10 سال آینده ی شما چه شکلی ست؟

  • ۱۳:۱۴

چشم هام رو می بندم و به ده سال آینده ام سفر می کنم. به سال های نیمه ی سی سالگیم. با نیمه ی همیشگیم ازدواج کردم. پسرم امسال میره اول دبستان و من ذوق لباس فرم سرمه ای و دندون های شیری افتاده اش دارم. میگه میخواد خلبان بشه. تصمیم داریم عضو دیگه ای به خانواده ی خوشبختمون اضافه کنیم. از ته دلم دوست دارم که دختر باشه. توی ایران، شهر آبا و اجدادیم و خونه ی خودمون که یک ساله دیگه وام هاش تموم میشه و ما نفس راحتی می تونیم بکشیم، زندگی می کنیم. عاشق قسمت سنتی خونمون با پنجره های رنگی رنگی و گل های شمعدونی پشتشون هستم. 2-3 سالی هست که دوران طولانی طرح تخصصم تموم شده و بالاخره بعد از دوندگی های زیاد هفته ی دیگه مطب خودم رو باز می کنم. تصمیم دارم حجم کاری ام رو کمتر کنم و به جای هر روز هفته، 3 روز در هفته کار کنم؛ هرچند وام کلانی برای افتتاح مطبم گرفتم! کماکان ورزشم رو مرتب ادامه میدم و خداروشکر دچار بدن درد ناشی از کار زیاد نشدم. در تمام این سال ها با بیمارهام خوش اخلاق بودم و وجدان کاریم هنوز طبق قولی که به اون بالایی دادم، باهامه. طبق برنامه ی هر ساله مون، سالگرد ازدواجمون رو مسافرتیم. تا الان با همسر پایه سفرم به همه ی جاهای دیدنی ایران سفر کردیم. شهر آبی ونیز، برج ایفل پاریس، دیوار چین، تاج محل هند و اهرام ثلاثه ی مصر رو از نزدیک دیدیم. هر شب زمان ساعت کتاب که می رسه، کنار هم می نشینیم و کتاب می خونیم و بعد دقایقی درباره ی کتابی که خوندیم با هم حرف می زنیم. همیشه هم حضور پسرک شیطونمون رو که نخوابیده و منتظر لبخند من یا پدرشه تا بیاد بینمون بشینه و شیرین زبونی کنه رو احساس می کنیم. زندگیم بدون مشکل نیست. پستی و بلندی زیاد داره ولی شیرینه، خیلی شیرین...


+ سفر به ده سال آینده ام به دعوت الی جان و راه اندازی ماری جوونا. می دونم یک جاهایی رویایی بود ولی سعی کردم کاملا واقع بینانه و طبق توانایی هایی که در خودم می بینم باشه. 

  • ۶۶۷
kerman man
با سلام خدمت شما خانم دکتر
آینده ی زیبایی رو به تصویر کشیدین ...
ان شاءالله به لطف خدا به آرزوهای خوبتون برسین .
سلام.
خیلی ممنون. ایده آلم اینه امید دارم که بهشون برسم و نهایت تلاشم رو هم میکنم
الی .
رویاتم شیرین بود :) خیلی شیرین :))
میگم بچه زیاد دوس داریا D;
مرسی ک نوشتی :)
رویایی هم نبود واقع بینانه س اتفاقا ؛)
من عاشق بچه ام! مهر مادری از الان در وجودم قلمبه است :-))))
اوهوم!
آبان ...
عزیزم  ده ساله اینده ات محشره اینجوری ..
ایشاالله که بشه ...و سرشار از خوشبختی باشی:)))
فوق العاده است. 
ان شاالله همه به اون چیزی که دوست دارن برسن ؛-)
** دلژین **
قبلا میشستم میگفتم خب حالا ۱۰ سال دیگه کجا میتونم باشم 
چیکار دارم میکنم و به یه نتیجه ای میرسیدم ! 
اما الان دقیقا تو اون بازه ی زمانی از زندگیم هستم که به هیچ وجه نمیدونم دقیقا کجام و چیکار میکنم ۱۰ سال دیگه :)) 
خب من میگم باز هم ماهایی که توی جامعه ی پزشکی هستیم، با وجود همه ی نواقصش می تونیم تا حد زیادی لااقل از نظر شغلی بگیم کجاییم! رویایی نباید فکر کنیم ولی خب میشه یه زندگی متوسط رو به بالا رو متصور شد. بقیه اش هم من امیدوارم که اونی ک من میخوام بشه.
صبا مهندس
اخی
چقدر به حس و حال خودم نزدیک بود
جدی؟ ^_^
زِدْ عِِـچْ آرْ …
آیندهٔ دل انگیزی متصور شدید
امیدوارم همش به حقیقت بپیونده
:)
واقعا دل انگیزه. 
من هم!
آرزو ﴿ッ﴾
کاملا واقع بینانه بود :) و ان‌شاءالله همه‌ش محقق بشه :))
واقع بینانه با چاشنی کمی رویا!
ان شاالله آینده ای که تو هم دوست داری واست محقق بشه
آرزو ﴿ッ﴾
کاملا واقع بینانه بود :) و ان‌شاءالله همه‌ش محقق بشه :))
میس تیچر
بنده هیچ تصوری از آیندم ندارم
خیلی بده!؟ :(
من هم فکر می کردم ندارم ولی نشستم فکر کردم و دیدم دوست دارم به این موارد برسم. بشین تو هم فکر کن.
امید الف.
من ده سال بعد همسن تو ام (؟) .
شواهد میگه 8 سال بعد!
اهل دل
این هوپ معنیش چیه؟
امیدواری
اهل دل
این هوپ معنیش چیه؟
ملکه بانو
امیدوارم آینده به همین زیبایی ترسیم بشه برات
ان شاالله خیلی ممنون ملکه جان
گُل نِگار
چ شیرین بود😍
اون قسمتِ کتاب خونی بخصوص❤
ایمان داریم به اینا💪
موفق باشی خانم دکتر
امیدوارم نیمه هه کتاب خون باشه! :-)))
ممنونم نگار جان
شهرزاد
چه آینده ی قشنگی
انشا الله برات محقق بشه گلم
سپاسگزارم شهرزاد جان
هویجوری :)
امیدوارم همین چیزی،که تصور کردی آیندت باشه دکتر جون:))
اوهوم. من هم امیدوارم حسابی
صبح
هاhope .
خب چکاریه؟ همین بشه امید. 
چرا با اسمهای مختلف کامنت میذارین؟
اولا من دخترم امید اسم پسرونس
دوما دوست دارم هوپ رو!
صبح
رویاهاتونم قشنگه بهش برسین 
ممنون
تی رکس
چقدر سخته تصور ده سال دیگه :|
اوهوم خعلی سخته. حالا امیدوارم بمونه این وبلاگ تا اون موقع و من بتونم متوجه بشم چند درصد رویاهام محقق شدن.
صبح
همینجوری عشقی با اسامی مختلف گاهی وقتها حال میکنم. 
خب میشه آرزو هم گذاشت. 
پس لااقل لاتین نوشته بشه بهتره که. 

دوست عزیز همین طور که شما به قول خودتون با اسامی مختلف حال می کنین! من هم با این اسم حال می کنم! ؛-)
صبا مهندس
آره کاملا جدی..تنها تفاوتش در این بود که گفتی توی ایران هستم و توی شهرآبا و اجدایدم ولی من ان شالله اون سر دنیام و در نقش یه مهاجر موفق:))بقیش هم همونایی که خودت گفتی
ان شاالله رویاهای تو هم رنگ واقعیت بگیرن :-)
مهربان
پیاده شو با هم بریم باوووو
چه تخیلی
اون فعل بود که میگین نگو نگو
اونوقت دیگه واقعیه
کجاش تخیلیه دقیقا؟ ده سال دیگه می بینی چند تاش به وقوع پیوسته!
اوهوم بی تربیت! اونم ٢ بار 😂😂
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan