پزشکِ دَهانیم!+ الحاقیه

  • ۱۰:۰۰

بعداً نوشت: به مناسبت اینکه پست بعدی وبلاگ ٢٠٠ اُمین پُسته و یک دلیل دیگه ای که بمونه واسه خودم! دوست دارم بیاین و توی نظر خصوصی از خاطرات خنده دار، ترس ها، گلایه ها و انتظاراتتون از دندونپزشکی بگین! بعدش توی اون پست همه رو با هم منتشر می کنم، فقط اگه دوست ندارین اسمتون گفته بشه، اعلام کنین.

از همکاریتون پیشاپیش خیلی خیلی ممنونم ؛-) 

***

انقدر کیف میده که روز پزشک به ما تبریک میگن، ولی روز دندونپزشک به پزشک ها تبریک نمیگن، که نگو!!

***

 واسش فرستادم:

- غرور یک شهریوری مغرور رو چجوری بشکنیم؟

به او بگوییم تتلو شهریوری است!

جواب داد: من از روزی که فهمیدم اسمش امیرحسینه، غرورم نابود شد، اینکه چیزی نیست!

 :-)))



  • ۶۵۸
بهــ ــار..
اوووففف تولد مامان منم شهریوره :/
اقا من اینقدر تولد مامانمو دوست دارم بانی رفاقت ما شده :دی :))
تولد مامان من هم! یادته پارسال ازت تقلید کردم واسه مامانم تولد سورپرایزی گرفتم؟!
kerman man
سلام
پس روزتون مبارک :)

سلام، مچکرم برای تبریک دوباره تون :-)
بهــ ــار..
عه راستی روزتم مبارک :*
فدایت بهارجانم
** دلژین **
روووزت مبااارک :))) 

عه عه یکیشون اومد! :-))))
مچکرم، منم که صبح بهت تبریک گفتم!
معلوم الحال
کلا زیاد در حق پزشکا جفا میشه 😅 اینم روش.
تازه دندونپزشکا هم مثل شما دوگانه سوزن :))
خلاصه روز پزشک رو نصفه بهتون تبریک میگم. 
ایشالا ٢٣ فروردین خدمت میرسیم برای تبریک ویژه
دوگانه سوز :-)))))))
من سال دیگه منتظرم ها! جالبیش اینه دو تا روز دندونپزشک داریم یکیش جهانیه یکیش ایرانی! هر دوتاش بهمون تبریک مییگن :-)))
بهــ ــار..
بعدترشم پست بعدیت پست ۲۰۰ امه یه حرکت گوگولی بزن ^____^
ای وای! اصلا حواسم نبود بهش! تا حالا توی هیچ کدوم از وبلاگای قبلیم ٢٠٠ تا پست نداشتم، آخی...
رفتم توی فکر یه حرکت خاص!
را مگا
به مام تبریک میگن:-)) 
روزتون مبارک: دکتر-)) 
واقعا؟! :-)))) پس روزت مبارک دکترجان ؛-)))
بهــ ــار..
همونو میگم دوسش دارم دیگه ^_^
امسال من بازم میخوام براش تولد بگیرم فقط کیک رو خودم بپزم :-" باید با خالم هماهنگ کنم مامانمو ببره بیرون صبح عصر تحویلمون بده :دی :))))
آخه قبلشم دوست بودیما! :-**
پختن کیک؟! سخت میشه که! پارسالم من به سختی حواسش رو پرت کردم و براش تولد گرفتم ولی ارزشش رو داشت!
لیمو جیم
روز پزشکو ب پشت کنکوری هام تبریک میگن:)))) 
در لحظات پایانی روزتون مبارک:) 
جدی؟! :-))
مچکرم
life around me
نچ نچ نچ ببین چجوری روز مارو قاپ زدن و واسه خودشون تبریک هم میگن!!!!
آقاجان کُلّش واس ماس!!!!!!!!
اوه اوه! یکی دیگه شون هم اومد!
نخیرم! واس مام هس! :دی
ام اسی خوشبخت
روزتون مبارک :)
ممنون خوشبخت جان :-)
صبح
من روز پزشک روتبریک نگفتم به شما اما الان که یه روز گذشته و کهنه شده دیگه میگم روزتون مبارک چون که دندانپزشکین:)))
مهم اینه که بالاخره تبریک گفتین :-))))
ممنونم، یه سوال دخترین یا پسر؟! 
صبح
من روز پزشک روتبریک نگفتم به شما اما الان که یه روز گذشته و کهنه شده دیگه میگم روزتون مبارک چون که دندانپزشکین:)))
صبح
مگه تتلو چکار کرده که اسمش غرور نابود کنه؟
این چیزی که من فرستادم توئیت بود و طنز! کاری به کار شخص شخیصش ندارم ولی به نظرم سنتی رو با صنعتی با هم میزنه! :-)))
ــ حسان ــ
هه مگه روز دارین؟
اونوقت روز پسر نداریم
بله که داریم!
روز جهانی ایموجی هم داریم ولی روز پسر نه! آخیییی
الی .
من ۵ ام میام و روز داروسازم به توی دندانپزشک تبریک میگم
همیشه متفاوت بودم بعله D;
 :-)))))))
متفاوت بودنت رو دوست دارم! منتظرم!
معلوم الحال
خوراک من رویدادهای جهانیه :-))))
تاریخ بدین، میام میام.... 
نمیشه دیگه! اصلش اینه من نگم و شما تبریک بگین! 
آبان ...
منم با تاخیر تبریک ..با یه عالم بوس و بغل دکتر جان :)))
عزیزمی تو، خیلی ممنونم! بیا جلو :-***
خانم نارنج
هرروز روزشماست دکترجانم:))
هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز! ربطی نداشت ولی دوست داشتم بگم :-))
دُچــــ ــــار
به نظر منم که دندانپزشکا بهترن :) حداقل برا من :/
من این نظر رو علنی نگفتم توی پست ها! دوباره ازون نگاهای دقیق انداختین :-))
معمولا مردم پزشکا رو بیشتر دوست دارن و از ما متنفرن ولی!
دُچــــ ــــار
یاد دندون پزشکی می افتم گوشم! درد میگیره!! :)
ولی گفتین ما بهتریم که!
مهربان
تو دوباره خودتو چسبوندی به قشر زحمتکش پزشک
شرم بر تو باد ای دخترک چش سفید
بیشین مینم باو! شرط میبندم از دیروز تا حالا انقدر که به من تبریک گفتن به تو نگفتن :-)))
خاطره نفرستادیا، فکر نکن حواسم نیس
ملکه بانو
راستی روزتونم مبارک
خیلی ممنون بانو ملکه هم واسه تبریک هم نظر خصوصی تون ؛-)
الی .
۵ شهریور، روزت مبارک هوپ جااانمممم :دی
:-))))))))))))
عالی بود یعنی! مُردم از خنده!
مرسی جان دلم، فدات :-***
divane
روز دندونپزشک کیه؟؟؟
کلا از سهم ما میخورید همش...من میدونم!
حالا دیگه چکار کنیم دیگه...روزتون پساپس مبارک:)
وطنیش ٢٣ فروردینه، نخیرم ما هم پزشک دهان و دندانیم 😌😌😌
مرررررسی!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan