کجا؟! بودین حالا، تازه چای دم کردیم!

  • ۱۱:۴۰

حالا گذشته از حجم زیاد لوس کردن خودم واسه خانواده ی گِرامم در این چند روز گذشته که پاستیل می خوام واسه دستم خوبه و نمی تونم صبحونه بخورم نون ترید کنین واسم و قاشق آخر غذای ته بشقاب رو نمیتونم بخورم و قرار دارم منو نیمچه آرایشی بکنین و کلی لوس بازی های چندش آور دیگه! و ذخیره ی مهر و محبتشون واسه هفته های تنهایی پیش روم و غصه ی ایام عید از الان که به احتمال زیاد تا چهارم فروردین فقط تعطیلیم و بعد از اون باید برم شهر طرحم و واسه سیزده به در برگردم خونه [ نفسش از پشت سر هم گفتن جملات بالا می گیرد! پس نفسش را تازه می کند.] من عاشق اون مادر و خواهرایی هستم که در به در دنبال عروس دانشجوی دندونپزشکی/پزشکی هستن واسه گل پسرشون و فقط افق های خیلی دور رو می بینن که عروس کار می کنه و کمک دست پسرشونه تا به قندِ عسلشون خدای نکرده فشار زندگی زیاد وارد نشه. بعد همین مادرها، وقتی تماس می گیرن و می فهمن عروس رویایی موردنظرشون طرحیه تا حداقل یک سال و نیم دیگه و به افق کوتاه مدتی هم باید این وسط توجه می کردن، که نکردن میرن و پشت سرشون رو نگاه نمی کنن!

 طرف تا آخر عمرش که طرحی نیست؛ ایششش! 


#دیتام_بهم_خورد!


  • ۶۷۶
شارمین امیریان
اون وقت یه همچین ادمایی اگه پشت سرشون رو نگاه می کردن این عروس خانوم دندونپزشک تحویلشون می گرفت؟! همون بهتر که برن! حیف چای! &(
اونی که رفتنیه چه بهتر همون اول کار بره! 
هوپ - رحمت خدا بر او باد!-
نمی دونم شاید از من هم نیست این جمله :-)))
جناب دچار
لیاقت نداشتن خب :)
اون که صد البته :-))))
life around me
واااای دقیقاااا!!!

تازه دوست من یه رشته پیراپزشکی خونده و الان داره طرح میگذرونه.میگه کلی نفر اومدن واسه آشنایی بعد تا فهمیدن استخدام نیستم رفتن پشت سرشونم نگاه نکردن😂
والا دوره دانشجویی ارامش نداشتیم از دست این مادرو و خواهرا! طرف درس میخونه و موظفه بره طرح بعدش، نمیتونه که بخاطر ازدواجش طرح نره :-/
اینجایی که من هستم از خداشونه بیشتر بمونم، من گفتم حاشا و کلا! تموم بشه فرار می کنم :-/
گندم بانو
دوره آخرالزمانه!!!! :/
عوض اینکه دخترا دنبال پسر شاغل باشن...!!!!

والا به خدا! حتی فکر میکنن به ما لطف هم میکنن میان از مجردی ما رو درمیارن -_-
حامد سپهر
خودت با دست خودت کیس به این خوبی رو پروندی رفته :)))
ای بابا
من پروندم؟! اونا از دستشون رفته؛ بعله!!
هانیه
خب اونا فقط دنبال این هست که عروس شون پزشک و دندانپزشک بشوند و فقط کلاس این جور کارا رو می بینند از سختی هاش خبر ندارند
ایشالا هوپ جونم خوشبخت بشی
دقیقا!! بعد تا می بینن دختره فارغ التحصیل شده و باید بره منطقه محروم، جا میزنن.
ممنونم عزیزم، تو هم همین طور :-*
میس تیچر
وای پزشکیم این مدلی بوده؟؟
یارو اومده بود بجا خود من گیر داده بود من رسمیم یا پیمانی؟
الله اکبر :|
آره -_-
میخواسته دقییییق برنامه ریزی کنه!
خوبی تیچر جان؟
الـی .
ای بابا ای بابا.
خدایا مادرشوهرِ عروسِ‌طرحی‌دوست بیافرین لدفن! :)
گشتم نبود
نگرد نیست
:-(((
:'))))
مصطفی فتاحی اردکانی
http://mstffa.blog.ir/post/84

یاد این پستم افتادم... ممنون یادآوری کردید
:-))))
خواهش میکنم
مهربان
آیکن مرسی از صداقت
آیکن[ خواهش میکنم قابلی نداشت منظورت کدون قسمتشه؟ چرا کامنتات رو تایید نمیکنی؟!]
مرسی آیکون!!
صبا مهندس
عه وا
مگه تو شوهر غیر دکترم قبول میکنی؟؟
هوپ تو با من همسن بودی به نظرم. حس پیرشدگی میکنم:(( نکنه دیر شده؟:))
غیر دکترا قبول نمیکنم. البته نظر الانم اینه.
آره فکر کنم.
نه بابا! دیر شدنی وجود نداره :-))))
خاتون ..
چجورى این آدمها رو تحمل میکنى:|
مسئله اینکه لیاقت حتى چایى از دست یک خانم دکتر با کمالات وجنات سرشار از عطوفت و مهربانى و...(بسه یا بازم بگم؟) بخورن.بی لیاقتا:/
مامانم تحملشون میکنن! من که فقط خبرا بهم می رسه :-))
یا خدا! با من بودین الان؟ اشتباه گرفتینا
مهرداد
۱.چه قدر تحویل گرفتن ...خوبه حالا یه کم درد گرفته .....
۲.کمی در مورد طرح توضیح بدین ، چیه اصلا؟ چرا در شهر طرح نمی مونین ....احتمالا امکانات نداره ها
اون وقت ما چی بگیم وسط دریا ( همکارامون هم دیدین که چه غریبانه رفتن :(. 
۳.خیلی از این کار خز و خیل این خواهر مادرا بدم میاد ...مگه  می خوان معامله کنن....اصلا وقع نهادن به اینها خلاف اخلاقه .....
۴ . خوب در راستای هم تراز بودن همسران حرکت شما قابل قبوله ....لیکن این کار عقل هستش...اگه دل بره که این چیزا حالیش نیست  به واقع .....
١- شما دردش رو از کجا میدونین یک کمه؟! 
٢- دانشجوهای علوم پزشکی موظفن بعد فارغ التحصیلی بین ١٤-٢٤ ماه برن طرح توی درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی مناطق محروم کار کنن. در شهر نمیمونیم چون شهرمون محروم نیست، و از طرفی پارتیمون کلفت نیست!
کارتون وسط دریاست؟ تا قبل از این حادثه می گفتم چقدر جالب، الان نمیدونم چی بگم...
٣- به قول مادرجان شکوهم خوبه که همین اول کار خودشون رو نشون میدن!
٤- دوره دور از عقل رفتار کردن من گذشته! الان توی سنی هستم که از طرف خوشم هم بیاد ولی شرایط من رو نداشته باشه، ازش می گذرم :-/
مهرداد
دیتا ها لاگ شیت های پزشکی ان یا دیتا بیس سرور کامپیوتر ؟ 
اوکی میشه ..حالا سخت نگرین ...😶
اولی رو دقیق متوجه نشدم منظورتون رو! 
دیتا= جمع دیت و قرار :-)))
به تگ طنز دقت کنین، من کلا زیاد شوخی می کنم اینجا
میس تیچر
فدات شم هستم دیگه منم یه جورایی :-*
خدا نکنه، زود خوب شو عزیزم :-)
مهرداد
همممم یه دستی زدم 😀 خدا حفظشون کنه خانواده حامی دارین .
فکر کردم الان می گین ۶٬۷ سال ، همه اش ۲۴ ماه...به چشم بر هم نهادنی می گذرد.
آره عمق ۱۰۰ کیلومتری از ساحل ، تا چشم کار میکنه آبی دریا...
همممم چی بگم ، ازیه بابت قابل تحسین هستش ومنطقی ، از یه طرف هم بی رحمی 
تجرد  را به تاهل از برای رفع تکلیف  ترجیح می دم ، حالا اسمش  دور از عقل بودن  یا احساسی بودن یا هر چی میگین....شاید هم هنوز سرم به سنگ نخورده 😊
نهههههه منظورتون قرار ها بوده ، منو باش فکر می‌کردم منظورتون اطلاعات هستش ،از دست برنامه نویسی ، از دست  جولیک ...
عجب! خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه.
امیدوارم.
کار خوبی میکنین 
:-))
مهرداد
هوپ ما میون بلاگرایه ترشی خور قهار داریم ، بگین که ترشی برا  دندون خب نیست...😁
یه یشنهاد: 
آقو یه پست داشته باش در مورد طریقه ی صحیح مسواک زدن ، و دفعاتش و زمان مناسبشون  اگه فیلم باشه که بهتر، فیلم زیادهست ، لیکن موردتایید خوتون باشه.واز نخ دندان وهرآنچه باعث حفاظت دندونا میشه... خلاصه دکتر هستین دیگه 😂
خدا ۱۰۰ در دنیا و۱۰۰۰ در آخرت بهت بده....
البته اگه دست مبارک خوب شدن .... انشاالله....
اگه بهداشت دهان دندانشون رو رعایت کنن مشکلی نداره.
باشه حتما یادم بندازین، چشم
مهرداد
ها یادم رفت مسواک متناسب با لثه و دندونمون چیه هارد، سافت ، وری سافت....
یه ذره مفید باشین خوو😂😁😀
مسواک هارد برای تمیزکردن پروتزهای دندانیه
سافت هم برای بچه ها و اوناییه که لثه های حساس دارن.
برای بقیه مسواک معمولی
کل پستای وبلاگ پره از درسای زندگی!
ماهی قرمز
همون چایی رو بجای اینکه بریزن تو حلق نامبارکشون باید ریخت رو کله اشون والا :/ حیفه چایی نیست واقعا :/

دستت چطوره ؟
:-))))))
این همه خشانت واسه یه ماهی کوچولو خوب نیست ها!
بهتره خداروشکر، گچش رو باز کردم، آتل بستم
ماهی قرمز
دست خودم نیست هوپ از این ادما ظاهری بدم میاد :/
خدا رو شکر :)
منم خوشم نمیاد ازشون
صبح
حیف شد پروندی مادر و خواهر شوهرای به این خوبی.
حیف؟!
:-/
صبح
حیف شد پروندی مادر و خواهر شوهرای به این خوبی.
صبح
حیف شد پروندی مادر و خواهر شوهرای به این خوبی.
حنا :)
هم خرما رو می‌خوان، هم حلوا، هم حتی سینیِ حلوا، هم حتی کیسه‌ی پودر نارگیلی که روی حلوا ریخته شده. نهایتاً هم می‌گن دیدی چه گردوهای نازکی تو خرماهاش بود؟
جایزه ی کامنت برتر تعلق میگیره به تو :-))))
فروردین دخت
با یه دست همه ی اینا رو تایپ کردی؟ خدا قوت پهلوان...خسته نباشی دلاور :))
آره :-(
سلامت باشی عزیزم :-)
صبح
آره دیگه حیف:))) ایندفعه میرن سراغ خانم دکتری که دیگه طرحشو تموم کرده باشه:)) 
خوشحالم می کنن!
ویدا
عجب زمونه ای شده.هوپ از تو بعیده که اصلا خواستگار راه بدی چه برسه این چندشا رو..چرا یه پسر خوب واسه خودت پیدا نمیکنی؟ 
این ها به مرحله ی آشنایی هم نرسیدن چه برسه راه دادن و چای دم کردن!
توی شهر محروم و غریب، قاطی این همه بیمار سیبیلو، پسر خوب پیدا میشه؟! :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan