کیست مرا یاری کند؟! + بعدا نوشت: آقا حل شد!

  • ۲۰:۴۴

نه تنها تل-گرامم کار نمی کنه، بلکه هیچ کدوم از فیلترشکن هام هم کار نمیکنن! البته تل-گرام تک و توک با وایفای خونه وصل میشه که یعنی فقط آخر هفته ها دسترسی دارم بهش و وقتی برم شهر محل طرح با اینترنت گوشیم به هیچ جا نمی تونم وصل بشم. از طرفی به اپ استور( که همه برنامه های آیفون رو از اون دانلود و آپدیت می کنم) هم دیگه اصلا نمی تونم وارد بشم! بهم فیلترشکن معرفی کردن، دانلود همشون توی اپ استوره. تناقض اعصاب خردکنیه! اینه که واقعا مستاصل شدم و نمی دونم چکار کنم. کلی گروه و کانال مفید دندونپزشکی داشتم همشون رفتن هوا، یک سریشون رفتن توی اپلیکیشن گپ که یعنی بهترین اپلیکیشنه ایرانیه. نصبش کردم و موندم بهش بخندم یا جدیش بگیرم؟!

کسی میدونه چطور می تونم وی پی ان مناسب ios بدون اینکه نیاز به ورود به اپ استور داشته باشه، دانلود کنم؟!

+ این ها به این فکر کردن که با این کارهاشون روز به روز بیشتر باعث نفرت ما میشن؟! 

++  ترسیدم تل-گرام رو سر هم بنویسم بیان تنها جایی که واسم مونده رو هم فیلتر کنن.

+++  بعدا نوشت: مرسی از دوست عزیزی که با سعه ی صدر به نابَلدی هام گوش داد و در آخر مشکلم رو جوری حل کرد که به نظرم انقدر پیچیده بود که متوجه نشدم چی شد! ولی حل شد آقا، حل شد! منم در عوض قول دادم تنبلی رو کنار بذارم و به زودی در چالشش شرکت کنم! 

  • ۷۵۷
جناب قدح
سلام :)
الان میگم بچه ها بیان اینجا رو هم فیلتر کنن ...
سلام
:-/
tiktik tiki
چطور اپ استور باز نمیشه؟؟:(((((
ینی با اینترنت سیم کارت وصل نمیشه؟؟اخه با وای فای باز میشه🙈
بنظرم برین جایی که نرم افزارمیریزن(بهتره ببرید همونجاکه خریدین)اوناخودشون میریزن براتون فقط یه مشکلی که هست با اپل ایدی خودشون میریزن و اینکه شما واسه اپدیت کردن اون برنامه رمز میخاین که بهتون نمیدن:دی ولی بنظرم رفتنش ضرر نداره
به هیچ وجه باز نمیشه واسم. نه با نت سیم کارت نه با نت خونه!
قبلا بدون وی پی ان باز میشد ولی برای دانلود برنامه ها باید وی پی انم رو روشن می کردم. الان باز نمیشه اصلا و این طور که پیش بره باید گوشیم رو عوض کنم...
یعنی برم بگم با اپل ایدی خودشون واسم فیلترشکن بریزن؟ بقیه برنامه هام با اپل ای دی خودمه، مشکلی پیش نمیاد؟ 
ام اسی خوشبخت
خودتونو ناراحت نکنید، کم کم همه مجبور به مهاجرت از تلگرام هستن. استفاده از فیلترشکن و VPN هم دوره کوتاهی داره، چون اس ام اس های تلگرام دیگه به دستمون نمیرسه و این یعنی اکانت جدیدی بهش اضافه نمیشه و در صورت خروج از اکانت هم بازگشتش ممکن نیست. وعده های پاول دورف رو هم جدی نگیرید، پروژه جدیدش برای دور زدن فیلتر به این زودی ها جواب نمیده.
فعلا باید منتظر باشیم ببینیم مقصد بعدی کجاست!
کسی به عشق و نفرت ما اهمیت میده؟
خودم آیفون ندارم اما از دوستان آیفون دار سوال میکنم.
آره در نهایت مجبوریم همه به مهاجرت ولی در کل من می ترسم با این روند گوشیم هم دیگه به دردم نخوره و از طرفی حوصله ام توی شهر طرح واقعا سر میره چون همه تلگرام دارن هرچند با فیلترشکن ولی من نه!
هیچ کس اهمیت نمیده. فکر کنم هیچ فرقی دیگه بین ما و مردم کره شمالی نمونده!
ممنونم عزیزم
آبان ...
قفس طلایی اپل :)
حالا اینا به کنار من اصلا فیلتر نیستم ..
با وای فای خونه که کار میده ::پارس انلاین 
امروز با ایرانسل هم کار داد 😎
توی ایران قفس شده! اگه میدونستم به فاصله کوتاهی بعد از اینکه خریدمش ترامپ ایران رو تحریم میکنه و انقدر مشکل واسه اپل پیش میاد پولم رو خرج گوشی دیگه ای میکردم! :-/
خوش به حالت پس من الان با هیچ نتی نمیتونم وصل بشم.
بنفشه ❤
من جونم در بره تن نمیدم به اپ های ایرانی:| 
نصب نکن تو ام-_-
مجبورم برای پیگیری گروه های مفیدم این کار رو انجام بدم. وگرنه گمشون میکنم.
مهرداد
 برو سراغ یک آشنا شاید بتونه کمکت کنه
http://1ashena.ir/
یعنی در این مورد اطلاعات داره؟ باشه حتما
بهروز ...
ایرانیا هم خوبن
عالی نیستن. اما کار راه اندازن

والا توی یعنییی بهترینشون عضو شدم و پر از باگه! 
مهرداد
ممکنه بد افزار  وارد گوشیت کنن، از هرکسی  فیلتر شکن نگیر
باید برم همونجایی که ازش گوشیم رو خریدم. مطمئنه. مشکل اینه روز تعطیله و باز نیست و من دارم دوباره میرم شهر طرحم...
tiktik tiki
والا من الان به شک افتادم دوباره امتحان کردم وحتی اپدیت کردم نمیدونم از شما چرا اینطوریه
نه ببینید اگه برین، اگه از اپل ایدی شما استفاده نکنن واسه دانلود، با ایدی خودشون براتون برنامه میزین در این صورت واسه اپدیت اون برنامه باید همش برین اون مغازه ولی میتونید بعد از اینکه برنامه ریخت(چون اونا بهترمیدونن چه برنامه ایی کارامدتره واسه همین گفتم برین)خودتون پاکش کنید و با ایدی خودتون دوباره دانلودش کنید
گوشیت رو کی خریدی؟ من وقتی خریدم دقیقا چند روز بعدش/ قبلش ترامپ اپل رو محبور کرده بود ایران رو تحریم کنه. واسه همین کلا اپ استور با وی پی ان واسم باز میشد. الان همون هم نمیشه! :-(((
وای آره این راه مناسبیه. امروز که نیست فرد مورد اعتمادم یک هفته دیگه باید با این شرایط سر کنم...
بهروز ...
مگه تلگرام از همون اول بدون باگ بود؟

کم کم درست میشن

یه کم صبر به جایی بر نمی خوره

ایتا فکر کنم نسخه ios نداره. وگرنه کپی تلگرام هست. چک کن شاید ios اون هم اومده باشه
نه 
ولی الان همه با فیلترشکن توی تلگرامن و کسی توی نرم افزارهای ایرانی نیست! نه ایتا نه گپ و نه سروش! گپ رو هم فقط واسه اینکه در جریان باشم آخر سر کجا میرن گروه های مربوط به رشته ام عضوم وگرنه همون رو هم نمیرفتم.
انقدر اذیتمون کردن و بهمون دروغ گفتن که به هیچ چیزشون اعتماد نداریم چرا باید به این پیام رسانهاشون اعتماد داشته باشیم؟! 
متاسفم که انقدر عصبانیم و نمی تونم قانع بشم.
tiktik tiki
امیدوارم درست بشه:((( اخه خیلی بده این همه پول دادین یهو بخاطر یه همچین مسئله ایی مجبور باشین گوشیتونو عوض کنید😔
ممنونم
دقیقا همینش میسوزه من رو! یک سال پول اینترنیم رو جمع کردم تا خودم گوشی مورد علاقم رو بخرم و الان اگه اوضاع همین طور پیش بره باید با کلی ضرر گوشیم رو عوض کنم...
خیلییی عصبانیم
بهروز ...
عوض کردن گوشی نمی خواد که

بالاخره همه مهاجرت می کنن به یکی از داخلیا

یه کوچولو طول میکشه

در مورد اعتماد نداشتن و ...

یه پستی فکر کنم دیروز پریروز با اسم فیلترشکن نوشتم. از این دیدگاه هم به نظرم ادم ببینه بد نیست
یک کوچولو برای کسی که تنها توی یک شهر دیگه است و خانواده و فامیل و دوستاش شهرای دیگه هستن، بیشتر از یک کوچولو طول میکشه! 
پستتون رو خوندم. واتس اپ دارم ولی حتی اون هم به خوبی تلگرام نیست. از طرفی مطمئنم اون رو هم به زودی فیلتر میکنن پس نمیشه بهش دل بست. سروش رو که عمرا نمیرم. گپ رو هم دیروز تالا درگیرم باهاش هعی به خودم میگم صبور باش عصبانی نباش...
tiktik tiki
عه  من بیشتر ازشما خوشحال شدم😊 پس حتما ببریدش جایی که خریدین قطعاااا کمکتون میکنن
ایشالله که هیچی نیس😉
خوشحال شدی؟ نگرفتم چی شد!
ان شاالله 😭😭
دریا _ گاه نوشته های من
آپدیت کن شاید آپ استور باز شد 
مشکل اینه آپدیتهام همه شوت داده میشن به اپ استور! نه دیگه میتونم برنامه دانلود کنم نه اپدیت :-/
گیری کردم به خدا
** دلژین **
من همچنان با wifi با قدرت متصلم 😂
توی خونه چند ساعت نهایت با وای فای وصل بشم، شهر محل طرحم که وای فای ندارم پس باید بگم خوش به حالت
tiktik tiki
فکر نکنم !
:-(
♫ شباهنگ
من با همراه اول و هات اسپات شیلد می‌تونم برم تلگرام.
نود درصد استفاده من از تلگرام کارای درسیم بود و ده درصد با دوستام که با اونا هم اغلب بحثامون مفید و درسی بود.
الان یه هفته است حس می‌کنم ارتباطم با دنیا قطع شده و مُردم!
مشکل اینه به طور کل فیلترشکن های قبلیم کار نمیکنن و فیلترشکن جدید هم نمیتونم دانلود کنم...
من به این شدت مفید نبود استفاده ام ولی واقعا حس بدی دارم. حس می کنم از بقیه دور افتادم. خواهی نخواهی عصر عصر ارتباطات مجازیه. 
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
سلام
مشکل اپ استور برای بعضی از مدل های آیفونه.
مال من که 6s هست مشکل نداره،اما برای مامان که تازه گوشیشو عوض کرده و مدل بالاتر ایفونه همین مشکل پیش اومد.

فیلترشکن نداشت،تلگرامم که فیلتر بود،اپ استور هم که وصل نمیشد.یعنی همه ی درا بسته بود.
هرجا هم بردم (اپل استور) گفت نمیشه کاریش کرد!!

تا اینکه دیشب خودم درستش کردم!به این صورت که دیدم خوشبختانه اپ استور قطع و وصل میشه(وقتی وصل شد درجا سه تا فیلتر شکن دانلود و نصب کردم)
یکی از فیلترشکن ها رو روشن کردم و خداروشکر مشکل حل شد(مامانم خوشحال گفت یه اپل استور بزنی کارت میگیره!:دی) بنابراین نگران نباش،حتما درست میشه😊
سلام
بله بعضی مدل های ایفون مشکل دارن. هرچند یکی از بچه های اینجا گفت ایفونش رو دو ماه بعد از من خریده و مشکلی نداره. 
برای من اصلا حالت قطع و وصل نداره و فقط این ارور رو میده: cannot connect to app store 
میشه لطفا بگین کدوم فیلترشکن ها رو نصب کردین و با کدوم نت وصل میشن؟
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
مامان منم دیگه تصمیم گرفته بود بره تهران همونجایی که گوشی رو ازش خریده تا ببینه باید چیکار کنه!حتی به فروش گوشی فکر کرد!
اما خداروشکر دیگه خیالش راحت شد که یه دختر مهندسِ همه فن حریف داره😁😁(چند تا هندونه هم شما زیربغلم بذارید😅)
اگه شرایط درست نشه واقعا مجبور میشم گوشیم رو بفروشم! 😭😭😭
تا وصل نشه تلگرامم هندونه تو دست و بالم ندارم متاسفانه :-))))))
مرسی از تجربتون
طراوت :)
نگران نباش!
ببین منم یه بار همه فیلتر شکنام رو پاک کردم،بعد یهو اپ استور هنگ کرد و همش ارور میداد و نمیتونستم هیچ برنامه ای دان کنم!دیگه واقعا عصبی شده بودم،ولی هر دفعه گوشی رو میگرفتم دستم وارد اپ استور میشدم و امتحان میکردم!
تو هم چک کن همش،شانسیه،یهو ممکنه باز شه!
تا کارکرد سریع یه فیلترشکن نصب کن!
من خودم free vpn دارم،از بقیه بهتره،چون بقیشون بعد چند روز از کار میفتن و پولی میشن!
مرسی از دلگرمیت فعلا جز راهکاری که دادی، راه چاره ای ندارم!

هانیه
سلام کسی برات فیلتر شکن رو از زاپیا برات بفرسته نمیشه؟
من خودم اینستاگرام هی ادا میده باز میشه ولی نمیره:(
سلام 
نه آیفون نمیتونه از گوشی های دیگه اپ بگیره، هر برنامه رو باید باید هر کس با اپل آی دی مخصوص خودش دانلود کنه.
کلا زدن همه چیز رو ترکوندن!
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
عی بابا
تلگرام چه ربطی به هندونه داره :)))
بهرحال این تجربه من بود،امیدوارم برای شما هم درست بشه :)
خب اگه راهکارتون مفید فایده واقع بشه تلگرامم وصل میشه! بعد منم هندونه زیر بغلتون میذارم :-)))
ممنونم ان شاالله
نگفتین کدوم وی پی ان ها رو برای مامانتون وصل کردین؟
*زهرا*
من تلگرام ندارم ! :دی زیاد در جریان نیستم. یه واتساپه که اونم امروز نصبش کردم. احتمالا باز حذفش میکنم چون حوصله ندارم! اخه من درس و مشق دارم این چیزا خیلی وقتمو تلف میکنه. ولی، درکل من شنیدم ک موبوگرام بدون فیلترشکن وارد میشه. که اونم فکر کنم برای اپل نیست. و فقط اندرویدی ها میتونن نصب کنن. متاسفانه راه کار خاصی نیست. ولی اگه بری جاهایی که برنامه میریزن رو گوشی ها،به احتمال زیاد درستش میکنن. نگران نباش ❤
منم سایفون رو گوشیم دارم،باز نمیشه دیگه!
خب آره من هم سال کنکورم گوشیم رو انداختم اونور، هرچند اون موقع شبکه های مجازی روی کار نبود غیر از فی.س بوک و مسنجر
فعلا گوشی ذغالی اسبقم رو دست گرفتم :-((

بوبک جان
واسه من هم هیچ کدوم از فیلتر شکن ها باز نمیشدن بعد یکی از بچه یه عکس داد سایفون رو تنظیمات و کد دستی وارد کنیم باز شد دیگه۰اگر خواستی بگو عکسشو یجوری بفرستم۰
شما هم ایفونه گوشیت؟ مشکل اینه من سایفون رو ندارم در حال حاضر و نمیتونم هم دانلودش کنم
هق هق
الی .
شاید اگه تو گوگل سرچ کنی بیاره ها. اسم فیلترشکنی که میخوای برا ios سرچ کن. البته نمیدونم برا شما میشه اینطوری دانلود کرد یا نه.
این کار رو کردم الی ولی هر بار دانلود رو میزنم وارد اپ استور که مثل بازار اندرویده میشه و اپ استور هم که باز نمیشه واسم! 
بوبک جان
نه سامسونگ ۰مگر اینکه با بلوتوث مثلا برنامشو از یکی بگیری۰میشه؟چون میدونم شیرایت یا بلوتوث با آیفون نمیشه انگاری۰
فکر نمی کنم این راه بشه؛ باید با اپل ای دی خودم باشه برنامه
بلوتوث هم که دکوریه واسه ایفون و کار خاصی نمیکنه
الان هعی این سوال واسم پیش میاد چرا من یکم پول نذاشتم رو پول این گوشی و گلگسی ایت بگیرم؟! :'/
الی .
برا اندروید یه جا توی تنظیماتش میتونی اپ‌هایی که بای دیفالت باز میشن رو پاک کنی تنطیماتش رو. که قبل از باز شدن ازت بپرسه میخوای همینجا دانلود شه یا اپ مربو‌طه‌ش باز شه. یا مثلا یه جایی هس اپ مد نظرت رو فورس استاپ میکنی و موقتا از کار میندازیش. ببین اگه همچین چیزی بود واسه شما امتحانش کن و بعد از اینترنت دانلود کن. امیدوارم که بشه :)
آره کلا اندروید خیلی دست آدم رو باز میذاره واسه اینکه از کجا برنامه ات رو دانلود کنی، ولی من فقط میتونم از اپ استور دان کنم متاسفانه چون همه صفحات شوتم میدن تو اپ استور واسه دانلود
بوبک جان
خب دیگه راهی نمونده پاشو برو اینا که تعمیرات موبایلن دخیل ببند واست درستش کنه یجوری :دی
واقعا باید دخیل ببندم دیگه!
امروز باز نیستن، مشکلم اینه
خاتون ..
گوشى هاى 6-5ایفون چند وقتى هست که کند شدن هم ستینگ و اپ استور.خودشون هم این رو اعلام کردن و دلیل این روندى رو هم که پیش گرفتند رو گفتن که مشخصه چی هست.ولى اینکه کلا وارد اپ استور نشه احتمال زیاد اینترنتت ضعیفه .چون اگر مشکل بر سر فیلترینگ خود اپ باشه،نمیتونى برنامه ها رو دانلود کنى نکه کلا نتونى وارد اپ استور بشى.من تو ایران به همین مشکل بر خوردم که چون فیلتر بود نمیتونستم دانلود کنم برنامه اى رو ولی خود اپ باز میشد .برو فروشگاه هاى موبایل اونا خیلی راحت میتونن برات فیلتر شکن هاى جدید نصب کنن و اصلا جای نگرانی نیست
گوشی من ایفون سونه. 
اینترنتم ضعیف نیست، 4gه، سرعت بقیه برنامه هام پایین نیومده اصلا
بله قبلا بدون فیلترشکن وارد اپ استور میتونستم بشم ولی موقع دانلود باید وی پی انم حتما روشن می شد. الان اصلا وارد نمیشه و نمی دونم واسه چیه. 
مثل اینکه رفتن به فروشگاه های موبایل آخرین و تنها راه حل منه.
ممنون از وقتی که گذاشتین
خاتون ..
انشالله که درست میشه 
خواهش میکنم
ان شاالله 😊
دریا _ گاه نوشته های من
منظورم 11.3.1 ios بود
شما خودتون ایفون دارین؟ غیر از اپ استور جای دیگه ای هست که بتونین اپدیت کنین تلگرام رو؟
life around me
نت ADSLکه هنوز اوکیه...دوستم با نت ایرانسل گوشیش میاد تل و میگه هنوز فیلتر نیست.میتونی اگه همراه اول هستی با حفظ همین شماره،تغییر اپراتور بدی به ایرانسل و با نتش فعلا بری تل.
واسه من که چند ساعت در روز فقط اکیه! بقیه اش باز هم باز نمیشه!!
خط ایرانسل رو هم دارم ولی دلیل اینکه عوضش کردم این بود که توی محدوده خونمون اصلا انتن نمیداد. باید برم شهر طرح ببینم وضعیت ایرانسل اونجا چه طوریه!
فاطمه
سلام
من بدون فیلتر شکن و با نت خونه بدون مشکل به تل وصل میشم
حتی اپ استورم هم دانلود میکنه و بازه
گوشیم 6s
سلام
خواهرم هم از دوستاش پرس و جو کرده و گویا فقط من این مشکل رو دارم با ایفون! :-/
فاطمه
راستی یه برنامه هست به اسم سیب اپ
بزرگترین اپ استور فارسی هست
برای دانلود برنامه هاتون میتونین به اونحا مراجعه کنین از تو سایتش دانلود مستقیم داره فک کنم



موفق باشید
مرسی از معرفی 
دانلودش کردم الان. برای برنامه های کاربردی فارسی خیلی خوبه. ولی نمیشه تلگرام رو اپدیت کرد. وی پی ان هم اصلا نداره! :-/
دریا _ گاه نوشته های من

iOS ربطی به آپ استور نداره تو تنظیمات آپ می کنی 
من دیروز iOS 11.3.1 را آپدیت کردم
حالا شاید با آپ جدید آپ استور برات باز بشه اگر نشد باید بدی بیرون برات نصب کنند 
یه نفر هست تو تلگرام که همیشه به سؤالات من پاسخ میده براتون میپرسم خبر میدم
یعنی به هر دری میزنم بسته است! 
رفتم قسمت general, software update,  قشنگ زده که نسخه جدید ios اومده ولی قسمت پایینش که میزنی روی لینک و اپدیت میشه واسم غیرفعاله! 
خدایا 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
واقعا نمیدونم مشکل چیه که فقط گوشی من این طور شده، ممنون میشم اگه این کار رو بکنین
دریا _ گاه نوشته های من
شانس شما اون شخص اکانتشو غیر فعال کرده
رو لب تاب فیلتر شکن داشته باشی می تونی تلگرام نصب کنی امتحان کن من دیروز با لب تاب رفتم برام رمزش پیامکی آمد
ای بابا
با کمک یکی از دوستان بیانی خداروشکر مشکلم حل شد :-))
** سیلاک **
می دونی چقدر کانال زبان من رفت رو هوا .. همه کانالهای خوب خارجی که هیچکدومشون نمیان روی گپ و سروش کانال بسازن .. حیییف 😭😭😭
شما هم نمیتونی با وی پی ان وصل بشی؟
ای بابا
پریسا ..
یک آشنا واقعا عالیه، عالی😉👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
واقعا، خدا واسه بیان و این مملکت حفظش کنه :-)
tiktik tiki
خب الحمدالله:)))
بله خداروشکر داشتم دیوونه میشدم دیگه از بس راه های مختلف رو امتحان رده بودم و نمیشد!
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
من از Hexatech خیلی راضی بودم،سری قبل که تلگرام فیلتر شده بود،وی پی ان همیشگیم هم فیلتر شده بود،بخاطر همین
 اینو ریختم و ازون موقع دیگه خاموشش نکردم.
اول برای مامان Hexatechریختم و الانم با همین وصله.
 به اضافه ی hot Vpn
hotspotvpn
Opera vpn
Betternet 
که واسه محکم کاری نصبشون کردم :)
هیچ کدوم از این وی پی ان ها رو نداشتم. مرسی از معرفی ات
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
یه لیست بلند بالا برات نوشته بودم که گویا متاسفانه وسطش نتم هنگ کرد و ظاهرا برات نرسیده :(
خدا روشکر که مشکل حل شد.
حالا هندونه ها رو رد کن بیاد :)))))))))
نه اومد نگران نباش
خداروشکر
بفرمایین 🍉🍉🍉🍉
:)
من یه سالى هست که آیفون 7  دارم (از فروردین پارسال) همیشه به اپ استور راحت دسترسى داشتم و موقع دانلود هم اصلا نیازى به فیلترشکن نبوده هیچ وقت
همین الان باز رفتم چک کردم بازم راحت اپ استور باز میشه و مشکلى نیست 
هم با نت گوشى هم با نت خونه
یکم عجیبه این مشکلى که شما میگید
واسه تلگرام vpn چى دانلود کردین که باز بشه؟
استقبال میکنیم شدیدا :دى
نمی دونم چرا من از اولی که خریدم مشکل داشتم، همون موقعی که خریدم فروشنده برام وی پی ان نصب کرد و گفت جدیدا نمیشه بدون فیلترشکن اپ دانلود کرد. مشکل تلگرامم فعلا حل شده ولی هنوز مشکلات اپ استور باقی مونده. 
یک سری تنظیمات پیچیده رو گفتن انجام بدم و من پشت سر هم انجام دادم و مشکل تلگرامم حل شد.
هانیه
خدا رو شکر دست آشنا هم درد نکنه مهندس واقعیه
منم امروز بعد از کلی تلاش اسنپ رو برای اولین بار استفاده کردم و کلی ذوق کردم:)
بله واقعا، به خودشون هم گفتن خیلی خفنن!
یک موقعی میرسه که بهش معتاد میشی، ما حتی توی مشهد هم اسنپ میگرفتیم نه تاکسی!
باران
سلام  عزیزم  من ازفیلترشکنultrasurf استفاده میکنم  و جواب داد
سلام باران جان 
ممنونم :)
صبح
سلام مرسی از دوست عزیزی که مشکلتونو حل کرد. الان دیگه حل حله؟
سلام بله ممنون از ایشون
بله حل حله!
زهرا
یعنی ای وای و بیداد

من از همین امشب ( 15 اردی بهشت) دیگه نمیتونم وارد همونی بشم که تو نمیتونستی تا همین چند روز پیش واردش بشی، دست بر قضا تا حالا هر چی هم پز دادیم که ما بدون ف ی ل ت ر ش ک ن وادرش می شدیم؛ از امروز دیگه این امر میسر نشد که نشد

همونی که خیلی صبور بوده و برات توضیح داده ؛ بگو بیاد برای من توضیح بده ...... (ایکون گریه)

تو که از همه بهتر میدونی من از این دنیای تکنولوژی فقط سوال کردنش رو بلدم ..... (ایکون غصه )

هیچ راهی دیگه به جز اینجا برای بودن با تو وجود نداره ......این رو به فریبا هم بوگو (ایکون بیا بغلم کن :-)  )
واقعا؟! 
خب فیلترشکن نصب کن عزیز من! نشد روی لینک دوستی که گفتم بزن و ازش کمک بخواه. 
خودمم همینم هیچی بلد نیستم :-/
یعنی برگشتیم به حالت کارخونه؟ فقط وبلاگ؟!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan