هلپ می ( موقت)

  • ۲۲:۰۸

مطالبم مرتب داره کپی میشه، این که به کجا منتقل میشه رو نمیدونم، فقط میدونم اصلا این روند رو دوست ندارم.

دوستان بیانی! کدی یا راه حلی سراغ ندارین که بتونم کپی مطالبم رو ببندم؟!

بعدا نوشت: با کدهایی که آقا امین گفتن، خداروشکر مشکلم حل شد. پست رو چند روزی نگه می دارم تا بقیه هم بتونن کدها رو ببینن، فقط چون امکان کپی وبلاگم بسته شده، مجبورین خودتون تایپ کنین. :-)))))

  • ۵۸۷
kerman man
توسط رباب برای سایت های دیگه کپی میشه ؟
نه این امکان قبلا فعال بود بستمش.
فروردین دخت
مال منم بعضی وقتا کپی میشه... :(((
خیلی حس بدیه!! 
پیمان محسنی کیاسری
سلام
اگر مرتباً داره کپی می‌شه احتمالاً کار کرول‌هاست که برای سایت‌های تبلیغی لینک دهنده به وبلاگ‌ها استفاده می‌شن.
تو این جور سایت‌ها منبع رو هم می‌نویسن زیرش و کپی برداری بدون منبع نیست.

اگر ربات کرول باشه هیچ راهی نیست! هر نوشته‌ای که ما می‌تونیم رو صفحه ببینیم یعنی تو سورس اچ تی ام ال سایت هست! و خوب یعنی هیچ راهی برای جلو‌گیری از کپی کردنش نیست! (مگر این که کرولش واقعاً داغون باشه که بعید می‌دونم)

در کل فکر نکنم جای نگرانی خاصی هم باشه :)))
موفق باشین.
سلام ممنون از راهنماییتون ولی کار ربات ها نیست، چون فقط یه قسمت های خاصی رو کپی میکنن و آی دیشون هم نشون میده ربات نیستن.
gandom baanoo
میتونی امکانشو بخری... بیان امکان قفل کردن مطلبو میفروشه. :)
جدی؟! نمی دونستم. ممنون عروس جان
♫ شباهنگ
من کدشو نمی‌دونم ولی یه سریا کد می‌ذارن که کپی نشه. مثلاً وبلاگ لافکادیو از این کدا داره.

آره لافکادیو، مترسک، مرد بارانی و خیلی های دیگه بستن این امکان رو
دُچــــ ــــار
خخخخ دارم فکر میکنم به درد کی میخوره این صحبتا :))
از دست شما! 
به درد اون کپی کننده ها که خوب خورده گویا
بهــ ــار..
چرا امکانات اختیاری رو بخری میتونی ببندی :-"
گندم هم گفت بهارجانم، باید برم پیداش کنم، مرسی :*
** دلژین **
منم بدم میاد از این کار... 
ببین کپی نکنن اسکرین میگیرن ولی همین که نتونن راحت مطلب جمع کنن واسه خودشون خوبه!
امین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سلام؛ به قسمت «ویرایش css قلب فعلی» برید و در آخر کدها، کد زیر رو وارد کنید.

.be-brave-copy {
-webkit-touch-callout: none;
-webkit-user-select: none;
-moz-user-select: none;
-ms-user-select: none;
-o-user-select: none;
user-select: none;  
}

بعد به قسمت «ویرایش ساختار قالب فعلی» برید؛ تگ  <body> رو جستجو کنید و بعدش کد زیر رو اضافه کنید.

<div class="be-brave-copy">

حالا تگ <body/> رو جستجو کنید و قبل‌ش </div> اضافه کنید. بدون نیاز به خرید امکانات، امکان کپی متن در وبلاگ‌تون غیرفعال می‌شه.
آقا امین انجام دادم و کپی متن وبلاگم غیرفعال شد، واقعا ازتون ممنونم، این دغدغه از همون اوایلی که به بیان کوچ کردم با من بود و دیگه امروز به تنگ اومدم. 
باز هم میگم خیلی خیلی سپاس ؛-)
+ حیف که دیگه توی بیان نیستین تا از آپ کردنتون باخبر بشم، گذاشتم آدرستون رو توی پیوندها تا بتونم راحت بخونمتون.
ــ حسان ــ
10 تومن پیاده میشید :|
تازه این ده تومن فقط برای یک سال بود و سالانه باید تمدیدش می کردم ولی راضی شده بودم که با کدی که آقا امین گفتن حل شد! 
gandom baanoo
عزیزمی :*
البته اینم در نظر بگیر، همینکه متن به حالت انتخاب در بیاد تو گزارش کپی میاد، حتی اگه کپی نشده باشه :)
فدایت :-*
واقعا؟! این رو اصلا نمی دونستم!
الی .
حالا من میخواستم نظر امین آقا رو کپی کنم و نشد :/
:دی
بی زحمت اون چیزی که نوشتن رو برا من هم بفرست، ادیتش کنم بذارم وبلاگم منم.
مرسی :*
می فرستم واست.
خواهش
آرزوهای نجیب (:
خب کاش می ذاشتی ما این کدها رو کپی می کردیم، بعد شما غیرفعال می کردید امکان کپی رو 
کدها رو زدم که امتحان کنم ببینیم کار میده و بعد خبر بدم؛ اشکال نداره واسه هر کسی که خواست تک تک میفرستم ؛-)))
ــ حسان ــ
الانم میشه کپی کرد ها مثلا:

مطالبم مرتب داره کپی میشه، این که به کجا منتقل میشه رو نمیدونم، فقط میدونم اصلا این روند رو دوست ندارم.

دوستان بیانی! کدی یا راه حلی سراغ ندارین که بتونم کپی مطالبم رو ببندم؟!

بعدا نوشت: با کدهایی که آقا امین گفتن، خداروشکر مشکلم حل شد. پست رو چند روزی نگه می دارم تا بقیه هم بتونن کدها رو ببینن، فقط چون امکان کپی وبلاگم بسته شده، مجبورین خودتون تایپ کنین. :-)))))

کد قفل کلیک راست هم استفاده کنی مطمئن تره

البته اگه یارو بلد باشه بازم میشه لغوشون کرد

یا استخدوس!!!!
چجوری تونستین؟!! کپی کردین ولی حتی توی مالکیت معنوی نشون نمیده! :-////
کد قفل کلید راست باید امکانش خریده بشه!
صبح
مگه نوشته هاتون چی داره که کپی میکنن؟ چیز علمی که نیست.
باور کنین نمی دونم خاطرات شخصی من به درد کی میخوره!
میس تیچر
من دوست دارم بدونم کی میدزده و کجا کیبره پیست میزنه
ینی محلش
میدونین چجوری میتونم بفهمم اینو؟ 
توی پشتیبانی بیان پرسیده بودن و جواب داده بود امکانش نیست متوجه بشین
صبح
حالااونا میان کپی میکنن شما بگو ببینم مگه چی مینویسی که دوست نداری از روشون کپی کنن؟ خب کپی کنن تا جونشون در بیاد. :)))
تا جونشون دربیاد :-))))
فقط من نیستم که چنین حسی دارم، خیلی از بلاگرها امکان کپی مطلبشون رو بستن، خیلی ها هم توی این پست از من خواستن کد رو واسشون بفرستم، در کل چه مطلبت به درد به خور باشه چه نباشه؛ حس خوبی نداره کپی بکننش و جایی که نمیدونی استفاده اش کنن. همین
gandom baanoo
کامنت امینو نمیاره که من کپیش کنم!!! :)))))))))))))))
کلا چندتا از کامنتا رو میاره فقط!
اگه زحمتی نیست اون کامنتو واسه منم بفرست
چه جریانی شد :-)))(
باشه الان میفرستم واست
مریــــ ـــــم
:|
gandom baanoo
کپی کردم متن این پستو. منتها گوشیم تو بعضی وبا پیست نمیکنه!! :)))
حالا ببین تو مالکیتت کپی این پستت هست یا نه؟
نه هیچی نشون نمیده :-/
ام اسی خوشبخت
ممنون از آقا امین و شما :)
خواهش میکنم عزیزم 
.. Elcerodito ..
صرفا جهت اطلاع بگم که الانم اگه کسی اصرار به کپی داشته باشه میشه کپی کرد
حتی آی پی شم که قبلا می‌افتاد به عنوان کپی کننده، الان دیگه نمیفته!
اگه خواستین روش رو بگم(گر چه خیلی ساده است و احتمالا شما هم خبر دارید)
بله کاملا مطلعم، دیگه بی خیال شدم، اینجوری لااقل نمیفهمم کپی کردن حرص نمیخورم!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan