هوپ!

  • ۰۱:۵۷

این حساسیت فصلی واقعا اذیت می کنه، کاش بعد زمستون می گفتیم: هوپ!

 #اشکان_مدیری


+ بیچاره شدم از بس آبریزش چشم و بینیم رو کنترل کردم! :-/

  • ۵۷۵
Behnam BN
شما آبریزش بینی داری ، من تمام بدنم میخاره :///
خیلی بده ، کسی هم نیست اون نقطه ی کور کمرمو بخارونه 😂😂😂 ^_^
برای رفع خارش ستیریزین به شدت توصیه میشه.
life around me
الان همه همین مشکلُ دارن.من بسکه بالاسر مریض فین فین کردم خودم خجالت میکشم:/
من اگه کلرفنیرامین نخورده از خونه بزنم بیرون باید فاتحه ی خودم رو بخونم! :-/
** دلژین **
من از اوایل بهمن شروع میشه 
بارون که بیاد شدت میگیره 
تا اواسط فروردین 
امسال همون اوایل فروردین بهتر بودم 
اما دیروز رفتم باغ گیاه شناسی ، الان با چشمای قرمز و اشک آلود و تنی پر از کهیر در خدمت شما هستم 😂😂😂😂
اون وسط خودم رو هعی مثل پسر عمه زا میخاروندم 
وای کهیر که خیلی بده! 
تو حساسیت فصلی بهاریت طولانیه من حساسیت فصلی پاییزیم! از اواسط تابستون تا اواسط پاییز باز بیچاره ام!
پسر عمه زا :-))))
مهرداد
آنتی هیستامین شاید به کار آید؟!!!
خوشبختانه بنده هیچ حساسیت فصلی خاصی ندارم . درد سری هست هااااا

آنتی هیستامین روی من اثر نداره دیگه، داروهای قوی تر باید بندازم بالا!
خداروشکر کنین، من هوای سرد اول صبح بزنه توی صورتم به قدری از چشمام اشک میاد که باید به همه توضیح بدم گریه نکردم!
مستر صفری
نکنه این دندان درد عقل من هم حساسیت فصلی باشه!
پسر دایی بنده تو این فصل به گل ها حساسیت داره ولی من کلا به دود خیلی حساسم:((
مگه فصل به فصل دندونتون درد میگیره؟
گرده گل و گیاه بهاری، هرای آلوده، یک سری از میوه ها، هوای سرد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Behnam BN
😨😨، از کجا میدونی ؟؟؟ :////
مثل اینکه خودم پیر این راهم ها!
مستر صفری
بهار و کلا این تابستونی خیلی اذیتم میکنم ولی زمستون نه خبریش نیست و من باید برا تابستون بعدی این درد و نگه ندارم:)

و من هم بخاطر این تازه حساسیت هام قید کلی خوراکی رو زدم و چایی رو هم نمیخورم بیشعور
یاد گرفت گلویم را بسوزاند، نامرد:(
من نمی تونم از خوراکی های حساسیت زا مثل خربزه و انگور و غیره بگذرم. میخورم بعدش آب جوش و کلرفنیرامین :-)))
ولی باز هم گلو و گوش درد میگیرم :-/
فرزانه شین
وااای از حساسیت...وای!):
من هم حساسیت پاییزی دارم هم بهاری!یه جورایی نصف سال دیگه!))):
دقیقا مثل منی شما پس :-)))
جناب قدح
سلام خانم دکتر کم پیدای بیان  :)

خدا بد نده ؟ چی شده آبجی ؟

این همه دستمال کاغذی مصرف کردین ؟؟؟

من چن ساله گرفتار این آلرژی هستم ...


راستی میلاد حضرت امیر علیه السلام و روز پدر هم مبارک :)
سلام جناب قدح، خب عید و دید و بازدید و سفر و غیره وقت نمیذاره که بنویسیم.
اگه کنار هم بذارن دستمال کاغذیام رو بیشتر هم ازینا میشه!
ای بابا درد همگانی شده که!

ممنون عید شما هم مبارک باشه :-)
میس تیچر
کاشکی خارش و اینا بود
مال من توی چشمم شدیییییییییییید دردمیکنه قطره مطره هم اثر نمیکنه همینجوری میسوزه ازش آب میاد
زرتی هم عطسه میکنم همش
چشم درد -_- 
ای بابا! من از ترس اینکه مواد آرایشی نیان پایین هیچ وقت پلک پایینم رو نمیتونم آرایش کنم :-))))
هعی هم باید توی این ایام به بقیه بگی سرما نخوردی، آلرژیه نترسین واگیر نیست!
مهرداد
سلام بر دکتر هوپ . دندانپزشک بیان .
ضمن شادباش  ایام سال نو  و تولد امام علی (ع) خدمتون عارضم که.
1.یا دندان ها جنس های مختلف دارن . آیا تعداد دفعات مسواک زدن در خرابی دندان موثر است.من سه وعده مسواک می زنم و دوستان میگن باعث میشه دندونات میناش ساییده شه؟؟؟؟
2.اگه انیمه یا فیلمی سراغ دارید که طریقه ی صحیح مسواک زدن رو نشون بده ممنون میشم اشارتی بفرمایید.

البته در اینترنت میشود سرج کرد.لیکن چیزی که مورد تایید یک دندانپزشک باشد مورد اعتماد است .
قبلا خواسته بودید که در این زمینه یادآوری کنم .
لیکن از آنجا که سرتان شلوغ است و ایام عید .هر وقت صلاح دانستید ، پست بگذارید.

موفق که هستید . موفق تر باشید. :)
سلام به شما
خیلی ممنون عیدهای شما هم مبارک
١- فقط اگر فشار بیش از حد به دندون وارد کنین، طوری که مسواک هاتون سریع خراب میشه و طوق دندونهاتون سایش پیدا میکنه، نشونه ی اینه که صحیح مسواک نمیزنین.
٢- بله این لینک رو ببینین. بهترین روش مسواک زدن برای بالغین با لثه های سالم روش modified bassه
روش bass:مسواک رو با زاویه ٤٥ درجه حد فاصل لثه و دندان قرار میدین و ده بار به صورت ویبره ی درجا مسواک رو تکون میدین.
روش modified bass: مسواک رو با زاویه ٤٥ درجه حد فاصل لثه و دندان قرار میدین و ده بار به صورت ویبره ی درجا مسواک رو تکون میدین. دقت کنین که ما نمیخوایم سایش ایجاد کنیم، پس با نیروی متوسط این کار رو انجام میدیم. بعد ١-٢ بار مسواک رو به سمت لبه ی دندان میکشین. 
این روش هم لثه رو ماساژ میده و هم به خوبی دندون ها رو تمیز میکنه.
همیشه یک نقطه حرکت تعیین کنین و حواستون باشه از کجا شروع کردین. مثلا از بالا خلف راست شروع میکنین تا سمت چپ، بعد سطح داخلی چپ بالا خلفی رو میزنین تا سمت راست و بعد سطح جونده. فک بالا که تموم شد میاین سراغ فک پایین.

مهربان
معتاد
دوباره اینو گفت! :-/
ام اسی خوشبخت
الان کسی پیدا میشه حساسیت نداشته باشه؟
من به ریزگردها حساسیت دارم, تابستون و بهار و زمستونم نداره, هر موقع ریزگرد باشه یک سره عطسه و ابریزش بینی و سوزش چشم و ... . دکترم چند سال پیش گفت همه مردم بزودی دچار حساسیت میشن. و من هر روز شاهد تحقق حرفش هستم.
راستی تا حالا بخور بابونه رو امتحان کردید؟ جایی میخوندم ضدحساسیته اما خودم امتحان نکردم.
دقیقا الان انگار اکثر مردم دچار حساسیت شدن و بیشترش بخاطر همین آلودگیه که شما میگی.
نه راستش، تا حالا نشنیده بودم.
Behnam BN
مگ تو هم خارشت میگیره :/// ؟؟؟

گفتین خارش میگیرین و من هم راهکار دادم بهتون، دیگه انقدر تعجب نداره.
Behnam BN
:)))) 
آره خخخ ، ببخشید :))))
خواهش می کنم
مهرداد
ممنون بابت توضیحاتی که در مورد مسواک دادین.
🙏
خواهش میکنم قابلی نداشت.
جناب دچار
پسر عمه زا :))
:-))
عه آواتارتون عین مترسک شده!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan