اینم از این...

  • ۱۵:۰۴

غول فارغ التحصیلی هم با گرفتن نزدیک به ٤٠ تا امضا از اساتید راهنما و داور، پرستارهای بخش ها و هر سوراخ سمبه ای که توی دانشگاه وجود داشت و من توی این ٦ سال گذرم بهشون افتاده و نیوفتاده بود، ناک اوت شد.

 کلید کمدهام رو تحویل دادم. روپوش و مقنعه ها و جعبه ی ابزارم رو برداشتم تا ببرم خونه. با بدبختی آرتیکولاتور گم شده ام رو پیدا کردم و از دادن جریمه معاف شدم! حساب کتابخونه ام رو بستن و دیگه نمی تونم کتاب بگیرم. حسابداری گفت هیچی بدهی نداری. کارت سلف و کارت دانشجوییم رو ازم گرفتن. کارت سلف رو به راحتی تحویل دادم چون دل خوشی از غذاهای سلف نداشتم؛ ولی کارت دانشجوییم رو که چند ماه پیش، برای بار دوم المثنی اش رو گرفته بودم، با ناراحتی تحویل دادم! به مسئول بایگانی با لبِ بَرچیده گفتم: واقعا میخواین ازم بگیرینش؟! خنده اش گرفته بود. از حراست دانشگاه امضا گرفتم که تایید کنن مشکلی ندارم! وقتی تموم و خیالمون راحت شد، با دوستم برای آخرین بار رفتیم تریا و بستنی خوردیم و بعد رو به روی دانشکده ی پزشکی که دو سال علوم پایه اکثرا اونجا بودیم، عکس یادگاری گرفتیم. یاد خاطره ای روز اولم افتاده بودم که کلاس بافت شناسی داشتیم و من رفته بودم توی ساختمان های اداری و گفتم: ببخشین کلاس ترم یکی ها اینجا برگذار میشه؟! چقدر خندیدن بهم! یا وقتی که همون روز بی توجه به پسرها که با دهن پُر و باز نگاهمون میکردن با دوستم رفتیم توی تریای آقایون نشستیم و با تذکر مسئولش فهمیدیم توی دانشگاه اون طور هم که فکر می کنی مختلط بازی نداریم! 

 ٦ سال مثل برق و باد گذشت. دوره ی سخت کم نداشتیم ولی بالاخره گذشت. دیگه باید منتظر نظام پزشکی باشیم.  واقعا حس راحتی دارم، هرچند از الان دلم تنگ تک تک لحظات این ٦ سال شده...

  • ۵۸۷
ղმբმʂ .
موفق باشی عزیزم:)
ممنونم نفس جان ؛)
لیمو جیم
چه حس قشنگی
:-)
تجربه ی لمس چنین حسی رو برات آرزومندم!
شارمین
گوارای وجودت خانم دکتر
کی بشه تو بیان رو چراغون کنی!
الی .
دلم گرفت با خوندنش اصلا!..
ینی این حس بزرگ شدن و جدی شدن زندگی شاید برا بقیه خوب باشه ولی برا من چیزی جز دلگیری نداره! :(
ولی تبریک میگم کلللی. تا که برسه روزی که پرونده ی تخصص بسته بشه :))
من هم با اینکه حس راحتی دارم و انگار بار بزرگی رو از روی دوشم برداشتن، ولی ته دلم ناراحتم... بزرگ شدن، سرکار رفتن و جدی شدن زندگی رو انگار دوست ندارم!
ان شاالله!
آرزو ﴿ッ﴾
پس شمام از این سوتی‌های ترم اولی دادی :))
مجددا مبارکا باشه :) ان‌شاءالله طرح‌تون هم جای خوبی باشه. :)
فراواااان! 
ممنونم، واقعا کاش جای خوبی که مدنظرمه بیوفتم.
دریا _ گاه نوشته های من
به سلامتی موفق باشید
خیلی ممنونم. به هم چنین ؛)
آبان ...
دانشگاه یه حس عجیبه داره روزی که کارای فارغ التحصیلی کارشناسی را کردم دلم براش تنگ شد .البته من برگشتم بهش ..نذاشت برم 😂..ایشااالله شیرینی  تخصص :)
این چند روز من هم هر جا می رفتم امضا بگیرم میگفتن ایشالا واسه تخصص برگردی!
ایشالا شیرینی دکترای شما!
صبا مهندس
من زمانی که داشتم از لیسانس فارغ میشدم خیلی خوشحال بودم چون ارشد جایی که میخواستم قبول شده بودم ولی هرچی هم که خوشحال باشی ته دلت یه حس خاصی هست مخصوصا وقتی به این فکر میکنی که این همه خاطره داری و دیگه معلوم نیس کی و چطوری گذرت دوباره به اینا بخوره یا حتی نخوره...امیدوارم این پایان برات آغاز بهترین اتفاقات زندگیت باشه عزیزم
من هم دقیقا حس تو رو داشتم. شادی و غم همراه با هم! 
خیلی ممنونم از آرزوی قشنگت صبا جان :-*
میس تیچر
خیلی خوشحالم برات واقعا وقتی میبینم کسی زحمتش هدر نشده و ب معنای واقعی از زحمتش تو درس خوندن راضیه خوشحالم
ایشالا دکتر خوبی هم میشی :-*
آرههه! درسته غر غر میکنم ولی واقعا از جایی که هستم راضیم خداروشکر ؛-)
ان شاالله
ان شاالله :-*
آرام ..
جدی جدی دیگه وارد دنیای مستقل بودن واقعی شدید:)

خیلی حس قشنگیه بنظرم:) 
موفق باشید خانم دکتر^.^
اوهوم، کم کم و آهسته آهسته!
خیلی ممنونم :-)
صبح
حالا وقتشه دندونمو پر کنم آدرس مطب تونو بفرمایید:))))
پرستارا رو چرا امضاء میدادین؟ !! چهل نفر!!! 
لازم بود؟! 
منم کارت دانشجویی مو یبار گم کردم المثنی ش روزای آخر فارغ التحصیلی صادر شد انقد دیر.

ازشون امضا می گرفتم! بله اگه لازم نبود که برای چی باید خودم رو اذیت می کردم؟
من همون روزی که اقدام کردم تونستم المثنی اش رو بگیرم.
Nelii 💉📚
وااای چه حس خوبی😍😍
بلی نلی جان حس خیلی خوبیه، ایشالا واسه شما! 🌹🌹
ام اسی خوشبخت
غول بزرگی رو ناک اوت کردین، خدا قوت :)
ان شالله موفقیت های بیشتر :)
بعله، حریف قدری بود! 
ممنونم :-)
Shahtot 🍇🍇🍇
حسابی مبارک باشه ^____^
من پستای شمارو که میخونم اصلا انگیزه میگیرم :))
مرسی مبارک خودت باشه. الان اومدم وبلاگت ذوق کردم ؛-)
خوشحالم که دوستشون داری!
ملیکا
هوپ جونم خیلی وقت بود نظر نذاشتم حالا با خوندن این همهههه خبر خوب چقدرررر خوشحال شدم از ته دلم... بهت از صمیم قلب تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق شی عزیزم...💖💖💖💖💖
خیلی ممنونم ملیکای عزیز 🌹🌹
ملکه بانو
بازم تبریک می گم. ان شاء الله چند سال دیگه پست فارغ التحصیلی تخصصت رو بذاری
ان شاالله، ممنونم :-)
ماهی قرمز
موفق باشی عزیز جان :)
ممنونم ماهی جان 
دُچــــ ــــار
اصلا تحویل دادن کارت دانشجویی معضلی است ... :) تبریک میگم
آره مراحل قبلش سخت بود ولی خیلی راحت و سریع ازم گرفتنش 😭😭
ممنونم ٥ مهری خان!
حامد سپهر
انصافا پروسه ی تسویه حساب برا خودش هفت خوان رستمیه
منم این حس رو روز آخری داشتم ولی چون همچنان تو همون دانشگاه گهگداری رفت و آمد دارم دلم براش تنگ نمیشه
سوتی دادم تو دانشگاه در حد لالیگا :)))
خود خود هفت خوانه!
من هم فکر کنم حس دلتنگیم رو با شرکت توی همایش ها باید کم کنم.
سوتی های ترمکی...
آقای سر به هوا ...
موفق باشی ..
خیلی حس خوبیه ..
من این حسو وقتی خدمتم تموم شد تجربه کردم ..
ممنون، فکر کنم من هم بعد از پایان طرح این حس رو دوباره تجربه کنم ایشالا!
هانیه
سلام من تنبلی میاد هنوز واسه کارهای فارغ التحصیلی برم
بوفه دانشگاه ما چون کوچیک بود با یک میز خانم ها و آقایون از هم جدا می شدند ولی میتونستند روبروی هم بشینند و صحبت کنند آشفته بازاری بود چون اکثرا همه با دوست پسراشون اونجا می نشستند و صحبت می کنند اونقدر با دیدن و شنیدن این صحنه ها و صحبت ها خنده مون می گرفت که نگو:)
آره ها! خیلی اینجوری شلوغ میشده! ولی خوب میشده به حرف هاشون گوش بدین ها! :-)))
را مگا
مرسی مرسی عزیزدلم :*
ممنون از لطف همیشگیت به من :)
ثانیه هات پر این حسای خوب و دوست داشتنی :)
خواهش می کنم.
هر چی هست از خوبی خودته!
تو هم همین طور :-)
mahee
مبارکت باشی
سلامت باشی ماهی جان، ممنون :-)
هویجوری :)
حداقل میذاشتن کارت دانشجویی و یادگاری نگه داری:/
والا! اصلا باورم نمیشد بخوان ازم بگیرنش، خب بی انصافا سوراخش میکردین و بهم برش میگردوندین :-((((
تی رکس
کلاسای ترم یکی ها :دی
فک کنم من روزی که بخوام کارتم رو بزم سفیدِ سفید شده باشه :| همین الانم نصف چیزایی که روش نوشته بود دیگه وجود ندارن :|
خعلی خعلی موفق باشی :)
نمیدونستم سوژه ام میکنن :-/
خب چرا کاور نمیگیری واسش؟ جنس کارت ما جوری بود که رنگش نمیرفت، البته اینکه من سه تا کارت عوض کردم هم بی تاثیر نبود!
ممنونم به هم چنین نفس جان ؛-)
رخساره
مبارک باشه خانم دکتر
مچکرم دکترجان :-*
مهربان
عجب عجب عجب
مختلط بازی . واقعا که
شرم و حیا رو خورده یه آبم روش
همه چی خوب بودا فقط یه قسمت از مطلبی که با قلم زیباتون به نگارش دراورده بودین رو متوجه نشدم
نظام چی چی؟ تو دوباره خودتو جزء ما حساب کردی؟
دیگه امکاناتی بود که استفاده شد دکتر! مشکلی داری شما؟! 
ممنونم برای اعترافت به اینکه قلم زیبایی دارم :-)
اون آخری هم میگم بهتا!
Fatemeh Aa
سلام😀
آقا، متنو خوندم دلم گرفت😢. کارت دانشجوییمو من بهشون پس نمیدم😒.(مثلا قراره دو ماه بعد فارغ التحصیل شم😑 )
سلام فاطمه جان.
من هم اصلا دوست نداشتم پس بدم ولی 🙁🙁🙁
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan