به چشم خاله ای، چه قدی کشیدی!

  • ۱۴:۴۰

هنوز نمی دونم چه فرآیندی اتفاق میوفته در ذهن چموش من و حواسم کجاست وقتی که به مرد بالای سی سال و دختری که فقط یک سال از خودم کوچیکتره یا زنی که جای مادرمه، میگم: " باز کن دهنت رو خاله! "

بعد از این جمله، برای چند لحظه سکوت سنگینی حکم فرما میشه و بعد بلااستثناء خودم و بیمار و دستیارم می زنیم زیر خنده. حالا نخند و کی بخند. 


+ دقیقا نمی دونم چِمه ولی نوشتنم نمیاد. این پست کوتاه رو نوشتم تا ببینم حال و هوای نوشتنم برمیگرده یا نه.


  • ۵۳۴
قـ د ح
سلام :)
سلام ؛-)
قـ د ح
ممنون خاله:)

ببخشید ! ممنون خانم دکتر
چرا ممنون؟
حامد سپهر
خا :))))))
بعضی وقتام میگیم خاب!
جناب دچار
برو توی پست گندم یه تمجیدی از دستپختت کردم :/
دیدم! :-/
دلتون بخواد بخورین دستپخت من رو! حرف نداره :-)))
life around me
این که خوبه،،،اوایل استاجری با با مجتبی همگروهیم رفتیم تزریقات آمپول بزنیم،مجتبی با یه متر ریش به بچه میگفت خاله جون گریه نکن درد نداره😂😂😂😂😂
حالا من یه ریز دارم به بچه ها میگم خاله جون، حق دارم اشتباه کنم اون دیگه چرا :-)))))
هانیه
به مرد بالای سی سال میگید دهنت رو باز کن خاله مرد چه واکنشی نشون میده؟؟:))
به روزهای خوبت فکر کن تو مطب نشستی داری طبابت می کنی امید به زندگی میره بالا
گفتم دیگه، اول شوکه میشه بعد میخنده و بعد قشنگ باااااز میکنه!
ببین الان هم شرایط نسبتا مناسبی دارم، همون تنهایی اذیتم میکنه.
my life
خاله :))))
؛-)))))
جناب دچار
بخاطر مهرماهی بودنته شاید :)
یعنی آشپزی شمام خوبه؟
عمرا
قـ د ح
ممنون دیگه یعنی سپاسگزار یا به عبارتی متشکر

بالاخره وقت گذاشین ، زحمت کشیدین پست نوشتین :)

اون هم با این همه مشغله !

تازه خبردار شدم نمک اعظم بیان هم بودین (تو مسابقه آقای تد )

بلاگر برتر هم بودین :)

امروز هم به درجه "خاله" نائل شدین

من نباید یه تشکر خشک و خالی کنم ؟؟!
ممنون خاله دکتر بزرگوار

امیدوارم قانع کننده بوده باشه :))
:-)))
این خبرا رو از کجا شنیدین؟ پست های قبلیم رو خوندین؟
قانع شدم. فقط مونده بود اینجام خاله صدام کنن :-)))
life around me
چون من داشتم میگفتم خاله،بعد اون بیچاره هم هول کرده بود زد تو کوچه خاکی:))
خدای من :-))))))

معلوم الحال
ّباز کنم خاله؟ :)))
باز کن! -_-
معلوم الحال
حال و هوای نوشتن خانم امید، برگرد 
امیدوار بهتره ها، دخترونه تره
شارمین امیریان
سلام.
معلومه بیشتر تو حال و هوای بچه هایی هستی که میان پیشت. =)
سلام خانم دکتررر
آره به همین خاطره. ولی خیلی ضایعه خدایی به آدم گنده هام بگم خاله!
آرزو ﴿ッ﴾
نبینیم امید به زندگی بانو هوپ اومده باشه پایین! :) امیدوارم هرچه زودتر حوصله‌هه بیاد سرِ جاش :)
شاید نباید لفظ امید به زندگی رو به کار می بردم. در واقع زندگیم خیلی یک نواخت شده و همین کسلم کرده.
قربانت عزیزم
معلوم الحال
یجوری  -__- کردید که اشک تو چشمام جمع شد :(

باشه، هر طور صلاح میدونید؛ امیدوار. ولی امید قشنگ تره هااا. 
ابهتم گرفت حتما شما رو :-)))
امید اسم پسره، دهه!
مهرداد
سلام دکتر هوپ.
این نشون میده کودک درون هنوز فعاله....
چه خوب میشه تا سالیان دراز حفظش کنید...
اگه من جای بیمارای شما بودم مثل مهران مدیری یا انصاری به دوربین نگاه میکردم. :)
سلام
فعاله و کسل!
تو دلشون میگن چقدر گیجه این دکتره!
مصطفی فتاحی اردکانی
حال و هوای غربته؛ چیزی نیست حل میشه ایشالا.
همین نوشتن حتی می تونه راه حل باشه
دقیقا همینه
بله می تونه ولی نه همیشه
مسـ ـتور
از خداشونم باشه شما خاله شون باشید
یه خاله ی جوون و خوشگل و مهربون ((:

خا برای شمالی هاست هاااا D:
اون کسی که بهتون گفت خا احیانا شمالی نبود؟!
کاش همه ی اینایی که میگی، باشم مستور جان :-.*

نه از اتفاق دوستم جنوبیه، این خا رو من توی دهانش انداختم، ولی خودم هم شمالی نیستم! ؛)))
معلوم الحال
امید اسم پسره. خانم امید که دخترونه ست .. شما مامان امید نشنیدید؟ :)
مامان امید :-)))))
هرجور راحتین اصن! 
دکتر یونس
کتاب بخون. با آدمای توی کتاب سفر برو، زندگی کن، درد بکش، بخند، عاشق شو، بجنگ، پرواز کن.. کتاب خیلی خوبه. اینجور وقتا فقط کتاب جواب میده. لش کنی رو مبل، چای بخوری و کتاب بخونی.. 
فیلم و سریال می بینم، کتاب هم خیلی می خونم، تف به ریا تا اینجای سال ٩٦، ٤٤ تا کتاب خوندم. ولی نمیدونم چیه که باز هم حس می کنم یه چیزی کمه! و اینه که بی حوصلم می کنه.
فریبا
خیلی باحال بود خاله هوپ جانم . 
فدات بشم عزیزم
هعیییی یه زمانی تو مامان فریبای من بودی، الان من خاله تو شدم؟!
دکتر یونس
خب معلومه یه چیزی کمه. ولی تا وقتی که اون چیز اصل رو پیدا کنی و خوشبخت بشی نه بدبخت! سعی کن از تکنفره بودن خودت استفاده کنی و بهتر و بهتر بشی.. ما علی رغم 3 میلیون مجرد و وضع ازدواج و طلاق 3 از 6 جامعه مون هنوز فکری به حال این مشکل جوونها مون نکردیم. علوم انسانیمون مُرده! هیچ مهارتی نداریم که حتی روش مطالعه کنیم و آموزشش بدیم. یا آسیب شناسی کنیم و راه و چاه دربیاریم.. گویا در فرهنگ مشرق زمین زن طفیلی وجودِ مرد هست و حتی برای احساس خوشبختی و خوشحالی بهش احتیاج داره! باز مردها کمی وضعشون بهتره یا اینطور به نظر میرسند! خنده داره اما این باور چنان به سلولهای مغز و فرهنگ ما تزریق شده که وقتی همه شرایط زن خوب هست، باز بی حوصله است! چون خودش رو ناقص میبینه.
بعدش میخوان به هر قیمتی برای فرار از این حس ازدواج کنن و نتیجه یه ازدواج بدون تعقل و نامناسب معلومه چیه. دختر بی دفاع از چاله به چاه میفته.. یا تحمل میکنه یا طلاق و تنهایی و یه دور باطل.. 
پس همون کتاب بخون:) هزینه و خطرش کمتره. هرچیزی به وقت خودش رخ میده. درختا به وقتش گل و میوه میدن حتی اگر باغبون باغش رو تو آب خفه کنه! 
درست میگین آقای دکتر
ایمان دارم تا وقتی دختری خودش رو کامل نشناسه و تا وقتی تنهایی نتونه حس خوشبختی داشته باشه، بهترین ازدواج رو هم بکنه باز راضی نیست و حس میکنه یه چیزی کمه.
خودم فکر میکنم از این روند تکراری روزهام، خسته و کسل شدم. کما اینکه روزهایی که کیس های جدید بین مریض هام پیدا میشن، اون روز تا اخر شب شارژم و حس میکنم مفید بودم.
صبح
سلام خاله:)) شما از اون خانم دکترایی هستین بیماراتون با شما حال میکنن درست میگم خاله؟
سلام :-/
نه همشون! معمولا با هر کس طبق رفتار خودش عمل می کنم. اگه ببینم خوش رفتارن میگم و میخندم باهاشون ولی وقتی ببینم بی ادب و پرروان، ساکت و جدی کارشون رو می کنم تا تموم بشه و برن!
تی رکس
این خا واسه کوجاییاس؟؟
تنهایی کلا کسل و کرخت میکنه آدمو!
میگن مال شماله
واقعاااا کسل و کرخت، بازم شکر اکثرا همخونه هام هستن.
صحرا
سلام دکتر هوپ
امیدوارم زود زود برگردین به حال خوبتون
بهتر از قبل
سلام
حال بد من دوره ایه، دیروز ناراحت بودم، امروز انرژی گرفتم از مریضام و همخونه هام خوب بودم...
زیرزمینی
واقعا جریان چیه امید به زندگی همه ما طرحیا اومده پایین؟
نمی دونم واقعا. شاید رشته های دیگه هم بعد از فارغ التحصیلی و سر کار رفتن، همین حس رو پیدا کنن ولی من اینجا و بین دوستام می بینم که هیچ کس راضی نیست و همهههه فقط میخوان تموم بشه!
صبح
اگه بیشتر از دو  سئوال راجع به دندان بپرسیم جواب میدین؟
بپرسین بتونم جواب میدم.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan