سِرتِقه، ولی دوستش دارم...

  • ۰۸:۴۷

باورتون نمیشه تا چه حد برای رسیدن آخر هفته و رفتن به سینما با برادرجانم، لحظه شماری می کنم. قراره بریم " آینه بغل" رو ببینیم. البته من دفعه ی دومم میشه. دفعه اول در کنار لحظاتی که با چشم های خیس از اشک در اثر خندیدن زیاد، فکر می کردم چقدر فیلمش بی مفهوم ولی خنده داره، به خواهرم می گفتم جای داداشمون خالیه که صدای خنده های بلندش، کل سینما رو بلرزونه! آخرین بار  "بارکد" رو با برادرجان توی سینما دیدیم و در خیلی  از صحنه ها من از صدای خندیدنش خنده ام می گرفت. عزیزززم دلم برای سرتق بازی هاش تنگ شد! هفته ی پیش، خواهر و برادرم گفتن هوس اسنک خونگی کردن و خب ما جفتشون رو فرستادیم داخل آشپزخونه و گفتیم این گوی و این میدان! درسته هر دو خیلی به من کنایه انداختن که تنبل خانوم! پاشو تو هم بیا کمک، ولی من سنگرم رو حفظ کردم و گفتم: اولا من خسته ام بعد از یک هفته کار و دوما من مهمونم الان اینجا! نتیجه ی کارشون عالی بود و میشه گفت حتی دلم برای طعم اسنک "خواهر-برادر پَز" هم تنگ شده...



  • ۹۲۷
مستر صفری
سلام:)
محبت خواهر، برادری تو کل پستت موج میزنه:)
سینما رفتن با اعضای خونواده خیلی کیف میده، ولی من سینما نرفتم تا حالا، ولی تئاتر رفتم، من خودم میونم با سینما خوب نیست چون برم اونجا مطمئنم از اول تا آخر فیلم خوابم و حوصله همراهم رو سر میبرم.
این «سرتق» توی کدوم لهجه ها بیان میشه.
و کلا تو سینما آخر هفته با لبخند های برادر جانت بهت خوش بگذره هوپ بانو:)
«قدر داداش و خواهرت رو خیلی بدون، این ها بهترین هم دل های زندگیتن»
و من میونم با اسنک و هر چیز سرخ کردنی خوب نیست ولی خیلی زیبا طراحی و اماده خوردن شده دست خواهر و برادرت بخاطر این هنرمندی طلا.
خدا همواره همراه تک تک لحظه های زندگیتون:)
سلام خوش اومدین
من تک و توک تئاتر رفتم ولی اکثر فیلم های پرفروش ایرانی رو توی سینما می بینم.
فکر نمی کنم مربوط به لهجه خاصی باشه خیلیا میگن یعنی: بچه پررو، لجباز
ممنونم، حتما قدر خواهر و برادر کوچیکم رو می دونم. 
تزئینش کار خواهرمه. شیطون بلا
:-)
مریــــ ـــــم
الان تکلیف منی که هوس اسنک کردم چیه؟؟
تنبلی رو کنار گذاشته و برای شب واسه کل اعضای خانواده درست می نومایی!
جناب دچار

+ منم متاسفانه بلند میخندم توی سینما :)
میخام بگم که ماهم میریم
:-)))
واسه آینه بغل همه بلند بلند می خندیدن ولی من می دونم داداشم از همشون بلندتر می خنده!
حامد سپهر
به به نوش جونتون
خواهر برادریهاتون مستدام
واسه هر خونه ایی یه بچه ی پر انرژی اینجوری لازمه:)
خیلی ممنون
البته متاسفانه حجم بالایی از انرژی اش توی شبکه های مجازی و گیم نت هدر میره.
صبا مهندس
چه جالب که تفریحاتت با خواهر برادرته خیلی برام جالب بود
اکثر تفریحاتم با خواهرمه چون مثل یک دوست صمیمیه واسم. داداشم ولی توی سن بلوغشه و از همه تفریحات ما استقبال نمی کنه!
مهرداد
خدا  حفظشون کنه.
انصافا با سلیقه هستن.ببینید  چه خوشگل درست کردن!!


مرسی، ان شاالله
کار خواهرجانمه این تزئین ؛-)
صبح
چه خواهر خوش سلیقه ای
قربونش برم :-))
پسر شجاع
بردار و خواهر داشتن خیلی نعمت بزرگیه :)
ما که محرومیم از این آپشن...
ولی شما قدرشو بیشتر تر بدونید ^_^
بله
آخییی
چشم :-)
هانیه
میدونی من فکر می کنم داشتن داداش یا همون برادر یکی از بزرگترین نعمت های دنیا است خدا رو شکر که منم مثل تو داداش دارم:)
البته من دوست داشتم برادرم بزرگتر بود ازم. ولی عاشق همین داداش کوچیکه هم هستم...
معلوم الحال
واقعا چطور دلتون اومد همچین چیزی رو بخورین؟؟؟  من با دیدن این شاهکار تو چشمام جمع شد (صدای قار و قور شکم) 
چی جمع شد؟! :دی
سس سفیدش رو با نوشابه قاطی کرده. عین این فست فودی ها
معلوم الحال
اشک :))
تف تو این کیبوووووورد. یا اشتباه مینویسه. یا اصلا نمی نویسه :/
عذرخواهی کن از خانم دکتر :O
-عذرخواهم!
یه بار دیگم اشتباه نوشته بود کیبوردتون. چی بود؟! آهان آمالگان! :-))))
پذیرفته شد، دیگه تکرار نشه :دی
x
خواهر / برادر بزرگتر و پایه , گلی است از گل های بهشت :) 
من ُ به خواهری قبول می کنی هوپ ؟! 
خواهرم همیشه میگه با اینکه آرزو داشتم یه داداش بزرگتر داشته باشم، ولی کلی به دوستام پز خواهر بزرگ داشتنم رو میدم...
بلی عزیزم، فقط یه کم از مجهولی دربیا ایکس جان خواهرت بشناستت :-)))
معلوم الحال
کیبورده . تقصیر من نیست :))
خب منم عذرخواهی اوشون رو پذیرفتم!
معلوم الحال
بزارید تا اینجا اومدم یه سلامیم عرض بکنم خدمت خانم X
خوب هستین؟ خوشین؟ سلامتین؟
ببخشید ما فرصت نمی کنیم بهتون سر بزنیم (عرق شرم)
:-/
ایکس خانوم با شمان مثل اینکه
آسـوکـآ آآ
همیشه در کنار خونواده شاد باشی بانو جان :)
به هم چنین و ممنون آسوکا جان
x
هوپ میدونی ؟
من برادر بزرگتر دارم اما خواهر بزرگتر نه 
قطعا داشتن برادر بزرگتر خوبه اما داشتن خواهر بزرگتر بهتره واسه یه دختر . چرا ؟ چون پسرا ازادی هاشون بیشتره و ترجیحشون هم بیرون رفتن و مسافرت رفتن و گذروندن اوقات فراغت  با دوستانشونه یعنی عملا وقت زیادی رو با خانواده نمیگذرونن و خواهر برادر کوچیکترشون خیلی احساس تنهایی می کنه . 
یه برادر پشتیبان ِ قدرتی قوی ِ یه جورایی میشه گفت یه پدر در مقیاس کوچیکتر . اما یه برادر بزرگتر هیچ وقت نمیتونه پشتیبان عاطفی خوبی باشه یا حرف خواهر یا برادر کوچکترش رو بشنوه و پای صحبتشون بشینه و وقت انچنانی باهاشون بگذرونه . 
حالا از مزایای برادر بزرگتر داشتن : 
که ادم جنس مذکر رو خیلی زیاد میشناسه چون مشت نمونه ی خرواره :)))  بدیش هم اینه چون جنس مذکر رو می شناسه نمیتونه راحت زیر بار ازدواج بره 

و در نهایت به قول مامانم : هر چیزی خوبش ,خوبه !هم خواهر بزرگتر خوبه هم برادر بزرگتر به شرط این که از نوع خوبش باشن :) 

دقیقا جفتشون خوبن اگررر از نوع خوبش باشن.
نمیدونم از بس همیشه دوستها و همکلاسی هام تعریف داداشای بزرگترشون رو کردن یا توی تی وی هی داداش بزرگ های مهربون رو نشون دادن این تفکر در من شکل گرفته.

x
سلام از ما ست جناب معلوم 
ممنون . شما چطورین ؟ اوضاع خوبه ؟ هم دانشگاهی زیستی رو با دمپایی ابری خیس زدید ؟😁
خواهش می کنم شما سر نزده عزیز هستید :) 
جواب خصوصی: خوشبختم عزیز همشهری! فقط فریبا کیه؟! :-))
دست نویس
بارکد فیلمش جالب بود؟، یعنی بخرمش؟
من تو سینما راحتم، بعدخونمون، خونه دومِ منه :)
اسنک هم با روح و روان من بازی کرد
آره فیلم خوبی بود تقریبا!
پس مثل داداش من هستین ؛-))

x
مسائلی که مطرح کردم منافاتی با مهربون بودن ندارن ^_^
مثلا همین برادری که من چندان نمی بینمش و بیشتر اوقات فراعتش خونه نیست بی اندازه مهربونه ,مهربونیش تو همون کم دیدنش هم هست .  مثلا بهترین هدیه هامو من از برادرم گرفتم چون دقت خاصی داره تو انتخاب هدیه ی مناسب واسه ی هر ادم . شده شب خوابیدم صبح بیدار شدم دیدم یه خوراکی فوق العاده خریده یا یه هدیه ی کوچولوی خوش حال کننده گذاشته رو میز کنار تختم . 

-------
عایا اسمت اشتباه تو ذهنم بود ؟! عایا چرا ؟! :)))) شرمنده خلاصه نمیدونم چرا همش فکر می کردم اسمت " فریبا" باید باشه از اثرات پیریه :)) 
الان خجالت کشیدم که :-))))
خدا حفظ کنه واسه تو و خانوادت برادر مهربونت رو...

آره :-))) اصلا نمیدونم چرا فریبا توی ذهنت ثبت شده! فریبا اسم مجازی یکی از دوستهامه :-)))
تی رکس
ای مردم آزار :| بگو اگه گشنتونو وا نکنین وبمو خب :دی
:))))
تازه نصفه شب هم باز کردی و دیدی :-))))
معلوم الحال
سلام مجدد خانم  X
حقیقتش نددیدم قیافه نحسش رو د: (خداروشکر)
قربان شما .. 
مگه اینکه خانم اُمید (بنا به توصیه اکیدتون پارسی را پاس گذاشتم) پست ساندویچی بزاره ما سعادت دیدارتون نصیبمون بشه. 
خانم امید ؛-)))))))

étoile
نمیدونم چرا خواننده خاموش شدم :/
کامنتم نمیاد :/
ولی هر روز سر میزنم
آره حواسم هست که کم پیدایی! 
فریبا
واااای من رژیمم. چقدر خوشمزه به نظر میرسن چقدر لذیذ چقدر خوب چقدر ررر....
خودم هم نمی تونم نگاه کنم بهشون. خیلی دلبرن لامصبا!
دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
لذت بردیم ممنون
خواهش میکنم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan