Dance me to the children who are asking to be born

  • ۱۶:۲۷
 دنیای غیرقابل تحملی شده. پست و خالی از انسانیت. چطور تونستین از گریه های یک کودک 8 ماهه، بگذرین؟! چطور تونستین؟ 
چی میشه که به دختربچه ی بی دفاعی رحم نمی کنید و برای ارضای نیاز حیوانیتون، نابودش می کنین؟
این روزها بیشتر و بیشتر به این فکر می کنم که چطور میلم به مادر شدن رو از بین ببرم. این دنیا لیاقت حضور این فرشته های پاک رو نداره.

#بنیتا #آتنا #کودکان_سرزمینم
* لئونارد کوهن، Dance me to the end of love 

  • ۴۵۷
هویجوری :)
واقعا کی میخواد جواب مادرشو بده؟چرا یک نامرد باید با ضمانت آزاد شه؟! هروز داره اتفاقای مزخرف میوفته،دلمون خوشه امنیت داریم...
امنیت؟ هر کی هر کی شده. به راحتی هر کسی می تونه مرزهای انسانیت رو رد کنه و فاجعه ای بیافرینه متاسفانه.
آبان ...
دنیای بدی شده هوپ 
از ادم ها نا امیدم ...هرکی یه جور میکشه ..ظلم می کنه ...خدا یا صبور ...خدایا عادل ...

فقط به خدا باید امید داشت. همین و بس...
خدای صبووور
گُل نِگار
بی نهایت دردناک بود..
چشمام دیگه یاری نمیکنند:((
واقعا. هر چقدر فکر می کنم چطور تونستن این کار رو بکنن باهاش و به گریه هاش توجهی نکنن دلم می لرزه.
** دلژین **
مگه بهش تعرض شده ؟؟؟؟؟؟؟ یا خدا 
نه دلژین جان. تعرض رو منظورم به آتنا بود.
آرزو ﴿ッ﴾
خیلی نارحت کننده بود. 
به قول یه نفر دزد هم دزدهای قدیم حتی! 
لااقل به زن و بچه ها کار نداشتن :-(
** دلژین **
چی بگم...
مثل بید بر سر ایمانم میلرزم این روزها... 
ما باید حواسمون به خودمون و اطرافمون باشه و سعی کنیم لااقل ما به بدی های دنیا اضافه نکنیم...
پرواز ...
خیلی ناراحت کننده ست :((
واقعا دردناکه این قضیه هایی که داره اتفاق میفته :((
اوهوم... روحیه ی ناامیدی و خشم و غم رو داره به کشور تحمیل میکنه
تی رکس
ببین حتی فکرشم مبهوتم میکنه، مبهوتا :(
برای اینکه این حجم بی اخلاقی بی سابقه است...
گل نرگس
دنیا دیگه جای موندن نیست :(
من که دیگه قطع امید کردم میگم فقط امام زمان میتونه شرایط عوض کنه.
امید الف.
سلام
بعد مدت ها ، ( داشتم کنکور میدادم اره ) اومدم اینجا ، همه چی تغییر کرده بود به جز "غم ِ درون" که قبل تر بود و مثه همیشه از بیرون زده بود به درون ...

کنکور؟!! مگه پارسال شما 16 سالت نبود؟ چجوری امسال کنکور دادی؟! o.O
غم درون در وجود هر کسی هست. در وجود من هم هست کمتر شده ولی هست. بروزش کمتر شده. زدم تو کار طنز!
رهگذررر
سلام 
موندم دقیقا حکمت خلق این جونورا و انثال من دقیقا چیه؟. 

سلام. والا من هم نمی دونم.
رهگذررر
سلام 
موندم دقیقا حکمت خلق این جونورا و انثال من دقیقا چیه؟. 



به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan