دختَر یعنی دل بَر

  • ۰۰:۱۶

نشسته بودم و با گوشیم کار می کردم که صدام کرد: خانم دکتر یه لحظه بیاین! بیمار نمی ذاره واسش بی حسی بزنم. 

دختر کوچولوی ناز و تپلی روی یونیت سیار خوابیده بود. من رو که دید گفت: سلام خانم دکتر و ادامه ی گریه هاش رو از سر گرفت. تابوره رو کشیدم سمت چپ و نشستم. به پسر سال پایینی گفتم: کدوم دندونشه؟ 

-ای (E) بالا سمت چپ. 

دخترک لب هاش رو به هم فشار می داد و اجازه نمی داد که نگاه کنم. به نظرم فرصت کافی برای گریه کردن بهش داده بودم. یکم ادای گریه درآوردم: اههه... نوموخوام! عهههههه اههه اههه! 

دختر ساکت شد و با تعجب بهم نگاه کرد. گفتم: چیه؟ تو گریه کنی اشکال نداره. من گریه کنم عجیبه؟ 

خندید. قدم اول. 

-منو می شناسی؟

-بله خانوم دکتر! اومدین مدرسمون.

به برگه ای که پسر پر کرده بود، نگاه کردم. اسمش یکتا بود: یکتا! تو که اون روز به حرف های من گوش دادی، من گفتم زیبایی یک دختر به چیه؟

یکم فکر کرد و گفت: به لبخندش!

-زیبایی لبخند به چیه؟

-به دندونای سفید و خوشگل!

ماسک رو روی دهانم کشیدم -خب دختر خوب پس دهانت رو باز کن تا خاله ببینه دندونت رو... آهااان... بازِ بزرگ... 

 ژل بی حسی رو به لثه اش زدم: اگه گفتی چه طعمیه؟

با شَک گفت: توت فرنگی؟!

از بالای سرش سرنگ بی حسی آماده ی تزریق رو از پسر گرفتم. با دست دیگه ام چشم هاش رو پوشوندم: نور توی چشمهای خوشگلته. بذار ببینم... وای زنبوره رو... 

سریع تزریق کردم. یکم سوزن رو احساس کرد و دوباره زد زیر گریه. 

-سیس! صدا نشنوم! تا سه می شمارم ساکت میشی. یک... دو... سه.

ساکت شد. مرسی جذبه! به پسر اشاره کردم: سریع کار کنین واسش آقای دکتر.


+ توی مدرسه سر کلاس دومی ها، وقتی برای جلب توجه این فسقلی ها به حرف هام، داشتم در مورد خوشگلی های یک دختر سوال می پرسیدم و اکثرا به چشم و مو اشاره می کردن و من می گفتم نه و لبخند زیبا اصله! یکی از دخترهای حاضرجوابشون گفت: اجازه خانوم! مثل شما؟!

خنده ام گرفت. گفتم بشین شیطون! 

دقایقی بعد نشسته بودم و دندون هاشون رو معاینه می کردم و بِهوَرزم سریع نیازهای درمانیشون رو یادداشت می کرد. چند نفرشون اومدن جلو. یکیشون سمت صورتم خم شد. با تعجب نگاه کردم بهش. خیره شد بهم. بعد توی گوش نفر بغلیش پچ پچ کرد: چشماش...

خنده ام رو قایم کردم و تشر زدم: شنیدم چی گفتین! بشینین. دهه!

زدن زیر خنده و به زور سر جاشون نشستن. پدر صلواتی ها! 

  • ۶۰۲
الی .
بچه ها خیلی ام حق دارن که چشاتو دوس داشته باشن *_*
چرا هم خوشگلی هم مهربون :|
همه‌ی صفات خوب را برای خود برنداریم؛ مرسی اه :دی
با من بودی الان؟! :-/
اونا جوگیرن تو که منو دیدی دختر!
ولی لپت رو بیار جلو :-*
معلوم الحال
میشه بفرمایید زیبایی پسر به چیشه؟

اگه بگم پسر هیچ چیز زیبایی نداره بهتون بر میخوره؟! :-)))
خب نمیگم به نظرم همون لبخند زیبا و سبیل بهنام بانی ای!
... S҉A҉H҉A҉R҉
واااااااای چشماش عالی بود من بودم پامیشدم ماچشون میکردم:)))
همین جوریشم پررو بودن و حرف گوش نمی کردن، فکرشو بکن بوسشون میکردم دیگه از کولم پایین نمیومدن :-/
لیمو جیم
چشمات چی؟! :-D
نمیدونم والا ازون گودزیلاها باید پرسید!
** دلژین **
اینارو باید لقمه کرد و خورد :) البته اگر طاقت بیارم شما رو هم لقمه نکنم :دی 
خیلی شیرین زبون و دلبر بودن :-** قشنگ دلم می خواست بچلونمشون ولی جلوی خودم رو می گرفتم!
من تعریفی نیستم :-)))
میس تیچر
کاش من یه دوست دنتیست داشتمی... کاش 😢😢
پاورقی دندونام وضعشون خرابه هااا خفن خراب
داری که! هوپ جان!
برو رسیدگی کن بهشون تا خراب تر نشده دختررر
مهربان
آیکن مناسب پیدا نکردم
منم هر چقدر خواستم میزان دلبریشون رو با آیکون نشون بدم، چیزی پیدا نکردم.
هرچند با شناختی که ازت دارم میدونم این کامنتت فحش بود!
هر چی گفتی خودتی!
مریــــ ـــــم
عجب دل بری پس هستی
:)
نه بابا! اونا دلبر بودن!
جو لیک
ما کودک بودیم گریه نمیکردیم زیر دست دکتر. فلذا هرگاه کودکی گریه می کنه و دکتر نازش رو می کشه احساس می کنم خیلی دیگه سوسولی شده قضایا:دی
کجای کاری ببینی ناز مرد و زن گنده رو می کشم تا بذارن واسشون بی حسی بزنم :-///
جناب دچار
زیبایی از نظر دندانپزشک ها یعنی سفیدی دندان ؟ :))
سفیدی، تمیزی و مرتبی و خوش بویی دهان و دندان
حامد سپهر
از قدیم گفتن حرف راستو باید از بچه بشنوی :))
اینم حرفیه! ازین جنبه بهش نگاه نکرده بودم!!
حامد سپهر
آقا وجدان کاری کجا رفته چرا سر کار با گوشی ور میرین
بیمار نداشتم خب! 
جو لیک
جل الخالق :|
من اصلا به خاطر ندارم کسی نازم رو کشیده باشه برا کاری. حتی یادمه فقط سر دندون اولی که کشیدم برام تخم مرغ شانسی خریدن، زان پس گفتن بزرگ شدی دیگه باو :))
خاطره: یه سری  مامانم بهم گفت میریم آمپول بزنیم، اگه درد گرفت روسریت رو گاز بگیر که گریه ت نگیره ( من بچه بودم کچل بودم و روسری سرم می کردم چون ملت مسخره م می کردن :دی) و من دست مامانمو گاز گرفتم که همون جلو بود:دی :)) الهی بمیرم براش هیچی هم نگفت :)
البته تا یه حدی فقط نازشون رو می کشم، به محض اینکه ببینم علائم پررو شدن داره ظاهر میشه، جدی میشم و از voice control استفاده می کنم! :-))
+ سوراخ سوراخ شده دستشون... آخی :-/
ولی بازم مظلوم بودی. بچه های الان گودزیلان و لوووس!
آبان ...
واقعا دندون تو زیبایی تاثیر داره ...
هی پست دندون می زاری من هوس می کنم برم جرم گیری :)
 از نظر من نگاه ادم ها مهم ترین چیزه ...خیلی ها هستن که زیبایی خاصی ندارن اما نگاهی دارند ..که ادم جذب می کنه 
با اونایی که گفتم چشمات خوشگله موافقم :)
اگه نیاز داری بهش حتما برو و انجام بده.
شنیدم خیلی که طرف نگاهش آن داره.
مای گاااد، یکی بگیره منو :-))
معلوم الحال
نهههههه
اصن پسر خوشگل نداریم. پسر باس زشت باشه د:

سبیل بهنام بانی ای دلبرانه ست؟؟؟ من دو روز سبیل گذاشتم پدرم رو درآوردن. میگفتن بهت میخوره 3 تا بچه داشته باشی! (نامبرده -خودمُ میگم- بسیار بی بی فیس می باشد!)
آفرین! از قدیم گفتن مرد خوشگل واسه زنای مردمه :-)))
به شدت سبیلش دوست داشتنیه واسه من! نشونه بارز مردانگی به نظرم سبیله و به همه هم نمیاد البته.
حوا بانو
خواهر منم همین نظرو داره :)
اصن دنیا بدون این دلبرا یه چیزی کم داره!
خانم نارنج
هیهات  چه لذتی میبرند مریض ها باچشم های خانوم دکتر:))
هیهات من الذله :-/
مسـ ـتور
چه خوش اقبالن بعضی کوچولوهای خوشمزه که دکتر چشم قشنگ مهربونی کنارشونه ((:

یلداتون مبارک خانم خانما (((:
و چقدر بداقبالن اونایی که زمانی زیر دستم می خوابن که خسته و بی انرژی شده باشم به خاطر سر و کله زدن با مریض های قبلیم! عذاب وجدان می گیرم بعدش.
یلدای شمام مبارک، چقدر خوب بود :-)
+ کجا رفتی شما؟ چرا وبلاگت رو بستی؟
حوا بانو
اون که بله :) ولی منظور من اون بخش لبخند و اینا بود :) همه دندون پزشکا همین نظرو دارن خانوم دکتر :)
آهان! خواهر شمام دندونپرشکن؟ ؛-)
بامبـو ❧☘☙
با خوندن تیتر پست نمیدونم چرا یاد این آهنگ افتادم یهو:
دلبر دلبرم، تاج سرم، فکرت نمیره از سرم...
چه خانم دکتر خوبی هستین
همیشه تو فانتزیام برای آینده منم یه همچین خانم دکتری هستم :)
:-)))))
سلام خوش اومدین
باید بیام پست های بی حوصلگی و خستگی هام رو هم بنویسم، تا ببینین انقدرهام خوب نیستم!
شمام علوم پزشکی هستین؟
بامبـو ❧☘☙
و علیکم السلام
ممنون :)
خب خستگی رو همه دارن، مهم اینه که تو اوج این خستگی ها اینقدر خوبین :))
اگه خدا قبول کنه، ان شاءالله با اجازه ی بزرگترا بله :)))
تلنگریه که هی به خودم می زنم: تو وظیفته و باید خوش اخلاق باشی با مریض هات. باید!
عه، به سلامتی. کدوم رشته این؟
مسـ ـتور
خب هممون انسانیم دیگه، خسته و بی انرژی میشیم. شمام حق دارید.
قابلی نداشت (:
به استراحت نیاز داشتم، البته میخوام الان براش قالب بذارم بازش کنم ولی نمی نویسم تا مدتی!
بله. ولی خب بیمار گناهی نداره که پزشکش خسته است. روی صبر و تحملم باید بیشتر از این ها کار کنم.
یک بلاگر هیچ وقت نمیتونه به طور کامل دل بکنه از بلاگستان.
مسـ ـتور
آی دی تلگراممو گذاشته بودم ولی خب به دلایلی برداشتمش
ولی برای ارتباط میتونید به همون آی دی که تو خصوصی میفرستم پیام بدید (:
باشه، ممنون :-)
مسـ ـتور
دکتر بودن هم کار سختیه ها البته برای اشخاصی مثل شما که وجدان کاری دارن (:
اوهوم. درسته (:
توی هر کاری بخوای با وجدان کار کنی سخته ولی در عوضش شب ها با خیال راحت میخوابی :-)

بامبـو ❧☘☙
بنده از آنجا که گفتم ان شاءالله یعنی هنوز ورود پیدا نکردم
باز هم ان شاءالله پزشکی :)
دعامون کنین خانم دکتر
ان شاالله که به اون چیزی که بخواین برسین :-)
ام اسی خوشبخت
یاد دختردایی ام افتادم که به دندان پزشک میگفته رژت خوش رنگه, سایه ات قشنگه و دندان پزشک هم هی میگفته حرف نزن دندونت خراب میشه. این اتفاق مال 6 سالگیش بود. معلم ها چی میکشن از دستش. کلمه گودزیلا کمه براش.
ارتباط به بچه ها شیرین و سخته.
:-)))
اینا از گودزیلا به ردن!
اینجا که من میترسم آرایش کنم. جو خیلی مذهبیه :-))
صبح
سلام . منکه دندونپزشک به این مهربونی بود دیدم
سلام. راستش متوجه نشدم منظورتون رو
صبح
میدونین چرا متوجه نشدین چون بیهوش بودم از شدت خواب آلودگی. 
حالا شما سئوال کن چه اصراری بوده تو اون حالت بیهوشی برام کامنت بذاری؟ خودمم نمیدونم والا . 
میگم من تا حالا دندونپزشک به این مهربونی ندیدم . اینکه شما برای اینکه دندون اون دختر بچه رو بکشین الکی گریه کردین. 
یبار رفته بودم دندانپزشکی یه پسر بچه میترسید خانم دکتره مهربون نبود. 
هر چقدر تلاش کردم متوجه منظورتون نشدم :-))
خب طبیعیه این رفتار به نظرم. چون من مهربون تر از خودم زیاد دیدم توی این رشته.
my life
اوووخی چه قشنگ😍
قشنگ خوندین :-)
صبح
یعنی بازم متوجه نشدین؟
منظورم کامنت اولتونه
هویجوری:)
هوپ.هوپ .هوپ:)) دوست دارم یه بار از نزدیک ببینمت :))خیلی شیرینی :)
جانم؟!
عزیزم لطف داری به من
واقعا به فکر افتادم یه پست بذارم از اخلاق های بدم تا شماها فکر نکنین من همیشه خوش اخلاقم :-)))
دکتر یونس
اون لبخند زیبا رو که همه باس داشته باشن! ولی زیبایی مرد به وقار و متانت شه! البت دور و زمونه یه طور شده که همینکه جلف نباشه ارزشمنده! 
بله ولی دخترها روی زیباییشون حساس ترن. میخواستم یه محرکی باشه واسشون بلکه مسواک بزنن!
زیبایی یک دختر هم به وقار و متانتشه.
راستی سلام خوش اومدین
بهارs
سلام خانم دکتر من مدتی هست که وبلاگتونو میخونم..
تویکی از پستا فک کنم اشاره کرده بوین به اینکه خواهرتون کنکور داشته فک کنم تا الان داده باشن کنکورو.ایشون هم همون سال اول از رشته های علوم پزشکی قبول شدن؟
ببخشین کنجکاو شدم ..
من خودم برای سومین باره دارم تلاش میکنم که پزشکی بشه...

سلام
نه خواهرم رتبه اش در حدی خوب نشد که سه تا رشته ی برتر رو بخونه. تحمل پشت کنکور موندن رو نداشت برای همین یک رشته ی غیرعلوم پزشکی رو البته توی دانشگاه دولتی انتخاب کرد و میگه تا دکترا قصد خوندنش رو داره.
ان شاالله که به اون چیزی که میخواین برسین.
بهارs
سلام خانم دکتر من مدتی هست که وبلاگتونو میخونم..
تویکی از پستا فک کنم اشاره کرده بوین به اینکه خواهرتون کنکور داشته فک کنم تا الان داده باشن کنکورو.ایشون هم همون سال اول از رشته های علوم پزشکی قبول شدن؟
ببخشین کنجکاو شدم ..
من خودم برای سومین باره دارم تلاش میکنم که پزشکی بشه...

هانیه
من ولی زیبایی ظاهر دختر رو تو بینی اش می بینم:)
الان که همه بینی ها عملی شده!
هانیه
بینی عملی نه بینی طبیعی و خدادادی زیبا
آهان. اینم نظریه. من بازم میگم لبخند زیبا
نازلی
میبینم دلبریها کردی از بچه ها خانم دکتر
خب وقتی یه بچه میگه خوشکلی در نظرش شک نکن مگه نشنیدی میگن حرف حق از بچه بشنو
نه والا من مثل همیشه هم بودم. نمیدونم بچه های این دوره زمونه چی میخورن که اینجورین :-)))
آرزو ﴿ッ﴾
جذبه‌تون ما رو گرفت خانم دکتر! :دی :))
اصن حال میکنی جذبه رو؟! :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan