پروانه شدن خوبه، از پیله بزن بیرون...

  • ۱۸:۴۳

نشسته ام پشت میز سبز رنگم که خیلی خوشگل با یونیت و پرده ها هماهنگه و رَوِش کار اتوکِلاو ( دستگاهی که وسایل رو استریل می کنه) رو از توی دفترچه اش می خونم. در اتاقم رو بستم؛ ولی حواسم هست که نترسم چون به ندرت پیش میاد بیماری در بزنه و اکثرا یهویی می پرن داخل! صدای آشنا و خش دار مَردی از بیرون میاد. یکم فکر می کنم. کیه صاحب این صدا؟ از جا می پرم! مقنعه ام رو مرتب می کنم. در رو باز می کنم و میرم بیرون. ولی خبری از رئیس دانشکده و هیئت همراهش نیست. پس صدای کی بود؟! آقای میم سینی چایی به دست جلوم می ایسته و میگه: چایی نمی خواین خانم دکتر؟! خندم می گیره. صدای آقای میم بوده نه رئیس دانشکده مون. آخه اون میاد اینجا چیکار؟

اوایل کاره و مردم هنوز نمی دونن مرکز دندونپزشک داره. تا وقتی که برم توی مدرسه ها و بچه ها رو که گروه هدف ما هستن، معاینه کنم و نوبت بدم بهشون، احتمالا زمان های زیادی سرم خلوته! اولین روزی که وارد اتاق دندونپزشک شدم، از کثیفی و به هم ریختگیش جا خوردم. مونیکای درونم ( شخصیت سریال فرندز) فعال شد. با کمک همین آقای میم که پی بردم خیلی تنبله و باید هزار بار بهش بگم تا یه کاری رو انجام بده، تمام کشوها رو ریختم بیرون و مرتب کردم. کلی کمبود وسایل داشتیم که سفارش دادم تا بیارن. سخته که دستیار ندارم و فقط یه تمیزکار( اونم از زیر کار در رو!) بهم دادن. ولی درستش می کنم. به قول دوستم ما آدمای اردوی جهادی هستیم! شرایط اینجا که بدتر نیست.

بعد ها متوجه شدم که آقای رئیس اهل همین جاست. پس عجیب نبوده که انقدر صدا و لحن صدای آقای میم به آقای رئیس شبیهه. :دی


* پیله از سیاوش قمیشی

+ بشینین برنامه قرعه کشی جام جهانی رو ببینین، پایه ی خنده است حرف های عادل فردوسی پور! 


  • ۴۸۳
life around me
قرعه کشی رو اعصابمه و دارم آمپر میچسبونم!...کاش آقایون طعنه های فردوسی پور رو میفهمیدن و خودشونو به اون راه نمیزدن!
من حرص هام با شنیدن حرف های عادل، به خنده تبدیل میشدن!
را مگا
چه دفتر دنجی به به،😍😍😍
اوهوم، دنجه اگه صدای وسایل ما توش بلند نشه!
آرزوهای نجیب (:
عکس‌های قبل از تمیزکاری رو هم می‌ذاشتی🙈
خیلی خسته نباشی دکترجان (:
یادم رفت عکس بگیرم. همین ها رو قاطی پاتی تصور کن.
مرسی عزیزم :-)
راستی من مدتیه نمی تونم پست هات رو کامل بخونم، کامنت هم نمی تونم بدم بهت. نمیدونم واسه بقیه هم این طوریه یا نه.
شارمین امیریان
حس خوبی دارم از خوندن دکترانه هات! این پست که دیگه غرغر نداشت؟ ! داشت؟!
 جز اون قسمت کثیفی و از زیر کار درروی!
یه غرغر خیلی زیرپوستی و لطیف داشت فقط :-)))
شارمین امیریان
الان که به عنوان فکر می کنم می ببینم که نه! غرغر نبوده! پروانه که غر نمیزنه! 
وای...
بغل لازمی تو، بیا بغلم ببینم :-*
جو لیک
شبیه سلف دانشگاه شده عکسات:دی
این همه انبر داری؟ :وحشت
سلفی که وسایل وحشتناک دندونپزشکی سرو می کنه :-))))
اوهوم، مردم اینجا اکثرا میان میگن بکش، مجبوریم از لحاظ الواتور و فورسپس تامین تامین باشیم!
میس تیچر
دستیار نمیخایی خانوم دکتر نازم؟ 😊😉
نفرمایین! 
خواستن که می خوام ولی شبکه میگه خودت باید حقوقش رو بدی :-/
** سیلاک **
امیدوارم موفق باشید خانم دکتر :)))

عادل فردوسی پور یه نابغه است به حرفاش در مورد لباس مجری کلی خندیدم :)
سپاس گزارم :-)
ما هم دل درد گرفته بودیم از حرف ها و استرسش
هویجوری :)
چقدر انبردست😅😅
چه ابزار خشنیییی 

بیا جلو تا بکشم دندونت رو! بیا :-))
étoile
اتاقت خوشگله، سبزم رنگ مورد علاقه منه :)
فکر کنم تو استان خودت افتادی آره؟
عنوانت منو یاد مولانا انداخت
منم دوستش دارم. 
بلی، منطقه ای محروم ولی در استان خودم.
ولی مال شیخ قمیشیه :-)))
میس تیچر
باشه حقوق نمیخام 
جهنم ضرر دهنمو میدم دستت سرویسش کنی  😂😂😂
یدونه هوپ هوپی بیشتر ک نداریم😘
وای دو منظوره شد که. اصن ذوق کردم ازین حجم محبت :-))) 
ولی نه فکت یه بار شکسته می ترسم ازت :-/
:-)))
صبح
چی همه چکش و آچار و انبردسته اوستا
آچار و انبر چیه؟! کلاس کار رو نیارین پایین!
حامد سپهر
اینم از شانسمون تو قرعه کشی دیگه بدتر از اینم میشد؟ :))
کار با اتو کلاو آسونه مثل ماکرویو میمونه همه چیو بریز توش ولوم بده بذار استرلیزه بشن:) 
نه اصلا بدتر ازین امکان نداشت :-/
مگه تا حالا کار کردین باهاش؟ 
ارور میداد می خواستم ببینم مشکلش چیه، دیگه کامل خوندم دفترچه اش رو 
divane !!
من فوبیای دندون پزشکی ندارما یعنی اصا نمیتونستم داشته باشم وقتی اینقدر کارم به اونجا میوفتاد ولی یه ساله در عنفوان خرس گنده شدنمون و بیا برو خجالت بکش کلا از فضای دندون پزشکی حالم بد میشه میگما نمیشه من همینجوری که تو تختم خوابیدم دارم کامنت میذارم لطف کنید تشریف بیارید این دندون 7 راست پایین من رو عصب کشی کنید؟دستتون درد نکنه:)
تجربه های جدید هیجان انگیزن حتی اگر سخت باشن.اینطوری نگاش کن:)
واسه اینکه هی به خودت تلقین میکنی، واقعا ترس نداره، برو پیش دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و سعی کن حین کار حواست رو پرت کنی.
خیلی دوست دارم کمکت کنم ولی امکانات اندوی دندون دائمی رو نداریم توی طرح متاسفانه!
اوهوم، هر روز من یه چالشه و من حتما از پسش برمیام :-)
مریــــ ـــــم
ععععععععععع
چه باحال
^_^ 
باحالی از خودتونه
جنابــــــــ دچار
چه درستش میکنم خفنی! :))
خفنم چون! :-))
صبح
بله بله خانم دکتر. چشم کلاس کارتونو پایین نمیارم. بهتره بگم ابزار و لوازم صنعت دانپزشکی.
خانم دکتر لایت کیور کدوم یکی از ایناست؟ فقط اسم هاشو شنیدم 
صنعت هم نه. لوازم دندانپزشکی!
هیچ کدوم توی عکس نیست. واسه ست شدن کامپوزیته.
آبان ...
چقدر وسایلت وحشتناکه ..ادم میترسه 
ایتجا است که شاعر میگه کاش دندون درد بگیرم تو پزشکم باشی :)))
قیافشون وحشتناکه وگرنه قلبشون مثل گنجیشکه! :))
پاشو بیا خودم دندوناتو سرویس کنم آبان
صبح
خیلی خب همون که شما میگین . ولی صنعت دندانپزشکی هم درسته ها من خودم یبار از رادیو شنیدم یه همچین چیزی 
باش
هانیه
من بیام دست یار ات بشم قول میدم زود زود کار کنم و کار ها رو یاد بگیرم:))

پیشاپیش از حضور دستیار استقبال می کنیم :-)
... S҉A҉H҉A҉R҉
داشتم فک میکردم اگه اون پرده سبزا بنفش می بودن چقدرررررر قشنگ میشد:)))

یا حضررررت انبررر:))))این همه انبررر اخه؟:/
خب ستم بهم می خورد اینجوری!
انبر نه فورسپس! کم هم میارم اکثرا
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan