درسته خودم شبیه مونیکام، ولی "جویی" با اختلاف محبوب ترین شخصیت بود واسم!

  • ۱۲:۳۵

پیاده اش کردم تا سریع بره بلیت گیر بیاره و سر فرصت ماشین رو پارک کنم. هوا به شدت چند شب پیش سرد نبود. توی پیاده روی شلوغ طبق عادت، تند تند، راه می رفتم تا بهش برسم. دست پسر کاغذ عطری به دست رو رد کردم، حوصله ی آبریزش بینی احتمالی رو نداشتم. ١٠٠ متر دیگه می رسیدم. صدایی ناگهانی سرعتم رو کم کرد:

-عه! سلاااام هوپ! 

هنوز جواب سلام هم کلاسیم رو نداده بودم که پسر سال پایینی هم گفت: سلام! سلام. 

در حالی که چشم هام گرد شده بود، گفتم: سلام، خوب هستین؟!

گفت: ممنون و در جمعیت میگ میگ وار غیب شد! با تعجب به هم کلاسیم نگاه کردم: این از کجا پیداش شد؟ با هم بودین؟

با خنده به مامانش اشاره کرد: نخیرم! من با سال پایینی می پرم آخه؟ 

بعد نگاهی کرد بهم و گفت: کلک! کجا میری این وقت شب؟ چه خانوم وار شدی!

-دیوونه! من همیشه خانومم! میرم سینما! خواهرم رفته بلیت بگیره. با اجازه!

با قیافه ی مشکوک خداحافظی کرد. "خفگی" فیلم خوبی بود. دوستش داشتم. کمی تا قسمتی یادآور فیلم قرمز بود که توی بچگی دیده بودم ولی با روند کندتر. نمی دونم با فیلم دیدن و سینما رفتن ژست روشن فکری می گیرن یا چی، که چلیک و چلیک صدای عکس گرفتن از پرده ی سیاه و سفید سینما شنیده می شد. لابد استوری می زنن: من و نوید و خفگی یهویی! 

بعد از سینما تلگرامم رو چک کردم، همون هم کلاسی پیام داده بود: باورت نمیشه وقتی یک دفعه تو رو دیدم و از پشت سرم اون پسر پیداش شد و سلام کرد، یک لحظه فکر کردم با اون قرار داشتی، بعد اومده جلو رابطتون رو علنی کنه! 

با خنده نوشتم: از اتفاق من کاملا برعکسش رو تصور کردم!

-منو که دیدی با مامانم بودم. ولی تو در هر صورت مشکوک بودی! اون وقت شب، تنها، تیپ کرده! غلط نکنم قرار داشتی!

در حالی که به فضولی ذاتیش می خندم: آره قرار داشتم! با دوز پسرم! 

و شکلک عینک آفتابی براش می فرستم.


***

" نگار" رامبد جوان خیلی فیلم خاصی بود. ازون خاص هایی که با سلیقه ی همه جور نیست. لحظاتی بود که می گفتم: وای دختر چقدر خوش ساخته! ولی اکثرا از عجیب غریب بودن فیلم ابروهام به مغز سرم چسبیده بود!


***

"مَلی و راه های نرفته اش" فیلم متوسطی بود، درسته طبق معمول تهمینه میلانی تمام مردها رو اعم از برادر و پدر و پدرشوهر و شوهر ظالم جلوه داده بود و زن ها رو مظلوم، ولی نمیشه کتمان کرد که واقعا چنین مردهای سادیسمیکی وجود دارن. مردهایی که شاهد رابطه ی والدینشون بودن و چرخه خشونت از پدرشون به اونها منتقل شده. آقا ما میلاد کیمرام رو دوز، چرا چنین نقش هایی بهش میدین آخه؟ :-/


***

" بیست و یک روز بعد" هم از فیلم های خوبی بود که اخیرا دیدم. فیلمی که به خاطر نوید کوچولوی ابد و یک روز انتخابش کردم. چقدر با وجود سن کمش خوب بازی می کنه این پسر! 


***

 و " نفس"، چقدر افسوس خورده باشم از اینکه انقدر دیر دیدم این فیلم رو خوبه؟ عااااالی بود. بازی تک تک بازیگرا به خصوص بهار و ننه آقا و شبنم مقدمی فوق العاده بود. اگه ندیدینش حتما دانلود کنین و ببینینش. کلی قربون صدقه ی استایل صورت کمی تا قسمتی کلاس ٣( فک پایین جلو) بهار رفتم.


***

اکران "ائو " خیلی محدوده. هفته ی پیش به توصیه ی دکتر میم تصمیم گرفتیم بریم ببینیم ولی دیرمون شد و به تک سانس اون روز نرسیدیم. موضوعش به نظرم جالبه: مردی از دنیا رفته و همه دور جسد او جمع شده‌اند اما این جسد از چشم تماشاگر دور نگه داشته‌ می‌شود. متوفی وصیت کرده که بعد از مرگ، جسد او را در اختیار دانشکده پزشکی برای استفاده علمی قرار دهند اما دخترش شدیدا مخالف است.

ایشالا دفعه ی بعدی!


+ هعییی!  "فرندز" عزیز دل من تموم شد!

زیباترین و بهترین ماه سال هم تموم شد... چکار می کنین شماها در غم فراقِ مهر؟

ِ



  • ۷۲۹
آقای سر به هوا ...
همه فیلم هارو دیدی که خوش بحالت :(
من چند وقتیه فرصت نمیکنم برم سینما آخر هفته میخوام خفگی رو ببینم ..
آخه سرگرمی خاصی جز سینما و فیلم وجود نداره که! اینه که همیشه سینمام من! :-)))
فیلم خوبیه من دوست داشتم
زِدْ عِِـچْ آرْ …
آخرین باری که رفتم سینما موقعهٔ امتحانایِ ترم اول پارسال بود
دی بود فکر کنم:|

مهر میره آبان میاد آبان میره اذر میاد آذر میره و دوباره دی ماهِ نفرت انگیز از راه میرسه
من ماهی یک بار رو حداقل میرم :-))
چرا دی نفرت انگیز؟ گناه داره که!
بوبک یار
دقیقا منم عاشق جویی شدم هرچند همشون به نوعی دوست داشتنی بودن ولی جویی بیشتر :دی
جویی به طرز جالبی خودش رو توی دل جا میکنه! اوایل میگفتم چندلر ولی الان فقط جویی با معرفت که غذاشو اصلا شِیر نمی کنه!!
حامد سپهر
ممنون از معرفی فیلمها
بیست و یک روز بعد رو دیدم فیلم خوبی بود
نگار رو بخاطر اینکه از رامبد خوشم نمیاد نرفتم ببینم
خواهش می کنم.
نمیخواد برین ببینین، چیزی رو از دست نمیدین!
آبان ...
نفس دوست داشتم به جز اخرش ..یهویی تمام شد 
ملی و راه های نرفته را دلم خواست ببینم 
من دیروز خانه دختر دیدم ..این قدر سانسور شده که دیگه به نظرم خوب نبود ...
زرد هم میگن خوبه ..ندیدم هنوز 
اما فرندز محبوب قلب من است ..اخ ..چرا سری جدیدش را نمی سازن ..
آخرش من بغض کردم! از اوج تاب سواری رسید به...
اعصابت خرد میشه ببینیا! همه ی آزارها اعم از جسمی و روحی!
خانه دختر چون ازش تعریف نشنیدم نمیرم ببینم.
زرد رو خواهرم دیده میگه معلوم نبود چی بود.
به معنای واقعی کلمه عاشقشونم! الان همه شون پیر شدن دیگه :-(
میس تیچر
اووووف چقد فیلم -_-
ما خیلی خفنیم! 😎
الی .
ما هم میخواستیم بریم نگار رو ببینیم با دوستام. ولی مطمئن نبودیم خوبه یا نه. الان تو پیشنهاد میکنیش یا نه؟ :)
راستش نه! زیاد پیشنهاد نمیکنم
صبح
سلام رفتین یه شب رفتین سینما اونوقت چطوریه که چندتا فیلمو معرفی میکنید؟
نظر خودمونو هم میشه درباره فیلم ها و بازیگرا بگیم؟
یه شب که نبوده، آخه مگه امکان پذیره توی یک شب؟
بعله
س
سلام بر تو ای هوپ جان.
من شرمنده ام که خیلی بی ربط دارم سوال میپرسم چون خودم رشتم پزشکی هست و وقتی بی هوا ازم سوال میپرسن دلم میخواد موهامو بکنم. خلاصه شرمنده اخه دنتیست اشنا ندارم :)
هوپ جان قضیه ازین قراره که من برای کار ترمیمی رفتم دندون پزشکی ولی با توجه به اینکه دندون عقلم تازه دراومده بود مشاوره اورتودنسی بهم دادن.البته فعلا دندونم ردیفه ولی با این عقلای مزاحم مطمئن نخواهند بود واسه همین مشاوره اورتودنسی گفت عقلامو بکشم ولی قضیه یه ذره جدی تر شد و ایشون به آدنوئید فیس بودن بنده پی برد :) عاقا قیافم خیلی نمیخوره و بنظرم از آرک پلیت مگزیلام فهمیدن :D خلاصه واسم lat cephalogram نوشت :( هوپ جان این عکسو که نوشتن ینی قطعا نظرشون رو اورتودنسی هست؟😢اخه من اصلا شرایط اجتماعیم اجزه نمیده الان بخوام اورتودنسی کنم😭ممنون میشم اگه بگی که درصدی هم امکان داره که اورتودنسی نخواد...بگو که امکان داره😅
سلام خانم دکتر س ! دشمنتون شرمنده.
لترال سفالومتری برای هر مشاوره ی ارتودنسی لازمه تا به خوبی بتونن مشخص کنن رابطه ی فکینتون رو. و اینکه مشخص کنن مشکل از دندونهاست یا فک هاتون. به نظرم فعلا گرافی رو انجام بدین و به دندونپزشکتون نشون بدین تا مشخص بشه باید چه کار کنن واستون. ارتودنسی اولین محرکش باید رضایت و میل شخصی بیمار باشه، اگه خودتون میلی به این کار ندارین و به نظرتون زیبایین مهم نباشه واستون نظر بقیه!

my life

سلام:)

چه قد فیلم دیدیا :)) من اصلن نمیبینم ایرانیو مگه دیگه چی بشه  خخخ


فیلم ایرانی فقط توی سینما! اونم اونایی که ارزشش رو داره!
اینا مال دو سه ماه اخیره توی یک شب نیست
جناب دچـ ــــار
این همه فیلم دیدین توی یه پست؟ :)
نه دیگه، کلی فیلم دیدم ولی نه توی یک روز! مال چند ماه اخیر بوده همه رو با هم نوشتم!
خاتون ..
خب من حالا پیشنهاد میکنم فیلم ویلایى ها رو هم ببین اگر ندیدى:)
آره به نظرم ویلایی ها هم ارزش دیدن رو داره، ممنونم :-)
س
خیلی خیلی متشکرم خانم دکتر هوپ جان😘چشم حتما انجام میدم. از وقتی دیروز فهمیدم برام تشخیص ادنویید فیس بودن گذاشتن وقتی یادم میفته دیگه نمیتونم با بینی نفس بکشم😐😅مادر جان مرا مسخره کرد و میگف فک کردم لااقل دماغ سربالات رو به عنوان تنها حسنشون از بابات به ارث بردی حالا نگو اونم یه مرض از اب دراومد😂😑
خواهش می کنم. 
اعتماد به نفستون رو اصلا از دست ندین، همه ی دخترا خوشگلن و هر دختری زیبایی خاص خودش رو داره :-)
شارمین امیریان
حالا من اصلا با سینما رفتن میونه خوبی ندارم.
آخرین باری که رفتم دوره لیسانس بود. اونم روز دانشجو شایع شده بود بلیط برای دانشجوها نصف قیمته! من و دوستان هم اصیییل! پاشدیم رفتیم. البته بلیطها دو برابر قیمت شده بود! ولی ما کمی از اصالتمون کوتاه اومدیم و فیلم ندیده برنگشتیم! فیلم آکواریوم رو دیدیم که خیلی هم غمگین بود و اصلا تناسبی با جمع پر شور و نشاط ما نداشت!


+ ولی به نظر منم تو مشکوک بودی هوپ! خخخخ
+راستی دقت کردی جدیدا چه قدر به من سرنمی زنی؟! من رو حضور غیاب حساسما! درسِت رو حذف می کنم! &)
آکواریوم رو منم یادمه از طرف مدرسه رفتیم دیدیم :-)))
اصیل رو خوب اومدی!

+مخلصیم!
+عه! خانوم معلم میام میام تو رو خدا!
هانیه
سلام نمیدونم چرا یه بار فیلم از آقای جیرانی دیدم خوشم نیومد حالا فیلم خفه گی خوب بود؟

فضای فیلم های جیرانی مثل همه، اگه دوست نداشتی قبلی ها رو این یکی رو هم دوست نخواهی داشت!
طلوع ماه
خدا خیرت بده مادر:-) که معرفی میکنی فیلمای خوب رو.آدم کلی وقت میزاره بعد آخرش میبینه هیچی به هیچی.فیلمای زرد و مزخرف زیاد شدن این روزا.
قربانت مامانِ دختر موطلایی!
صبح
سلام 
بله که میشه چندتا فیلم رو یه دانلود کرد و یه شبه دید. 
توی عمرم کلا دوبار سینما رفتم اونم رفتم که رفته باشم

سلام، نه من فیلم های ایرانی رو اکثرا توی سینما می بینم.
صبح
اگه خصوصی فرستاده شد چون شاید بعدش واکنشهایی در پی داشته باشه. امیدوارم که از نظر من دلگیر نشده باشید
نظر هر کس محترمه
divane
اقا این پست گریه آور بود واسه من:(
من یه زمانی فیلمی اکران نبود که ندیده باشم الان وضعیت یه طوریه که گفتم امتحان ریه بدم برم سینما بعد دیدم خب امتحان نورو خیلی نزدیکه تازه جزوه پاتو و اطفال هم تکمیل نیست و اینگونه است که از جلوی سینما که رد میشم چشمامو میبندم که نبینم و وسوسه نشم:(((
شماره نظام پزشکیتون مبارککک خانوووم شیرینیش کو؟
آره موقع اوج سال های درسی اصلا نمیشه نه به فیلم رسید نه ورزش! 
ایشالا سرت خلوت تر بشه و بتونی بری 
خیلی ممنونم، متاسفانه تموم شد :-)))
divane
میگم یه نکته ای تو کامنت ها دیدم من خانه ی دختر رو همون سال تو اکران جشنواره اش دیدم تو اکران اولش بدون هیچ سانسوری و فوق العاده بود اگه درست یادم باشه به نظرم بهترین فیلم اون سال بود...حالا نمیدونم با سانسور چی از آب دراومده اما همون موقع خیلی به نظرمون خوب بود:))
کلا وقتی فیلم سانسور بشه، چیزی از زیبایی هاش نمیمونه.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan