نمک اعظم که بودیم، بلاگر برتر هم شدیم!

  • ۱۰:۰۰

تُف به ریا!

تبریک به بقیه ی دوستای بلاگرم(به ترتیب!): 

هولدن کالفیلد، جیمی ماینر( سناتور تد سابق!)، فیش نگار، گندم عروس!، بهار، شباهنگ، دلژین، زیزیگلو، مهشاد، لیمو جیم، آرزو :)، حنا، یکتا، آمیرزا، غزاله زند، bookworm و ام اسی خوشبخت...

  • ۶۰۷
** دلژین **
تبریییک به همهههههه 
اون اولی ها رو تحویل نگیییر 
اییییش 
آره والا!
اصن ما بودیم که اونا اول شدن! :-)))
ماهی قرمز
مبارکه :)

مرسی و خوش اومدین :-)
آرزو ﴿ッ﴾
تبریـــــک به شما و نیز بقیه :)
ان‌شاءالله سال بعد هم در لیست باشین. :)

بله بله! 
ایشالا سال دیگه ستاره دار بشیم جفتمون، اونم حس باکلاسی داره! :-)))
لیمو جیم
اره تف به ریا ولی تبریک به هممون:) شاد باشیم همینطوری ^__^ 
:)) 
بیان بعد از مدت ها شادی تُپلی رو تزریق کرد به بلاگستان!
الی .
امضا میدی؟ D;
آره فقط تکی تکی! وایسین توی صف!
مرسی که اولین نفری بودی که بهم خبر دادی، ایشالا بلاگر برتر ٩٦ خودت باشی :-*
پریا ..
تبریک خانم دکتر عزیز دل :-*
ممنون پریای کتاب خور نازنین!:-*
بهــ ــار..
مرررسی جانم تبریک به خودت :**
عزیزِ پاتریکی بلاگستان :-))
Dr. Nelii
تبرررررریک خانوم دکتر مهربون😍😍
شیرینی کو پس؟؟
مرسی عزیزدلم 😘
ایشالا با شیرینی نمک اعظم و به شیرینی دیگه با هم میدم :-)))
🍁 غزاله زند
و همچنین تبریک به تو مهربان :) 
ممنونم غزاله جان ؛-)
ղმբმʂ .
تبریکات عرض میشود :)
خیلی ممنون و 
خوش اومدی :-)
آبان ...
مبارکا :))))
ممنونم آبان جانم :-*
حنا :)
ممنون و مبارکت :)
همیشه بهتر و بهتر باشی هوپ.
خیلی ممنون! 
با اون پست رادیوبلاگیت خییییلی خندیدم، خوب سوژه ام کردی، عالی بود :-)))
kerman man
سلام خانم دکتر
بازم تبریک عرض می کنم .

درباره ی دندانپزشک اعظم هم که قبلاً گفته بودم فکر کنین :)
سلام، خیلی ممنون، پیام اولتون رفته بود توی هرزنامه!

قبلا هم گفتم رویای خیلی بزرگیه ولی آرزو بر جوانان عیب نیست!
ام اسی خوشبخت
ممنون دوست عزیزم, بنده هم تبریک عرض میکنم :)
مچکرم خوشبخت جان! 
فروردین دخت
تبریکککک :)))
مرسی خانوم دکتر آینده! 
شارمین
الان دیگه واجب الامضایی دکتر! =)

تبریک می گم خانوم گل!
آرههه! برو پشت سر الی وایسا! :-))))
مرسی شارمین ِ خاص من! :-)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تبریک :)
سپاس فراوان :-)
صبح
تبریک میگم. حالا چندم شدین؟
ممنون،
١٠٠ بلاگر به عنوان بلاگرهای برتر انتخاب شدن و من ١+٣٦ ام شدم!
اسپریچو ツ
دست و جیغ و هورا(((((:
شیرینیمونم که محفوظه:دی
بله بله!
گذاشتم تو یخچال خراب نشن :-))
étoile
راستش نمیدونم قضیه چیه و ملاک و معیار برتر بودن چی بوده ولی بهت تبریک میگم هوپ عزیز:)
واسه من که دوستای زیادی ندارم، اینجا و دو سه تا وبلاگ دیگه حکم دوست رو دارن و بیشتر از یه وبلاگ هستن واسم
ملاک برتری تقواست!
(توی لینکی توی پسته، گفته ملاک برتری چیه)
ممنونم، ما جماعت بلاگرین به عشق خواننده هامون می نویسیم ؛-)
قالب رضا
سلام دوست عزیز
بهتون تبریک میگم که به عنوان وبلاگ برتر سال 95 انتخاب شدید.
من یک هدیه ی ناقابل برای شما در نظر گرفتم.

شما میتونی برای دریافت هدیه به وبلاگ من بیای و پست اول رو بخونی و هدیه رو دریافت کنی.
:)
خیلی ممنون، چشم سر میزنم!
میس تیچر
این چیه مادر؟
این ...
میس تیچر
فمیدم خودم
با احترام به همه دوستای انتخاب شده ولی به نشر من انتخاباشون یه ذره ایراد داره و من مخالفم :دی 
 مثلا من چندساله نوشته های هدیه رو میخونم کلیک کامنت خورش بالاس کلیم پر از ایمده ولی اصلا نبود تو لیست! فک کنم یارو نشسته ببینه کی این روزا آپدیت کرده ازونا انتخاب کنه :)))
خب مثل اینکه خودت جریان رو متوجه شدی!
درسته که الان خیلی سرکیفم، ولی قبول دارم حرفت رو کاملا
هدیه خاتون احتمالا چون مرتب آپ نمی کرد سال بارداریش توی این لیست نیست.
گُل نِگار
تبریک تبریک...
همیشه پیروز باشی ^_^
مرسییی عزیزم :-)
Shahtot 🍇🍇🍇
به به اول این که عیدتون مبارک باشه خانم دکتر :)))
دوم این که تبریک بابت این که جز وبلاگ های برتر بودین :))
سوم تبریک بابت نمک اعظم :)
امیدوارم موفقیت های بزرگ و بزرگتر کسب کنید *_* 
اول اینکه ممنونم!
دوم اینکه مرررسی!
سوم اینکه مچکرم!
چهارم اینکه سپاس و به هم چنین!
علی رضا عظیمی راد
سلام
عرض 2 تبریک ویژه خدمت شما دوست وبلاگ نویس و همچنین بنده حقیر
1- تیریک به مناسبت عید بزرگ غدیر، بزرگترین عید مردم جهان
2- تبریک به مناسبت قرار گفتن وبلاگ شما و بنده در بین 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95
در پناه حق شاد باشید
سلام
عید شما هم مبارک.
ممنون، تبریک به شما!
♫ شباهنگ
وقتی لینک وبلاگ‌های برتر رسید دستم اولین کاری که کردم شمردم ببینم چهارمم؟، چهاردهمم؟ چهلمم؟ و کلاً ربطی به 4 دارم یا نه
واقعا؟!
رفتم شمردم دیدم ١٤ ام بودی! خیلی خوب بود :-))))))
من ٣٧ بودم، تصمیم گرفتم ایشالا سال دیگه تو رده های قهرمانی دیده بشم! :دی
هانیه
تبریک میگم
ممنونم ؛-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan