هنوز از صدای بلندِ ترکیدن کُمپرسور یونیت، قلبم تاپ تاپ میزنه!

  • ۱۱:۳۱

همخونه ام، که یک پزشکه، قفل در ورودی رو باز کرد و از همون دمِ در بلند و پشت سر هم  گفت: هــوپ! هوپ! بیداری؟ بریم؟!

من؟ آماده بودم؟ حاشا و کلّا! توی اتاقم، خواااب بودم. با ترس بیدار شدم و سیخ نشستم. اومدم بگم چه عجب زود اومدی بریم، که چشمم به ساعت افتاد. ٧:٥١ !! من ساعت ٨ باید انگشت میزدم توی مرکز! برای بار  n اُم به جای اِی اِم( a.m)، با ساعت پی ام (p.m) هشدارم رو تنظیم کرده بودم مثل اینکه! یعنی اگر کسی بیدارم نمی کرد تا ساعت هفت شب خواب بودم!  [ تپانچه اش را برداشته و در دهان خود می گذارد] 

اونایی که من رو از نزدیک می شناسن، می دونن که صبح ها تا بیاد مُخم لود بشه و صبحانه بخورم و آماده بشم، حداقل یک ساعت طول می کشه. بعد تصور کنین چقدر واسم سخت بود که سریع مسواک بزنم، لباسم رو عوض کنم، لقمه بگیرم و ساعت هشت و پنج دقیقه آماده دم در باشم و به دوست پزشکم که کفش هاش رو واکس می زد، بگم: چقدر معطل میکنی، خجالت بکش! ( پررو هم اصلا نیستم!)

خدایی نمی خوام غر بزنم ولی بخاطر خراب بودن یونیت مرکز شهر ١ و این که نمیشه ترمیم انجام داد باهاش، کت و کول نمونده واسم از بس دندون کشیدم. به طوری که انقدر دستم خسته میشه که حال تایپ ندارم اکثرا و توی چت ها وویس میدم! ( البته که سعادتی نصیب بقیه میشه با شنیدن صدای من ولی خب! :دی ) کاش می شد پست ها رو هم صوتی منتشر کرد. :-/

  • ۸۳۲
** دلژین **
:))) منم مثل توام 
و خب اگر دیرم بشه عمرا ۱ ساعتم به ۱۵ دقیقه تقلیل پیدا نمیکنه :))) 
چهارده دقیقه :-))))
سخته خدایی
جنابــــــــ دچار
اگه محتوای  چت ها هم غر زدنه که هست خب همونا رو بذارین اینجا هم /
نه نمیشه :-))
حامد سپهر
ما تو این پست صدای ترکیدن کمپرسور یونیت رو نشنیدیم:))!!
البته نیازی به پاسخ و به زحمت افتادنتون نیست با این حجم خستگی:))
اشاره شده بود به خراب بودن یونیت توی پست
واقعا خسته بودم دیروز
مسـ ـتور
ای جان!
آره ای کاش میشد پستا رو صوتی هم منتشر کرد تا ما از شنیدن صدای شما فیض ببریم هوپ جان (:
همچین تحفه ای هم نیست حالا من یه چیزی میگم واسه خودم :-))
میس تیچر
الان کمپرسورش کو؟ :)))
ترکید خرابیش به پست رسید!
خاتون ..
تو قابلیت یه طنز نویس فوق العاده شدن رو دارى:))
با عرض خسته نباشید ،سلامت باشید و بقاى عمر،اگر اینجا هم میشد صوتى میبود که ما هم کیف میکردیم و از شنیدن صداى شما مستفیض میشدیم ولى صد حیف و صد افسوس..:)
امیدوارم فردا ساعت رو amباشه.
والا توی مسابقه طنزنویسی بیان به عنوان نمک اعظم انتخاب شدم اگه خدا قبول کنه :-)
نمیشه اگه میشد خیلی خوب بود، لطف داری شما
با وسواس روی a.m گذاشتم امروز
صبح
خدا قوت

سپاس
** سیلاک **
وای چه تفاهمی .. من قرار سفارت داشتم ساعتم رو پی ام تنیظم کردم ولی دقیقه نود رسیدم به قرارم

:))) 
نمیدونم چرا درس نمی گیرم و هی تکرار میشه این روند؟
فریده
چطوری اینقدر زود آماده شدی ؟ این pm و am همیشه کار میده دست آدم. نه خسته
باورت نمیشه ولی واقعا به سختی! یعنی اینجا کرم و آرایش حتی همون ملیح هیچ معنی واسه من نداره :-)))
فدایت 
الی .
ساعت گوشی خود را از ۱۲ ساعته به ۲۴ ساعته تغییر بدهیم ^_^
پیشنهاد بسیار مناسبی است، در دست اقدام قرار می گیرد.
سپاس
*زهرا*
چرا ساعت رو 24ساعته نمی ذاری که این مشکل پیش نیاد؟ من اصلا نمی تونم اونطوری، باید ساعتم 24ساعته باشه. اگه 12ساعته باشه همین اتفاق میوفته همش!
ایران لوستر
وایییییی استرس گرفتم افتادم یاد دانشگاه رفتنم 
تمام سال ها همینجوری بودم 
کلا سعی میکردم کلاس صبح برندارم 
دیگه سرکار رو نمیشه کاریش کرد :-/
هانیه
سلام یک ساعت زیاد دیر نیست واسه آماده شدن من دانشگاه مون خیلی نزدیک بود در عرض 5 دقیقه آماده می شدم در عرض 5 دقیه هم با ماشین خودم رو به دانشگاه می رسوندم:)
من وقتی خسته بشم هم نای حرف زدن رو هم ندارم
خب شما خیلی جنگی آماده میشدی! ما یکی رو داشتیم خونه اش چسبیده به دانشگاه بود، همیشه دیر می رسید :-))
آره مرحله بعدی باید دعا کنیم با نگاه تایپ کنیم :-))
étoile
خدا رو شکر هیچ وقت نیاز ندارم ساعت تنظیم کنم، و نمیتونمم چون کلا با صدای چیزی بیدار شدن، اذیتم میکنه
ساعت مغزم با ضریب اطمینان بالایی کار میکنه واسم
منم معمولا وقتی مدت طولانی یک تایم مشخص بیدار بشم، مغزم حتی قبل از آلارم، بیدارم میکنه ولی این روزها چون دو تا مرکز مختلف کار میکنم و ساعت های مختلفی بیدار میشم، نمیتونم عادت کنم!
خانم نارنج
عجبا هوپ جان این جریان 3باری تکرارشه راه میفتی نگران نباش,جدا این مساله دست تودندونپزشکی باچی برطرف میشه ورزش خاصی داره؟
ساعتم رو ٢٤ ساعته کردم از ترسم! آخه دفعه اولم نبود :-))
دست تو دندونپرشکی؟! دردش منظورته؟
خانم نارنج
آره  منظورم دردشه .
کلا با ورزش باید دست قوی بشه و تحملش بالا بره ولی معمولا با استراحت چند ساعته و خواب شبانه درد و خستگیش کمتر میشه. هرچند اثراتش رو چند ماه تا چند سال بعد با دست درد مزمن نشون میده
ماهی قرمز
خسته نباشی :)
سلامت باشی :-)
حامد سپهر
در نبرد بین روزهای سخت و انسانهای سخت، همیشه انسانهای سخت مانده اند…

برا پست جدیدتون
ممنون
تیهو
سلام خانم دکتر هپ جان من از وبلاگ رامگا رسیدم اینجا و بیشتر پست هاتون رو خوندم من امسال کنکوری ام و رشته ام هم تجربه وبلاگی که بهتون گفتم مال یه داروسازه که توی یه پست شرایط اجتماعی و مالی رشته داروسازی رو نوشته بودن می خواستم از تون بخوام شمام به عنوان یک دندان پزشک چون از نزدیک همه چیز رو لمس کردید اگه بتونید همچین چیزی بنویسید برای ما کنکوری ها ممنون میشم
سلام، خوش اومدی. بله دکتر رامگا رو میشناسم، از دوستان خوب وبلاگی من هستن.
من قبلا چنین پستی نوشتم: 
پست های کنکوریم:
 
تی رکس
اوپس :)) خب تو برنامه صبات سنگینه! باس صبونه رو تو محل کار یا تحصی خورد یا نهایتا توی راه :|
من این روزا کلا موقع خواب برنامه ام سبکه فقط :-/
انقدر بعضی وقتا سرم شلوغه که یه چایی هم نمیتونم بین مریضا بخورم!

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan