مهردخت پاییزی!

  • ۲۳:۲۱


چند سال پیش بود که همین موقع ها پست گذاشتم و برای گذر از بیست سالگی مویه ها کردم؛ هرچند خیلی مشتاق دهه ی سوم زندگیم بودم. الان دقیقا ربع قرن از عمرم می گذره و نیمی از اون دهه ی طلایی که منتظرش بودم رو طی کردم. البته هنوز به شدت مشتاق سال های آتی ام هستم چون کلی برنامه دارم واسه ی این پنج سال.

حسم چیه؟ خیلی گنگه. ولی می دونم تهِ تهِ دلم ترجیح میدم سنم بالاتر نره! 


+ امسال اولین باریه که تولدم توی محرم افتاده. صدای دسته های سینه زنی از پنجره ی اتاقم به گوش میرسه...

++ امروز تولد یکی دیگه از بلاگرها هم هست! جناب فیش نگار  تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه :-) 

+++ سال جالبیه واسه ما! من ربع و پدرجان نیم قرن عمر کردیم. حالا من که هیچی ولی ان شاالله تولد یک قرنی پدرجان :-)

++++ گویا گوگل هم تولد من رو جشن گرفته! :-)))

  • ۱۱۲۸
هویجوری :)
تولدت مبارککک دکتررر جان،ایشالا قرن ها عمر کنی:))من دوسال پیش تولدم درست روز تاسوعا بود..
..ععع تولد فیلسوفمونم مبارک باشه:)))
خیلی ممنونم هویج جان! (دوست دارم هویج صدات کنم، مشکل داری یا نه؟)
خداروشکر به تاسوعا و عاشورا نیوفتاد وگرنه که دیگه هیچی :-/
بله! فیلسوف بیان!
آبان ...
تولدت مبارک بهترین هوپ دنیا ):)
انشاالله که بعد این ربع ..یک قرن بخندی ...شاد باشی ....
پارسال شب تولدم با عاشورا یکی بود ..همین قدر غریبانه ....
ایشاالله که همیشه دلت خوش باشه 
پر از یاد خدا و موفقیت ..
ادم های متولد پاییز و مهر محشر اند :)

ممنونم آبان جانم :-***
یعنی ١٢٠ سال رو هم رد کنم؟! زیاده یک کم :-))
آره یادمه. من خوشحالم که توی این دو روز نیوفتاد، دیشب به مناسبت تولدم و اینکه نمیخواستم غم داشته باشم نرفتم روضه!
ممنونم ان شاالله بهترین ها واسه خودت رقم بخوره
عشق است مهری ها رو 🌹🌹
Khormaloo 🍬
تولدت مبارک خانوم دکتر هوپ:)
خیلی ممنونم 🌹
Nelii 💉📚
انشاالله سایه ی پدرت همیشه بر سرت باشه:))
تولدتم هپی مپی دکترجان😘
ان شاالله ان شاالله 🤗🤗
هپی مپی چقدر به هوپ میاد! مثلا تولدت هپی مپی هوپ!! :-))
سپاس نلی جان
آرام ..
تولدت مبارک عزیزم:)
خیلی مچکرم آرام بیان 🌹
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
اول تولد شما مبارک...
بعد تولد جناب فیش‌...
امروز تولد ۱۹ سالگی گوگل هم بود :)
سپاااس :-)
یعنی گوگل هم ٢٧ سپتامبریه؟! ولی سرچ کردم دیدم ٤سپتامبر تاسیس شده ها!
من فکر کردم چون با گوشیم به جیمیلم سر میزنم و تاریخ تولدم رو وارد کردم واسشون، لوگوی رو واسه من تغییر دادن! چون داداشم هم میگفت روز تولدش لوگوی گوگول توی گوشیش عوض شده بود.
مهربان
عه
تولدته؟
ماشالا چه بزرگ شدی
چطوری پیری ؟!
بعله! هعی رفیقم رفقای قدیم!
جوانک خام تا به کی چنین گستاخی ها؟!
life around me
تولدت مبارک دکتر جان...بترکونی سالهای طلایی پیش رو رو;)))
مرسی گلسا جان :-)
ان شاالله! کلی برنامه دارم واسشون!
ماهی قرمز
تولدت مبارک عزیزم :)

انشالله تولد 120 سالگیت 
باکلی ارزوی قشنگ  و روزهای شاد :)
ممنونم ماهی جان قرمز :-)
نمیشه همونی که آبان گفت بشه؟! ١٢٥ مثلا؟ :-)))
سیما
تولدت مبارک هوپ جاااانم 😘😘😘 
امیدوارم در سال های بعدی زندگیت هم  موفق و سربلند باشی 

ممنونم سیما بانو🌹🌹🌹
خودم هم خیلی امیدوارم!
ماهی قرمز
اصلا بشه 300 چه اشکالی داره :دییی

باب شده میگن 120:ا 
برو بالا :-)))
آره یه داستان قشنگی داره پشتش که الان یادم نیس :دی
صبح
صدو بیست ساله شی و تولدتم مبارک خانم دکتر
خیلی ممنونم :-)
آرزو ﴿ッ﴾
تولدت مبارک و مهنا دکتر هوپِ دوست‌داشتنی! :))
ان‌شاءالله سال‌های قشنگی پیش روتون باشه.
مهنا 😊😊😊 چه خوشگل! 
امسال اولین نفری بودی که بهم تولدم رو تبریک گفتی :-***
ممنونم آرزوی عزیزم
طلوع ماه
سلاااااااااااااااااااااااااااام 
هوووووووپ جاااااااااان.
صبحت بخیییییییییر و
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتت
مبااااااااااااااااااااااااااااااارک!
ماشاالله به این سلام و تبریک پرانرژی! 
:-))))
سپاس فراوان طلوع جان🌹🌹
الی .
پدر جان منم خرداد ماه نصف قرنی شدن!
خدا حفظ کنه پدرتو :)
تولدتم دوباره تبریک میگم ؛)
به سلامتی! دو ماه از پدرجان من بزرگ ترن! خدا پدر تو و همه پدرها رو حفظ کنه!
منم دوباره ازت تشکر میکنم گل دختر🌹🌹
خانم نارنج
تنت سالم ودلت خوش باشه عزیزم,هرروزتولدت باشه:))
تن سالم و دل خوش... بهترین دعاها! 
ان شاالله خدا به همه تن سالم و دل خوش بده. ممنونم نارنج بانو 🌹
divane
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا ۱۰۰ سال زنده باشی:))))
گوگل واسه همه تولد میگیره و ربطی به سالگرد تاسیس خودش نداره.خیالتون راحت که این شمع های گوگل فقط مال خودتونه:) منم روز تولدم صفحه گوگل رو باز گذاشته بودم هی نگاش میکردم ذوق میکردم:))))
مهریای مهربون:)
😅😅😅😅 
ممنونم! نمیشه دیوانه صدات کرد! چی صدات بکنم؟ :-)))
اوهوم، برادرم هم روز تولدش گوگل بهش تبریک گفته بود. خیلی کار خاص و قشنگیه! من که کلی ذوق کردم :-)
حامد سپهر
تولدتون رو از صمیم قلب تبریک میگم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم
خیلی ممنونم آقای سپهر :-)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من با هات اسپات که وصل میشم میزنه happy birth day google
زیرش هم مینویسه 19 سالگی :)
نمیدونم والا! منم الان با وی پی ان وصل شدم ولی تغییری ندیدم، فکر میکنم همون فرضیه ای که عرض کردم درست باشه!
هویجوری :)
دیگه صدا کردی دیگه:)))
راحت باش!چون تویی اشکال نداره^_^
بقیه چی صدا میکنن؟!
:-))
لیمو جیم
تووووولدددت مبارک هوپ عزیز 
با کلی ارزوی خوب و قشنگ 
مچکرات حسابی 🌹
étoile
از اونحایی که من ماه مهر رو خیییلی دوست دارم، فکر کردم چقد باحاله آدم متولد مهر باشه. بعد که یه کم بیشتر فکر کردم دیدم به خاطر چند روز باید هفت ساله بری مدرسه، بعد که خودمو دیدم، به این نتیجه رسیدم که خب زیادم فرقی نداره، لااقل تو یه سال بیشتر بازی کردی :)))))
تولدت مبارک مهردخت عزیز :)
بعله ما انقدر باحالیم که فیلم مخصوص خودمون هم داریم: متولد ماه مهر! 
من بخاطر ٥ روز فقط نتونستم زودتر برم مدرسه :-/
نه دیگه مهدکودک و آمادگی بودم :-))))
ممنونم etoile جان! 🌹🌹
شارمین امیریان
سلام.

تولدت مبارک دکی جون. خوش به حالت پاییزی هستی =)
سلام عزیزم، چرا خوشبحالم؟ 
فکر نمیکردم پاییز انقدر پر طرفدار باشه، آخجون :-)))
ممنون🌹🌹
x
تولدت مبارک :)
ممنونم🌹 
کم پیدا شدی! ازین ورا؟!
میس تیچر
تولدت مبارک عزیییز دلم :-*
گوگل هرکی جی میل دارهیا اکانت گوگل پلاس از رو اون میدونه تبریک میگه ^_^
ممنونم عزیزدلم 🌹🌹🌹
من تازه امسال متوجه شدم و خیلیییی ذوق کردم! 
ام اسی خوشبخت
تولدتون مبارک, ان شالله سالهایی پر از موفقیت و سلامتی در پیش داشته باشید :)
ان شالله زیر سایه پدر گرامی تولد صد سالگی رو جشن بگیرید :)
خیلی ممنونم ان شاالله با دعاهای خیر شما :-)
🌹🌹
afsoon
با چند روز تاخیر مبارک باشه ؛))
خیلی مچکرم ازت 🌹
ملکه بانو
تولدت مبارک
ان شاء الله روز به روز به برکت و عمق روزهای عمرت افزوده شه
خیلی سپاسگزارم بانوجان 🌹🌹🌹
را مگا
با کلی تاخیر تولدت مبارک عزیزدلم :*
امیدوارم روزای خوشی در انتظارت باشه ،زودتر افتتاحیه مطب دعوتمون کنی ،بیایم دفاع تخصص و از شدت مراجع کننده وقت سر خاروندن نداشته باشی و در تمام مدت لبت به لبخند آغشته :*
تبریک با تاخیر شما هم لبخند روی لب ما میاره :-**
وای چقدر دعاهای خوشگل خوشگلی واسم کردی، ممنونم عزیزدلم 😍😍
فیش نگار
دیگه هیچوقت این نقطه ی اشتراکم با شما یادم نمیره مرسی هوپ دندانپزشکی که قزوینی هم نیست :)
ولی یادتون رفت جناب فیش نگار! قرار بود شما هم پست بذارین... هعیی...
خواهش میکنم :-)
هویجوری :)
یا هویجم یا هویجوری:))))
چه بامزه ولی من همون هویج صدا می زنم با اجازت 😅
هویجوری :)
تو اصن بگو سیب زمینی،بادمجون،پیاز،چغندر،مگه من میتونم اجازه ندم😅😂
خدای من :-))))
خیلی خوب بود :-)))))
زهرا
یعنی من ابان دخت پاییزی هستم یعنی ؟
بله، تو از بهترین دخترای پاییزی هستی 😍😍
زهرا
اووووووووووووففففففففففففففف

غش کردم یعنی از خوشیییییییییییییییییی :-))
عزیزدلی شما 💋💋
خانم معلم
تولدت مبارک :)
جالبه سراغ این پست اومدین ☺️ کار جناب فیش نگاره :-))
بهاردخت ..
تولدتون مبارک^^ ان شاالله همیشه سالم وموفق باشین وزندگی خوب وآرومی داشته باشین
خیلی ممنونم از تبریک و آرزوهای خوبت :-)
یاقوت ...
تولدتون مبارک ...
سپاااس :-)
میــ๛ آنـہ
مشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک
چه شعر زیبایی...
مرررسی
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan