گوشواره هایت را تا به تا بیاویز!

  • ۲۰:۵۶

یکی از بدترین حس های دنیا واسه یک دختر، این نیست که اونی که خوشش میاد ازش نفهمه و نمی فهمه؛ این هم نیست که همیشه دم عروسی ناخن وسطی دست چپش و ناخن شست راستش کجکی می شکنه! یا حتی این هم نیست که چرا هر چی دلش بخواد نمی تونه شیرینی بخوره! بلکه این می تونه باشه که دست بکشه به نرمه ی گوشش و ببینه جا تره و بچه نیست! اممم... نه یعنی جا تره و گوشواره نیست... 

بعد از چنین سکانسی، برای دقایقی همه چیز متوقف میشه، نفس توی سینه حبس میشه و صدای ضربان قلب، موسیقی متن میشه... بعد فیلم تند میشه. تخت به هم ریخته میشه. پتو چندین بار تکونده میشه. ریشه های فرش بررسی میشه. کیسه جارو برقی وسط سالن خالی میشه؛ نه نمیشه چون مادرش اجازه نمیده و وقتی که داره جلوی آینه شکلک غمگین درمیاره و به اون یکی گوشش میگه: " هییییس! نبینم فخرفروشی کنی ها، آبجیت داغداره! " و زیر لب فحش میده به خودش که " دوباره آخه، تازه خریده بودیش که؟" می بینه گوشواره توی موهای بافته ی به هم ریخته اش گیر کرده... 


گوشواره هایت را تا به تا بیاویز، تا
بهانه دستِ هذیان های پاره وقتی دهی که
درِ گوشت، عاشقانه ترینِ شعرها می شوند...

گوشواره هایت را
تا به تا بیاویز لای شاخ و برگِ موهایت... که

دهانِ شعر را آب بیندازی از وسوسۀ چیدنِ میوه هایی که
پشت گوشَت خودنمایی می کنند..

گوشواره هایت را بیاویز.. تا
بالاخانه ات را به بهای بوسه،
اجاره کنم برای شعرهای در گوشی.

hamidreza_hendi#


+ حس آرامش بعد از پیدا شدن گوشواره ی گم شده رو واستون آرزومندم. یکی از این مجنون های شاعر رو هم ایضا!! :دی

  • ۵۸۸
الی .
برا منم دوستام واسه تولدم گرفته بودن که یکیش گم شد. دیگه غمبرک گرفته بودم در حد لالیگا! مادرجانمان پیداش کرد آخر سر :)
راستی جارو برقی رو جادو برقی نوشتی خواستی درستش کن :*
حس بدی داره خیلی :-/
عه! مرسی گفتی سریع درستش کردم تا دیدم :-)))
شادکه :)
واااای حس آرامششو بی نهایت درک میکنم:)))
معلومه با تجربه ای ها!
kerman man
سلام
خدا رو شکر پیدا شدن ...

گوش های شما با هم خواهرن ؟؟
سلام، خداروشکر این دفعه شانس آوردم،
مگه گوش های شما برادر نیستن؟!!
خانم نارنج
من آخرین باری که این حس وتجربه کردم ,رفته بودیم عروسی دوتاعروسی باهم دریک شب :))شب اومدیم خونه دولنگ گوشواره مامانم باهم نبود حالامعلوم نبود کجاافتاده بود وکاملا گم شدن:))
اوه اوه! جفتش با هم؟!!!
من هنوز داغدار تای گوشواره ای هستم که پارسال توی مشهد گم کردم :-(((
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
همین حس رو وقتی دستتو میبری تا کیف پولتو ورداری و میبینی نیست...
وای اصلا استرس گرفتم -________-
اوه آره! و همین طور وقتی که گوشیت از دستت محکم میخوره زمین و جرئت نمیکنی برش داری!! 
من هم :-/
هویجوری :)
واییی دقیقا،عالی نوشتی
من پنج شیش بار این حس آرامش و تجربه کردمممم:دییی 
حتی گاهی میتونه بدتر از گم شدن گوشی باشه!

آخه گوشی رو اگه نزده باشن ازت بالاخره میدونی پیدا میشه! ولی گوشواره رو نه :-/
آبان ...
من همیشه گوشواره بدل می اندازم گم هم شد غصه نمی خورم ..این قدر غم هست تو زندگی که غصه گوشواره نخورم :)))
ولی در کل تا به تا انداختن هم باحاله ...
من نمیتونم زیاد گوشواره بدل بندازم، حساسیت پیدا میکنه گوشم، واسه همین بعد از گم کردن دفعه قبلم مرتب این جدیدا رو چک می کنم.
ولی راست میگی جون آدم سلامت باشه، مال دنیا چیه.
. زیزیگلو
تا به تا؟
زیزیگلو آسی پاسی دراکولا تا به تا!
صبح
چیزای گم شده معمولا صبح پیدا میشه. بابت پاسختونم به سئوالم ممنون
بعضی وقت ها البته!
خواهش می کنم :-)
استاد
ببخشید میتونم یه حرفی بزنم
به شرطی که شما ناراحت نشین؟
در مورد گوشواره است....
بفرمایین آقای دکتر، راحت باشین ؛)
دختر کویر
سلام
دنبال شدید
خوشحال میشم به وبم سر بزنید
سلام
ممنونم
** دلژین **
:)))) 
فعلا پول ندارم ولی قصدم اینه یه کم پول اومد دستم یه جفت گوشواره برا خودم بخرم و هعی گوشم کنم واسه خودم جلو آینه پز بدم 
خخخخخ :))) 
هوست رو فعلا با استیل و تیتانیوم و برنج و نقره آروم بکن تا ایشالا پولدار شدی برلیان نشان بخری :-)))
شارمین
سلام.
این از اون پستهاییه که با پوست و گوشت و خون و ماهیچه و رگ و پی و... درک می کنم! =) البته من معمولا داخل یقه لباسم پیداش می کنم!

من از گوشواره متنفرم. به نظرم خیلی خنده داره آدم یه قسمت بدنش رو سوراخ کنه و یه چیزی ازش آویزون کنه!!!! ولی خب مجبورم استفاده کنم، وگرنه دم ودیقه باید پاسخگوی حیرت مردم باشم! =(

+ یه بار تو خیابون دیدم یه دختر دبیرستانی گوشهاش رو که تو هر کدوم سه تا گوشواره بود به دوستش نشون میداد و می گفت من تا دوم راهنمایی حتی یه سوراخ هم روی گوشم نبود. بعد یهو خودم رفتم سه تا سوراخ زدم!!!!
سلام، خدایی استرسش کشنده است :-/
خب عجیب که هست ولی خیلی خوشگله به نظرم! :-))) کم دیدم دختری گوشهاش سوراخ نباشه!
+ اعتراف میکنم خیلی دوست دارم یه سوراخ دیگه هم اضافه کنم ولی هی رای خودم رو میزنم میگم بی خیال :-/
صبح
اسم اون فیلمه چیه؟
کدوم فیلم؟! :-/
لیمو جیم
گوشها خواهرن:)) تو ذهن من گوشهام دوست هم نبودن حتی! 
کافیه یه بار هم شده پای درددلشون بشینی میبینی خواهرن! :-))
استاد
به نظر من گوشواره اصلا زیبایی نداره.
من اگه دختر داشتم هرگز گوشش رو سوراخ نمیکردم.
من فکر میکنم سوراخ کردن گوش و آویختن چیزی توش یه رسم خیلی خیلی قدیمیه
خب خیلی از رسوم هست که هنوز پا برجاست و قشنگن،
با مدل های عجق وجق گوشواره اصلا موافق نیستم ولی عاشق گوشواره های جینگیل هستم هر چند علاقه ام توی حوزه ی انگشتر بزرگ واسه انگشت اشاره بیشتره!
Dr. Nelii
من فقط تو مراسم ها و مهمونیا گوشواره و زیور آلات میندازم،کلا اخلاقم پسرونه است از این چیزا خوشم نمیاد حس میکنم محدود میشم😄
ولی گوشواره خریدن رو دوست دارم:))
من میترسم سوراخ گوشم بسته بشه واسه همین همیشه گوشمه یک جفتش، توی مهمونی ها هی عوضش میکنم و باعث میشه قفلش شل بشه! من کلا جینگیل جات خیلی دوست دارم!
تی رکس
و گوشواره عایی که هیشوخت پیدا نگشت :|
اوخی! اُف بر آنها باد!!
صبح
اسم اون فیلمه ای که اون بالا ازش گفتین دیگه
آهان! اسمش نجات گوشواره ی هوپ بود!!! 
:-/
آرزو ﴿ッ﴾
مثل وقتی که دستت رو میذاری رو جیبت و برآمدگی گوشی رو حس نمی‌کنی!

خیلی قشنگ توصیف شده بود :))
من تا حالا دچارش نشدم ولی مامانم زیاد. 
اوهوم، آدم سکته ی خفیف رو می زنه! 
از ترسم به قدری قفلش رو تنگ کردم که به زور بسته شد!!
فروردین دخت
هیچوقت گوشواره نمیندازم...بخاطر همین غریبه این حس برام:/
خب گردنبند یا دستبند چطور؟! حس گم شدن اونها هم مشابهه
مهر2خت 69
الان به میمنت این اتفاق میمون:دی
دعا کن بال پروانه انگشترم که کنده شده افتاده پیدا بشه:(((((
اوخ! اینم مشکل بزرگیه، ایشالا که پیدا شه! :-)))
صبح
این فیلمه که نبود هرچی گشتم:))
سکانس اصلیش توی همین پست پخش شده!
رخساره
من از این عاشقا میخوام...اه انگار صد سالم شده...میدونی چند ساااااااله کسی برام عاشقانه نخونده
می تو!
مــــی تو!
:-)))))
دکتر غریبی؟! کجایی دختر خوب؟
چند گیگ خاطره با طعم تمشک
سلامئ مدتها بود یه پست عالی نخونده بودم این پستت از نظر من عالی بود خوشم اومد
سلام، خوشحالم از حضورتون و ممنون ؛-)
رخساره
بله دکتر غریبم...پنهان شدم تو سایه غربت
ای بابا! چرا پس رخ نمی نُمایانی؟!
صبح

سلام خانم دکتر هوپ 
از همین تریبون خدمت خانم دکتر رخساره عرض سلام و ادب دارم. بیا و دوباره بنویس. 
با تشکر از مدیریت محترم 
سلام،
:-) 
هانیه
تجربه اش رو داشتم خیلی تجربه ای بدی بود من تا مرز سکته کردن هم پیش رفتم ولی خدا رو شکر پیدا شد:)
ولی متاسفانه گوشواره ی قبلی من پیدا نشد! :-(
زارع
بسم ا...

سلام

خیلی مردی

ما اینقدر اومدیم به وبلاگت سر زدیم

تو حتی ما را آدم حساب نکردی

لااقل ی سری به سایت ما میزدی

ی نگاهی لا اقل بنداز

وبلاگت تو حلقم
:D :D :D :D

http://hamyar.biz/partner/index.php?act=login
:-/

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan