فعلا عنوانی به ذهن نیازمند به گُلوکزم نمی رسه!

  • ۱۱:۳۷

خدایی روز اول ماه رمضون هم؟! زودتر نمی شد به فکر کشیدن دندون هاتون بیوفتین؟ :-/



قیافه ی مستاصل من در لحظه ای دیدن داشت که مرد ٣٧ ساله برای اولین بار به دندونپزشکی میومد و به شدت از بی حسی می ترسید! قبل از اینکه روی یونیت بخوابه کلی با لهجه ی خاص خودش که به زور متوجه می شدم، ازم قول گرفت که آروم آمپول بزنم، همین طور در حین آماده کردن سرنگ بی حسی، قبل از ورود سوزن، در حین حضور سوزن در دهان و بعد از وارد شدنش به بافت و تزریق هم هی می گفت تو رو خدا آروم بزنین. تو رو خدا رحم کنین! من می ترسم!! هعی به خودم می گفتم صبور باش هوپ و فکر کن یک بچه ی کوچیک ترسو و سرتقه! 

دقایقی بعد دندون و لثه اش به طور کامل بی حس شد، ولی به محض اینکه الواتور رو کنار دندونش می بردم، دستم رو می گرفت و اجازه کار نمی داد! به نظرتون من چکار کردم؟! بلهههه من رو خوب شناختین! با زبون خوش چندین بار گفتم دستم رو ول کن ولی وقتی دیدم فایده نداره، با چند تا داد درست حسابی سر جا نشوندمش و دندون هاش رو سریع کشیدم و گفتم پاشو برو! 

والاع به خدا اعصاب مَصاب نمی ذارن واسه آدم!

:-)))


+ عکس دلخراشِ ( البته برای شما! واسه من که جذابه! ) بالایی مال امروزه و داغِ داغ؛  ماجرای بیمار ترسو هم دیروز اتفاق افتاد. 

++ میگم من خسته شدم انقدر پست هام یک نواخت و بدون اتفاق خاصیه! شما راست و حسینی خسته نمی شین از خوندن من؟ 

+++ راستی خشن هم خودتونین! 

  • ۴۹۸
آبان ...
هوپ جان عزیزم ..
دکتر جان ..
فدات بشم ..اقا میشه این عکس های جذاب ات را اخر پست بذاری ..این چیه اخه ..عزیزم ..😂
ولی خدایی مردم حوصله دارند ماه رمضان میاند دندون پزشکی ها ...
خدا نکنه
میدونی؟ من یکم مرض دارم :-))))
قبل و بعد ماه رمضون رو ازشون گرفتن!
sisi sa
واقعا کار ترسناکی هست 
نه 
:-)
tiktik tiki
من که دوست دارم نوشته هارو😆

37ساله بهش میگفتی درد بکشو مررررد باش:|||
خدا رو شکر :-)
از بچه ی چهار ساله هم بیشتر می ترسید :-/
جناب قدح
سلام :)
یکی نیست بگه دختر این چه عکساییه میذاری آخه ؟! اونم روز اول ماه رمضان !

طاعات شما قبول ... خدا این پست رو هم قبول کنه خانم دکتر :)
سلام
خوبه بیام عکس افطاری بذارم؟ اینطور عکسا بهترن که! دلتون تا چند روز هیچی نمیخواد
شما هم همین طور 
مرسی :-))
جناب دچار
میگما شما غیر از دندون کشیدن هنر دیگه ای هم داری؟
اگه داری یکم از اونها بگو خب ! :| + :)
بله که دارم ولی فعلا دندون کشیدن به اوج رسیده تو این منطقه محروم که همه از دم میخوان بکشن دندوناشون رو 
تلاش خودم رو میکنم، :-))
♫ شباهنگ
ما که خسته نمی‌شیم
خیلی هم جذابه :))
ادامه بده :دی
می‌تونی برای تنوع، به جزئیات بیشتری دقت کنی. مثلا مسیر و سرویس و پوشش بیماران و حرف‌هاشون و سایر پرسنل
[اشک در چشمانش حلقه می زند!]
می دونی هعی سوژه ها روی هم تلنبار میشن بعد برای اینکه زود بنویسم تموم بشن، خلاصه میگم میره! ولی پیشنهاد خوبیه
مرسی
آسـوکـآ آآ
آره بابا مردا ترسوترن :|
فقط جلو ما فیگور میگیرن :|
کم مونده بود گوله گوله اشک بریزه تو بغلم تا بهش آمپول نزنم :-/
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پست هارو که می‌خونیم ولی جدا راضی به این همه زحمت نیستم که عکس های جذاب(!) رو هم‌ضمیمه کنیدD:
نه دیگه بدون عکس اصلا نمیشه! :-)))
جولیک ‌‌‌‌‌
دندون توی اون کاسه راستیه شبیه پاستیل نوشابه ایه:))
به به دلم پاستیل خواست! نکنه یکی ببینه اونم زبون روزه ای دلش پاستیل نوشابه ای بخواد؟ :-))
بنفشه ❤
بنویس بابا ما راضی ایم:دی
نوشتن رو که می نویسم ولی حس یک نواختی پستی دارم
حامد سپهر
این شعر "الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی"  پس کجا کابرد داره ؟؟؟
خانوم یه خورده رو اعصابت کار کن مریض چه گناهی کرده؟:)))
اون شعر واسه عاشق و معشوقی کاربرد داره ها! تازه بی اعصاب بودم ماه رمضونم اومد دیگه بدتر :-/
مریم
یکمم راجب متد های حفظ دندون و اموزشی بزار   
اگه خراب شد چه راهی بهتره دندون رو بتراشن چطوریه پوسیده میشه؟ بهتره دندون رو پیچ کنیم به لثه یا بتراشن و روکش بدن اسم این روش لمینته؟
وللهمن نمیدونم 
ممنون از پیشنهادت ولی راستش اینکه میگم پست هام تنوع نداره منظورم این نیست که خاطرات مریض هام شبیه به همه، بلکه اینه که اکثر پست های وبلاگم در مورد دندونپزشکی و بیمارهام شده! اینی که شما میگی که توی اینترنت و صفحات اینترنتی پره، خیلی علاقه ندارم توی وبلاگم که غیر آموزشیه در موردش بنویسم. ولی اگه سوال داشته باشین توی کامنت ها جواب میدم :-)
بعد از دندون طبیعی بهترین روش ایمپلنته که در واقع همون کاشتن دندون میشه. 
لمینیت روکش نسبتا ظریف دندان های قدامیه که کمی دندون تراش می خوره.
سیما
ای هوپ جان 
نه من که خیلی حال میکنم میخونمت دختر خوب  همکار آینده 😁 هرشب بنویس  اصلا هر شب این دندان های کشیده شده رو بزار من ببینم هم حسودیم بشه درس بخونم هم لذت ببرم 
با ایدی های مختلف اومدم چند باری فقط میخونمت و لذت میبرم ولی فرصت نمیشه کامنت بزارم از این به بعد با این اسم میام 😉
روزه هات هم قبول 😍
:-)))
ممنون از دلگرمیت، ایشالا شما هم موفق باشی
یعنی با اسم های مختلف کامنت گذاشتی؟ :-))
موافقم با سیما
مرسی به همچنین
صبح
سلام ایام به کام 
الان که ذهنتون نیازمند گلوکز نیست اسم عنوان رو عوض کنید.
خون بود شرابی که ز مینای تو خوردم:))))
اینم یه عنوان عجیب غریب:)
شاید منم یکی مثل اون آقام:)
پیشنهادی ندارین برام؟:) میگم شایدها
پست هاتون خوبه. 
فقط چرا ماه رمضون خیلی ها بی اعصاب میشن؟ یعنی خدا روزه رو واجب کرده که همه بی اعصاب شن؟ وقتی کسی بی اعصاب میشه لازمه روزه بگیره؟
سلام، مرسی
نه دیگه هم الان دوباره ذهنم بدون قند مونده هم عنوان مشکل سازه :-))

پیشنهاد میکنم یکم شجاع باشین و یک قرص آرامبخش بخورین و برین پیش دندونپزشک بخت برگشته

چون به مغز خون و گلوکز نمیرسه :-/
بلی /-:
آرزو ﴿ッ﴾
اول این‌که نه خسنه نمیشیم :) و از این‌که می‌بینم یک مرد گنده می‌تونه بدتر ازمن باشه به وجد میام :دی
بعد این‌که من نظر آخر رو خوندم، یه سوال بپرسم؟
بنده بالاخره بر ترس خویشتن غلبه کردم و تنهایی رفتم دندون‌پزشکی دانشگاه. البته اونم بعد از این‌که دیدم یکی از دوستان دندونش رو کشیده! :|
بعد آقای دکتر فرمودن که اونی که قبلا پر کردم (6سال پیش، به لحاظ مکانی هم قبل از دندون عقلِ درنیومده‌م) دوباره خراب شده و باید درست شه ولی عجله‌ای نیست. منم چون آقای دکتر یه کم اخمو تشریف دارن جمله‌ی آخر رو به فال نیک گرفتم و کلا گذاشتم برای یکی دو ماه دیگه که بتونم برم یه جای دیگه! آیا منظور از عجله‌ای نیست میتونه یکی دو ماه باشه؟
و این‌که این دندونای عقلِ محترم تا کِی باید در بیان و اگه نیومده باشن جای نگرانیه؟ :|(
ببخشید منتظر جواب نموندم و پرسیدم! :دی
عزیزززم :-)))
بله شما صد تا سوال بپرس
اگه گفته اورژانس نیست و تو هم تا به حال این دندونت اذیتت نکرده، اشکال نداره بذار رفتی شهر خودت و پیش دندونپزشک قابل اعتمادت ترمیمش کن
فکر کنم ١٩-٢٠ ساله باشی، اگر هنوز درنیومده حتما یک گرافی opg بگیر تا دندونپزشکت بررسی کنه وضعیت جوونه های دندون عقلت رو. ببین دندون های عقل نهایت تا ٢٥ سالگی باید وضعیتشون مشخص شده باشه، که قابل نگه دارین یا باید خارج بشن. 
فامس
منم مثل شمام اصلا از این عکسا بدم نمیا  اصلا دلخراش نیست. دیروزم دوتا از دندونامو پر کردم... هعی از دکتر می پرسیدم این چیه اون چیه. البته قبلش با اطلاعات رفتیم یکمبگیم ما هم بله بلدیم... همیشه از اینا بذار خوب😘😘😘😘

به به شما هم خواننده ی جدید هستی؟
خوش اومدی
کار درست رو شما می کنی، ما که ترس نداریم :-))
هانیه
اول گفتم کاش کمی درکش می کردی و ناز این آقای ترسو رو می کشیدی بعد گفتم آخه چطوری؟و به جذبت آفرین گفتم
کارت سخته و  اجرت عند الله:)
نه واقعا من خاطرات تو رو می خونم کیف می کنم
راستی یه سوال جنسیت بیمار روی برخورد دندانپزشک و بیمار تاثیر میذاره؟مثلا من حس می کنم بعضی ها با آقایون برخورد متفاوتی نسبت به خانم ها دارند 
ببین یک بار دو بار ناز طرف رو میخری و صبوری میکنی، وقتی میبینی فایده نداره باید از جذبه ی نداشتت بهره ببری! 
چقدر خوبه که این حسو داری ولی خودم دلم میخواد یکم خاطرات و پست هام تنوع پیدا کنن
اممم... خب خود من با بیمارهای خانمم با راحتی بیشتری رفتار میکنم ولی بیمارهای مرد ثابتم هم مثل بیمارهای خانم باهاشون راحتم نسبتا. البته که بستگی به طرز برخورد بیمار هم داره رفتارم. ببینم میخواد پاشو از گلیمش درازتر کنه، رفتارم عوض میشه باهاش
علی اسفندیاری
منم از آمپول میترسم دی 
یه چیزی میگم فقط منو نزنید 
دندون منم از دیروز درد میکنه باید بکشمش 
ولی فرمانده مرخصی نمیده 
سربازی و درد سراش .....
مگه پادگانتون دندونپزشک نداره؟
ببینین اون هایی که درد دارن منظور من نیستن، من بیمارهایی رو میگم که دندونشون هیچ دردی نداره و کارشون اصلا اورژانسی نیست، می تونستن قبل یا بعد از ماه رمضون به فکرش بیوفتن ولی میذارن ماه رمضون میان دندونپزشکی و فکر میکنن اینکه خودشون روزه نمیگیرن، دندونپزشک هم روزه نیست و باید کارشون رو انجام بده.
étoile
رو یونیت که میرم فوق‌العاده آروم و رام هستم، اونقد که یه دفه یه دندونپزشک بهم گفت، من اگه همه دندوناتو هم بکشم تو هیچی نمیگی :))))
تقریبا از وقتی میخوابم تا وقتی میخوام بلند شم چشمامو میبندم، فکر کنم اگه سر و صدا نباشه خوابم هم ببره.
واسه ترمیم قبل از ارتودنسی، یکی از دندونامو که چند سال قبلش عصب کشی کرده بودم، شکسته بود و باید روکش میکردم، متاسفانه قسمت زیادیش از بین رفته بود و باید لثه مو برش میزدن که تاجش بیاد بالاتر و بتونن روکش بذارن( اینا رو بعد کار فهمیدم)، یعنی همون جلسه با همکارش مشورت کرد و تصمیم گرفت اینکارو کنه. دندون پزشک یه نیم ساعتی رو دندونم کار کرد بعد یهو وایساد و با تعجب و خنده بهم گفت یعنی تو نمیخوای بپرسی من دارم چی کار میکنم؟؟؟!! :))))))
خدایا لطفا به جای مریض های غیر همکاری که اخیرا خیلی به تورم میخورن و اعصابم رو بهم می ریزن، ازین مریضها لطفا :-)))
شارمین امیریان
سلام.
من روحیاتم طوریه که هیچ وقت به هیچ کدوم از رشته های پزشکی علاقه نداشتم و همیشه می گفتم فقط یه کم دندونپزشکی خوبه، تمیزتره، خون و خونریزی و موارد دلخراش یا حال به هم زن (همون جذاب شما!) کمتر داره و... تا این که... با یک سری عکسهای جذاب در وبلاگ تو مواجه شدم و...! =|     =)))

++من راست و حسینی خسته نمیشم دکتر. فقط لطفا دیگه عکس نذار! =)

سلام دکترجان
من معذرت میخوام که تصورت از رشته ام رو خراب کردم 
برو خداروشکر کن بیان قابلیت ضمیمه کردن بوهایی که من از دهان مردم حس میکنم رو نداره! وگرنه که دیگه هیچی!
همدم ماه
منم پارسال وقتی رفتم دندون پزشکی مثله بچه کوچولو ها وقتی خانم دکتر  میخواست امپولم بزنه گریه کردم😂نگم که بار اولم هم نبود:)))
نمی دونم واسه چی گریه می کنین؟ [سرش را به دیوار می کوبد!]
خدایی دردش خیلی کمتره بقیه آمپول هاست
بوبک جان
همیشه از پرستارا و دکترایی که یهو عصبانی میشدن و داد میزدن میترسیدم و در مقابلشون شبیه گربه شرک میشدم وقتی مظلوم نگاه میکرد :)))
الانم گفتی یهو داد زدم یاد اونا افتادم :)))
من یهویی عصبانی نمی شم، کم کم روی هم جمع میشه و لحنم جدی و جدی تر میشه تا به داد ختم میشه :-))
اوف بر من 
بوبک جان
عزیزم:))
به اعصابت مسلسل باش :))
سخته ولی باش :-)
خانم دکتر تمام وقت
نه خسته نمیشیم ولی اون عکس واقعا حال بهم زنه
آقا دلت میاد؟! خیلی گوگوله که!
آرزو ﴿ッ﴾
بسیار ممنونم از پاسخ‌گویی :))

خواهش میکنم عزیزم🌹
divane !!
کامنت این پستم نیومده:؟؟؟
کلی چیز نوشته بودم:((
نه! چیزی نیومده متاسفانه :-/
برنا
well well well....می بینم که پته ی مریضهاتو میریزی روی آب...:))) چقدر با این مریضتون همذات پنداری کردم:)))))
ولی جدای از شوخی...من کلا دیگه نمی ترسم...مخصوصا وقتی کسی توی خانواده ات بوده که کلی درد و رنج کشیده، کلی تزریقها و نمونه برداریها و عمل انجام داده باشه و تو ذره ذره اب شدنشو دیده باشی...دیگه از هیچی نمی ترسی...با خودت میگی که چطور این همه دردو تحمل کرد...تو یک آمپولو نمی تونی تحمل کنی؟ دیگه هرچقدر درد داشته باشه برایت اهمیتی نداره....

خب وقتی اذیت میکنن اینجا غر نزنم کجا غر بزنم؟! :-)))
آره می فهمم چی میگی...
پاشو برو دندونپزشکی تا کارت به دندون مصنوعی نکشیده
صحبتِ جانانه
حساب کار رو دست بنده.خدا دادی
چون جور دیگه ای آروم نمیشد
صحبتِ جانانه
همون دیگه
تنها راهش همین بود
بله
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan