چه بویی پیچیده اینجا، به به! :-/

  • ۱۶:۱۸

 باز بابا قصد خروج از خونه رو کرده. بوی گلاب و حرم توی خونه پیچیده، فضا خیلی معنوی شده و دوباره من و مادرجان بینی هامون رو گرفتیم که سردرد نگیریم. فکر نکنین بابام به خودش گلاب یا عطر مشهدی میزنه ها، نه! بلکه پدرجانم اخیرا از عطر معروفی که زمان خودش گرون قیمت هم بوده، استفاده میکنه. 

همین چند سال پیش بود که جوگیر شدم و خواستم لاکچری بازی دربیارم و برای اولین بار عطر گرون قیمت بخرم هرچند زیاد عطر نمیزنم. این شد که تنهایی وارد اولین مغازه عطرفروشی شدم. دیدین توی مغازه از بس عطرای مختلف رو بو میکنین گیج می شین و نمی فهمین چی شد؟! نمی دونم چطور عطری که خریدم توی مغازه انقدر خوشبو بود! حتی دفعات اولی که میزدم به خودم هم می گفتم: " اوه مای گاد! چقدررر بوش خوبه. الانه که هر کسی ازت بپرسه اسم عطرت چیه و کلی فیس بدی باهاش! " ولی زهی خیال باطل. از بس خواهر و مادرم گفتن " بوی بد میده؛ بوی گلاب میده، سرمون درد گرفت و ..." که دلم رو زد و دیگه ازش استفاده نکردم. چند سالی گوشه کمدم خاک می خورد تا اینکه به خودم گفتم بدم بابا بو کنه شاید دوستش داشت، حالا کاری ندارم عطر زنونه رو به جای مردونه به پدرجان انداختم؛ ولی سورپرایزینگلی بابام ازش خوشش اومد! شروع کرد به استفاده و بعدها گفت که همکارانش هم گفتن اسم عطرت چیه آقای هوپیان و چقدر خوش بوئه و این صحبتا و این شد که پدرجان تشویق شد هر بار که بیرون میره با این عطر دوش بگیره و تا ساعت ها توی خونه بوی گلاب بپیچه و بوش روی تک تک اعصاب من اسکی بره! احتمالا تموم هم بشه بابا میره یه بُکس ١٢ تایی ازش میگیره، انقدر که این عطر مورد پسندش واقع شده!

 این جاست که میگن هر چه را برای خود نمی پسندی، برای دیگران هم نپسند. 

 حرف از عطر مشهدی شد، تولد شاه خراسان هم مبارک باشه. همین چند وقت پیش بود که 88/8/8 بود و تولد امام رضا(ع) ها! چقدر زود می گذره...

  • ۸۸۶
** دلژین **
😂😂😂😂😂😂😂 
عااالی بووود یعنی 

؛-)))
kerman man
سلام خانم دکتر
خیلی جالب بود .
خدا خانواده شما رو براتون حفظ کنه .
یادش بخیر 88/8/8
عیدتون مبارک
سلام ممنون به همچنین.
تاریخ خیلی خاصی بود.
را مگا
:-)) )))))
ارادتمند باباتون شدم
سلام دارن خدمتتون :-))
معلوم الحال
بکس 12تایی :)) مگه سیگاره؟

بعد یه نکته ویرایشی نگارشی خانم هوپیان: 
... ساعت ها توی خونه بوی گلاب بپیچه و بوش روی تک تک اعصاب "من" اسکی بره!

اعصاب من یا اعصاب اعضای خانواده؟
مزه پراکندم یعنی!!! :-))))
اعصاب من پلاس مای مام اند سیس! 
ام اسی خوشبخت
تا شما باشید چیزی به پدر گرامی نندازید :)
واقعا چقدر نزدیکه انگار 8/8/88
واقعا اصلا فکر نمی کردم اینجور بشه :-/
الان ٩٩/٩/٩ نزدیک تره بهمون با اینکه عجیبه!!
صبح
این 8/8/88قضیه ش چیه؟

تاریخ چند سال پیشه که با تولد امام هشتم هم زمان شده بود
حسان علی آبادی
سلام به پدر برسونید :)
زیبا بود
سلامت باشین ممنونم
میس تیچر
😅😅😅😅
خب اینجور وقتها بگو بهت یه لاک بده مثلا ببینیش بوش ک بیاد بوی عطرارو میپرونه مبتونی اونی ک پسندیدی رو دوباره تست کنی فقط
کلی قهوه بو کردم و این شد!!! لاک رو نشنیده بودم ولی
مریــــ ـــــم
:))
برو خدارو شکر کن بلاخره تونستی بندازیش به یه نفر
واقعا! حالا پولش رو که نگرفتم ولی خوب انداختمش به بابام :-))))
نازلی
خخخخ
چقدر خندیدم با این پستت اونجا که بابا رو آقای هوپیان خطاب کردن

منم نمیتونم عطر بخرم گیج میشم .دو ستا عطر میزنم که اولش کادو گرفتم بعد دیدم استقبال ازش زیاده منم دیگه همونارو میخرم
خب من هوپ هوپیانم دیگه! :دی
منم الان عطری رو میزنم که یکی از فامیلا میزد قبلا و از بوش خیلی خوشم اومده بود؛ می ترسم سراغ عطرای دیگه برم!
گُل نِگار
وای هوپ جان!
خیلی خوب بودD;
بنده تا همین سه سال پیش ! سلیقه عطر و ادکلن داغونی داشتم!! ولی با اعتماد به سقف ! استفاده میکردم..خب خداروشکر خوب شدم:))
از لفظ هوپ جان و هوپ جانم و خانوم هوپیان خیلی خوشم میاد!!
پس یعنی اگه با اعتماد به نفس رفتار کنی و جلو بری موفق میشی! باید امتحان کنم!
گُل نِگار
راستی این 88/8/8
دقیقا تو فکرش بودم ! هشت سال گذشت! :0
مثل برق و باد!!
صبح
چه سوت و کوره اینجا
نه طبیعیه، من معمولا هر روز پست نمیذارم
شارمین
همونی که گفتی منظورم بود. یادم نیومد کامنتهات رو اونجا دیده باشم! آلزایمرونم گویا!
خب واسه اینکه روی اعصابمه تصمیمش، ترجیح میدم حرف نزنم اونجا در این باره دیگه!!
ریحانه
سلام علیکم
منم تو خرید عطر سلیقم کلا پرته!!! به نظرم البته مردم سلیقه ندارن من خوش سلیقم خخخخ
به رسم ادب که نتیجه امتحان منو جویا شدی بر خود واجب می دانم نتیجه  خواهر جان گرامی رو بپرسم :)
انشالله که هر چی دوست داره قبول شه:)
سلام عزیزم
من تو این زمینه استثنائا اعتماد به نفس ندارم!
ان شاالله خیلی از نتیجه اش راضی نیست.
تی رکس
گلاب؟ =)))
اونم از نوع خالصش :-/
Fatemeh Aa
۸.۸.۸۸ برای من با پدیده ی شاندیز عجین شده😑😂 و تبلیغاتی که از یه سال قبلش تو تلویزیون می کردن:)
علاوه براونا ۸.۸.۸۸ جمعه هم بود:)
این شعرم یادمه:دی!🙈
سال ها تاریخ شمسی گشت و گشت!
شادمان شد تا شنید این سرگذشت! 
روزمیلاد امام هشتم است!
هشتِ هشتِ جمعه ی ۸۸ !
نمی دونم درسته یا غلط ولی هروقت یاد این تاریخ می افتم این شعرم یادم میاد:دی!

وای آرهههه چه خوب یادته من یادمه یه فامیلا میخواست عروسیشو اون موقع بگیره، بعد به خاطر اتفاقاتی!! عروسیشو تابستون گرفت، حالا بماند چی!!
حنا :)
گلاب خوبه. یه بار من از اسپری خودم زدم، بابا اومد خونه گفت پیف پاف زدین؟ :))

خداااا... 
مامان من همیشه به هر عطری میگن حشره کش :-/
طلوع ماه
هوپ جان کجایی؟
حالت خوبه؟
سلام عزیزجانم، هستم عزیزم ولی سفرم...
شارمین
سلام. 
وبت رو باز کردم حالت رو بپرسم و بگم چی شده کم پیدایی که دیدم گفتی رفتی سفر. خوش بگذره خانوم گل. مواظب خودت باش
سلام شارمین جان, ممنون که به یادم بودی برگشتم، یکم خستگی در کنم میام می نویسم :-*
mahee
:))
بنده خدا بابات
باباها مظلوم تاریخن، یاد مرباها شربت ها شیرها و غیره ای شدم که نردیک خراب شدنشون بود و میدادیم بابام بخورن :-))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan