شاخ می شویم!

  • ۱۴:۵۶

1. کدوم انسان کامل العقلی وقتی می دونه این روزها توی هر کوی و برزنی از دانشکده، یک نفر قایم شده و به محض دیدنت، می پره توی دلت و شیرینی دفاعش رو می کنه توی حلقت، صبحانه همبرگر از شب قبل مونده اش رو میخوره؟! به این برکت قسم، از همه تون انتقام خواهم گرفت! شیرینی دفاعم رو جوری توی حلقومتون فرو میکنم که مستقیم بره توی لوزالمعده تون و خروجی هم نداشته باشه! :دی


2. شوشو نی نی رو که به خاطر دارین؟ عجقم همون طور که بهم قول داده بود، یکی از مراحل بزرگ شدنش رو طی کرد. درسته مرحله ی خیلی سختی بود و دل همه کباب بود بخاطر جیغ و گریه هاش، ولی لازم بود واسش دیگه! 


3. اعلام می کنم که با اقتدار کامل به مرحله ی بعدی نمک شو صعود کردم. نفر اول در گروه چهارم و نفر دوم در کل مرحله ی مقدماتی. اینهههههه! :-))))

لینک داستان بنده

لینک نقد آمیرزا از داستان بنده

  • ۷۱۵
معلوم الحال
منم شیرینی میخوام د:
توی حلق یا مستقیم به لوزالمعده؟
kerman man
سلام
مثل همیشه خدا قوت...
موفق باشین .
کِی شیرینی دفاعتون رو تو حلق بچه های بیان می کنین؟ :)
و چراغونی :)
سلام. خیلی ممنون واسه تبریک پیروزیم  :-))
یه یک ماه دیگه به یاری پروردگار منان :-)
الـ ـی
آقا واقعا عالی بود. واقعا. دیدی به هوپ باید هوپ وار بود؟ و من فهمیدم این داستان برا توئه :))
الان منتظرم ببری مسابقه رو ؛)
جدی؟! از کجا متوجه شدی؟ :-))
خیلی گروهمون سخته الی :-|
آرزو ﴿ッ﴾
تبرییییک! :))
فدایت ممنون :-))
الـ ـی
فقط کاش حاج مهدی تو گروه شما نبود. اینجوری عادلانه تر میشد. بالاترین امتیاز برا تو و حاج مهدی بود که بهتر بود گروهاتون جدا باشن. ولی من مطمئنم تو صعود میکنی و میبری :))
گروه 2 خیلی خیلی آسون تره به نظرم. توی اون گروه بودم با اطمینان می گفتم میرم فینال.
ان شاالله. :-*
Fatemeh Aa
سلام.
ممنون:) ... متنتون رو خوندم:) ... عالی بود:)

فردا پس فرداس که تو خندوانه استخدام شین:D
سلام
مرسی عزیزم :-)
آره از رشته خودم که پول در نمیاد :دی!
شارمین
تبریک. بابت صعودت هم شیرینی تو حلق ملت می کنی یا اون فقط سورپرایز دفاعته؟ ^_^
اگه اول شدم آره شیرینی واست می فرستم، خوبه؟! :-)))
آبان ...
تبریک میگم:)
حالا شیرینی دفاع که به ما نمی دی ..
ولی حداقل بیا شیرینی نمک شو را هم بده..هرچند من به رای گیری نرسیدم :(
خیلی باحال نوشته بودید ..
تواین سبک نوشتن : سحر شریف نیک را دوست دارم 
تو اینستا اش متن های این سبکی می نویسه ..اونم خیلی خنده دار و پر طرف دار ..وقت کردی یه نگاه بنداز :)
نه دیگه اینجوری که میگی شیرینی دفاعو میکنم توی حلقت ولی نمک شو چون رای ندادی نمیدم بهت :-)))))
اینستا ندارم من که :-(
خانمِ میم
خشنِ کی بودی تو؟ :))
تو تو :-))
S҉A҉H҉A҉R҉ ...
بححححح بححححح کلی مبارک باشه:)
چه به غلیظی! ؛-)))
مچکر
گُل نِگار
بهت تبریک میگم... واقعا منصفانه بود..من که یکی از fanهات بودم D;
خداوکیلی خیلی خیلی از متن ات خوشم اومد...
تبریک تبریک :*
جدی؟ یعنی با وجود اینکه رقیبت بودم رای دادی بهم؟! :-))))
ممنونم. دعا کن متن بعدیم هم خوب باشه
هویجوری :)
بح بح!راستش منم اون موقع این مطلب و خیلی دوست داشتم:)ولی اصلا اصلا اصلافکر نمیکردم واسه شما باشه:دی
چه خوب که دوست داشتی. 
چرا آخه؟ بهم نمیاد مگه؟ :))))
étoile
تبرییک 
همون اول که خوندمش فهمیدم شما نوشتی ؛))
من فقط گروه چهار رو خوندم، نسبت به بقیه خیلی بهتر بود، قشنگ چنتا سر و گردن بالاتر بود :)
واااااااییی شوشو نی نی :)
آدم دلش ضعف میره واسه نی نی ها خصوصا وقتی شوشو ت هم باشن ؛)))
ممنونم عزیزم، پس صد حیف که شماها نتونستین رای بدین بهم وگرنه اول شده بودم :-))))

وای عاشقشم، خیلی زیاااااد گوگولیه ♡♡
🍁 غزاله زند
تبریک و موفق باشی 😉
مچکرات فراوان :-)
طلوع ماه
تبریک.تبریک.
متن خوب و شسته رفته و البته با نمکی بود.
شما علاوه بر دنتیست بودن نویسند ه و طناز هم بودی و رو نمیکردی؟
خیلی ممنون طلوع جان. 
نویسنده که نیستم ولی خیلی دوست دارم پام رو توی کفششون بکنم :-)
حنا :)
من هروقت یاد شوهر آینده‌ات میفتم خنده‌ام می‌گیره :)) عالی بود ینی اون خاطره...


مباارک.
شوشو نینی؟! ♡♡

مچکر :-*
الیــــ ــــوت
کی بشه ما هم از این شیرینی ها بدیم. هق هق هــــــــــــق

تبریک میگم!
رقیب شدیم :)) عادلانه نیست این گروه بندی آقا، من اعتراض دارم اصن :)
این هق هق معروف شده ها! ایشالا زمان دفاع شما

آره والا! منم خیلی اعتراض کردم به گروه بندیمون ولی میگن کاملا عادلانه است -_-
90 درصد نویسنده های متن هایی که من توی مرحله ی مقدماتی می پسندیدم، الان رقیب من ان! 
آقای سر به هوا ...
باید تو این نمک شو شرکت میکردم :))
ایشالا سری های بعدی :-)))
gandom baanoo
وای چقد متن عالی بود!!!!! خیلی خوب بود!!!! خیلی دوس داشتم
آفرین ^__^
مچکرررم، خوشحالم دوست داشتی ؛-)
خادم الحسین
وااای عالی بود متن!
کلی خندیدماااا
احسنت
تبریک بابت صعود
:)
خیلی ممنونم ؛-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan