وقتی صبرت لبریز میشه!

  • ۱۳:۰۸

مادرجان شکوه ام میگه حرص نخور، هر جا صلاحته میری. دوستم میگه حرص نخور، واسه همه همینه. 

ولی من نمی تونم حرص نخورم از دست کارمندهای دانشگاهمون که مدارک فارغ التحصیلیم رو بعد از بیش از یک ماه فرستادن و باعث شدن به این وضع دچار بشم. یک هفته نامه رسان که نامه رو از طبقه همکف می برد طبقه دوم نبود. ده روز خانمی که نامه رو دوباره از طبقه دوم می فرستاد طبقه همکف مرخصی بود، بعدش هم گفتن صبر کنین موقع ثبت نام جدیدالورود هاست! به همین مسخرگی و تباهی! 

فارغ التحصیلیم دیروز اعلام شد و بالاخره می تونم برم نظامم رو بگیرم. از طرفی طراحی سایت طرح دقیقا از امروز عوض شد و من به کمیسیون طرح مهر نرسیدم. الان حداقل باید ده تا استان رو انتخاب کنم و منتظر بمونم ببینم کجا من رو پذیرش می کنن. تمام استان های اطراف و یکی دو تا دورتر رو انتخاب کردم. متاسفانه حق انتخابم فقط در حد اُستانه، دیگه مثل قبل نمی تونم فقط مناطق محروم و امتیاز بالای استان خودمون رو انتخاب کنم. احتمالا باید بی خیال تخصص و جمع آوری امتیاز برای پروانه مطب بشم و منتظر باشم ببینم کجا می فرستن من رو! درست مثل سربازی! حالا این وسط که من کاملا آژیته ام بخاطر اینکه یک امضا می خواستم برای تایید امتیاز مقاله و طرح پژوهشی ام و استاد مربوطه نبود و شنبه می اومد، منشی دفترش ازم خواستگاری کرد واسه فلانی که می خواد بره کانادا! این یکی هم به سرنوشت بقیه دچار شد ولی این فکر توی سرم وول می خوره که اگه انقدر کشورم رو دوست نداشتم، اگه انقدر به خانواده ام وابسته نبودم، چقدر خوب می شد می رفتم و از اینجا با این قوانین مسخره ی مَن درآوردی اش که به راحتی با پارتی و سهمیه عوض میشه، خلاص می شدم!

می دونم خیلی غر زدم. سرتون درد اومد ولی باید آروم می شدم! 

اِپُلجایز می :-/

  • ۵۸۷
مریــــ ـــــم
منم میگم حرص نخور
اونی باید بشه میشه
فایده ای نداره ولی نمیشه حرص نخورد! 
اونی که باید میشه ولی من جون به لب میشم تا اون موقع
** دلژین **
یعنی چی طرح رو استانی میشه انتخاب کرررد 
پزشکیام همین شدن ؟؟؟؟ 
چ مسخره ان به خدا ! هر روز یه حرکت میزنن
انگار پزشکی ها زودتر از ما این طرح واسشون اجرا شده.
یعنی همین دیگه، حداقل ده تا استان رو اولویت بندی میکنی، هر استانی پذیرشت کرد سرت رو میندازی پایین میری اونجایی که بهت گفتن! دیگه مثل قبل نمیتونی سه تا اولویت همه هم از شهرهای استان خودت انتخاب کنی.
هر روز پا میشیم یه قانون وضع کردن، همیشه هم اولین سری اجرای این قوانین نصیب من میشه :-/
تو کا
اووه چقدم سخته اینجور باشه و بعد حرص هم نخورد و بعد هم همه فقط بگن عب نداره حرص نخور *__* 
تو هم حالا عب نداره حرص نخور :)))
[ایکون اپالجایز نمودیمت ]
والا از بس غر زدم تو خونه و همه گفتن حرص نخور، الان ساکت و بی اعصاب می شینم یه گوشه. 
:-/
تانک یو! :-)))
شارمین امیریان
من شخصا اپلجایزت میکنم چون می فهمم چی میگی! تازه به نظرم کمم غر زدی! 
آخجوووون! یعنی برم به غرهام اضافه کنم؟! گفتم زودتر طلب اپلجایز بکنم نکنه دعوام کنین :-/
آبان ...
اشکال نداره غز بزن عزیزم 
ولی من میگم یه جایی خوب می ری ..حالا بیین ..قراره یه عالمه اتفاق خوب بیفته ..من مطمنم :)
خدا از زبونت بشنوه آبان جان! انقدر اذیت می کنن که هیچ امیدی ندارم واقعا...
** دلژین **
چی بگم والا.... 
انشاءالله که بهترین برات اتفاق بیفته
ان شاالله.
ممنونم🌹
فریبا
به همین مسخرگی و تباهی رو خوب اومدی بخدا. همچین مواقعی هر چقدر دلت میخواد غر بزن تا آروم بشی عزیزم
والا اگه غر نزنیم غردون مون می ترکه!
étoile
درست اومدم؟ وبلاگه هوپ ه؟ :)
ولی خب حق داری.
اگه از قبلش قانون همین بود، حرص خوردن نداشت اما وقتی به خاطر عقب افتادن کارت میخوری به یه قانون جدید، خب آدم حرصش میگیره.
میتونه هم تجربه جالبی باشه


هوپِ امیدواری که از بس اذیت شده ناامید شده، البته یکم! :-/
دقیقا به خاطر همینه که حرص میخورم، اگه از قبل همین بود مشکلی نبود ولی چون به خاطر اهمال کاری یه عده این وضع پیش اومده ناراحتم.
امیدوارم
زهرا
میدونی هوپ جان ؛ یکی از قشنگترین کارهای زندگی همین غر زدنه......
اصلا مگه ادم می تونه بدون غر زندگی کنه ....... اصلا عاشقانه ی پرسروصدا که میگن همین غرزدنه ......

جونم برات بگه که ..... قطعا انچه که خیر توست؛ برایت رخ خواهد داد.... و الله نعم الوکیل جونم..... غمت نباشه جان دلم ...
عاشقانه ی پر سر و صدا؟! :-))))
خدا بهترین وکیله. معتقدم بهش ولی شاید ایمانم ضعیفه که ترسیدم الان.
فدات بشم 💋
صبح
سلام یعنی اگه محل طرحت مناطق محروم باشه امتیازه واسه پروانه مطب و تخصص؟؟؟ 
سلام
بله
حامد سپهر
خدمت به مردم مناطق محروم کانادا هم گزینه ی خوبی میتونه باشه :))
به این گزینه فکر نکرده بودم! :-/
Nazi
عزیزم خواهرتون دانشگاه رفتن؟ کنکورشون رو چیکار کردن؟ من خودم کنکوری هستم و موندم
بله رفت، خیلی از رتبه اش راضی نبود ولی انتخاب رشته کرد. الان یک رشته ی غیرعلوم پزشکی میخونه.
صبح
خب یعنی این چند استانی که میتونین انتخاب کنین توش منطقه محروم نداره؟ 
داره ولی هر استانی پذیرشم بکنه باید از بین مراکزی که خالی مونده انتخاب بکنم که معلوم نیست مرکز محروم  داشته باشه یا نه.
زهرا
فکر کن یه درصد تو ایمانت ضعیف باشه .....نه بابا ...... همیشه رخدادهای مهم زندگی برای ادم این تفکر رو به ارمغان میارن که کم به یاد خداییم.....ولی در اصل اینجوری نیست ...نه خدا کم به ما محل می ده و نه کم یاد خدا میکنیم...... ما فقط بلد نیستیم مثل خدا به زبون بیاریم و در عمل نشون بدیم همه محبتمون رو....... خوب هر چی باشه ..اون خداست .ما بنده دیگه ....

خدا حتما تورو می بینه جونم.....حتما....غمت نباشه جان دلم
مگه جز امید بهش و دل سپردن به حکمتش راهی داریم؟!
فدایت😍
طلوع ماه
انشاالله که هرچی خیره برات پیش بیاد...
هرچقد دلت میخواد اینجا غر بزن عزیزم.ما گوش شنوایی هستیم   برای شنیدنشون.راحت باش.خخخ
ممنونم
الان خیلی غر زدم، تا چند وقت آروم آرومم :-)))
هانیه
حق داری غر بزنی یعنی نمیتونی تو شهر خودتون خدمت کنی؟هر شهر خودش محروم داره که میتونی اگه اجازه بدهند  به اونا خدمت کنی.
شهر خودمون که نه! مراکز محروم استان هم اکثرا پر هستن. اونایی که خالی مونده هم اولویتش با متاهلینه!
هانیه
اگه بری شهر دیگه که واسه ات سخت میشه ایشالا خدا کمک می کنه شهر خیلی نزدیک شهر خودتون می افتید.وای چه طرح های سختی گذاشتند
ان شاالله، دعا کنین واسم 🌹
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan