کوچیک بزنه ؛-)

  • ۷۱۱
kerman man
سلام
اجرای جالبی داشتن .
امیدوارم شما هم تو مسابقه نمک شو موفق بشین ، دوستان روی شما خیلی حساب می کنن :)
سلام 
بله اجراش رو خیلی روست دارم.
خیلی ممنون کاش لااقل از گروهم بالا برم و ضایع نشم زیاد :-))))
Pary darya
رضا رضا لعنتی)) :
هر 8 نفر خوب بودن ولی من اجرای سوم معتضدی رو بیشتر دوست داشتم.
الـ ـی
باورت میشه تا حالا فقط ۱ بار خندوانه دیدم؟ و فقط یه بار هم دورهمی. اونم نه به طور کامل! خودمم باورم نمیشه :/

من مطمئنم موقع خوندن مطلب تو لبخند همیشه رو لبم خواهد بود :))
بله باورم میشه ؛-)) چون همین الان هم خندوانه رو فقط واسه همین مسابقش می بینم و دورهمی رو هم سری جدیدش رو چون پر قیمته! میشینم پاش :-)))

وای خیلی دوست دارم از متنم خوشتون بیاد. دعا کن ضایع نشم :-))))
الیــــ ــــوت
دقیقا! خلق کمدی خیلی خیلی سخته و واقعا دمشون گرم. بعضی وقتا به در و دیوار پاشیده میشدم از خنده :))

این احسان کرمی چقدر خوبه :))))))))))))))) عالی بود امشب :))
آره ما از بس بعضی وقتا بلند می خندیم که بابام چند بار نزدیک بوده ما رو از خونه بیرون کنه به جرم بیدار کردن همسایه ها ؛-))

اون هم به طرز لج درآری کارهاش خنده داره، دیشب خیلی فحش خورد بیچاره :-)))
معلوم الحال
پس تکلیف رضا استند چی میشه؟ 
رضا استند و علی ضیائی هم خوب بودن ولی من از بقیه کمتر دوستشون داشتم. سلیقه ی کاملا شخصی ؛-)
خانمِ میم
چرا من اصلا این چیزایی که میگین و ندیدم؟ :|
مثل اینکه خیلیم جدی دنبال میکنن همه
برو آپارات تمام کلیپای خنداننده شو هست، من که شبش میبینم، اگه قشنگ باشه تکرارش رو هم می بینم و اگر خییییییلی باهاش حال کنم میرم چند بار آپارات هم می بینم :-)))
بسیار پرطرفداره چون مردم رو با شوخی های جدیدشون خیلی میخندونن
آقای سر به هوا ...
خودم باید برم شرکت کنم روده ملتو پاره کنم از خنده اینطوری نمیشه :دی
شما که نمک شو هم شرکت نکردین که :(
شارمین
سلام.
من فقط یه قسمتی از اجرای اون آقا تپله رو دیدم (که در مورد حقوق حیوانات بود انگار!) و آخرهای اجرای اون آقا جنوبیه که خیلی بانمک بود. 

راستی جنوبیه چی شد؟ نرفت بالا؟
جفتشون نیومدن بالا!
رضا بهمنی هم خیلی طرفدار داره
میس تیچر
عاقاااا اینارو میبینین واقعا،؟ :|
آره واقعا ارزش دیدن داره خنداننده شو :-)
میس تیچر
عاقاااا اینارو میبینین واقعا،؟ :|
گُل نِگار
من ندیدم:(
فینال رو میبینم فقط:/
یعنی همیشه دیر میرسم..تا این درجه!
نیمه نهایی و فینال رو ببین رقیب :-)))
مهسا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**********...باورت میشه انقدر بهت فکر میکردم که هنوز که هنپزه به وبت سر میزدم.تا دیدم اخیرا حذفش کردی... بی معرفت
همش میگفتم چقد دنیای مجازی بده.یهویی میرن
****** **** ****** *** ** *** ******
********* *** ******

پیاممو سانسور کن
دلم میخواد بیشتر باهات حرف بزنم
اصلا منو یادت هست؟
 نیاز به تنهایی و محیط جدید داشتم. به دوستای وبلاگ دار صمیمیم هم چند ماه بعدش گفتم. در هر صورت حق داری دلگیر باشی ازم. 
شما همون مهسایی هستی که وبلاگ ماهی رو زد و زود بستش؟! 
آرزو ﴿ッ﴾
از وقتی اومدم هنوز پای تلویزیون ننشستم! :|
ان‌شاءالله جزو صعودکننده‌ها باشین :)
خب همش بیرون و به گشت و گذاری خداروشکر :-)
فردا رای بدین. تقلب هم نمیتونم بدم ای بابا :-/
آبان ...
من زینب را خیلی دوست داشتم ..یه ذره شوخی هاش منشوری بود ولی باحال بود 
در کل خوشحالم که کمدین زن هست 
نمک شو را کجا بخونم در جریان نیستم :)))
آره شوخی هاش مختلف بود. یک سری اش سنگین و منشوری بود و باید فکر می کردی تا متوجه اش بشی.
فردا نوبت گروه منه. ساعت 12 ظهر فعال میشه. باید مطالب طنز رو بخونین و رای بدین.
مهسا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من همونم که از طریق ایمیل با هم چت میکردیم.از اینکه ا****** **** **** **** ****** ** **** ********
آره سوال در مورد دندون عقل ازم میپرسیدی! 
من که مشخصه چه خبر. تو چه خبر؟
طلوع ماه
عاقا من رفتم رای دادم و اومدم.
+حالا نمیشه یواشکی بهمون بگی تو کدومی؟ خخخخ
به امید بالا رفتنت از گروه و صعود به مرحله بعد. :-)
ممون طلوع جان ولی تا آخر زمان رای گیری نمی تونم بگم کدوم نوشته ی منه. تقلب حساب میشه. من هم که مبادی آدااااب :-)))

مهسا
خبر خاصی نیست.فقط اینکه نامزد کردم.با یه پسر اصفهانیییی
عه جدی؟ به سلامتی مبارک باشه ؛-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan