بی صدا فریاد کن!

  • ۱۴:۰۶

منِ چای نخور رو به زور چای خور کردن و حالا که معتادش شدم میگن چاییمون تموم شده، پول بده بریم بخریم! یا مثلا یک روز به سرویس نرسم غر می زنن که چرا با آژانس اومدی و خرج شبکه بالا رفت؛ به اون کسی که این حرف رو زد نگاه سردم (!) رو انداختم و گفتم وقتی ویزیت پزشکتون ٥٠٠ تا تک تومنیه و روز شلوغش نهاااایت ٥٠ تا بیمار و ٢٥ هزار تومن واسه مرکز درآمد داره، منِ دندونپزشک روزی حداقل حداقلش واستون ١٠٠ هزار تومن درآمد رو دارم و عملا درآمد مرکزتون از منه، خجالت بکش! 

البته که خیلی دلم میخواست بگم می دونم پول های مرکز رو واسه خودتون هاپولی هاپو می کنین و لجتون می گیره وقتی یک روز من برم سفر و نباشم و درآمدتون بیاد پایین و برای همین رفتین چغلی کردین که تایمکسم رو بیارین توی روستاتون تا نیم ساعت هم شده بیشتر اسیرم کنین، ولی نگفتم، حوصله جر و بحث ندارم دیگه! میدونی به جایی می رسونن آدم رو که دیگه هیچی واست مهم نیست و فقط می خوای تموم بشه. 

همون هفته اول مسئول کارگزینی بهم گفت که اگه بخوام می تونن درجه محرومیت رو واسم بردارن و فیکس ٢٤ ماه بمونم، نمی دونن من دارم مرخصی هام رو نگه می دارم که یک ماه زودتر از دستشون فرار کنم! 

چرا من فیزیکم رو سر کنکور خراب کردم، رتبه کشوریم نیومد زیر ٥٠٠، نتونستم استریت بشم رزیدنتی قبول شم نیام طرح؟!

چرا من بیوشیمی و بهداشت رو از امتحان علوم پایه حذف کردم، تا فقط با چند تا سوال نتونم استریت بشم رزیدنتی قبول شم نیام طرح؟!

چرا ترم های اول علوم پایه سر به هوا بودم و در نهایت با فاصله کم معدلم نرسید به ده درصد برتر خرخون ورودیمون که نتونم استریت بشم رزیدنتی قبول شم نیام طرح؟!

اصلاااا چرا من شوهر نکردم، رینگ استریت بشم رزیدنتی قبول شم نیام طرح؟!

:-//


##وقتی_ حس_اسارت_و_غُر_درونم زده_بالا!


  • ۵۷۳
شارمین امیریان
سلام دکتر.
منم که بهت گفتم شوهر کن! =|

سلام متقابل دکتر کم پیدااا! کجایی تو؟! 
خو نیس اونی که من بخوام :-))))
آبان ...
به نقس عمیق بکش ..حرص نخور رفیق :)

پاس گرفتم پا شدم رفتم خونمون، یکم آروم شدم
مرسی رفیق😘
جناب قدح
سلام :)

چقدر چرا داشت این پست !
سلام
نصف چراهای توی ذهنم رو هم ننوشتم
بوبک جان
عزیزم بیا بغلممم
غصه نخور این نیز بگذرد تموم‌میشه بعد یاد این روزا میوفتی با خیال آسوده بهشون ناسزا میگی :))
بیا بخل 🤗🤗
آره می دونم بعدا با خنده از این حرص و جوش ها یاد می کنم، ولی در حال حاضر خیلی روی اعصابمن! 
جولیک ‌‌‌‌‌
رینگ استریت شبیه یه جور مشکل سخت افزاریه:)) یا مثلا یه روش هک:))
آقا دیگه کاریه که شده دیگه. من چارسال به خودم نهیب زدم چرا ذیفرانسیلو حذف کردی امیرکبیر نیاوردی، تهش همچنان باید چارسال بهشتی می خوندم. رها کن بگذره.
شما مهندسیام رینگ استریت داشتین؟
آره می دونم یه خیر و مصلحتی توش بوده که چندین بار به استریتی نزدیک شدم و آخرش نشد. ولی دلیل نمیشه الان غر نزنم :-))))))
خواننده خاموش..
سلام،وقتتون بخیر وشادی،وسط غرزدن هاتون سوالی ازخدمت تون داشتم،خواهرم دندون 7پایین سمت راستش رو عصب کشی و پر کرده وتاج گذاشته ودندون 6 همون سمت(بغلش) رو کشیده،دندانپزشک بهش گفته میتونه علاوه بر روکش دندان 7یک روکش چسبیده به اون هم برای جای خالی دندان 6نصب کنه تا لثه صاف نشه وشکلش رو از دست نده واگه بعدا خواست ایمپلنت کنه مشکلی پیش نیاد،از طرف دیگه با این کار میتونه جلوی حرکت تدریجی ریشه ی دندانهای اطراف وایجادفاصله بینشون ومشکلات بعدی رو یگیره واین صحبتا،حالا خواستم نظرشما رو بدونم که آیا انجام این کار همون طوری که دکتر گفته خوبه وهمین فایده رو داره؟ گذاشتن روکش به بافت لثه اسیبی نمیزنه وبعدا باعث عفونت و... نمیشه؟بابت وقت یکه برای پاسخگویی میذارین بی نهایت سپاسگذارم.
درپناه خدا شادباشین.
سلام ممنونم
سن خواهرتون چقدره؟ اگر بالای ١٨ ساله و واقعا بعدا می خواد ایمپلنت کنه از همین الان ایمپلنت رو انجام بده، ولی اگه زیر ١٨ ساله کلا روکش و ایمپلنت نمی تونه فعلا انجام بده. 
این روشی که دندونپزشک خواهرتون گفته احتمالا منظورش بریج بوده و به این صورته که دندون ٧ و ٥ اش رو تراش میدن برای روکش و جای دندون ٦ یک دندون مصنوعی قرار می گیره که به روکش ٥ و ٧ وصله. روش درمانی نسبتا مناسبیه ولی مسلما ایمپلنت بهتره. 
اگر بریج به خوبی ساخته بشه و بیمار بهداشتش رو رعایت بکنه عفونت و آسیب بعدی رو در پی نداره.

🌹🌹
بنفشه ❤
من جوان هستم و از شما پند میگیرم^_^
البته منم جوونم :-))) ولی بیا و حواست رو جمع کن که از هیچ چیزی نزنی که بعدا خودت رو سرزنش کنی! 
جولیک ‌‌‌‌‌
نه، میگم اسمش این پتانسیل رو داشت که بیشتر درس بخونه و یکی از این چیزایی که اسم بردم بشه:دی
آهان :-))))
بچم تلاشش کم بود وگرنه که پتانسیل بالقوه اش رو داشت!
tanrila
سلام دکتر جان این نیز بگذرد امیدوارم اتفاقای پیش‌ رو عالی رقم بخورن
سلام 
ان شاالله ؛-)
تانریلا یعنی چی؟ واسم سوال بود
حامد سپهر
واسه ایمپلنت یه دندون رفتیم دندون پزشک سه میلیون پول خواست واسه دو ماه دیگه هم وقت داد اونوقت شما روزی ۲۵ تا بیمار میبینی صد هزار تومن؟؟؟ 
حالا درسته اونجا منطقه محرومه ولی اینقدر اختلاف؟؟
ایشالا که این طرح تموم بشه شما هم از اون دندونپزشکای میلیونی بشی:))
نه دیگه پزشکه وقتی ٥٠ تا ببینه میشه ٢٥ هزار تومن. من نهایت به ٥-٦ نفر نوبت میدم در یک روز که واسشون کار کنم ولی شده تا بیست نفر رو هم ویزیت کردم.
خب تعرفه های ما دولتیه از ٦ هزار تومن برای کشیدن شروع میشه تا نهاااایت ٧٠ هزار تومن برای یک ترمیم کامپوزیت! تعرفه خصوصی بیشتر از این هاست.
ایشالا ایشالا
sophia momy
اگر شوهر میکردی و استریت میشدی دقیقا الان اینجا مینوشتی چی میشد اگر شوهر نمیکردم استریت نمیشدم و میرفتم طرح و خیلیم بهم سخت میگذشت ولی اخلاقا و رفتارای اینو تحمل نمیکردم :|

آقا نه خب! 
از کجا معلوم؟! 
یهو شووره خوب بود! 
:-)))
هانیه
یکی از استادای فلان دانشگاه که از همکارای یکی از فامیل بود میگه دو تا دستمال کاغذی بعد از دستشویی برداشته بود گفته بودند چرا اسراف می کنی ما خرج مون زیاده یدونه بردار حالا تو به مسئولین تون امیدوار باش:)
رزیدنت و شوهر کرده ها هم فکر کنم باز مشکل دارند و مشکلشون زیاده
استریت یعنی چی؟
عجب
اینجا که به خود ما هم دستمال کاغذی نمیدن چه برسه به بیمار! :-/
آره مخصوصا اون هایی که شهرهای متفاوتی قبول شدن خیلی گناه دارن.
استریت یعنی مستقیم بعد از دوره ی عمومی بتونی آزمون تخصص بدی. که یک سری شرایط داره که توی چراهام تک و توک گفتمشون مثل استعداد درخشان و تاهل و اینا
آسـوکـآ آآ
فقط آخری :دی
والاع به خدا :-)))
صبح
سلام حالا شما خودتونو ناراحت نکنین
سلام
باشه تلاش خودمو میکنم
علی اسفندیاری
اوهوووووووو 
شما دکترا چقدر درس میخوندین.... 
خوبه بابام این پستو ندیده وگرنه میکوبید تو سرم دی 
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد :-))
گل نرگس
دکتر حرص نخور خون خودت کثیف نکن بی خیال:))
جز حرص خوردن که کاری از دستم برنمیاد که اونم فایده ای نداره.
میگم شما همون گل نرگسی هستی که یکی دو بار فالو و آنفالو کردی من رو؟ :-))
گل نرگس
نمیدونم والا :))

شاید خواستم با وبلاگی که بیشتر سر و کار دارم دنبالتون کنم 

ولی فک کنم خیلی وقته دنبالتون میکنم 

والا من آلزایمری هستم :)))
آخه یادمه وقتی دنبالم میکردین که تعداد دنبال کننده هام کم بود برای همین انفالو شدنم به چشمم اومد :-)))
بی خیال :-)
سی سی
شما تونستی بری تلگرام؟ ؟ من با چه فیلتری میتونم برم؟؟؟ فیلترمیشه جدیدا باز نمی کنه😢
نه فقط با نت وای فای میتونم وارد بشم، همراه اولم قطعه
بی خیال تلگرام شدم دیگه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
لابد یه خیری از تو این طرح درمیاد!!
نمیدونم والا
ان شاالله
فامس
غصه نخور. ماهم کنکور همشو خراب کردیم هیچی نشیدیم دیگه گذشت دندون پزشک شدی... شوهرم اومد شوهر نکردیم... :)ولی آره باید شوهر کنی.. دختر گلی هستی ایشالله دده گیرت بیاد یکی مثل خودت.:)) شغله تون مافیایه.
خیلی خندیدم به کامنتت :-))) بازم بیا ازین ورا
ایشالا عروس شدن خودت
چرا مافیایی؟
فامس
منم عکس پرو فایل می خوام بذارم.. بلد نیستم.چی تار تونم..
جانم؟! 
آهان پروفایل کامنت هات؟ باید عضو بیان باشی، در واقع باید وبلاگ توی بیان داشته باشی
خواننده خاموش...
سلام مجدد،طاعات تون قبول درگاه حق
خواهرم حدودا 37ساله هستن،چون هزینه ایمپلنت بالاست فعلا نمیتونن ایمپلنت کنن به همین خاطراین پیشنهاد رو دکتربهشون دادن،خواهرم گفتن که والا دکتر حرفی ازبریج نزده فقط گفته روکش دندون 7به صورت دوقلو ساخته میشه و روی اون دندون و کنارش فیکس میشه.شرمنده ی روی ماهتون هستم یه سوال دیگم دارم: دندون هایی که کامپوزیت (همرنگ خود دندون)شدن اگه بخواهیم سفیدشون کنیم ،کامپوزیت هم سفید میشه یا همون رنگ اصلی خودش رو حفظ میکنه؟ هزینه ی سفیدکردن حدودا چقدره؟
بابت وقت وحوصله ای که برای جواب دادن به کامنتام میگذارین بی نهایت ممنون وسپاسگذارم،به جبران محبت شما من هم برای سلامتی خودتون وخانوادتون تعدادی صلوات میفرستم،ان شاءالله خداقبول کنه.
بازهم از لطفتون ممنونم،ان شاءالله خوشبخت وعاقبت بخیربشین.
سلام مرسی به همچنین
به نظرم با یک متخصص پروتز دندانی هم مشورت بکنه خواهرتون و بعد این درمان رو انجام بده.
نه بلیچینگ فقط باعث روشن شدن مینای دندون میشه و کامپوزیت رو سفید نمیکنه و در نهایت اگر اختلاف رنگ خیلی محسوس بود باید تعویض بشه ترمیم. دقیقا نمیدونم ولی فکر کنم هر فک ٤٠٠-٥٠٠ هزار تومن باشه
خواهش می کنم قابلی نداشت، خوشحالم می کنین
ان شاالله همه ی خوبی ها واسه خودتون پیش بیاد :-)
فامس
تلگرام.. اگه مشکل دارید.. تلگرام طلایی نصب کنید.بدون فیلتره.
فرقی نداره با نرم افزارهای ایرانی! فعلا یکی از فیل.تر شکن هام کار میکنه خداروشکر
دکتر محیصا
طرح خیلی خوبه بعدا کلی از تجربیاتش رو هم تو زندگی هم تو تخصص و هم کار آینده ات به کار میگیری ... کلی آدمو با روال اداری ایرانی و تیپ های مختلف شخصیتی آشنا میکنه ...😊
درسته پر از تجربه است دکتر جان، ولی دیگه حس می کنم بیش از حد با کارهای اداری و تیپ های مزخرف و غیر قابل تحمل شخصیتی آشنا شدم! :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan