I'm Forrest, Forrest Gump

  • ۱۲:۱۱
- به شدت دیدن فیلم " فارست گامپ" رو البته اگر تا به حال تماشا نکردین، بهتون توصیه می کنم. فیلمی بسیار زیبا، دراماتیک و پرمفهوم. از بازی تام هنکس هم که هر چی بگم کم گفتم. 

- "سکوت بره ها" رو هم به توصیه ی جناب یگانه دیدم و از این فیلم هم خیلی خوشم اومد، عاشق کلوز آپ هایی بودم که از صورت آنتونی هاپکینز گرفته می شد. ( نشونه ی دوست داشتن فیلمی برای من اینه که به فاصله ی کوتاهی دوست داشته باشم دوباره با یک نفر که دوستش دارم ببینم و حس خوبش رو باهاش شریک بشم.)

- دیگه اینکه سریال "فرندز" هم نیاز به توصیه نداره. ببینین، با شخصیت ها دوست بشین و از ته دل بخندین. ته ته دلتون هم به روابط دوستانه شون حسادت کنین!

- "لالالند" هم اونقدری که تعریفش رو از بقیه شنیدم، به نظرم تعریفی نبود. ولی یک بار دیدنش ضرری نداره. 

+ گویا فینال نمک شو امروزه. دوستان خوشحال میشم متن ها رو بخونین و رای بدین ؛-)
  • ۱۰۹۹
میرزا ...
تا الان این دو فیلما ندیده بودین؟ ای داد بی داد :)
نه متاسفانه! 
تعریف فارست گامپ رو توی بیان خوندم و سکوت بره ها رو هم یکی دیگه از بلاگرا توصیه کرد.
** دلژین **
همشون عااالی 
only friends 😂😂😂😂
الان فصل 3 ام. از حالا نگران تموم شدنش ام :-)))
شارمین
سلام.

همه هی فیلم خوب معرفی می کنن. منم هی نمی بینم! =)
سلام
اسم هاشون رو بنویس و بعدا سر فرصت دانلود کن و ببین.
life around me
فرندز^_^

من خیلی خیلی با لالالند کیف کردم...یعنی تمام فیلم برام مثل یه خواب بود و انگار بعد تموم شدنش تازه بیدار شدم...
^_*

ببین خیلی قشنگ و خوش ساخت بود دقیقا مثل اسمش سرزمین رویاها بود ولی چون زیاد از حد ازش تعریف شنیده بودم توی ذوقم خورد! شاید اگر به عنوان یک فیلم معمولی می دیدمش، ذوق زده می شدم!
معلوم الحال
لالا لند که مقوااااست، مقوااااااااااااااااااااااا
فرندز رو هم هنوز ندیدم. علی الحساب 39 گیگ حجم گرفته. دو دلم که پاکش کنم یا نه :))
مقوا؟! :-))))
پاکش نکنین. چند تا قسمت ببینین خوشتون میاد
ام اسی خوشبخت
برام عجیبه که کسی فارست گامپ رو ندیده باشه.
به نظرم از هیچ فیلمی نباید زیاد تعریف کرد چون توقع طرف مقابل انقدر بالا میره که دیگه ازش لذت کافی نمیبره.
واسه خودم هم عجیب بود که تازه این فیلم رو دیدم :-))))
دقیقا درست میگین. باید فقط بهش معرفی بشه و وقتی دید دو نفری ذوق کنیم ؛-)))
Pary darya
/:من هنوز فرندز رو ندیدم(( :وای برمن
نصف عمرت... نه بابا هیچیش فنا نیست! ولی ببین خوبه محض تنوع و تقویت زبان و سرگرم شدن!
صبح
همشون خوبن friends شاید فقط یه قسمت شو دیدم شایدم اون نیست. سریالا طولانی ان نمیبینم. 
فارست گامپ هم که جز فیلم های مورد انتخابم برای پایان نامه م هست زیاد میبینمش. 
من هم به خاطر طولانی بودنش سراغش نمیرفتم. ولی در واقع این سریال های آمریکایی که گل میکنن بهتر از سریال های تلویزیون و ماهواره ان! برای سرگرمی خوبن.

چقدر خوب میشه تفسیر این فیلم.
آبان ...
فارست گامپ و سکوت بره ها ..چقدر دیر دیدی این فیلم ها ...
هرچند که سکوت بره ها واقعا محشره ...
فرندز هم که عشق من است .و جان من است 

لالالند دارم اما هنوز ندیدم ..وقتش نشده ..اما دیگه تو تایید کردی واجب شد ببینم :)
متاسفانه! اصلا اسمشون رو تا چند وقت پیش نشنیده بودم که بخوام ببینم! 
 4 قسمته این سکوت بره ها. تو فکر قسمت های دیگه اشم، این رو آقای یگانه گفتن:
یعنی ترتیب ساخت به شرح زیره. البته ترتیب نگاه کردنش در پرانتز اومده
سکوت بره ها(2)
اژدهای قرمر (1)
هانیبال (3)
هانیبال بر میخیزد (4)
فکرش رو بکن خود هانیبال چقدر ترسناک بود، بعد دو تا قسمت آخرش هانیبال و هانیبال برمیخیزد!
فبلم جالبیه. فانتزی طوره. ولی باز هم میگم انقدر اسکار بهش نمیاد!
را مگا
در راستای سکوت بره ها. سریال هانیبال هم ببین :-)) 
و تبریک به شما نمک اعظم:-* 
ارزوی موفقیت. در تمامی مراحل بعدی گنده ی زندگی 
سریال هانیبال با فیلم هانیبال انگار فرق داره.
عه. مچکر، به همچنین عزیزم :-*
مهــ ـــسا
منم هرچهارتاشو دیدم.سه تای اولی تو ژانر خودشون عالین.و به نظرمنم لالالند در حد تعریف ها و اسکار نبود!
واقعا جزو بهترین هان.
مرسی تفاهم ؛-))
را مگا
آره آره فرق دارن کامل ،ولی خب تو همون ژانرن و خوفناک طور
یا استخدوس! :-/
گُل نِگار
وای مرسی ^-^
^_*
فراکنده **
باید به این پیشنهادها هم فکر کرد بره تو لیست ندیده ها ممنون
من هم هر جا ببینم از یه فیلم تعریف کردن میفرستم توی لیست فیلم هایی که باید ببینم ؛-)
صبح
بازگشته رو هم که حتما دیدین دیگه
نه متاسفانه!
مهیار حریری
سکوت بره ها بی نظیره، بی نظیر !
واقعا👌
صبح
خانم دکتر این فیلم The revenant هم خیلی باحاله ها. ببینید لذت ببرید. 
جواب سئوال شما اینکه: 
خب شما بگین به نظر شما چیه م؟
باشه میذارم توی لیست فیلم هام، ممنونم
آقا هستین گمونم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan